Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Εθνική Τράπεζα Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Εθνική Τράπεζα:
Καταθέσεις, δάνεια, έκδοση καρτών, επενδυτικά προϊόντα. Αποτελούν τις κύριες τραπεζικές υπηρεσίες που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
αν είναι δυνατόν να περιμένω 49 λεπτά να έχω πάρει 3 τηλέφωνα και να περιμένω να το σηκώνει μια κοπέλα στο τηλέφωνο να της μιλάω ενώ έχω σήμα κανονικά διότι είμαι έξω και να μην με ακούει και με τα πολλά ενώ της μιλούσα και μου λέει πως δεν με ακούει να μου το κλείνει λέγοντας να ξαναπάρω!! παιδιά είσαστε σοβαρή? τώρα πάλι περνώ τηλέφωνο και περιμένω στην αναμονή!!! δεν με ακούνε αλλά η κασέτα που έχουν με ακούει μια χαρά!!! απλά χαλιά και είναι για θέμα ηλεκτρονικής απάτης!!! απαράδεκτη!!!
”Προσπαθώ εδώ και καιρό να ανοίξω νέο εταιρικό λογαριασμό για ΙΚΕ. Μέσω web-banking η προσπάθεια απέτυχε παταγωδώς. “” Τα ραντεβού με την τράπεζα, από καθυστέρηση σε καθυστέρηση και από αναβολή σε αναβολή, γιατί λέει: “είμαστε υποστελεχωμένοι”. Τελικά, άνοιξα λογαριασμό σε άλλη τράπεζα … μέσα σε μια μέρα.
”Για άλλη εταιρία τώρα, είπα να αιτηθώ POS στην Εθνική μιας και υπάρχει πολύχρονη συνεργασία. Με το πάτημα ενός κουμπιού όπως διατείνονται; Καμία πιθανότητα! “Επισκεφτείτε Κατάστημα!”
Άντε πάλι ραντεβού, άντε πάλι άλλο ραντεβού. Και μετά, αφού κι αυτά απέτυχαν με το προσωπικό να μην βγάζει άκρη (να μην πω για τα ραντεβού που δεν φαινόταν στο σύστημα τους): “πρέπει να μιλήσετε με το call center”. Αναμονή 30′ για να με περάσουν σε άλλη γραμμή και ξανά αναμονή χωρίς εξυπηρέτηση. 0!
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση και τηλεφωνικό κέντρο!!! Περίμενα 40 λεπτά, η υπάλληλος αγενεστατη και το πρόβλημα φυσικά και δεν μου το έλυσε!!!!
”Η χειρότερη τράπεζα που υπάρχει.για αγενέστατο πρωσοπικο ο ένας σε στέλνει στον άλλον κ δουλειά δεν γίνεται για ένα απλό μνμ με ταλαιπωρούν μια βδομάδα .απαραδεκτοι
”Η χειρότερη τράπεζα που υπάρχει. Μην χάνεται τον πολύτιμο χρόνο σας με αυτήν την τράπεζα εάν θέλετε δάνειο.Πήγα να πάρω δάνειο 20.000 ευρώ και εβαλα υποθήκη το σπίτι μου που έχει αξια από το ελληνικό κράτος 600.000 ευρω και με απορρίψανε απίστευτο. Και όχι μονο αυτό με τρέχανε επί 3 “εβδομαδες” να τους πηγαίνω ένα καρο χαρτιά. Είναι απίστευτη σε ξεφτιλίσουν σαν άνθρωπο.
”Μου παρακράτησε το ATM 60€. Ένας ηλίθιος είχε έναν τεράστιο σκύλο κι ενώ είχα κάνει τη διαδικασία, ο σκύλος ήρθε στο ΑΤΜ κ δεν μπορούσα να τα πάρω.
Μόλις το μάζεψε επιτέλους μπροστά από το ΑΤΜ, τα είχε ήδη πάρει μέσα. Έβγαλα νέο υπόλοιπο κι η τράπεζα τα είχε ήδη αφαιρέσει απ’ τον λογαριασμό μου.
Γύρισα σπίτι, πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών και περίμενα 22:30 λεπτά!!!! μέχρι που αγανάκτησα. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο στις απώλειες καρτών, μου έκαναν ολόκληρη ανάκριση κ πάλι τίποτα.
Παίρνω στο κατάστημα Τραπέζης, που έχει το ΑΤΜ, 3 φορές, δεν απάντησε κανείς.
Εσείς, αυτό το λέτε εξυπηρέτηση;;;;;;
”Έλεος.
Προσοχη σε οσους θελουν να ανοιξουν λογαριασμο μισθοδοσιας ανηλικου.Δεν δινουν καρτα και ebaking, τα χρηματα η την ενημερωση μονο απο το ταμειο θα μπορουν να τα κανουν.Μου εκλεισαν ραντεβου μετα απο 20 μερες…
”Αγενέστατο τηλεφωνικό κέντρο
”Κρίμα να μην έχει 0 αστέρια, γιατί τόσο αξίζετε
”Η διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού μέσω της εφαρμογής είναι απαράδεκτη. Αρχικά, ζητάνε 4 έγγραφα σε .pdf(π.χ. λογαριασμό σπιτιού) και φωτογραφία της ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ. Φτάνω λοιπόν στην διαδικασία της ταυτοποίησης μέσω βιντεοκλήσης και μου λέει ο υπάλληλος ότι δεν είναι ευδιάκριτα τα στοιχεία μου στην ταυτότητα και να πάω να κλείσω ραντεβού. Να τονιστεί ότι σε αντίστοιχα site τραπεζών του εξωτερικού, υπάρχει λογισμικό που ελέγχει την εγκυρότητα της ταυτότητας ΠΡΟΤΟΥ γίνει η βιντεοκλήση. Ανθρώπους με σοβαρότερα προβλήματα από εμένα που δεν μπορούν να παρευρεθούν σε κατάστημα δεν τους σκέφτεστε; Ντροπή σας.
