Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Εθνική Τράπεζα Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Εθνική Τράπεζα:
Καταθέσεις, δάνεια, έκδοση καρτών, επενδυτικά προϊόντα. Αποτελούν τις κύριες τραπεζικές υπηρεσίες που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Πολύ κακή τηλεφωνική εξυπηρέτηση και προσωπικό χωρίς γνώσεις του αντικειμένου τους. Το κατάστημα μου λέει ότι η βεβαίωση που θέλω βγαίνει μόνο τηλεφωνικώς και στο τηλεφωνικό κέντρο επιμένουν ότι βγαίνει μόνο σε κατάστημα. Προσπαθώ 2 εβδομάδες να εξυπηρετηθώ και ο ένας με προωθεί στον άλλον χωρίς αποτέλεσμα.
”πηγα σημερα έχοντας κλείσει ραντεβου στο υποκατάστημα του κορωπιου για να ανοίξω λογαριασμό ως ανήλικη εξυπηρετήθηκα απο εναν άντρα αγενή και με πολυ υφος , μου εκανε την παρατήρηση για το αν ειδα τα στοιχεία στο ιντερνετ…. που ειναι λες και τα εχουν κρυμμενα δεν ειχα βρει κατι συγκεκριμένο για αυτο π ηθελα γενικοτερα άθλια εξυπηρέτηση και στο ανοιγμα της πορτας !
”Βατός Γεώργιος
”πρωτοφανής εμπειρία, 12.2.2025 κατέθεσα σε ΑΤΜ υποκατάστημα Νέας Ερυθραίας 3.000 €, κατά την διαδικασία το ΑΤΜ βγαίνει εκτός λειτουργίας, μου παρακρατεί τα χρήματα, μου επιστρέφει την κάρτα χωρίς απόδειξη. επικοινωνώ με την 24ωρη υπηρεσία τους, καταγράφουν τα πάντα, μετά από επτά μήνες πιέσεων και διαμαρτυριών, μου ανακοινώνουν το αποτέλεσμα των ερευνών τους !!!! με ηλεκτρονικό μήνυμα στις 11.7.2025 ( 7 μήνες μετά ) ημέρα Παρασκευή στις 3,27 το απόγευμα, ( ακολουθεί Σ/Κ ), ότι δεν έχω κάνει τέτοια κατάθεση, αλλά μία διαφορετική στο άλλο ΑΤΜ ! σε αυτό το ΑΤΜ λοιπόν περίσσευαν μόνο 1.500 € τα οποία ευχαρίστως μου πίστωσαν στον λογαριασμό μου. τα υπόλοιπα δεν υπήρξαν ποτέ, ίσως να μην υπήρξα κι εγώ ποτέ.
δεν θα σχολιάσω δε το Web banking τους, απλώς απαράδεκτο για κατ’ όνομα “ευρωπαϊκή χώρα”
Η χειρότερη τράπεζα μακράν….
”Για να συνεννοηθώ όσο αφορά τις δόσεις που πρέπει να πληρώσω μέχρι να κλείσω ένα ραντεβού πήρα 10 τηλέφωνα πήγα από το κατάστημα κατέβασα την εφαρμογή κ όλα ήταν ελλειπείς μόνη μου βρήκα την άκρη!
Σε σημερινή μου επίσκεψη, στο κατάστημα επί της λεωφόρου Βασιλέως Γεωργίου Α, στη Θεσσαλονίκη (9:00-10:00), στην υποδοχή υπήρχε μία νεαρή υπάλληλος, ατημέλητη, με ύφος όπου καταλάβαινες ότι δεν ήθελα να είναι σε εκείνο το μέρος. Οκ αυτά, όμως το ότι δεν ήθελε να ασχοληθεί και μου μιλούσε τόσο φανερά βαρετά και το γεγονός ότι με αποκάλεσε “κοπέλα”, προκάλεσε τον εκνευρισμό μου για το υπόλοιπο της αναμονής που χρειάστηκε να παραμείνω στο κατάστημα. Λυπάμαι, για μια νέα υπάλληλο να ξεκινά έτσι, σε μια σοβαρή εταιρία. Πραγματικά, εάν χρειαστεί να έχω επόμενη επίσκεψη στην τράπεζα σας, όπου θα προσπαθήσω να το αποφύγω και είδη το σκέφτομαι, θα προτιμήσω άλλο κατάστημα.
”Πονηρή Κρυφή Σιχαμένη Χρέωση 0,80
”το μήνα για αναβάθμιση λογαριασμού ? ανακάλυψα και σε απενεργοποίησα
Ντροπιαστικές μέθοδοι στεγαζόμενες κάτω απο τα ασφαλή φτερα της ανάλγητης ε.ε.
