Εθνική Τράπεζα Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.66 από 126 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Εθνική Τράπεζα:

Καταθέσεις, δάνεια, έκδοση καρτών, επενδυτικά προϊόντα. Αποτελούν τις κύριες τραπεζικές υπηρεσίες που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

126 κριτικές για “Εθνική Τράπεζα

  1. Ευαγγελια Σ.

    η χειροτερη τραπεζα απο αποψη εξυπηρετησης πελατων στο τηλεφωνο
    αναμονη απο 45 λεπτα και ανωωωω

  2. Giannis K.

    η χειροτερη τραπεζα απο αποψη εξυπξηρετηση πελατων στο τηλεφωνο

  3. Γρηγοριος Μ.

    Εύχομαι υγεία σε όλους!
    Θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου, γιατί πιστεύω με την τράπεζά σας από τη στιγμή που γεννήθηκα η μητέρα μου το ίδιο!
    Βρέθηκα θύμα διαδικτυακή σε απάτης και είχαν αφαιρέσει από το λογαριασμό μου λίγα λίγα 39 και 39 και 39€..
    Οι παράνομες αναλήψεις έχαν απόσταση μεταξύ τους και δεν το είχα πάρει χαμπάρι μέχρι που έγινε η τελευταία.
    Πήρα την τράπεζα ακυρώσαμε την κάρτα εντός 10 ημερών μου είχανε στείλει καινούργια.
    Λόγω φόρτου εργασίας δυσκολεύτηκα να μιλήσω με υπάλληλο. Από τη στιγμή όμως που έπιασα γραμμή ο υπάλληλος με βοήθησε μου έδωσε τη συμβουλή να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής όπως και έκανα.
    Εντυπωσιάστηκε πάρα πολύ όμως γιατί τελικά μου επιστρέψαν όλα τα χρήματα τα οποία μου είχαν κλέψει και μάλιστα στα σε λιγγότερο από μία εβδομάδα!

  4. ΙΩΑΝΝΗΣ Σ.

    Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία στο τμήμα “απάτη σε εξελιξη”, μου ανέφεραν πως η αίτηση αμφισβήτησης μου καταχωρήθηκε και διαπίστωσα πως δεν κάνανε τίποτα. Όχι ένας, αλλά τρεις υπάλληλοι σε ισάριθμα τηλεφωνήματα. Απαράδεκτοι.

  5. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Κ.

    λογαριασμοσ πιστωτικησ 1070,77 πληρωσα τα 1070 και αφησα τα 0,77 για τον επομενο λογαριασμο…….αποτελεσμα 13ευρω εξτρα λεει γιατι δεν πληρωσα τα 0,77….με πληρωμεσ καθε μηνα πριν ληξουν και βαζω παραπανω και οι αλητεσ για τα 0.77 βαλανε τοκο 13 ευρω!!!!!! καλο αφανισμο νε εχετε

  6. Αλέξανδρος Κ.

    Στη γενικοτερη απαξίωση του πελάτη από την τράπεζα, κάποιοι υπάλληλοι προσπαθούν να εξυπηρετήσουν ουσιαστικά. Στο κατάστημα στα Πατήσια, η κυρία Σ Αγγελική με πρωτοφανή επαγγελματισμό με βοήθησε να ξεπεράσω πρόβλημα με την κάρτα μου. Ευχαριστώ.

  7. Τραγικο τραπεζικό σύστημα χρεώνει πελάτες για καινούργια κάρτα ενώ μπορεί να έχει είδη απενεργοποίηθει μόνιμα….καμιά άμεση εξυπηρέτηση και μηδενική πρόσβαση εάν δεν υπάρχει κατάστημα κοντά

  8. Nikolaos Katsaros K.

    0 εξυπηρετηση 0 ασφαλεια . το σκρουτζ μου πηρε χρηματα 3πλη χρεωση και η τραπεζα δεν βοηθαει στην επιληση του θεματος

  9. Αθανασία Π.

    Με καθυστέρησαν 1 ώρα να μπω για το ραντεβού μου και με βάλανε να βγάλω prepaid κάρτα και να κάνω ένα συμβόλαιο και καλά ασφάλισης για την κάρτα μου κ τον λογαριασμό που άνοιξα ενώ ρωτούσα την υπάλληλο για το αν είναι υποχρεωτικό μου απαντούσε ναι με βλέμμα απορίας ότι δήθεν είναι αναγκαστικό. Κάπως έτσι έχασα 70€ χωρίς κανένα λόγο.

