Τα ίδια και στο κατάστημα Σερρών. Μπορείτε να υποβάλετε τις καταγγελίες σας προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)…
Χαλιά εξυπηρέτηση από το τηλέφωνο.αφου περιμένα δύο μήνες στο τέλος πήγα να βγω και χρεωμένος!κρίμα γιατί είμαι πελάτης πολλά χρόνια
Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Απαράδεκτοι! Είμαι σε αναμονή για εγκατάσταση σταθερής 4 μήνες ! Κανένας σεβασμός ως προς τους ηλικιωμένους και επίσης καμία εξυπηρέτηση…
Σε κάνουν κι αισθάνεσαι βλάκας. 1)Συμβόλαια που έγιναν ταυτόχρονα έχουν διαφορετικές ημερομηνίες λήξης 2) ληγμένα συμβόλαια συνεχίζουν χωρίς συγκατάθεση 3)…
είναι απαράδεκτοι!
έκανα αίτηση 28/01 αναβάθμισης της γραμμής 300αρα με οπτική ίνα στα 32,71 .
Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση μέχρι το διαμέρισμα 07/02.
Μέχρι σήμερα δεν έχει δίνει η σύνδεση και το χειρότερο είναι ότι μου ήρθε ο λογαριασμός 39,32 και σε επίσκεψη στην cosmote μου απάντησαν ότι “αφου δεν ολοκληρώθηκε η σύνδεση θα χρεώνομαι έτσι” …
Είναι ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ!!!!
ψάχνομαι ήδη σε NOVA ή VODAFONE
Ίσως το Cosmote δεν είναι η καλύτερη εταιρεία, αλλά η υπηρεσία πελατών είναι πραγματικά εξαιρετική στην Ελλάδα. Έκαναν ό,τι μπορούσαν για να με βοηθήσουν, σαν να είναι πραγματικοί φίλοι. Ευχαριστώ πολύ, φίλοι μου!
3 χρόνια περιμέναμε για την οπτική ίνα. Ήρθαν σήμερα τεχνικοί δεν σύνδεσαν το ρούτερ.
Περιμένουμε τόσο καιρό και άκρη δεν βγάζουμε.
Πέρα απ’ το ότι πληρώνουμε πολλά
Εξυπηρετηθηκα σήμερα 7/2/25 μέσω chat από την Φ.
Συγχαρητήρια, ευγενέστατη και επιλύθηκε το αίτημα μου ειλικρινά μέσα σε 2’απο την επεξεργασία του.Αξίζει να αναφέρονται και τα καλώς κείμενα σε μια εταιρεία και να επιβραβεύεται έστω κ με αυτόν τον τρόπο η σωστή και άρτια εργασία των υπαλλήλων.Μπράβο και ευχαριστώ.
Θέλω να αξιολογήσω την Αιμιλία Μ…είναι από τις καλύτερες συνεργάτες που έχετε στην εταιρεία σας…Ευγενικη πολύ εξυπηρετική καμία άλλη δεν με έχει εξυπηρετηση τόσο πολύ η κοπέλα με βοήθησε όσο δεν φαντάζεστε δεν έχω λόγια για την Αιμιλία…..Αξίζει και με το παραπάνω…….συνεργασίμη παρά πολυ.. υπομονετική πραγματικά αξίζει τα καλύτερα συγχαρητήρια στην Αιμιλια
Έκανα όλη την φασαρία να βάλω οπτική ίνα 100αρα και έχω με το ζόρι 28 . Πήρα τηλέφωνο και έχασα 1 ώρα να κλείνω να ανοίγω το ρούτερ για να λύσει το θέμα με την αποστολή νέου ρούτερ ενώ ξέρουν πολύ καλά οτι δεν φταίει αυτό
Καλή σε κάποια θέματα αλλά ώρες ώρες απλά ανυπόφορη δεν γίνεται να περιμένω 3 μήνες να γίνει η αίτηση μου και το μόνο που ακούω είναι να περιμένω και να ξανά περιμένω γιατί δεν ξέρετε τι έχει συμβεί και το που έχετε στείλει την αίτηση μου απλά τραγικό έχω κάνει την αίτηση για την ίνα από 24/11 και ακόμα περιμένω
Αδιανόητη έλλειψη εξυπηρέτησης! Έχουμε επιχείρηση. Έχω πρόβλημα με το ίντερνετ και δεν μπορώ να λάβω πληρωμές με το pos. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση, ζητάω εκπρόσωπο, και μιλάει μόνο ο τηλεφωνητής. Τελικά μου λέει ότι το πρόβλημα μου λύνεται μόνο μέσω του app και ότι θα πρέπει να κάνω εγώ ενέργειες! Μπαίνω στο link που μου στέλνουν, το ρομπότ μιλάει μόνο αγγλικά λες και είμαστε στην Αμερική και δεν βγαίνει καμία άκρη! Στο μεταξύ χάνω τους μισούς πελάτες που δεν μπορούν να πληρώσουν με κάρτα!!!! Αδιανόητο πόσο δύσκολο είναι να επικοινωνήσεις με έναν άνθρωπο να τσεκαρει τη γραμμή σου!!!!!!
ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ!!! Επί ενάμισι μήνα προσπαθούμε να συνεννοηθούμε με την cosmote για το πρόβλημα που έχουμε με το internet της επιχείρησης μας έπειτα από αλλαγή προγράμματος. Κάθε φορά μιλάμε με διαφορετικό εκπρόσωπο και εξηγούμε από την αρχή το πρόβλημα μας. Ολοι μας λένε πως το θέμα είναι σε επίσπευση?? και πως κάποιος άλλος συνάδελφος θα επικοινωνήσει μαζί μας, κάτι που δεν έχει γίνει ακόμα. Εντωμεταξύ εμείς αδυνατούμε να δουλέψουμε γιατί το internet, μας είναι απαραίτητο. Επίσης μας κοροϊδεύουν πως μας καλούν αλλά δεν μας βρίσκουν. Απαράδεκτες υπηρεσίες, απίστευτη αργοπορία και ανευθυνότητα.
20 χρόνια στην cosmote έχω χρειαστεί πολλές φορές την εξυπηρέτηση πελατών. Τώρα 10 μέρες προσπαθούσα να λύσω ένα πρόβλημα που είχα. Η σε ρομπότ θα μίλαγα κσι σντε μισ φορά κσι έναν άνθρωπο ο οποίος φυσικά δεν βοήθησε γιατί δεν ήθελε. Έπεσα όμως σε με Κυρία με Κ. κεφάλαιο που όχι μόνο με βοηθησε στο πρόβλημα που είχα σλλα κσι σε άλλα που γνώριζα. Μιλαω για την υπέροχη Κυρία Τ Μαριάννα. Ένας υπέροχος άνθρωπος πολύ δοτική πολύ εξυπηρετηκη με ανοιχτή καρδιά. Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη. Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για την βοήθεια σου. Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος!!!!
Καθημερινό πρόβλημα σύνδεσης, είτε το ίντερνετ είναι πάρα πολύ αργό,είτε δεν υπάρχει καν πρόσβαση. Το σταθερό τηλέφωνο ορισμένες φορές πέφτει, και όσον αφορά το κινητό, ούτε λόγος να πιάνει σήμα μέσα στο σπίτι. Αναγκαζόμαστε να μιλήσουμε στο μπαλκόνι καθώς για αυτό η cosmote έχει δηλώσει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα.. Τον τελευταίο μήνα έκαναν έργα στο οικοδ. τετράγωνό μας, είχαμε μείνει για μέρες χωρίς διαδίκτυο, ενώ έσπασαν και σωλήνα της ΕΥΔΑΠ του διαμερίσματος μας και είχαμε διαρροή. Κόψανε εν τέλει το νερό δίχως προειδοποίηση και μείναμε και ένα 24ωρο χωρίς νερό. . Αφού ολοκληρώθηκαν τα έργα, αφήσανε τα μπάζα αμαζευτα για ένα μήνα περίπου και τα μάζεψαν μόνο ύστερα από απανωτά αιτήματά μας. Στον Πειραιά όλα αυτά, σημειωτέον. Ό,τι χειρότερο… Φύγαμε για INALAN ΧΤΕΣ..
