ΔΕΗ Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.69 από 87 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΔΕΗ:

Η ΔΕΗ ιδρύθηκε το 1950 και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2001. Είναι η κορυφαία εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, με δραστηριότητες στην παραγωγή, διανομή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας στους καταναλωτές. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, εξυπηρετώντας περίπου 6 εκατ. πελάτες σε όλη τη χώρα. Διαθέτει 10,4 GW παραγωγικού δυναμικού στην Ελλάδα, με θερμικούς και υδροηλεκτρικούς σταθμούς καθώς και εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Έχει στην κυριότητά της το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας με Ρυθμιζόμενη Περιουσιακή Βάση € 3 δισ. περίπου, διαχειριστής του οποίου είναι η θυγατρική εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

87 κριτικές για “ΔΕΗ

  1. Ις Μ.

    Εξακολουθεί και είναι ΑΙΣΧΡΗ εταιρεία. Περίμενα με την ιδιωτικοποίηση της να φτιάξει αλλά δυστυχώς οι «Φωτόπουλοι» παραμένουν ζωντανοί

  2. ΘΩΜΑΣ Π.

    Ξαφνικά σταμάτησαν να μου έρχονται λογαριασμοί, ούτε ηλεκτρονικά, ούτε έντυπα και να μην έχω πια πρόσβαση στο προφίλ μου στο myΔΕΗ. Πήρα 20 τηλέφωνα, έστειλα 2 μέιλ, πήγα 3 φορές σε φυσικό κατάστημα. ΤΙΠΟΤΑ: “Δυσλειτουργία του
    συστήματος λόγω αναβάθμισης”. Μετά από δυόμισι μηνών υπομονή, άλλαξα πάροχο.

  3. Απαράδεκτες καθυστερήσεις και δεν στέλνουν ένα mail ή ένα τηλέφωνο να ενημερώσουν τι τοους λείπει ή αν είναι κάτι λάθος. Πρέπει να δίνουν λύσεις στα πρόβλημα και όχι να είναι οι ίδιοι το πρόβλημα.

  4. Πραγματικά άχρηστοι, για δική τους λάθος καταμέτρηση μου ήρθε ένας τρελός λογαριασμός, αίτημα ξανά αίτημα για διόρθωση για να βγει ο σωστός λογαριασμός και φυσικά τίποτα. Πραγματικά άχρηστοι.

  5. Το ψέμα πάει σύννεφο.
    Μετρήσεις κατά προσέγγιση γιατί λέει ότι είμαι σε δύσβατη περιοχή! Ένα στενό πανό σε κεντρικό δρόμο της Αίγινας!
    124€ ρεύμα για 55 τμ σπίτι το οποίο ήταν κλειστό!
    Κ από τον καιρό που ήρθα δεν έχουν μετρήσει ποτέ τπτ! Κ η απάντηση να στέλνετε εσείς τις μετρήσεις σοβαρά τώρα θα πληρώνω στο λογαριασμό την καταμέτρηση αλλά θα την κάνω εγώ?

  6. Αναστασιος Σ.

    Λοιπον καταστημα Νεου Ηρακλειου πηγαμε να καταργησουμε μια συνδεση 31.12.2024. Ειπαν οκ τα στοιχεια σας : “υπογραψτε εδω ηλεκτρονικα ” οκ μια χαρα ! Σε τρεις μερες θα γινει ! Ναι αλλα δεν ειπαν οτι πρεπει να εισαι στο αδειο σπιτι οποτε θελησουν να φανουν για την μετρηση ! Το απεκρυψαν αυτο. Ουτε χαρτι να διαβασεις τιποτα ουτε τιποτα . Ελεος ! 8.1.25 μηνυμα απι ΔΕΔΔΗΕ : ηρθαμε και δεν βρηκαμε κανεναν ! Ωπα τι εγινε παιδια ;

  7. ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ο.

