Cosmote Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 509 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Cosmote:

Ένας κόσμος, καλύτερος για όλους.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

509 κριτικές για “Cosmote

  1. Καλλιοπη Η.

    Εδω και 4 μηνες με χρεωνουν κανονικα, ενω εχω κανει αιτημα διακοπης της τηλ. γραμμης απο τον Ιουλιο του 25. Εχω μετακομισει απο εκει εδω και 4 μηνες. Τηλεφωνω στο 13888 δεν το σηκωνουν ποτε. Email επικοινωνιας δεν υπαρχει. Το αιτημα το εχουν ανοικτο, δεν το χειριζονται και απλως συνεχιζουν να με χρεωνουν. Ηρθα στο υποκαταστημα και… ειναι κουραστικο που επιμενω να εξυπηρετηθω, αφου ουτε τηλεφωνικη επικοινωνια βγαζεις ακρη ουτε με email μπορεις να επικοινωνησεις μαζι τους.

  2. Χρυσή N.

    Ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία που υπήρξε σήμερα στις 22/10/25 με την κ. Ν Χριστίνα θα ήθελα να την συγχαρώ σε μια τέτοια συνθήκη εργασίας που δέχονται καθημερινά άπειρα τηλεφωνήματα και θα ήθελα να την ευχαριστήσω για την ευγένεια και άμεση εξυπηρέτηση που δέχτηκα και την πλήρως ενημέρωση για το πακέτο που με ενδιέφερε. Σας ευχαριστώ κ. Χριστίνα.

  3. Μαρκος Ι.

    Κάκιστη εταιρεία απ όλες τις απόψεις. Ακριβά πακέτα χωρίς ουσιώδη παροχή υπηρεσιών
    Μια κακή εξυπηρέτηση πελατών έως ανύπαρκτη με 1 ώρα το λιγότερο αναμονή. Κακές υπηρεσίες με συνεχόμενες διακοπές στο ίντερνετ και καμία βελτίωση η λύση του προβλήματος τα τελευταία 2.5 χρόνια. Τους έκανα αίτηση για οπτική ίνα περίμενα 6 μήνες για να μου πουν ότι το αίτημα μου κάπως μαγικά σβήστηκε βάζοντας με σε διαδικασία να ξανά υποβάλλω αίτηση σε πιο ακριβή τιμή προφανώς.

  4. Ρε είστε με τα καλά σας ;

  5. Αλέξανδρος Τ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών. Εμπαίζουν τον κόσμο. Αν έχετε την ατυχία να πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους, σας εύχομαι απλά καλή τύχη. Δεν υπάρχει χειρότερη εμπειρία μου από εξυπηρέτηση πελατών.

  6. ΣΠΥΡΟΣ Τ.

    Με παιδεύσατε ένα μήνα για μια σύνδεση 5g wifi, όταν τελικά έγινε, έχει πρόβλημα. Εδώ και ένα μήνα πρέπει να έχω μιλήσει με πάνω από 30 υπαλλήλους του 13788 που ο ένα με στέλνει στον άλλο. Είναι όλοι τους ανίκανη να εξυπηρετήσουν τους πελάτες της εταιρίας και ανίδεοι για τη δουλειά που τους πληρώνουν. Ο τελευταίως σε βάζει στην αναμονή επ’ αόριστον ( ώρες και 14 λεπτά η τελευταία μέχρι που έκοψα τη γραμμή). Ακόμα προσπαθώ να μάθω γιατί μια έχω internet και όχι τηλέφωνο, και όταν έρθει το τηλέφωνο χάνω το internet. ΜΑΚΡΙΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΜΕ ΤΟ STARLINK, ΕΚΑΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΩ ΓΙΑ 24 ΜΗΝΕΣ ΣΤΗΝ COSMOTE

  7. Κυριακη I.