Σκέτη κοροϊδία εξυπηρέτηση. Μιάμιση βδομάδα αναμονή για ανανέωση συμβολαίου, έχοντας ενημερωθεί ότι λήγει. Και η μόνη προσφορά είναι υποδεέστερο πακέτο συμβολαίου και 10 ευρώ πιο ακριβό. Όλα αυτά σε πελάτη πολλών ετών και με συμβόλαια άνω των 30 ευρώ. Ντροπή και αισχος!!!
Στη περιοχή αλυκών στο Βόλο το τελευταίο διάστημα ένα μήνα έχει internet 2 μηνες δεν έχει….θέλησα να μάθω κάτι περισσότερο και απευθύνθηκα στο κεντρικό κατάστημα ….μου είπαν να πάρω στο 13738 …..πράγμα που έκανα…..όμως στη κλήση μου απαντά συνεχώς μαγνητόφωνο και αφού μου ζητά τα στοιχεία του κινητού όταν τα δίνω ποτέ δεν με σύνδεσε με εκπρόσωπο αλλά τα βρίσκει όλα οκ και με συστήνει να κάνω επανεκκίνηση και με ευχαριστεί κλείνοντας τη κλήση μου…το θέμα επειδή δεν λύθηκε ξανάαπευθύνθηκα στο κεντρικο κατάστημα (για δεύτερη φορά) την επόμενη μέρα. να το αναφερω ότι δεν λύθηκε το θέμα….. και χωρίς καν να μάθουν τι έγινε μου είπαν(προϊστάμενος) με το καλημέρα μου “τι μερχεσαι κάθε μέρα”…..τελικά δεν εξυπηρετηθηκα ….πλήρως απογοητεύτηκα
1, σταθερο ιντερνετ καλης ποιοτητας τουλαχιστον περιοχη μου που εχει και οπτικη ινα αλλα θα πρεπει να αγορασεις δικο σου ρουτερ αν θες wifi, δινουν ενα σκουπιδι που εχει τεραστια pingsκαι με 10-20% της ταχυτητας που πληρωνεις, αν θες μου λενε να φερουμε εξωτερικο συνεργατη με χρεωση και του φανηκε νορμαλ που του ελεγα οτι πιανει 20 mbps στο 1 μετρο απο το ρουτερ χωρις καμια αλλη συσκευση σε χρηση και δεν μπορει να κανει κατι, φυσικα αγορασα ενα ρουτερ εδωσα 100€ και λειτουργει οπως πρεπει χωρις να φερω τους δικους τους απατεωνες,
2. δεν ξερω πως διαφημιζει η κοσμοτε οτι εχει το καλυτερο δικτυο κινητης; σε μενα ηταν αθλιο σημα μια η δυο γραμμες και το ιντερνέτ να σερνεται παντου σε σ εσωτερικο χωρο και μερικες φορες και εξω, απλα σε 3-4 σημεια το 5g πιανει800- 1000, ε και τι εγινε (πατρα)
Η αξιολόγηση απευθύνεται σε έναν συγκεκριμένο υπάλληλο σας που με εξυπηρέτησε όταν κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών, τον κύριο Χρήστο Ζ. Ο Χρήστος Ζ είναι ένας εξαιρετικός υπάλληλος της Κοσμοτέ, με επαγγελματισμό και υψηλή αίσθηση ευθύνης. Από την πρώτη στιγμή που επικοινώνησα μαζί του, φρόντισε να κατανοήσει πλήρως το αίτημά μου και να μου παρέχει σαφείς και ακριβείς οδηγίες. Η υπομονή του, η ευγένεια και η θετική του στάση δημιουργούν μια πολύ ευχάριστη και άνετη εμπειρία εξυπηρέτησης. Είναι ξεκάθαρο ότι διαθέτει εξαιρετική γνώση των υπηρεσιών της Κοσμοτέ και είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει, παρέχοντας λύσεις σε οποιοδήποτε πρόβλημα με άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο. Ευχαριστώ τον Χρήστο για την εξαιρετική εξυπηρέτηση και την αφοσίωσή του στη δουλειά του!