και του μαφιόζικου κράτους
Απαραδεκτοι. Εδω και 2 μερες προσπαθουμε να κανουμε πληρωμες , και πεφτει το συστημα. Η μεταβαση στην παλια ρυθμιση δεν λειτουργει. Η αναμονη στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση πανω απο 10 λεπτα. Οι αντιπροσωποι ευγενικοι αλλα ανιδεοι. Οι υπαλληλοι των καταστηματων , παντα βιαστικοι και απομακροι. Μονο αν θελουν να πουλησουν καποιο προιον , καταδεχονται να ασχοληθουν. Τελικα σε ποιους απευθυνεται αυτη η τραπεζα ?
”Είστε απαράδεκτοι σαν τράπεζα. Ο σύζυγος μου έβγαλε κάρτα πιστωτική λόγω ενοικίασης αυτοκινήτου στο εξωτερικό. Υπέγραψε όλα τα χαρτιά όπως του είπε ο υπάλληλος στο κατάστημα Αγίας Παρασκευής. Στην Ιταλία λοιπόν δεν υπήρχε πιστωτικό όριο στην πιστωτική κάρτα. Η ταλαιπωρία μας ήταν αφάνταστη γιατί είχαμε πληρώσει για αυτοκίνητο και δεν μπορέσαμε να το πάρουμε. Και τα έξοδα για τρένο και ταξί υπερβολικά μεγάλα πέρα από την ψυχική ταλαιπωρία. Θα υποβάλλουμε λοιπόν καταγγελία για όλα αυτά που προκλήθηκαν από υπαιτιότητα σας.
”Ανεπίτρεπτη σε κάθε γραφείο μία υπάλληλος με το κινητό στο χέρι πηγαδάκια παντού 10:15 υπάλληλος στο ταμείο απών περιμένουνε 7,8 άτομα και πουθενά εξυπηρέτηση… Κλειστό ταμείο από τις 10 η ώρα και είναι δεκάμισι τώρα.. Στο κατάστημα της Βουλιαγμένης λεωφόρο Βουλιαγμένης
”Τρομερή εξυπηρέτηση, σε σημείο έμμεσα, “τραβα κόψε τον λαιμό σου”λυπουμαστε μπείτε στην εφαρμογή να βρείτε άκρη και κάποιος που δεν ειναι εξοικείομενος με την τεχνολογία ας κάνει ότι τον φωτίσει ο Θεός.Ευγε στην εξυπηρέτηση πελατών της Εθνικής!!Παρόλο που δεν είστε δημόσιο πια λετουργειτε χειρότερα και από αυτούς.. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ😡😡😡
”Θελω να εκφρασω ενα ευχαριστω για την αψωγη εξυπηρετηση σε 2 περιπτωσεις που χρειαστικα βοηθεια και ειδικα οταν η καρτα μου σταματησε να λειτουργη ο κυριος χρηστος ηταν αψογος στην εξηπηρετηση πορολο που ειχε αλλη εργασια ελησε το προβλημα και εγω ειχα προσοδο μεσω καινουργιας καρτας. Ενα μεγαλο ευχαριστω!!! Τιμος
”Ανάληψη από ΑΤΜ άλλης τράπεζας, & κατάθεση σε ΑΤΜ Εθνικής, παρακράτηση ενός από τα 50€ ως πλαστό, επικοινωνία αυθημερόν με εξυπηρέτηση πελατών Εθνικής & αίτηση για την άμεση απόδοση του χαρτονομίσματος στον λογαριασμό μου. Σήμερα, 21η ημέρα μετά, ακόμη περιμένω το mail της τράπεζας για την επιβεβαίωση του περιστατικού. Σήμερα ολοκληρώθηκε η διερεύνηση, και διορθώνω την κριτική.
”Πραγματικά στο ΙΚΑ εξυπηρέτησε πιο γρήγορα… στα καταστήματα δεν σηκώνουν ΠΟΤΕ τα τηλ όταν πάρεις την εξυπηρέτηση σε στέλνουν από την εξυπηρέτηση πελατών στο κατάστημα και από το κατάστημα στην εξυπηρέτηση…
”ΤΡΑΓΙΚΟΙ
Τραγικό
”27 λεπτά ανά.ονη κ ακόμη τίποτα
Λυπάμαι
Για το κατάστημα 267, στον Βόλο.
”Θα ήθελα να ευχαριστήσω την κα Κ καθώς και την διευθύντρια του καταστήματος, για την άμεση εξυπηρέτηση & το φιλικό κλίμα.!!!!!!!!. Μακάρι να παραδειγματιστούν και άλλοι από τον χαρακτήρα , τον επαγγελματισμό & τον ζήλο που δείχνουν για την δουλειά τους.!!!!!!!.
