ΕΛΤΑ Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.22 από 354 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΕΛΤΑ Courier:

H EΛΤΑ Courier είναι Ανώνυμη Εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των ταχυμεταφορών. Είναι μέλος του Ομίλου ΕΛ.ΤΑ. (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και αποτελεί συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, της πρώτης υπηρεσίας courier στην Ελλάδα που άρχισε να προσφέρεται στην αγορά το 1987. Με την εμπειρία, τη σύγχρονη αντίληψη οργάνωσης και λειτουργίας και το εξειδικευμένο προσωπικό, η ΕΛΤΑ Courier κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επιχειρήσεων και καταναλωτών, χάρη στις ευέλικτες υπηρεσίες και τη γρήγορη και αξιόπιστη ταχυμεταφορά οποιουδήποτε αντικειμένου, σε οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

354 κριτικές για “ΕΛΤΑ Courier

  1. Κρυστα Σ.

    Επιεικως απαράδεκτοι. Αγενείς χωρίς καμία διάθεση να εξυπηρετήσουν

  2. Τζένη Χ.

    Απαραδεκτοι,δεν μου εστάλη ημερομηνία και ώρα παράδοσης, με αποτέλεσμα να έρθει μήνυμα ότι δεν με βρήκαν για την παράδοση. Στα τηλέφωνα δεν έβγαλα ποτέ άκρη, με αποτέλεσμα να πρέπει να παραλάβω μόνη μου από κατάστημα, στην άλλη άκρη της Αττικής.

  3. Σοφία Κ.

    Τραγικοί!!!! Μου είπε ψέματα ο οδηγός ότι χτύπησε το κουδούνι και δεν απάντησα ,ενώ εγώ ήμουν εκεί. (Το κουδούνι μου είναι πολύ δυνατό)
    Όταν πήρα τηλ.να αναφέρω το περιστατικό η κοπελιά με υφάκι μου λέει “Αν έχει χαλάσει το κουδούνι σας εγώ δεν μπορώ να το ξέρω”
    -με βγάζανε και τρελή δηλαδή. Απαράδεκτοι το λιγότερο

  4. Κώστας Π.

    2023 και ακομα η ελτα δεν εχει P.O.S και πληρώνονται οι κουριερ μετρητά αν ειναι δυνατόν απαράδεκτο .

  5. Giorgos C.

    Απαράδεκτοι. Σε έχουν να περιμένεις από το πρωί μέχρι το απόγευμα, χωρίς να ξέρεις εάν θα έρθουν και μόλις τελειώσει η μέρα, αλλάζει η εκτιμώμενη μέρα παράδοσης στην επόμενη. Αν τους πάρεις τηλέφωνο σου λένε είτε ότι ο οδηγός ακύρωσε (??) το δρομολόγιο μόνος του είτε άλλες δικαιολογίες. Στο tracking της παραγγελίας στο web ΕΞΑΦΑΝΊΖΟΝΤΑΙ λεπτομέριες για το που βρίσκεται η παραγγελία μάλλον για να την έχουν καθαροί οι διανομείς. Ας το κλείσουν το μαγαζί αν δεν μπορούν. Τα ίδια και χειρότεροι με το SKROUTZ LAST MILE.

  6. Μιχάλης Τ.

    Η χειρότερη εταιρία ταχυμεταφορών, δεν υπάρχει καμια απολύτως ενημέρωση στο πότε θα γίνει η παράδοση και πότε, μα ποτέ δεν μου παραδόθηκε κάτι στη διεύθυνση που δήλωσα, παντοτε έπρεπε να τρέχω εγώ σε κάποιο κατάστημα τούς!!!

  7. Ντροπή στα ΕΛΤΑ Σκιάθος γράφουν μέσα ότι δεν βρήκαν τον παραλήπτη εξυπηρέτηση χαλιά όταν πάς στο μαγαζί ντροπή τούς

  8. Δήμος Λ.

    Οι παραδόσεις είναι εικονικές, σου στέλνουν κάθε φορά ότι ήρθε και δε σε βρήκε και τελικά πας εσύ να το πάρεις γιατί δε σηκώνουν τηλέφωνα.
    Καλό θα ήταν να μην παραγγέλνουμε ούτε από μαγαζιά που τη χρησιμοποιούν.