Είμαι δημοσιογράφος χωρίς σταθερό τηλέφωνο και χωρίς ίντερνετ από τις 22 Δεκεμβρίου. Εκτός του ότι έχω επαγγελματικό κόστος γιατί εργάζομαι κυρίως από το σπίτι, έχω και προσωπικό γιατι φιλοξενω υπερήλικα γονέα με υποκείμενα νοσήματα και δε μπορώ να τον αφήσω χωρίς να έχει δυνατότητα επικοινωνίας ούτε με τον γιατρό του. Θεωρώ απαράδεκτο σε εποχές 6G και 5 G που μας βομβαρδίζουν να μην εχει σπίτι δημοσιογραφου δυνατοτητα επικοινωνιας με τον έξω κόσμο. Το επόμενο μου βήμα είναι να κινηθώ νομικά!
Απαράδεκτοι!!!! Πριν δύο εβδομάδες ξαφνικά κόπηκε το ίντερνετ και το τηλέφωνο και αφού δήλωσα τη βλάβη μου λένε θα ειδοποιηθείτε…. Ποτέ!!!!! Τους παίρνω κάθε μέρα εγώ και πάλι το ίδιο ότι θα μου στείλουν μήνυμα να με ενημερώσουν. Τελικά μετά από 2 εβδομάδες μετά από δική μου ενόχληση μου λένε ότι θα φτιάξουν τη βλάβη στις 3 εβδομάδες πράγμα που πολυ αμφιβάλλω. Επίσης για να μεταφερθούμε στην COSMOTE μας πρόσφεραν 5 μήνες δωρεάν και στο δεύτερο μήνα μας χρέωσαν κανονικά
Απαράδεκτοι!!!! Μετά από πτώση κεραυνού η γραμμή τηλεφώνου ενός οικείου ηλικιωμένου ζευγαριού κάηκε και ζήτησαν να τους βοηθήσω επικοινωνώντας με την εταιρεία cosmote. Στα καταστήματα δε δεχόντουσαν την δήλωση βλάβης, μου είπαν ότι θα πρέπει να κάνω την διαδικασία τηλεφωνικά. Το ηλικιωμένο ζευγάρι δεν διαθέτει κινητό και το σταθερό όπως καταλαβαίνετε δε δούλευε, αναγκάστηκα να επικοινωνήσω από το κινητό μου και για την δήλωση βλάβης και για την αντικατάσταση του ρούτερ και για την τοποθέτηση του. Αποτέλεσμα; + 25€ στον λογαριασμό του κινητού μου 😡😡😡 Ντροπή σας!!!! Που να μην ήταν και πελάτες σας για μια ολόκληρη ζωή… Αντί να τους δεχτείτε στο κατάστημα και να τους εξυπηρετήσετε τους είχατε δέκα μέρες χωρίς τηλέφωνο!!!
Το μόνο που σας νοιάζει είναι να εκμεταλλευτείτε!!!
