Προσπαθώ εδώ και καιρό να ανοίξω νέο εταιρικό λογαριασμό για ΙΚΕ. Μέσω web-banking η προσπάθεια απέτυχε παταγωδώς. “” Τα ραντεβού με την τράπεζα, από καθυστέρηση σε καθυστέρηση και από αναβολή σε αναβολή, γιατί λέει: “είμαστε υποστελεχωμένοι”. Τελικά, άνοιξα λογαριασμό σε άλλη τράπεζα … μέσα σε μια μέρα.
Για άλλη εταιρία τώρα, είπα να αιτηθώ POS στην Εθνική μιας και υπάρχει πολύχρονη συνεργασία. Με το πάτημα ενός κουμπιού όπως διατείνονται; Καμία πιθανότητα! “Επισκεφτείτε Κατάστημα!”
Άντε πάλι ραντεβού, άντε πάλι άλλο ραντεβού. Και μετά, αφού κι αυτά απέτυχαν με το προσωπικό να μην βγάζει άκρη (να μην πω για τα ραντεβού που δεν φαινόταν στο σύστημα τους): “πρέπει να μιλήσετε με το call center”. Αναμονή 30′ για να με περάσουν σε άλλη γραμμή και ξανά αναμονή χωρίς εξυπηρέτηση. 0!
Προσπαθώ εδώ και καιρό να ανοίξω νέο εταιρικό λογαριασμό για ΙΚΕ. Μέσω web-banking η προσπάθεια απέτυχε παταγωδώς. “” Τα ραντεβού με την τράπεζα, από καθυστέρηση σε καθυστέρηση και από αναβολή σε αναβολή, γιατί λέει: “είμαστε υποστελεχωμένοι”. Τελικά, άνοιξα λογαριασμό σε άλλη τράπεζα … μέσα σε μια μέρα.
”Για άλλη εταιρία τώρα, είπα να αιτηθώ POS στην Εθνική μιας και υπάρχει πολύχρονη συνεργασία. Με το πάτημα ενός κουμπιού όπως διατείνονται; Καμία πιθανότητα! “Επισκεφτείτε Κατάστημα!”
Άντε πάλι ραντεβού, άντε πάλι άλλο ραντεβού. Και μετά, αφού κι αυτά απέτυχαν με το προσωπικό να μην βγάζει άκρη (να μην πω για τα ραντεβού που δεν φαινόταν στο σύστημα τους): “πρέπει να μιλήσετε με το call center”. Αναμονή 30′ για να με περάσουν σε άλλη γραμμή και ξανά αναμονή χωρίς εξυπηρέτηση. 0!