  9. Lr L.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση,ο κούριερ απλά τραγικός…

  10. Κάθε πέρυσι και καλύτερα!
    Επιεικώς απαράδεκτοι!!

    Ποτέ μα ποτέ δεν τηρούν τα χρονοδιαγράμματα!!!

  11. Αθανάσιος Π.

    Είχα γράψει στα σχόλια να με πάρουν τηλέφωνο πριν γίνει η παράδοση λόγω φόρτου εργασίας…….. και ο διανομέας ήρθε σπίτι και έγραψε ότι δεν είμαστε εκεί για την παραλαβή……. έφυγε και γύρισε το δέμα πίσω στην εταιρεία……… και κάθομαι να ψάχνω το δέμα επειδή η εταιρεία ΕΛΤΑ courier δεν εκπαιδεύει σωστά το προσωπικό……

    Μπράβο Φαίδων
    Ωραίος ο Φαίδων

    Για το γκρεμό ο Φαίδων….
    Μείον ένα

  12. Πέμπτη μεσημέρι η παραγγελία από Ξάνθη, Σάββατο πρωί παρέλαβα το δέμα από το κατάστημα elta courier Σούδας Χανίων Ο υπάλληλος εξυπηρετικός και πρόσχαρος.

  13. ΙΩΑΝΝΑ Ρ.

    Εκτός από το ότι τα μεταφορικά έχουν τριπλασιαστεί μέσα σε ένα περίπου χρόνο οι υπάλληλοι της εταιρείας μάλλον παίζουν ποδόσφαιρο με τα δέματα του πολίτη που δυστυχώς την εμπιστεύεται. Πλήρωσα 54,30 ευρώ για ένα δέμα που μου κόστιζε πριν δύο χρόνια 17!!! Κατάφεραν και κατέστρεψαν το περιεχόμενο που ήταν σε ένα άκαμπτο, με συμπαγές τοίχωμα 10 εκατοστών ψυγείο και με επισήμανση ευθραυστότητας στο εξωτερικό μέρος του… ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
    Το ένα αστέρι μπαίνει γιατί το δέμα έφτασε στην ώρα του…

  14. Στο υποκατάστημα της Αλεξανδρούπολης, κανονικά το ωράριο λήγει στις 7μμ και όταν πήγα να παραλάβω το δέμα μου στις 6μμ είχαν κλείσει
    ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ
    Απορώ πως υπάρχει ακόμα αυτή η σάπια κούριερ, με το ανειδικευτο προσωπικό της

  15. Στις 6/10/23 υπάλληλος της εταιρείας πήρε ένα φάκελο με δείγματα από τον χώρο μας.Πληρώσαμε κανονικά το ποσό που μας ζητήθηκε και ο υπάλληλος έφυγε.
    Σε περίπου δύο ώρες ξαναήρθε και μας ζητήθηκε ένα επιπλέον ποσό γιατί ο φάκελος έπρεπε να περάσει τελωνείο,το οποίο και καταβάλαμε.
    Στις 16/10/23 μας τηλεφωνούν από την UPS , στην οποία εταιρεία είχε προωθηθεί ο φάκελός μας και μας ζητάνε ένα επιπλέον ποσό για εκτελωνισμό λόγω χώρας προορισμού.
    Αρνηθήκαμε την χρέωση και ζητήσαμε να μας επιστραφεί ο φάκελος .
    Έκτοτε και κατόπιν δύο απαντημένων τηλεφωνημάτων και αμέτρητων ωρών σε αναμονή στα ΕΛΤΑ courier αναζητώντας το φάκελο και τα χρήματά μας ,σήμερα 24/10/23 μας τον έφεραν πίσω επιστρέφοντάς μας λιγότερα χρήματα λόγω κομίστρου (;;;;;) και χωρίς ο υπάλληλος να μπορεί να το εξηγήσει.

  16. Όλγα Ζ.

    Χειρότερη εταιρεία δεν υπάρχει σε βάζουν να περιμένεις από τις 9.00 έως 16.00!!! Καλύτερη από όλες η acs πόσο κρίμα!! Κάθομαι και περιμένω έχω άλλη επιλογή;;

  17. Πουλχερία Ι.