Η χειρότερη τραπεζα περιμένω 45 λεπτά και το έχουν σηκώσει 2 φορές και ο ένας με πετούσε στον άλλον για να με ξεφορτωθούν και στο τέλος έπεσε η γραμμή ανίκανοι για αυτήν την δουλειά εγώ το μόνο που θα κάνω είναι να αλλάξω τραπεζα
”Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών. Περιμένω ήδη εδώ και 30 λεπτά να απαντήσει κάποιος. Είμαι στην αναμονή με αυτή την εκνευριστικότατη μουσικη. Ακόμα να απαντήσουν… Περιμένω… Περιμένω… Περιμένω και τίποτα….. δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό…. η χειρότερη εξυπηρέτηση απ’ όλες τις τράπεζες….. Απλά τραγική η εξυπηρέτηση πελατών……
”Παίρνω τηλ για να μου πούνε τις διαδικασίες για άρση υποθήκης μικρο δανείου που έχω εξόφλησει και ,παρόλο που έχω όλα τα παραστατικά εξόφλησης πρέπει να πληρώσω 50 ευρώ συν δικηγόρο .Με το που κλείνω το τηλ εμφανίζεται τηλ με ετερεια που αναλαμβάνει διεκπεραίωση τέτοιων υποθέσεων!Τέτοιο λιγουριο με συνεργασία της άλλοτε κραταιάς Εθνικής! Ξεφτίλα.
”Πολλά συγχαρητήρια στην υπάλληλο σας Τ Έλενα στην Αθήνα η οποία με εξυπηρέτησε τηλεφωνικά με ευγένεια, γνώση του αντικειμένου και πολύ υπομονή.
”Παράδειγμα προς μίμηση…σε αντίθεση με τα υποκατάστημα που οι περισσότεροι υπάλληλοι είναι τραγικοί
Μπράβο της!!!!
Απαράδεκτο επίπεδο εξυπηρέτησης. Το προσωπικό με τουπέ και αέρα δημοσίου, τα καταστήματα υποστελεχωμένα. Η εφαρμογή γεμάτη σφάλματα (το μόνιμο “ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΠΟΙΟ ΣΦΑΛΜΑ” έχει γίνει ανέκδοτο), ενώ και η ιστοσελίδα συχνά δυσλειτουργεί. Κερασάκι στην τούρτα: αν κάνεις λάθος πληρωμή πχ σε ΔΕΚΟ, δεν υπάρχει καμία δυνατότητα άμεσης ακύρωσης, όσο γρήγορα και να καλέσεις. Και φυσικά, η business κάρτα μπλοκάρεται αυτοβούλως και αυθαιρέτως για υπηρεσίες όπως το PayPal… επειδή έτσι είναι η πολιτική της τράπεζας. Αν ψάχνετε για σύγχρονη τράπεζα με υπευθυνότητα, κοιτάξτε αλλού.
”Εξαιρετική εξυπηρέτηση από τον προϊστάμενο του υποκαταστήματος που εδρεύει στην βιομηχανική περιοχή Σίνδου Θεσ/νίκης. Ιδιαίτερα ευγενικός, κατατοπιστικός και με χιούμορ! Ευχαριστούμε πολύ!
”Τραγική εξυπηρέτηση..υπάρχουν γιατί έχουν τα λεφτά μας και δεν μας υπολογίζουν ούτε για ζώα…έχουν αφήσει ολόκληρη πόλη με 2 μηχανήματα κ η τηλεφωνική εξυπηρέτηση Τραγική…αναμονή ήδη 31 λεπτά κ ο Θεός ξέρει εάν θα απαντήσουν πότε κ εάν θα σε εξυπηρετήσουν..
”Ταλαιπωρούν τους πελάτες τους και βασανίζονται και οι ίδιοι, μέτριο προς κακό το internet banking, τραγική η τηλεφωνική εξυπηρέτηση, από κοντά ας μην το σχολιάσω.
”🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢
”Η Χρυσούλα Γ (εάν είναι το πραγματικό όνομα αυτό) στην εξυπηρέτηση πελατών , μόνο δε με εξυπηρέτησε με το μπλοκάρισμα της κάρτας μου.
”Έδωσα τα στοιχεία που ζήτησε, το μόνο που δε θυμόμουν καλά ήταν ο αριθμός της διεύθυνσης από την πόλη όπου διέμενα πριν κάποια χρόνια.
Επίσης στο ολιγόλεπτο (2′-3′) τηλεφώνημα ήταν αγενέστατη και δε με άφηνε να μιλήσω προκειμένου να πει το ποιηματάκι που τους μαθαίνουν στο πώς να μην εξυπηρετούν τον πελάτη και να αναβάλλουν με κάθε τρόπο τη βοήθεια που υποτίθεται ότι παρέχουν.
Είχε την απαίτηση (όπως το γράφω) να της πω το ΙΒΑΝ σε λίγα δευτερόλεπτα ειδάλλως με απειλούσε να τερματίσει την κλήση.
Τραπεζική αλητεία, απανθρωπιά και νταηλίκι.
Εκφοβισμός κυριολεκτικός.