ΕΛΤΑ Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 426 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΕΛΤΑ Courier:

H EΛΤΑ Courier είναι Ανώνυμη Εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των ταχυμεταφορών. Είναι μέλος του Ομίλου ΕΛ.ΤΑ. (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και αποτελεί συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, της πρώτης υπηρεσίας courier στην Ελλάδα που άρχισε να προσφέρεται στην αγορά το 1987. Με την εμπειρία, τη σύγχρονη αντίληψη οργάνωσης και λειτουργίας και το εξειδικευμένο προσωπικό, η ΕΛΤΑ Courier κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επιχειρήσεων και καταναλωτών, χάρη στις ευέλικτες υπηρεσίες και τη γρήγορη και αξιόπιστη ταχυμεταφορά οποιουδήποτε αντικειμένου, σε οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

426 κριτικές για “ΕΛΤΑ Courier

  1. ΑΑ Κ.

    η χειροτερη εταιρια 7 μερεσ το δεμα εκει ουτε και ηξεραν που παει ουτε που ειναι οι ανικανοι !!!!!!!!!

  2. Σωτήρης Π.

    Η εμπειρία μου με τα ΕΛΤΑ ήταν απογοητευτική σε βαθμό που δεν περιγράφεται. Η ταλαιπωρία, οι καθυστερήσεις και η έλλειψη ενημέρωσης έχουν ξεπεράσει κάθε όριο υπομονής.
    Και, ειλικρινά, κάτι πρέπει να ειπωθεί:
    Σταματήστε να «τιμωρείτε» τα ΕΛΤΑ σε κάθε αξιολόγηση λες και θα αλλάξει κάτι από αυτό. Η μόνη πραγματική πίεση μπορεί να ασκηθεί στους αποστολείς και στα καταστήματα που επιλέγουν –χωρίς να ρωτήσουν τον πελάτη– να στέλνουν παραγγελίες με μια υπηρεσία που αποδεδειγμένα δεν μπορεί να ανταποκριθεί.
    Βάλτε αρνητικές αξιολογήσεις στους αποστολείς για τις επιλογές τους. Μόνο έτσι θα καταλάβουν την ταλαιπωρία που περνάμε και ίσως σταματήσουν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες που δεν σέβονται τον χρόνο και τα νεύρα μας.

  3. Fe T.

    Μόνο από τρίτου επιλογή θα χρησιμοποιούσα τη συγκεκριμένη εταιρία (δηλαδή αν ο προμηθευτής δεν συνεργάζεται με άλλη). Δεν απαντούν ποτέ τα τηλέφωνα και ενώ έχουν δέματα στα καταστήματα δεν τα προωθούν για να αναγκάζουν τον πολίτη να πηγαίνει να παραλάβει το δέμα του.

  4. Ελευθεριος Ε.

    Έχω ένα δέμα από την Παρασκευή δεν το έχω παραλάβει ακόμη ,το δέμα ήταν Κοζάνη χθες και σήμερα Θεσσαλονίκη….Μακράν η χειρότερη εταιρία διανομής

  5. Viki X.

    Η μόνη εταιρία που δεν νοιάζεται για τον άνθρωπο που πέφτει θύμα απατης! Οι υπόλοιπες εταιρίες σου επιστρέφουν τα χρήματα ή σου λένε από πριν ότι φαίνεται επικίνδυνη η εταιρία καθώς έχει έδρα στη Ρουμανία ή Βουλγαρία ενώ τα ΕΛΤΑ κούριερ τίποτα ! Καμία βοήθεια και απλά δίνουν τα χρήματα σου σε εταιρίες φαντάσματα ! Πιθανόν Γιαυτο την επιλέγουν σαν μεταφορική ! Εφόσον έχει τέτοιες κριτικές καλύτερα να κλείσει άμεσα !

  6. Kwstas R.

    Δεν έχει υπάρξει χειρότερη εταιρεία να συναναστραφώ για να παραλάβω ένα δέμα.

    Έρχονται και δεν χτυπάνε κουδούνι, δεν φέρνουν δέματα που θεωρούν μεγάλα και μάλιστα δεν τα φέρνουν ούτε κάποια άλλη μέρα μιας και δεν είναι στις υποχρεώσεις τους. (Στην περίπτωσή μου το μεγάλο δέμα ήταν 3 δίσκοι βινυλίου…).
    Δεν έχει γίνει μία φορά αλλά 1000, με διαφορετικά δέματα από διαφορετικές πόλεις. Είναι άμετρες οι μέρες τους και δεν νοιάζονται για τον πελάτη.
    Κάντε ό,τι μπορείτε για να μην χρειαστεί να πάρετε τηλέφωνο μιας και συνήθως είναι αγενέστατοι.