  10. Rania D.

    Αγενέστατοι, άνθρωπο που να μισεί τόσο την δουλειά του από την ώρα που σηκώνει το τηλέφωνο, πρώτη φορά ακούω.

  11. Thanos P.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ στο καταστημα στην κηφησιας…
    ειχα ραντεβου 9.30 και μετα απο 1.30 ωρα αναμονης δεν με εξυπηρετησαν γιατι μου ειπαν οτι χρειαζομαι ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ και μου ειπαν οτι δεν γινεται να κανουμε κατι.
    αργοτερα μπηκα να κλεισω καινουριο ραντεβου το οποιο ειναι μετα απο 10 μερες ,ειδα οτι απλα επρεπε να με ενημερωσει και να δωσω τα στοιχεια του taxis για να γινει αυτοματα η επικυρωση … χωρισ να προσκομισω καποιο εγγραφο … απαραδεκτοι…

  12. Σττατος Γ.

    Μου έληξε η παλια καρτα, και μου ηρθε η καινουρια, και εκανα το λαθος και αντι να πατησω (ληψη pin) πατησα (εκδοση νεου pin) με αποτελεσμα να πρεπει να φτιαξουν νεο πινακακι για ευρεση pin μεσα σε 2 εργάσιμες μερες, δεν ηρθε ποτε πινακακι και δεν δουλευει η καρτα εδω και 9 ημερες και μου ειπαν μονο μεταφορα μπορω να κανω, μεχρι να το φτιαξουν, και δε ξερουν ουτε αυτοι ποσο χρονο θελει να το φτιαξουν, καθολου εξυπηρετικοι αδιάφοροι, επισης μου ειπαν να φτιαξω μια εικονική καρτα στο πορτοφόλι και θα εχω χρεωση για να στειλω λεφτα σε αυτην. Επισης τους ειπα αν ειναι να κανει ενα μηνα να το φτιαξουν στειλτε μου νεα καρτα, και μου ειπε ενας εξυπνος οτι η νεα καρτα θα πρεπει να πληρωθεί απο εμενα! Και λεω πως να πληρωθεί απο εμενα αφου ειναι δικο σας το προβλημα, και απλα ειπε ετσι ειναι η πολιτ

  13. Stamatis Chatzoglou C.

    Η εξυπηρέτηση πελατών της Εθνικής Τράπεζας είναι απογοητευτική και εξαιρετικά αναξιόπιστη. Επικοινώνησα 2-3 φορές για το ίδιο ζήτημα και κάθε φορά έλαβα διαφορετική απάντηση. Συγκεκριμένα, μου ανέφεραν ότι “κάποια από τα στοιχεία που δώσατε δεν είναι σωστά”, ενώ μόλις την προηγούμενη ημέρα, με τα ακριβώς ίδια στοιχεία, η διαδικασία είχε ολοκληρωθεί κανονικά. Είναι αδιανόητο σε μια τράπεζα αυτού του μεγέθους να υπάρχει τέτοια έλλειψη συνέπειας και επαγγελματισμού. Η εμπειρία μου δημιουργεί σοβαρές αμφιβολίες για την αξιοπιστία και την οργάνωση της εξυπηρέτησης πελατών. Χρειάζεται επειγόντως βελτίωση.

  14. Elenh K.

    απαντηστε και κανα τηλεφωνο ……………………………………

  15. Έκανα λάθος και πάτησα λήψη pin την Παρασκευή και έως και την Τετάρτη δεν είχα κάποια ενημέρωση από την τράπεζα
    Μετά από επικοινωνία που είχα με το τμήμα υποστήριξης την Παρασκευή μου είπε ο κύριος που απάντησε την κλήση να καλέσω την Κυριακή κάλεσα την Κυριακή και μου είπε κάποιος άλλος κύριος ότι παρόλο που εργαζόμαστε Σάββατο δεν ισχύει αυτό που σας είπε ο συνάδελφος μου και θα πρέπει να περιμένετε για μας έρθει μήνυμα
    Τελικά μήνυμα δεν ήρθε του ξανακαλεσα και η υπάλληλος μου έστειλε άμεσα το pin και τις θέσεις
    Και λέω ποιος ο λόγος να μας ταλαιπωρούν όταν μπορούν να το κάνουν άμεσα
    Εταιρεία χρονών με την οργάνωση να έχει παραμείνει από εκεί που ξεκίνησαν

  16. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Τ.

    πολλεσ ευχαριστιεσ στον κυριο γιωργο μ. (εθνικη τραπεζα πατρασ , υποκαταστημα ελληνοσ στρατιωτου.)
    προθυμοσ, ευγενικοσ ,και πανω απο ολα επεξηγηματικοσ σε οτι χρειαστηκαμε.
    μακησ τ.