    Εδώ και 3ημερες προσπαθώ να συνεννοηθώ με άνθρωπο και αυτό με να έχουν στο τσατ δεν υπάρχουν κάποιοι που μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες ;δεν έχω ίντερνετ μου λένε θα το δούνε ποτέ όμως; Η κοσμοτε έγινε η χειρότερη εταιρεία κανένας δεν ενδιαφέρεται και καλά κάνουν αφού τους κρατάμε εμείς και αυτό μας εκ.εταλευονται.καλα θα κάνουν να είναι ποιο ενημερωμένοι για θέματα της δουλειάς τους εάν δεν χρειαζόταν αστέρι δεν θα έβαζα κανενα

  8. ΜΑΡΙΑ Γ.

    Συμβόλαιο αρχές Ιουλίου για οπτική ίνα τηλεόραση με κανάλια και δύο κινητά στα 70 ευρώ .Ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ για εγκατάσταση,πήρα πόσα τηλ όλο έστελναν αιτήματα κ πότε δεν με κάλεσε κανείς.Παιρνω χτες και λέω σε κάποιον να με συνδέσει με αυτή που είχε καεί την αίτηση για να ακυρώσω την αίτηση μου το ακυρώνει μόνος του χωρίς να με ενημερώσει με παίρνει η άλλη που είχαμε μιλήσει και μου λέει πρέπει να κάνουμε καινούργια γιατί δε μπορώ να φύγω λόγω τηλεόρασης γιατί θα έχω πρόστιμο λέω οκ και μου έλεγε άλλες τιμές λόγω ότι τα συμβόλαια των κινητών λήγουν σε ένα μήνα και άλλαξαν οι τιμές πριν λήξουν.Εννοειται ακύρωσα θα πληρώνω την τηλεόραση για 2χρόνια γιατί πιάστηκα κορόιδο αλλά εννοείται θα πάω σε άλλη εταιρεία και τα κινητά κ το σταθερό.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΜΑΚΡΙΑ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ

  9. Demitra V.

    Δυστυχώς κάναμε συμβόλαιο στην cosmote. Το δίκτυο τους ανύπαρκτο. Θα γυρίσω πάλι Nova
    Και παίρνουμε εξυπηρέτηση πελατών για να μας φέρουν το ρούτερ. Δεν απαντάει κανένας.
    Άθλια κατάσταση δυστυχώς.

  10. Δημήτρης Κ.

    Προσπαθώ εδώ και τρεις μέρες να επικοινωνήσω δεν απαντάνε ούτε στα τηλέφωνα δεν τα σηκώνουν ούτε σε email απαντάνε . Ούτε στις φόρμες επικοινωνίας. Εταιρεία φάντασμα. Μάλλον δεν ελέγχονται από πουθενά.

  11. Χαρης Τ.

    Μετά από 2.5 χωρίς υπηρεσίες απλά μου πιστώνουν τα παλιά που με χρέωσαν οι απαταιωνες. Η κυρία που υπέγραψε το χαρτί δεν με καλεί. Κάνεις δεν λέει πραγματικό όνομα, ζητάς άτομα που μίλησες και δεν υπάρχουν, ψάχνουν ονόματα και δεν ξέρουν καν αν δουλεύουν. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ κ η θρασύτητα της κυρίας ΕΜ και ότι θα μου πιστώσει τα πάγια που με χρέωσαν για την ταλαιπωρία μου.

  12. Μιχ Π.

    Πιο απαράδεκτη εταιρεία δεν έχω συναντήσει.
    Εδώ και 10 μέρες έχω πάρει 6-7 φορές τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για προβλημα καλυψης δικτυου ξαφνικο και πάντα ηταν ανενημέρωτοι ,πάντα να ψάχνουν να βρούν τα αιτήματά μου απο τις προηγούμενες συνομιλίες και λύση δεν δόθηκε ποτέ.
    η μόνη απάντηση ήτανε γνωρίζουμε το πρόβλημα και προσπαθούμε να το επιλύσουμε . 10 ημέρες δεν έχω ίντερνετ και φυσικά καμία ενημέρωση αυτων των κυρίων .
    συμβαίνουν αυτά αλλά η αντιμετώπισή τους είναι εξευτελιστική για τους πελάτες. προσέχετε που δίνεται τα χρήματα σας.
    Εγώ δυστυχώς προπληρωσα 1 ετος και τώρα θα χάσω τα χρήματα μου

