Είχα Frog στο χρόνο μου πήραν την Sim επί ένα μήνα έκανα έτοιμα να ξαναπάρω τον αριθμό και αντί να με ξαναβάλουν στο frog με βάλανε στην cosmote καρτοκινητη, όταν έκανα ανανέωση με 15 ευρώ αυτόματα μπήκε πρόγραμμα 13,50 για ένα μήνα τώρα έχω κάνει έτοιμα ακύρωσης μπαλέτου και να μεταφέρω στην Frog το 13888 δεν απαντάει λέει απασχόλησμενοι η υπάλληλοι πάρτε αργότερα και το κλείνουν.
προσοχη σε χρεώνουν διπλα απο αυτα που λενε και διπλασιο χρονο συμβολαιου απο αυτό που συμφώνησα και τωρα που κανω το παραπονο γιαυτα μου βαζουν 149 ευρω κοστος διακοπής συμβολαίου
14 μέρες περιμένω να υποβαθμίσουν λέει την ταχύτητα μου ,ενώ έχω 10 Mbps πληρώνω για 50 . Μετακομίζω και 3 εβδομάδες δεν φτάνουν λογικά να μεταφέρεις μια γραμμή. Άλλη φορά θα τους το πω κάνα χρόνο πριν
“Το έχουμε σε προτεραιότητα” επειδή το λένε πολλοί χρήστες ,δηλαδή αν δεν είναι σε προτεραιότητα μάλλον το πετάνε στον κάδο.
3 εβδομάδες τώρα τους παρακαλάμε να φτιάξουν μία βλάβη σε σπίτι ηλικιωμένων, αρρώστων ανθρώπων κι ακόμη περιμένουμε… κατά τ’ άλλα έχουν και το θράσος να μας λένε ότι το έχουν σε προτεραιότητα…το χειρότερο service.,!!! Ντροπή.!!!
Είχα Frog στο χρόνο μου πήραν την Sim επί ένα μήνα έκανα έτοιμα να ξαναπάρω τον αριθμό και αντί να με ξαναβάλουν στο frog με βάλανε στην cosmote καρτοκινητη, όταν έκανα ανανέωση με 15 ευρώ αυτόματα μπήκε πρόγραμμα 13,50 για ένα μήνα τώρα έχω κάνει έτοιμα ακύρωσης μπαλέτου και να μεταφέρω στην Frog το 13888 δεν απαντάει λέει απασχόλησμενοι η υπάλληλοι πάρτε αργότερα και το κλείνουν.
”προσοχη σε χρεώνουν διπλα απο αυτα που λενε και διπλασιο χρονο συμβολαιου απο αυτό που συμφώνησα και τωρα που κανω το παραπονο γιαυτα μου βαζουν 149 ευρω κοστος διακοπής συμβολαίου
”14 μέρες περιμένω να υποβαθμίσουν λέει την ταχύτητα μου ,ενώ έχω 10 Mbps πληρώνω για 50 . Μετακομίζω και 3 εβδομάδες δεν φτάνουν λογικά να μεταφέρεις μια γραμμή. Άλλη φορά θα τους το πω κάνα χρόνο πριν
”“Το έχουμε σε προτεραιότητα” επειδή το λένε πολλοί χρήστες ,δηλαδή αν δεν είναι σε προτεραιότητα μάλλον το πετάνε στον κάδο.
3 εβδομάδες τώρα τους παρακαλάμε να φτιάξουν μία βλάβη σε σπίτι ηλικιωμένων, αρρώστων ανθρώπων κι ακόμη περιμένουμε… κατά τ’ άλλα έχουν και το θράσος να μας λένε ότι το έχουν σε προτεραιότητα…το χειρότερο service.,!!! Ντροπή.!!!
”