”Τι θα γίνει με το σάιτ; Πιο δύσχρηστο δε γίνεται. Ποτέ δεν μπορείς να μπεις με την πρώτη. Και δεν το λέω μόνο εγώ. Ή δε σου βγάζει την καρτέλα με τους κωδικούς ή τους βάζεις και εμφανίζεται λευκή οθόνη. Ένα τέταρτο τώρα προσπαθώ. Είναι απαράδεκτοι! Τόσο δύσκολο είναι να το ρυθμίσουν;;;; Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε να μπω από άλλο browser. Μα άνθρωπέ μου, αν πρέπει να αλλάζω browser έχεις πρόβλημα εσύ, όχι εγώ. Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε;
”Υ.Γ. Βλέπω παρακάτω ότι ζητάει ημερομηνία που με εξυπηρέτησε η εταιρία. Ε όχι, δεν με εξυπηρέτησε η εταιρία.
Αν βαριέστε να κάνετε την δουλειά σας στην εξυπηρέτηση πελατών καλό θα ήταν να κάθεστε σπίτι σας ….απαράδεκτη η συμπεριφορά κάποιων εκεί μέσα.
”Απαράδεκτοι να πηγαίνω ένα ταξίδι στο εξωτερικό κ πρέπει να τα μοιράζω τα χρήματα με την εθνική ότι κ αν πληρώσω μ κρατάνε τη φόρο πάτε καλά ρε με ποιο δικαίωμα βάζεται χέρι στα χρήματα μ ντροπή σας να καταπατά τον κόσμο έτσι εύχομαι να μη σας μείνει ούτε ένας πελάτης π εγώ ειλικρινά θα αλλάξω τράπεζα αυτό δν πρόκειται να συμβεί κ δν φτάνει αυτό κρύβουν κιόλας να μην τα έχεις κ τα βλέπεις ντροπή σας πήγαινε δει κλέψετε το κράτος εμάς βρήκατε ; Πιο δυσαρεστημένη δν γίνεται να είμαι λειτουργείτε λες κ είστε στο μέσαιωνα όλα με ραντεβοθ κ ραντεβού δν υπάρχει κλέφτες
”Είστε κλέφτες, δεν φτάνει που σε κάθε συναλλαγή σε προπληρωμένη κάρτα, παίρνετε προμήθεια. Σήμερα τραβήξετε από τον λογαριασμό μου και 6€ για προμήθεια ανανέωσης χρεωστικής κάρτας. Είστε η χειρότερη τράπεζα!!!!!
”Θα έλεγα πως είναι αστείοι που θέλουν να έχουν πελάτες ! Εξυπηρέτηση μηδέν!
”Απαράδεκτοι δεν βρίσκουν λύσεις έχει μπλοκάρει κάρτα δεν μπορεί να κάνει συναλλαγές και δεν μπορούν να βρούνε λύση έχω μιλήσει με όλους τους υπαλλήλους που υπάρχουν εκεί είναι όλοι απαράδεκτοι
”ένα αστέρι επειδή δεν υπάρχει το μηδέν για την πιο ελεεινή και αισχρή τράπεζα παγκοσμίως. Πέρασε πάνω από έτος πού έβγαλα νέα ταυτότητα [Μάτιος 2023], έχω συνδεθεί πάνω από 50 φορές με το gov.gr, αλλά η εθνική αρνείται να καταχωρίσει τα νέα στοιχεία ταυτότητaς και συνεχίζει να έχει καταχωρημένη την άκυρη πλέον ταυτότητα. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν να πάω σε κατάστημα με το γελοίο σύστημα των ραντεβού κλπ. Αντί να λύσει το πρόβλημα η ίδια η τράπεζα, βάζει τον πελάτη να κάνει τη δουλειά της.
”Η χειρότερη τράπεζα εύχομαι να μην της μείνει πελάτης!!!
”Απλά τέλεια σας ευχαριστω
”Η χειρότερη τράπεζα στην Ελλάδα !!
”Η χειρότερη εξυπηρέτηση!!
Δεσμεύουν τα χρήματα σου χωρίς καμία προειδοποίηση!!
Απατεώνες !!!
Γεώργιος Κ. ότι καλυτερο έχετε στο στόλο σας αυτή τη στιγμή! Αντε και διευθυντής!
”αν δεν χρονισει το αιτημα σου δεν παιρνεις απαντηση
”τραγικο τηλεφωνικο κεντρο εξυπηρετησησ
”παραπληροφορηση στο μεγαλειο
Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας 1 ευρώ και εκφορτιση 2 ευρώ από λογαριασμό στην ίδια τράπεζα ΝΤΡΟΠΉ ΣΑΣ.,και ενώ έχω κάνει επίκαιροποιηση στοιχείον μέσω gov δεν μπορώ να ψωνίζω με την προπληρωμένη από το εξωτερικό γιατί πρέπει να πάω στην τράπεζα με χαρτιά που θα κατεβάσω από το gov για να κάνω επίκαιροποιηση στοιχειων ΠΑΡΆΛΟΓΟ μπα απλά ελληνικό. ΝΤΟΠΗ ΣΑΣ🤬
”Λειαν επιεικώς απαράδεκτη
”