  13. Diesel V.

    Μετα απο ανανέωση συμβολαιου στην cosmote την επομενη μερα κοβετε το ιντερνετ & τηλ, με εχουν 20 μερες στο περιμενε και μου λενε για αλλες 10 και ποιος ξερει, κανεις δεν μου λεει που ειναι το προβλημα οι τεχνικοι αφαντοι, τωρα με “εκβιαζουν” και θελουν να μου πουλησουν ενα αλλο πακετο Cosmote WiFi 5G γιατι η βλαβη θα αργησει οπως φαινεται να διορθωθει δλδ μπορουν να μου δωσουν ιντερνετ προσωρινα αλλα δεν θελουν… οτι χειροτερο να κλεισετε αυριο!!!

    Υ.Γ Στην γειτονια μας δεν εχουμε ελευθερες θεσης στο ΚΑΦΑΟ δλδ μου πηραν την γραμμη νταβατζιλικη και δεν μπορω να τους κανω τπτ.

  14. Χαράλαμπος Α.

    Εξυπηρέτηση πελατών ανύπαρκτη. Έχω τρία κινητα και σταθερό.
    Άθλιοι
    Χειρότερο από δημόσιο .Παραμένει δημόσιο απλά Χειρότερο.
    Σας βαρέθηκαν οι πάντες.

  15. Γιώργος Β.

    Η πιο απαράδεκτη υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας.
    εδώ και 5 μέρες τους έχω ενημερώσει ότι δεν έχω ίντερνετ στο σπίτι μέσω του κινητού που το χρησιμοποιώ και σαν ρούτερ, έχω πάρει 5 ή 6 φορές τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών 13888 και όλο αναρμόδιες και χαζές λύσεις έχω ακούσει με το πρόβλημα να παραμένει και εγώ να μην μπορώ να δουλέψω.
    δυστυχώς έχω αγοράσει ένα χρόνο πακέτο και δεν μπορώ να κάνω τίποτε μόνο να ενημερώσω τους φίλους συνδρομητές να προσέχουν αυτή την εταιρεία

  16. Βαγγέλης Μ.

    Αναποτελεσματικοί σε εξυπηρέτηση και δίκτυο.

  17. Εχω κάνει αίτηση στην Κόρινθο για οπτική ίνα (3ο στάδιο), απλά να βάλουν την σύνδεση εντός του σπιτιού. Εχω κάνει την αίτηση τον Ιούλιο 2025 και είναι πια Οκτώβριος 2025 και ούτε φωνή ούτε ακρόαση! Απλά ντροπή!

  18. Dimitris A.

    εντελως απαραδεκτοι ΟΛΟΙ εκει μεσα…. εχω κανει αιτηση για οπτικη ινα και ενω ειναι ολα ετοιμα περιμενα 5 μηνες και δεν εγινε τιποτα απολυτως.
    αλλαξα εταρεια και μου λενε (η νεα εταιρεια) οτι η κοσμοτε εχει μπλοκαρισμενη τη γραμμη της ινας και δεν μπορουμε να σας συνδεσουμε.
    εχω κανει απειρα τηλεφωνα στην εξυπ. πελατων…εχω μιλησει με πανω απο 10 ατομα …εχω παει ο ιδιος σε φυσικο καταστημα να με αποσυνδεσουν και κανενας δεν ξερει τιποτα.

    ακουσα απο καποιον που γνωριζει οτι η κοσμοτε κραταει και δεν προωθει τις αποσυνδεσεις για να δειχνει μεγαλο αριθμο πελατων ….

    ΓΕΛΟΙΟΙ αλλα τι περιμενεις …υπευθυνοτητα μηδεν… σε αλλη χωρα θα ειχε παραιτηθει μεχρι και ο γενικος διευθυντης τους.

