Παναγιώτα Κ.


Review on E-shop

  1. Παναγιώτα Κ.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση που υπάρχει, έβαλαν και 0.50€ κόστος ανά παραγγελία με εξυπηρέτηση απόλυτο μηδέν!
    Παρήγγειλα τρία προϊόντα για υπολογιστή στις 18 Δεκεμβρίου, κάλεσα μετα από τρείς εβδομάδες καθυστέρησης όπου τηλεφωνικά μου επιβεβαίωσαν ότι η παραγγελία μου θα μπει προτεραιότητα, και τελικά μετά από επανειλημμένα mails για την καθυστέρηση, μου ακύρωσαν την παραγγελία 1 μήνα σχεδόν μετά, χωρίς καμία ενημέρωση!
    Λυπάμαι, γιατί αγόραζα συχνά από εκεί.

Επικοινωνία