Απαράδεκτη, δεν φερνουν καν τα προϊόντα απλά στέλνουν μήνυμα για αδυναμία παράδοσης. Μην αγοράζετε προϊόντα από έμπορο που τους χρησιμοποιεί
E-shop Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για E-shop:
Το e-shop.gr ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα! Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα στο e-shop.gr το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις για κάθε είδους ανάγκες! Συγκεκριμένα, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα υπολογιστών με το σήμα Innovator™ καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής από hardware, software, περιφερειακά, ήχο και εικόνα, κινητή τηλεφωνία, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, συσκευές θέρμανσης και πολλές ακόμα ηλεκτρικές συσκευές.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Μακάρι να μπορούσα να βάλω αρνητική βαθμολογία!!!!
Αγορά τηλεόρασης 19/12, επεστράφη στις 3/1 επειδή είχε πρόβλημα κατά την εκκίνησή της. Μέχρι σήμερα κανένα νεότερο σχετικά με την αντιμετώπιση του προβλήματος, μόνο ότι εστάλη στην αντιπροσωπεία και περιμένουν απάντηση. Το αποτέλεσμα παραμένει ότι αν και πλήρωσα ολοκαίνουριο προϊόν, μένω χωρίς τηλεόραση για ένα μήνα και βλέπουμε… ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!
”Έχω παραγγείλει από της 2 Ιανουαρίου και ακόμα δεν το έχω παραλάβει.Εχω παρει και τηλέφωνο και μου απάντησαν πως ειναι σε σειρά προτεραιότητας αλλά ακόμα ερχετε
”Περιμένω 20 μέρες να παραλάβω την παραγγελία μου και κάθε φορά που παίρνω τηλεφωνώ μου λένε ότι θα μπει σε προτεραιότητα η παραγγελία και ότι θα επικοινωνήσουν με την αποθήκη για να με ενημερώσουν τι γίνεται! Δεν με ενημερώσανε ποτέ και εννοείται ακόμη περιμένω χωρίς να ξέρω καν ποτε θα φύγει η παραγγελία από την Αθήνα!
”Βγαλτε το 0.50 από κάθε παραγγελία και ίσως το ξανά συζητήσουμε. Ξεφτιλες. Νομίζετε έχουμε ανάγκη από έναν ακόμη νταβατζη στην αγορά; υπάρχουν άλλα καταστήματα που ακόμη σέβονται τον πελάτη. Καλή συνέχεια στην βύθιση σας.
”σε αμεσα διαθεσιμα προιντα εχει κανει 3 εβδομαδες γιατην παραδοση σκετη κοροιδια ενω δεν ειμαστε σε καιρο πανδιμιας
”Άκρως απαράδεκτοι.
”Ένα μήνα και κάτι μέρες για μια παραγγελία.
Δεν υπάρχει ούτε ένα υπεύθυνος να μιλήσει στο τηλέφωνο.
Δεν ξαναπαραγγελνω τίποτα.
Σχετικά με την παραγγελία 23122000121017859***** από 20/12/2023 στο όνομα Μ*** Σ*********. Έχουν περάσει πλέον 21 ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας εκ των οποίων οι 15 σίγουρα εργάσιμες και δεν έχω καμία ενημέρωση για την εξέλιξη αυτής καθώς τα προϊόντα κατά την παραγγελία έδειχναν όλα άμεσα διαθέσιμα.
”Προορίζονταν για δώρα Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς και έμεινα εκτεθειμένη μη έχοντας τα προϊόντα και χωρίς άλλα χρήματα να πάρω κάτι άλλο , αφού τα έχω ήδη προπληρώσει.
Η χειρότερη εμπειρία που είχα για χρόνια. Προϊόντα τα όποια φαίνονταν άμεσα διαθέσιμα για παραγγελία έχουν καθυστερήσει μία βδομάδα (και έχουμε ακόμα..). Σε τηλεφωνικές επικοινωνίες οι υπάλληλοι με διαβεβαιώνουν ότι “άυριο θα είναι στα χέρια σας” ενώ δεν απαντάνε στα email.
”Ήμουν πελάτης για χρόνια. Πλέον απέκτησαν έναν απογοητευμένο εχθρό.