  19. Νίκος Γ.

    Όποιος θέλει να πετάξει τα λεφτά του πάει στην cosmote….τρεις λαλούν και δυο χορεύουν βάζουν τον κόσμο να δουλέψει χωρίς να τον εκπαιδεύσουν ο καθένας λέει ότι θέλει …… Άσε που για να μιλήσεις με κάποιον πρέπει να περάσεις από όλα τα τμήματα το όριό μου είναι 13 υπάλληλοι σε μία ημέρα χρόνος 2,5 ώρες τηλέφωνο δεν υπερβάλλω….. Έχουν και με ταλαιπωρούν από το γενάρη!! Σήμερα δεν μπορούσαν να βρουν γιατί δεν δούλευε η εξωτερική κεραία του 5g… Το δήλωσαν βλάβη και στο τέλος το έφτιαξα μόνος μου… Όπως είχα βρει στην αρχή τη βλάβη που έπεφτε το ίντερνετ…. Ανειδίκευτη είναι χάσιμο χρόνου…. Είναι για αυτούς που δεν έχουν τι να κάνουν και πρέπει να μιλάνε όλη μέρας στο τηλέφωνο…

  20. Νικη Τ.

    Έχουν τα ρομπότ δεν μπορείς να συνεννοηθείς πληρώνω ίντερνετ ταχύτητας 100 και έχω 50 σκάψανε την είσοδο του σπιτιού μου και δεν μπορούν να μπουν οι τουρίστες πέντε μέρες ενώ έχουν τελειώσει την τοποθέτηση καλωδίων και με χρέωσαν παραπάνω χρήματα στο λογαριασμό του ίντερνετ ενώ πλήρωνα κάθε μήνα τα ίδια χρήματα

  21. María K.

    Χάλια εταιρεία, σε παραπλανούν για ένα καινούργιο πρόγραμμα και όλα είναι μοαρουφες για να πάρουν περισσότερα χρήματα

  22. Νικόλαος Τ.

    Είχα Frog στο χρόνο μου πήραν την Sim επί ένα μήνα έκανα έτοιμα να ξαναπάρω τον αριθμό και αντί να με ξαναβάλουν στο frog με βάλανε στην cosmote καρτοκινητη, όταν έκανα ανανέωση με 15 ευρώ αυτόματα μπήκε πρόγραμμα 13,50 για ένα μήνα τώρα έχω κάνει έτοιμα ακύρωσης μπαλέτου και να μεταφέρω στην Frog το 13888 δεν απαντάει λέει απασχόλησμενοι η υπάλληλοι πάρτε αργότερα και το κλείνουν.

  23. προσοχη σε χρεώνουν διπλα απο αυτα που λενε και διπλασιο χρονο συμβολαιου απο αυτό που συμφώνησα και τωρα που κανω το παραπονο γιαυτα μου βαζουν 149 ευρω κοστος διακοπής συμβολαίου

  24. Παντελής Κ.

    14 μέρες περιμένω να υποβαθμίσουν λέει την ταχύτητα μου ,ενώ έχω 10 Mbps πληρώνω για 50 . Μετακομίζω και 3 εβδομάδες δεν φτάνουν λογικά να μεταφέρεις μια γραμμή. Άλλη φορά θα τους το πω κάνα χρόνο πριν
    “Το έχουμε σε προτεραιότητα” επειδή το λένε πολλοί χρήστες ,δηλαδή αν δεν είναι σε προτεραιότητα μάλλον το πετάνε στον κάδο.

  25. ΜΑΡΙΑ Χ.

    3 εβδομάδες τώρα τους παρακαλάμε να φτιάξουν μία βλάβη σε σπίτι ηλικιωμένων, αρρώστων ανθρώπων κι ακόμη περιμένουμε… κατά τ’ άλλα έχουν και το θράσος να μας λένε ότι το έχουν σε προτεραιότητα…το χειρότερο service.,!!! Ντροπή.!!!