  7. Βαια Κ.

    Με στελνουν δύο μέρες από το ένα κατάστημα στο άλλο. Έχει έρθει μνμ ότι βρίσκεται στο τελευταίο κατάστημα για να πάω να παραλάβω ( σε διαφορετική περιοχή από το προηγούμενο 10 χλμ μακρυά το ένα από το άλλο καταστημα) και ενώ πάω να παραλάβω, μου λένε ότι δεν μπορώ, γιατί δεν το έχουν ανοίξει τα κοντέινερ, δεν ξέρουν που είναι, ότι το μνμ ήταν αυτοματοποιημένο και να ξαναπεράσω την επόμενη μέρα. Τουλάχιστον τραγικά τα πράγματα. Παρασκευή έκανα την παραγγελία από Ρουμανία. Δευτέρα έφτασε το δεμα Θεσσαλονίκη, και από Δευτέρα αύριο Πέμπτη και ακόμα δεν μπορώ να πάρω το δέμα από τα ΕΛΤΑ courier

  8. Panos G.

    Ο διανομέας δεν πέρασε ποτέ από το σπίτι. Επίσης, δεν κάλεσε ποτέ. Οταν τους κάλεσα, ισχυρίστηκε ότι κάλεσε και δεν χτυπούσε το τηλέφωνο, κάτι που εννοείται δεν συνέβη ποτέ. Στην απορία μου για τον λόγο που δεν άφησε χαρτάκι, η απάντηση ήταν ότι δεν έβρισκε το σπίτι. Τρομεροί ψεύτες.

  9. Όταν βλέπεις τον διανομέα να αφήνει το ειδοποίητηριο στην θυρίδα και αντί να κρατάει το δέμα στο χέρι, έχει ένα καφέ,τι άλλο μπορείς να σκεφτείς?
    Όταν θα κλείσει η εταιρία θα πίνω τσίπουρα και θα γελάω,σε 50 δέματα ούτε ένα κατάφερε να έρθει στην διεύθυνση μου,όλα παραλαβή από το κατάστημα και μια στις 3 από το πιο κοντινό.

  10. ΦΩΤΗΣ Σ.

    Είσται για πολλούς κατακεφαλους.
    Κλείστε το.Η κριτική μου αφορά την εταιρία και όχι τα κατά τόπους καταστήματα.Το δέμα μου παρκαρισμένο πόσες μέρες τώρα και σε μήνυμα που έστειλα να ρωτήσω τι γίνεται,είχα απευθείας σύνδεση με Τρίκαλα.Δυστυχως μερικά καταστήματα συνεργάζονται μαζί σας και έτσι δε μπορεί κάποιος να σας αποφύγει.Οτι χειρότερο.

  11. Lyubov P.

    Απαράδεκτοι, αγενέστατοι, δεν φέρνουν ποτέ..το πρωί στέλνουν μνμ πως θα το φέρουν 9 με 17, κ μετά τις 17 στέλνουν μνμ πως έγινε προσπάθεια παράδοσης..χωρίς να υπάρχει τηλεφώνημα ή κάποια προειδοποίηση πως πέρασε ο κούριερ κάποια στιγμή..που πιστεύω δεν περνάνε καν..κ όταν τους παίρνω τηλ για να μάθω τι γίνεται ακριβώς, δεν ξέρει κανείς τίποτα..χάλια, από τα χειρότερα..για κλείσιμο είναι κ για διαπαιδαγώγηση όλο το προσωπικό 👎👎..όταν έκανα παράπονο σε κούριερ όταν επιτέλους μου έφεραν αυτό που περίμενα για κάτι μέρες κ μετά από εκατό τηλ, με απείλησε πως θα με χτυπήσει κιόλας..αυτά είναι για το ΕΛΤΑ κουριερ Μεταμόρφωσης.

  12. ΣΟΦΙΑ ΒΕΛΩΤΑ Β.

    Το “απαράδεκτοι” είναι λίαν επιεικής χαρακτηρισμός!!!
    Θλίβομαι που βάζω ένα αστέρι γιατί τους αξίζει -5.
    Μου έχουν στείλει 4 φορές μήνυμα ότι το δέμα μου είναι στον δρόμο, έχω πάρει άδεια και τις 4 φορές προκειμένου να το παραλάβω γιατί είναι κάτι πολύ σημαντικό αυτό που περιμένω και τελικά δεν έχει εμφανιστεί κανένας κούριερ!
    Αυτό που είπαν στην εταιρεία από όπου περίμενα το εν λόγω δέμα, ήταν ότι δεν ήμουν εκεί να το παραλάβω!!! Αυτό ξεφεύγει από την απρέπεια και οδεύει στην αλητεία!
    ΜΑΚΡΙΑ!!!!!