Ελπίζω να κλείσουν σύντομα ώστε κάποιος άξιος επιχειρηματίας να αναλάβει το κομμάτι της αγοράς που θα αφήσουν ελεύθερο.
Η χειρότερη εξυπηρέτηση που υπάρχει, έβαλαν και 0.50€ κόστος ανά παραγγελία με εξυπηρέτηση απόλυτο μηδέν!
”Παρήγγειλα τρία προϊόντα για υπολογιστή στις 18 Δεκεμβρίου, κάλεσα μετα από τρείς εβδομάδες καθυστέρησης όπου τηλεφωνικά μου επιβεβαίωσαν ότι η παραγγελία μου θα μπει προτεραιότητα, και τελικά μετά από επανειλημμένα mails για την καθυστέρηση, μου ακύρωσαν την παραγγελία 1 μήνα σχεδόν μετά, χωρίς καμία ενημέρωση!
Λυπάμαι, γιατί αγόραζα συχνά από εκεί.
Από τις 22/12 η παραγγελία με διαθέσιμα τα προϊόντα και παράδοση έως 48 ώρες από BOX.
”Αύριο 8/1 και ακόμα έρχεται…
Η εταιρεία κάποτε λειτουργούσε.
Τώρα απουσιάζει.
Ακούει κανειιιις;;;;;
Φωνή βοώντος εν τη ερημω
Μου ήρθε φούρνος μικροκυμάτων χτυπημένος και έλειπαν βίδες από το καπάκι του . Επιστροφή και έπειτα από τρεις εβδομάδες με ειδοποίησαν από το τεχνικό τμήμα αφού μίλησα μαζί τους δυο φορές ότι θα μου το αντικαταστήσουν . Έπειτα από άλλες δυο εβδομάδες ακόμα περιμένω ενημέρωση. Μακριά ξανά ποτέ αγορά από eshop, λυπάμαι πολύ .
”Παραγγελία μετά από 40 ημέρες με διαθέσιμα προϊόντα δεν την έχουν στείλει ακόμα, μάλλον χρωστάνε στους προμηθευτές και δεν τούς κάνουν άλλη πίστωση
”Μακράν το χειρότερο eshop παραγγελία απο 19/12/23 και μέχρι σήμερα λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών δεν εχει έρθει ακόμα τίποτα. Απ οτι φαίνεται δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν και οι προμηθευτες τους έχουν γραμμένους και δεν τους γεμίζουν με στοκ. Μακάρι να κλείσουν να ησυχάσει ο τοπος από αυτούς.
Μόνο skroutz πλέον.
Το ενα αστέρι είναι χαρηστικο -5 πρέπει κανονικά . ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ E-SHOP
”Παραγγελία από 5/12/2023. Το προϊόν ήταν κανονικά σε διαθεσιμότητα. Η κατάσταση της παραγγελίας σήμερα (1/4/2024) βρίσκεται ακόμα στο “Συγκέντρωση Προϊόντων”. Ύστερα από 2 τηλεφωνικές επικοινωνίες λίγες μέρες πριν, η δικαιολογία παραμένει η ίδια: “Μεγάλος όγκος παραγγελιών”.
”Μέχρι να λύσουν τα σοβαρά προβλήματα προμήθειας που έχουν, θα τους αποφύγω.
Απαράδεκτοι!Περίμενα ένα μήνα να έρθει ένα μίξερ Tesla το οποίο δεν δούλευε κιόλας!Έκανε και ένα περίεργο θόρυβο το μοτέρ του!Το πήγα για επιστροφή την ίδια μέρα μέσα σε λιγότερο από 2 ώρες,από τότε ακόμα περιμένω να μου επιστρέψουν τα λεφτά μου.Εψουνε περάσει 15 μέρες.Προσπαθω να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους και όλο σε έχουν σε μεγάλη αναμονή στα τηλέφωνα(αν τους βρεις “μπαλάκι” ο ένας στον άλλον)και στα email δεν απαντάνε!
”Δεν ξέρω πως να τους χαρακτηρίσω ειδικά το τεχνικό τμήμα αλλά και τη διαχείριση του eshop όσο αφορά το DOA που πουλάνε .
