Πιο απαράδεκτη εταιρεία δεν έχω συναντήσει.
Εδώ και 10 μέρες έχω πάρει 6-7 φορές τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για προβλημα καλυψης δικτυου ξαφνικο και πάντα ηταν ανενημέρωτοι ,πάντα να ψάχνουν να βρούν τα αιτήματά μου απο τις προηγούμενες συνομιλίες και λύση δεν δόθηκε ποτέ.
η μόνη απάντηση ήτανε γνωρίζουμε το πρόβλημα και προσπαθούμε να το επιλύσουμε . 10 ημέρες δεν έχω ίντερνετ και φυσικά καμία ενημέρωση αυτων των κυρίων .
συμβαίνουν αυτά αλλά η αντιμετώπισή τους είναι εξευτελιστική για τους πελάτες. προσέχετε που δίνεται τα χρήματα σας.
Εγώ δυστυχώς προπληρωσα 1 ετος και τώρα θα χάσω τα χρήματα μου
Πιο απαράδεκτη εταιρεία δεν έχω συναντήσει.
”Εδώ και 10 μέρες έχω πάρει 6-7 φορές τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για προβλημα καλυψης δικτυου ξαφνικο και πάντα ηταν ανενημέρωτοι ,πάντα να ψάχνουν να βρούν τα αιτήματά μου απο τις προηγούμενες συνομιλίες και λύση δεν δόθηκε ποτέ.
η μόνη απάντηση ήτανε γνωρίζουμε το πρόβλημα και προσπαθούμε να το επιλύσουμε . 10 ημέρες δεν έχω ίντερνετ και φυσικά καμία ενημέρωση αυτων των κυρίων .
συμβαίνουν αυτά αλλά η αντιμετώπισή τους είναι εξευτελιστική για τους πελάτες. προσέχετε που δίνεται τα χρήματα σας.
Εγώ δυστυχώς προπληρωσα 1 ετος και τώρα θα χάσω τα χρήματα μου