  17. Απαραδεκτο το τηλεφωνικο κεντρο,καμια διαθεση να με βοιθησουν,αυτη που μιλουσα ουτε κυρια δεν μπορω να την πω,μου εκλεισε το τηλεφωνο στα μουτρα,πραγματικα αν δει καποιος προισταμενος το σχολιο μου ειναι για απολυση η συγκεκριμενη υπαλληλος,δεν θυμαμαι και το ονομα της ,τι να πω απλα απαραδεκτη και σαν τραεζα και απο εξυπηρετηση πελατων

  18. Μαιρη Μ.

    Πλήρη απογοήτευση……σήμερα μίλησα με εκπροσώπους της Εθνικής Τράπεζας 7 φορές…..7 διαφορετικές εκδοχές και αποψεις για το ίδιο θέμα….Δεν μπορούσα να κάνω πληρωμή μέσω τις εφαρμογής….έκανα την περιβόητη επικαιροποιηση η οποία λέει θέλει κάποιες μέρες να εγκριθεί.
    Πολύ ταλαιπωρία για να πληρώσω ένα λογαριασμό και ένα εισιτήριο….Ο δε λογαριασμός ρεύματος ήρθε διπλος γιατί τον προηγούμενο μήνα έφτασα μέχρι την έγκριση πληρωμής πίστευα ότι όλα οκ……αλλά τελικά δεν είχε ολοκληρωθεί η συναλλαγή οπότε σήμερα πλήρωσα ένα αρκετά μεγάλο ποσό…..
    Ζητάει επικαιροποιηση……για ποιο λόγο???Όλα δεν φαίνονται???Μισθοδοσίες κινήσεις κλπ κλπ???Προς τι τόση ταλαιπωρία……
    Γιατι κάθε τόσο αλλαγή κωδικών???Που να θυμόμαστε και γιατί όλο αυτό???
    Απαράδεκτη-οι😪😪😪

  19. Επικαιροποίηση στοιχείων on line για τα πανηγύρια, ραντεβού σε φυσικό κατάστημα σε ένα μήνα και όλα αυτά εν όψη εορτών , μπλοκάροντας κάθε συναλλαγή για μια επικαιροποίηση που η πλατφόρμα της εθνικής είναι απαράδεκτη και φυσικά δεν ολοκληρώνεται ποτέ .

  20. Anastasia K.

    Άψογη και άμεση εξυπηρέτηση, με εξυπηρέτησε στο κατάστημα Νικαίας η κα. Ζαχαριάδου, δεν είχα αναμονή και είχα διαρκή ενημέρωση για τη πορεία του ζητήματος μου.

  21. Ma K.

    Βαζετε χρεωση 0.80 ευρω αυτοματα χωρις την εγκριση μας για δηθεν άχρηστα “προνομια” και μετατρέπετε τους λογαριασμούς σε “Προνομιακούς”… παλι σκεφτηκατε νέο τροπο να κλεψετε?

  22. Marios K.

    Για επιχειρήσεις η χειρότερη τράπεζα να επιλέξεις, με τεράστιες χρεώσεις σε εμπορικούς λογαριασμούς συν ότι σου πουλάνε τις ασφάλειες τους με πρόσχημα ότι είναι υποχρεωτικό για τη συνεργασία. Απατεώνες

  23. Αρχοντουλα Κ.

    Στην προσπάθεια μου να κάνω κατάθεση σε ΑΤΜ της Ξάνθης μου κράτησε το ποσό για το οποίο με ενημέρωσαν θα πιστωθεί σε 30 μέρες ,οι οποίες έχουν περάσει με το παρα πάνω και δεν έχει πιστωθεί ακόμα το ποσό , στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που επιβεβαιώνουν ότι το αίτημα επεξεργάζεται και είναι προς επίλυση!είστε απαράδεκτοι και κάνετε κατάχρηση των χρημάτων μας δεν είναι νόμιμες οι ενέργειες σας!απαράδεκτοι ντροπή σας

  24. Παρ Π.

    Δεν μου απαντούν γιατί δεν έχει περαστεί η επικαιροποιηση στοιχείων που έχω κάνει πολλάκις από gov και πλέον δεν μπορώ να κάνω επικαιροποιηση στοιχείων ούτε τηλεφωνικά.

  25. Σβετλανα K.

    Στο καταστιμα Αχιουπολισ αγενεστατι, με εβρισαν και ολασ