”Μην πιστεύετε τίποτα. Εσείς πληρώνεται τα ωραία χρήματα σας μετρητά με την παραλαβή του προϊόντος και για να τα πάρετε πίσω πρέπει να κάνετε τάμα .
Επίσης αν μιλάτε με το τεχνικό τμήμα ειδικά με του Ηρακλείου και αν έχετε τεχνικές γνώσεις θα ξεχάσετε και αυτά που ξέρατε.
Και εννοείτε από τα 10 email απάντησαν μόνο ένα .
Μπήκα πρώτη φορά στο μαγαζί του eshop και δεν ξανά περνώ ούτε απέξω .
Αν είναι να βρείτε ένα προϊόν φτηνότερα αλλά στη συνέχεια να σας το βγάλουν από τη μύτη να σας λείπει .
Πολύ ασχολήθηκα μαζί τους
Μακριά
Ευχαριστώ
Τρίτη φορά που μου ακυρώνουν παραγγελία, λόγω μη διαθεσιμότητας, ενώ φαίνονται διαθέσιμα προς παραγγελία. Το καλύτερο θυμούνται να το ανακοινώσουν 12 μέρες μετά. Απαράδεκτο μαγαζί.
”Από τις 9/12 , σήμερα 24/12 ακύρωσα και επιστροφή χρημάτων. Θέλουνε και διαφήμιση στην τηλεόραση. Δεν κοιτάνε τα χάλια τους ταλαιπωρούν τον κόσμο. Όλοι ακυρώσεις, να το κλείσουν το ρημαδι αν δεν μπορούν να το δουλέψουν.
”Υποβολή – 27/11/23 23:29
”Έλεγχος Ομαλότητας – 29/11/23 11:20
Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων – 29/11/23 11:20
Συγκέντρωση Προϊόντων – σε εξέλιξη
…
Σήμερα, 23/12/2023 και ακόμα καμία ενημέρωση. Ήταν η πρώτη και τελευταία παραγγελία εκ μέρους μου.
Απαράδεκτοι ,αντιεπαγγελματιες,κοπρόσκυλα γενικώς.
”Περιμένω να έρθει η τελευταία παραγγελία και δεν έχει ξανά από αυτούς φυσικά.ευχομαι κλείσιμο το συντομότερο.
Κοπροσκυλα
Παραγγελεια για διαθέσιμο σκληρό δισκο σε 2-3 μερες στις 24/11/23 εκτελεστηκε ( τον παρελαβα )13/12 23 περιπου 20 μερες μετα.
”Κρίμα!!!
”Μετά από πολλά χρόνια συνεργασίας και αγορών η εμπειρία από τις τελευταίες παραγγελίες απογοητευτική.
Μεγάλη καθυστέρηση με την τελευταία να μην την έχω παραλάβει (από υποκατάστημα) μετα από ένα μήνα παρόλο που έχω στείλει τέσσερα mail!
Φαντάζομαι να μην χρέωναν 50 λεπτά που εφάρμοσαν τελευταία ανά παραγγελία για την καλύτερη εξυπηρέτηση από ότι λένε!
Πάμε για αλλά….. site!!!
Με μια κουβέντα, απαράδεκτοι, και δεν ξανά’χει στο μέλλον. Κατάντησαν ένα χάλι, ανευθυνότητα και αντιεπαγγελματισμός. Λυπάμαι.
”Παραγγελία από 01/12/2023 και σήμερα 18/12/2023 ακόμα κολλημένη σε status “Συγκέντρωση προιόντων” για προιόντα που ήταν όλα διαθέσιμα. 5 emails και καμιά απάντηση. Στα τηλέφωνα η δικαιλογία που ακούω είναι μεγάλος όγκος παραγγελιών (Εδώ γελάμε !!!). Μήπως έχετε βαρέσει κανόνι ???
”Το μαγαζάκι τους είναι για τα πανυγύρια, παραγγελία από τις 27/11, ακόμα (σήμερα 13/12) δεν έχει εκτελεστεί, ενώ τα είδη δείχνουν διαθεσιμότητα. Η ανικανότητα όμως της διοίκησης και το θράσος των ρυπαρών υπαλλήλων δεν έχει όρια. Θα κάνω πάρτυ όταν θα κλείσει το χαμετυπείο σας.
”