Στις 6/10/23 υπάλληλος της εταιρείας πήρε ένα φάκελο με δείγματα από τον χώρο μας.Πληρώσαμε κανονικά το ποσό που μας ζητήθηκε και ο υπάλληλος έφυγε.
Σε περίπου δύο ώρες ξαναήρθε και μας ζητήθηκε ένα επιπλέον ποσό γιατί ο φάκελος έπρεπε να περάσει τελωνείο,το οποίο και καταβάλαμε.
Στις 16/10/23 μας τηλεφωνούν από την UPS , στην οποία εταιρεία είχε προωθηθεί ο φάκελός μας και μας ζητάνε ένα επιπλέον ποσό για εκτελωνισμό λόγω χώρας προορισμού.
Αρνηθήκαμε την χρέωση και ζητήσαμε να μας επιστραφεί ο φάκελος .
Έκτοτε και κατόπιν δύο απαντημένων τηλεφωνημάτων και αμέτρητων ωρών σε αναμονή στα ΕΛΤΑ courier αναζητώντας το φάκελο και τα χρήματά μας ,σήμερα 24/10/23 μας τον έφεραν πίσω επιστρέφοντάς μας λιγότερα χρήματα λόγω κομίστρου (;;;;;) και χωρίς ο υπάλληλος να μπορεί να το εξηγήσει.
Στις 6/10/23 υπάλληλος της εταιρείας πήρε ένα φάκελο με δείγματα από τον χώρο μας.Πληρώσαμε κανονικά το ποσό που μας ζητήθηκε και ο υπάλληλος έφυγε.
”Σε περίπου δύο ώρες ξαναήρθε και μας ζητήθηκε ένα επιπλέον ποσό γιατί ο φάκελος έπρεπε να περάσει τελωνείο,το οποίο και καταβάλαμε.
Στις 16/10/23 μας τηλεφωνούν από την UPS , στην οποία εταιρεία είχε προωθηθεί ο φάκελός μας και μας ζητάνε ένα επιπλέον ποσό για εκτελωνισμό λόγω χώρας προορισμού.
Αρνηθήκαμε την χρέωση και ζητήσαμε να μας επιστραφεί ο φάκελος .
Έκτοτε και κατόπιν δύο απαντημένων τηλεφωνημάτων και αμέτρητων ωρών σε αναμονή στα ΕΛΤΑ courier αναζητώντας το φάκελο και τα χρήματά μας ,σήμερα 24/10/23 μας τον έφεραν πίσω επιστρέφοντάς μας λιγότερα χρήματα λόγω κομίστρου (;;;;;) και χωρίς ο υπάλληλος να μπορεί να το εξηγήσει.