    Τηλεφώνησα στο 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ (Σάββατο 4/1/25), στο νούμερο 8009001000, στην βραδυνή βάρδια. Έκανα δύο κλήσεις, μία στις 9.30 μμ και μία στις 9.45 μμ κι εξυπηρετήθηκα άψογα! Και οι δύο υπάλληλοι που μίλησα, ήταν εξαιρετικοί, ευγενέστατοι, ουσιαστικοί και έλαβα άμεσα τις πληροφορίες που χρειαζόμουν. Σε μια εποχή που όλα διαλύονται, η ανθρώπινη επικοινωνία καταρρέει, οι ηθικές αξίες αλλοιώνονται, οι ανθρώπινες σχέσεις εκφυλίζονται και το αυτονόητο έχει πάψει πια να είναι αυτονόητο, τέτοιες συμπεριφορές είναι αξιέπαινες και πρέπει να λέγονται και να ακούγονται, γιατί είναι φωτεινό παράδειγμα για όλους μας, για να μπορέσουμε να βρούμε ξανά αυτό που έχουμε αρχίσει να χάνουμε, την ανθρωπιά μας! Εάν όλοι είχαμε μία τέτοια συμπεριφορά το μόνο σίγουρο είναι ότι η ζωή μας θα γινόταν καλύτερη και εμείς καλύτεροι άνθρωποι. Ένα μεγάλο “Μπράβο” και ένα μεγάλο “Ευχαριστώ” στους δύο υπάλληλους του 24ωρου τηλεφωνικού κέντρου. Δυστυχώς, δεν συγκράτησα τα ονόματά τους, γι’ αυτό και γράφω την ημέρα και την ώρα που τηλεφώνησα και που μίλησα μαζί τους. Συγχαρητήρια για την ταχύτατη ανταπόκριση, για την άψοφη συνεργασία, για την αποτελεσματικότητα και κυρίως για την Ευγένειά σας!!! Μπράβο σας παιδιά!

  8. ΑΝΔΡΙΆΝΑ Λ.

    Μπράβο στη διεύθυνση και τους συνεργάτες του καταστήματος Πετρούπολης για την οργάνωση, την ευγένεια, την υπομονή τους, το τρόπο εξυπηρέτησης και αντιμετώπισης των πελατών σε ανθρώπινο επίπεδο Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ.Α Στρατό για τον επαγγελματισμό του και για το επίπεδο του σαν άνθρωπος, καθώς είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί πελάτες παραμένουν στη ΔΕΗ.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Κ.Σ Ελένη και σε όλους τους εργαζόμενους του καταστήματος. Στην εποχή που ζούμε όπως κάνουμε παράπονα και γραπτές αναφορές για ανθρώπους που δεν αξίζουν τη θέση στην οποία βρίσκονται, έτσι πρέπει να ονοματίζουμε και να ευχαριστούμε τους αξιόλογους ανθρώπους για να ακούγονται τα ονόματά τους στους ανώτερους να τοποθετουνται στις σωστές θέσεις, για να εξελισσομαστε ως άνθρωποι και ως κοινωνια.

  9. Μιράντα Κ.

    Είστε απαράδεκτοι!!!!!!!!!
    31 Δεκεμβρίου του 2024, ούτε Μεσαίωνας να ήταν. Πολυκατοικία στην Σεπολίων 54, στο κέντρο της Αθήνας, Παραμονή Πρωτοχρονιάς χωρίς ρεύμα!! Έλεος! Ηλικιωμένη έμειναν χωρίς το οξυγόνο τους και η μόνη απάντηση των εκπροσώπων της ΔΕΔΔΗΕ ήταν: <>. Τόση απανθρωπιά! 5 ώρες χωρίς ρεύμα για υπόθεση 5 λεπτών δουλειάς! Πόση κοροϊδία πια! Είμαστε εγκλωβισμένοι σε μία εταιρεία(ΔΕΔΔΗΕ) και πρέπει να κάνουμε τον σταυρό πότε θα αξιωθούν απλά να κάνουν την δουλειά τους την οποία την πληρώνουμε εμείς και με το παραπάνω. Έλεος! Έλεος! Έλεος!

  10. Christina F F.

    Να ευχαριστήσω τον τεχνικό κυριο Κ για βλάβη ρολογιού στο Χαλάνδρι για την άμεση ανταπόκριση και ευγενεία του.

  11. Λυδια Κ.

    Απαράδεκτοι ιδίως στην δεδυε
    Απαράδεκτοι
    Δεν εξυπηρετούν καθόλου.

  12. Amalia R.

    Η πιο εξυπηρετική εταιρεία

  13. Μαρια Σ.