  13. Παναγιώτα Π.

    Ανύπαρκτοι, απαράδεκτοι! Εξαιτίας τους έχασα την προθεσμία επιστροφής προϊόντος και όλο αυτό μου στοίχισε εκατό ευρώ, ξέχωρα η ταλαιπωρία. Τους πληρώνουμε να μας τα φέρουνε στην πόρτα κι αυτοί παίζουν με τα νεύρα μας, υποχρεώνοντάς μας να πηγαίνουμε στο κατάστημα Νέας Μάκρης. Δηλαδή από Γραμματικό να κάνω τριάντα χλμ.. πήγαινε – έλα. Πόρτα – πόρτα σου λέει μετά. Τηλέφωνα δεν σηκώνουν ποτέ στο κατάστημα Νέας Μάκρης. Στα email επίσης δεν απαντάνε. Βάλτε λουκέτο να τελειώνουμε! Δεν σας πληρώνουμε για να μας ταλαιπωρείτε, αλλά για να μας εξυπηρετείτε. Το ότι κανείς δεν σας βάζει πάνω από ένα αστέρι (κι αυτό υποχρεωτικά) δεν φαίνεται να σας απασχολεί, καθώς τίποτα δεν έχει αλλάξει προς το καλύτερο εδώ και καιρό. Όσο μπορώ σας αποφεύγω και διαλέγω οποιοδήποτε άλλο κούριερ. Αυτά!

  14. Μαρία Κ.

    Προφανώς ούτε για ένα αστέρι δεν είναι… Ότι χειρότερο σε εξυπηρέτηση. έχουν την παραγγελία μου στο κατάστημα δέκα μέρες. Φάνηκε ότι βγήκε από το κατάστημα μια μέρα προς παράδοση κ μετά από δύο ώρες την γύρισαν πίσω με την αιτιολογία ότι επιθυμώ παράδοση αργότερα. Περιττό να πω πως ΠΟΤΕ δεν μίλησα με κανέναν και δεν συνεννοηθήκαμε τίποτα. Αν δεν μπορείτε, κλείστε το! Ελπίζω να μου την φέρουν εντός του 2025.

  15. Ελένη Α.

    Μία εβδομάδα πληρωμένη παραγγελία και δεν έχει φύγει για τον τελικό προορισμό από τις 27/10. Άγνωστο πότε θα φτάσει. Λυπάμαι, αλλά είμαι δυσαρεστημένη πελάτισσα. Κύριοι, είστε επιεικώς απαράδεκτοι!

  16. Marina Τ.

    Ελπίζω να κλείσουν και τα ΕΛΤΑ Courier μαζί με τα ΕΛΤΑ. Είναι απαράδεκτοι. Αγοράζω μεγάλη τηλεόραση από Γερμανό, με παράδοση στο σπίτι. Βλέπω οτι έχει σταλεί με την εν λόγω εταιρεία. Έρχεται μνμ κάποια στιγμή οτι έχει φτάσει στο κατ/μα Συντάγματος και είναι διαθέσιμο για παραλαβή… Παίρνω έκπληκτη τηλ και μού λένε, ααα όχι, είναι μεν εδώ αλλά θα σάς στείλουμε μνμ πότε θα το φέρουμε…. Σε 2 ώρες παίρνουν τηλ από ένα κινητό, οτι δε μπορούν να το φέρουν και πρέπει να πάω να την παραλάβω… Τη τηλεόραση 65″ πρέπει να πάω να τη παραλάβω γιατί είναι μεγάλη και δεν διαθέτουν αυτοκίνητο για να τη φέρουν κι οτι ο Γερμανός κακώς τους την φόρτωσε…. Το γιατί την παρέλαβαν αφού δε μπορούσαν να τη διαχειριστούν δε μού είπαν…

  17. Γκόγκας Ζ.

    Πολύ κακώς που κλείνουν τα καταστήματα

  18. Vogiatzoglou I.

    Πιστεύω ο κόσμος θα ήταν καλύτερος χωρίς τα ΕΛΤΑ κούριερ πόσο μάλλον τα ΕΛΤΑ σκέτο ή ότι άλλο βίσκουν για μπίζνα.. 10 μέρες και δεν έχω παραλάβει δέμα από τη Θεσσαλονίκη-Χαλκίδα , τόσο έκανε αποστολή μεξικό – Ελλάδα ..