    Το να έχεις πληρωμένο το δέμα και να μην ανεβαίνουν στο σπίτι, αλλά να παίρνουν τηλέφωνο από το δρόμο και να αφήνουν σημείωμα στην πόρτα είναι απαράδεκτο. Χρεώνομαι courier για να μου παραδώσει το δέμα στο σπίτι όχι στι δρόμο!!!!!!!!

  18. ΔΗΜΗΤΡΑ Σ.

    Απο ποτε οι κουριερ (στη μετα-κοβιντ εποχη) δεν ανεβαινουν και σου ζητανε να κατεβεις ο,τι κι αν κανεις, οπως και να ‘σαι, ανεξαρτητως ηλικιας και φυλου, κανοντας μιση δουλεια; Απο ποτε ειναι κατι βαρυ γι αυτους χωρις να υπολογιζουν οτι και ο αλλος μπορει να εχει θεμα με τη μεση του πχ; Γιατι αν κανουνε μιση δουλεια ας μας δινουν και τον μισο μισθο τους.

  19. ΑΡΡΓΥΡΩ Θ.

    ΕΛΤΑ Βουλας ώρα 11.00. Μια υπάλληλος μόνο. Τα ΕΛΤΑ Βάρκιζας έχουν κλείσει κι εδώ η εξυπηρέτηση είναι της χελώνας. Λυπηρό το θέαμα. Ίσως να γίνει μια ιδιωτικοποίηση μπας κι εξυπηρετηθουμε

  20. Χαρά Π.

    Εντάξει δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Περιμένω ένα δέμα και το κατάστημα από το οποίο παρήγγειλα ξέχασε να βάλει τον αριθμό της οδού μου. Μου έρχεται μήνυμα ενώ είμαι σπίτι ότι δεν ήταν εφικτή η παράδοση, παίρνω τηλέφωνο με ενημερώνει η κοπέλα από το γραφείο τι έχει συμβεί με τον αριθμό και τον σημειώνει και την επόμενη μέρα μου ήρθε πάλι το ίδιο μήνυμα ενώ ήμουν όλη μέρα στο σπίτι. Δεν μπήκε καν στην διαδικασία να με καλέσει ο διανομέας και η οδός μου αποτελείται από 14 πολυκατοικιες! Το αποτέλεσμα είναι ότι πρέπει να πάω εγώ να παραλάβω.

  21. Υποτίθεται ότι κάνουν παραδόσεις από το πρωί ως τις 18.00.
    Κάθε φορά η παράδοση γίνεται μετά τις 17.00, ενώ περιμένω από το πρωί.
    Η παράδοσή μου δεν έχει γίνει ακόμα, ώρα 16:00. Επειδή δεν μπορώ να περιμένω ως τις 18.00 πήρα τηλ για να κανονίσω να μου τη φέρουν αύριο. Μου είπαν λοιπόν ότι το επόμενο ραντεβού είναι για 3 μέρες μετά!!! Πολύ ειρωνική η υπάλληλος, χωρίς καμία διάθεση εξυπηρέτησης. Δεν ξανά αγοράζω τίποτα από την επιχείρηση που έχει συνεργασία με τα elta courier, μόνο και μόνο για να μην έχω να κάνω με αυτούς τους άχρηστους!

  22. ΦΦ Π.

    Δυστυχώς μηδέν συνεννόηση, αλλά συμφωνήσαμε αλλά κάνανε, δεν έχω λόγια, απλά πηγαίνετε σε άλλη εταιρεία.

  23. Touftis T.

    Η χειρότερη και πιο αξιοθρήνητη εταιρεία που έχω δει αργεί υπερβολικά

  24. ΜΑΡΙΑ Π.

    Σχόλιο στην παραγγελία, να καλέσει ο courier μόλις φτάσει. Μνμ από την εταιρεία ανεπιτυχής παράδοση και σε επικοινωνία μαζί τους, ο συγκεκριμένος courier συνήθως καλεί, εγώ πάντως κλήση δεν είχα. Κανονίστηκε νέο ραντεβού. Άντε να δούμε..

  25. ΤΑΚΗΣ Δ.

    H Δωροθέα Κ. τα είπε ΟΛΑ , αυτή είναι η πραγματικοτητα , την πάτησα δεύτερη φορά με αυτη την εταιρεία , δεν φταίνε αυτοί αλλά εγώ απο Πειραιά στο Χαλάνδρι 8 μέρες και ακόμη παράδοση δεν εχει γίνει !!