    Απαράδεκτοι οι εκπρόσωποι μου έκλειναν το τηλ. Δεν είχαν καμμία διάθεση να μου εξηγήσουν 5μερες χωρίς ρεύμα σε κεντρικό δρόμο Απαράδεκτοι Απαράδεκτοι είναι το λιγότερο που μπορώ να πω

  14. Maria H.

    Απαραδεκτη εταιρια, πολυ αργη εξυπηρετηση, ανυπαρκτη ενημερωση πελατων σχετικα με θεματα ηλεκτροδοτησης. Ντροπη στην ΔΕΗ που συνεργαζεται με τετοια εταιρεια

  15. Τα 4 αστεράκια για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση από υπάλληλο που ζήτησα το όνομά της, την κυρία Αποστολίδου γιατί είναι η μόνη που μετά από μήνες μας καθοδήγησε σωστά, με ηρεμία, υπομονή και ευγένεια στην αντιμετώπιση του προβλήματός μας! Επίσης ευχαριστώ πολύ την κυρία Παπανικολουδάκη Χρύσα η οποία επικοινώνησε η ίδια μαζί μας και μας ενημέρωσε εκτενώς για τη λύση του προβλήματος και πώς προέκυψε. Εξαιρετικοί υπάλληλοι και οι δύο. Τις ευχαριστούμε πολύ!

  16. Ni S.

    2024.10.29 17:10 Το προσωπικό στο τηλεφωνικό κέντρο απαράδεκτο (νόμιζα ότι βρίσκεται σε παιδική χαρά από τη φασαρία και τα γέλια που ακουγόταν μέσα στο τηλέφωνο). Σε συνομιλία με εκπρόσωπο της ο οποίος ήταν ειρωνικός και μάλλον προσπαθούσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, διότι του ζητούσα τους έντυπους λογαριασμούς η απάντηση του ήταν να ψάξω στο ταχυδρομείο γιατί δεν παραδόθηκαν, τη στιγμή που κατάστρεψαν το myΔΕΗ με πρόφαση τα προσωπικά δεδομένα την στιγμή που οι ίδιοι τα διασκορπούν απόδω και κει.

  17. ΜΙΝΑ ΚΑΤΣΕΛΗ Κ.

    Πολύ καλή εξυπηρέτηση μπραβο

  18. Ελενη Ε.

    οι άνθρωποι είναι αισχροί!
    για 14 ημέρεσ καθυστέρηση κόψανε το ρεύμα σε επαγγελματικό χώρο, για το πόσο των 300€ , ενώ υπάρχουν άλλοι που χρωστούν χιλιάδεσ ευρώ κ έχουν ρεύμα. άφησαν την επιχείρηση επι 3 ημέρεσ χωρίσ ταμειακή κ φώτα στο απογευματινό ωράριο, το οποίο φυσικά σήμαινε κλείσιμο του καταστήματοσ.
    ντροπή κ αισχρόσ

  19. Βαγγέλης Β.

    Άψογη εταιρεία η καλύτερη υπηρεσία ηλεκτρισμού στην Ελλάδα

  20. Δημήτρης Τ.

    Σε κάθε συναλλαγή μία ακόμη αρνητική έκπληξη.

  21. Μπράβο στη διεύθυνση και τους συνεργάτες του καταστήματος Μυτιλήνης. Οργάνωση και ευγένεια!

  22. Marinela K.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης . Περιμένω 7 μέρες να μου συνδέσουν το ρεύμα ,παίρνω συνεχώς τηλέφωνα και παραπονιέμαι και το μόνο που ξέρουν να λένε είναι υπομονή . Ξεφτίλα πραγματικά

  23. Βιργινια Κ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά από το κατάστημα στην Τζιμισκή 139 στην Θεσσαλονίκη τελικά εξυπηρετήθηκα ηλεκτρονικά Οι υπάλληλοι ούτε σημασία δίνουν ενώ έπρεπε κανονικά να με εξυπηρετήσουν αυτοιΑλλα μας λένε οι υπάλληλοι από το τηλ τα οποία αυτοί αμφισβητούν Νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου

  24. ΣΤΕΦΑΝΟΣ Σ.

    γλειφτρονια για να σε κανουν να τους αξιολογησεις θετικα, δεν κοιτανε τα χαλια τους σαν εταιρια να βελτιωθουν μονο αυτο τους νοιαζει, προσπαθουν να σε κερδισουν με ψευτευγενειες αλλα εξυπηρετηση 0 και αδιαφορια ολο θα, θα, θα και τιποτα δεν γινεται! καλα κανει ολος ο κοσμος και σας κραζει, εμετικοι και απατεωνες δεη η χειροτερη εταιρια εκανα καταγγελια συμβασης και θα ηρεμησω απο εσας παντοτινα ουτε να σας ξανακουσω.

  25. Χρήστος Τ.

    Απαράδεκτοι
    Εξυπηρέτηση τηλεφωνικά από κυρία Ν