  19. Κωνσταντίνα Χ.

    Πραγματικά ότι χειρότερο!!! Το δέμα μου έλεγε ότι θα έρθει 18 Οκτώβρη και ξαφνικά μου λένε θέλει έξτρα 7-10 μέρες επιπλέον. Και αυτό επειδή ρώτησα εγώ, αλλιως δεν θα το μάθαινα και ποτε. Και εχω μείνει στο γάμο της αδερφής μου χωρίς φόρεμα. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό! Ντροπή σας !

  20. Γιάννης Κ.

    Λυπάμαι αλλά η εταιρεία δεν αξίζει ούτε ένα αστέρι.Ηρθε δέμα πριν μερικές μέρες και μου έστειλαν μήνυμα να πάω να το παραλάβω, μετά από 1-2 μέρες πέρασαν από το σπίτι και άφησαν ειδοποίηση χωρίς τηλέφωνο( από τον κουριερ).Μετά καμμία ενημέρωση και όταν πήρα τηλέφωνο για να δω τι γίνεται μου είπαν ότι πέρασαν μια άλλη μέρα (δεύτερη φορά και δεν μπορούν να να έρθουν πάλι) και δεν με βρήκαν και άφησαν ειδοποίηση, ΨΈΜΑΤΑ ήμουν όλη μέρα σπίτι και φυσικά δεν υπήρχε καμία ειδοποίηση στην πόρτα (όπως μου είπαν).
    Φυσικά μετά από τόσες ημέρες η εταιρεία που παρήγγειλα το προϊόν μου έστειλε μήνυμα και μου είπε ότι αν δεν παραλάβω το δέμα μου θα επιστραφεί πίσω.
    Αυτά για τα elta curier Αλεξανδρούπολης
    Ντροπή τους μας κοροϊδεύουν.

  21. Η ΕΛΤΑ κούριερ στη Ρόδο αφήνει τα δέματα της στα ΕΛΤΑ και σου στέλνουν μήνυμα να πας εσύ να πάραλαβεις από το κατάστημα. Άρα δεν είστε κούριερ! Ξέχωρα ότι πρέπει να περιμένεις το λιγότερο 40 λεπτά στην ουρά για να το πάρεις γιατί τα ΕΛΤΑ της Ρόδου δεν κάνουν πλέον διανομές και εξυπηρετούν ανά κατάστημα πάρα πολλά χωριά.

  22. Σταματης Μ.

    Αναγκάζομαι να αφήσω αυτήν την αξιολόγηση, καθώς δεν υπήρξε καμία λύση ή αποζημίωση για δέμα που χάθηκε από τις 22 Αυγούστου. Παρά τις επανειλημμένες επικοινωνίες, δεν υπήρξε διάθεση ανάληψης ευθύνης, ούτε ενημέρωση για την πορεία της υπόθεσης. Ειλικρινά απογοητευτικό επίπεδο εξυπηρέτησης για μια εταιρεία που διαχειρίζεται προσωπικά αντικείμενα πελατών.
    Εν τέλει απευθύνθηκα στον συνήγορο του καταναλωτή και αναμένω απάντηση.

  23. Αννα Φ.

    Αν μπορούσα να βάλω ένα αστέρι θα βαθμολογούσα έτσι!
    Απαράδεκτη εταιρία στο είδος της. Οι παραδόσεις καθυστερούν, λένε ότι δεν μπόρεσαν να παραδώσουν ενω ποτέ δεν ήρθαν κι όταν θέλεις να επικοινωνήσεις είναι σχεδόν αδύνατον!!!
    Πλέον σταματάω να αγοράζω προϊόντα από εταιρίες που συνεργάζονται με ΕΛΤΑ courier!!!!!

  24. Ρίτα Λ.

    Απαράδεκτοι….!αποστολή εντός Αθηνών,λένε 1-2 ημέρες και πάνε για 3-4 ημέρες και βλέπουμε γιατί μεσολαβει και σ.κ.οποτε θα πάει 5-6.

  25. Tambaki Lamprini L.

    Καλημέρα σας.
    Απαράδεκτη εταιρεία .εχει φυγει το δέμα(μικρο) από Αθήνα για τριπολη απο την παρασκευη 10 οκτ 25 και σήμερα τρίτη 14 οκτ……… είναι ακόμα Αθήνα. και ειμαι επαγγελματιας………τι αλλο να πω??????