Απαράδεκτη έχω ένα μήνα που προσπαθώ να κάνω καινούργια σύνδεση και κάθε φορά μου στέλνανε μήνυμα ότι κάτι λύπη. Παρόλο ότι είχα σταθερό και είχαν τα στοιχεία μού
Είμαι πελάτης τής Cosmote δύο περίπου χρόνια. Πρίν από λίγες μέρες ζήτησα σύνδεση με Cosmote tv με κόστος 12 ευρώ τόν μήνα. Όλα έγιναν γρήγορα και απλά. Σε τρείς ημέρες είχα παραλάβει και τόν αποκωδικοποιητή. Μού έστειλαν τόν πρώτο λογαριασμό, εντός πέντε έξι ημερών. Χρέωση; 24,78 ευρώ. Σε επικοινωνία μου μαζί τους και συγκεκριμένα με τήν κ. Θεανώ Κ, ζήτησα ακύρωση τής σύνδεσης και εξήγηση για τα 24,78 ευρώ. Μού είπε ότι το θέμα είναι συστημικό και πως θα πρέπει πρώτα να πληρώσω τα 24,78 ευρώ (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΩ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΠΗΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΕΧΌΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΊΑ) και κατόπιν να μού κάνουν ακύρωση σύνδεσης. Επειδή λοιπόν η Cosmote κατάντησε εταιρεία “τσίου” και ΕΝ ΨΥΧΡΩ όπως επίσης ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΆ μού τα παίρνει (με κλέβει λέω εγώ), βάζω 1 και πολύ τής είναι. ΜΑΚΡΥΑ.!!
Απαράδεκτοι σε όλα… Αρχικά προσπαθούσα να προχωρήσω 2 αιτήματα φορητότητας για κινητό και σταθερό. Άλλος υπάλληλος έπρεπε να κάνει την μια αίτηση, άλλος την άλλη… Τεράστια αναμονή μέχρι να συνεννοηθούμε. Έπειτα αφού μετά από μεγάλη ταλαιπωρία αποφάσισα να μην προχωρήσω, στην προσπάθεια να ακυρώσω το αίτημα φορητότητας, μίλησα τουλάχιστον με 5 διαφορετικούς υπαλλήλους, έστειλα μέιλ και τουλάχιστον 3 φόρμες επικοινωνίας, κάλεσα στο 13888 άπειρες φορές όπου φυσικά δεν απαντά κάποιος, απλώς βγαίνει αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι ΘΑ καλέσουν εντός 3 εργάσιμων… ξεκάθαρη παρεμπόδιση για να περάσουν οι μέρες υπαναχώρησης… Δεν υπάρχει κανένας που να μπορεί να σε εξυπηρετήσει από την αρχή μέχρι το τέλος και θέλουν και βραβεία εξυπηρέτησης!!!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. προτιμώ να μείνω χωρίς τηλέφωνο!
Άχρηστη ένα μήνα περιμένω να μου μεταφέρουν την μία γραμμή από ένα παλιό σπίτι σε ένα καινούργιου έχω πάρει 20 φορές τηλέφωνο και το μόνο που ξέρουν να μου πουν είναι υπομονή και ότι υπάρχει πρόβλημα λέει και δεν μπορώ να τα κεντρικά να στείλουν την αίτηση στον άνθρωπο για να έρθει να το συνδέσει και μετά σου λέει μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα μπούρδες μακριά!
είναι απαράδεκτοι!
”έκανα αίτηση 28/01 αναβάθμισης της γραμμής 300αρα με οπτική ίνα στα 32,71 .
Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση μέχρι το διαμέρισμα 07/02.
Μέχρι σήμερα δεν έχει δίνει η σύνδεση και το χειρότερο είναι ότι μου ήρθε ο λογαριασμός 39,32 και σε επίσκεψη στην cosmote μου απάντησαν ότι “αφου δεν ολοκληρώθηκε η σύνδεση θα χρεώνομαι έτσι” …
Είναι ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ!!!!
ψάχνομαι ήδη σε NOVA ή VODAFONE
Ίσως το Cosmote δεν είναι η καλύτερη εταιρεία, αλλά η υπηρεσία πελατών είναι πραγματικά εξαιρετική στην Ελλάδα. Έκαναν ό,τι μπορούσαν για να με βοηθήσουν, σαν να είναι πραγματικοί φίλοι. Ευχαριστώ πολύ, φίλοι μου!
”3 χρόνια περιμέναμε για την οπτική ίνα. Ήρθαν σήμερα τεχνικοί δεν σύνδεσαν το ρούτερ.
”Περιμένουμε τόσο καιρό και άκρη δεν βγάζουμε.
Πέρα απ’ το ότι πληρώνουμε πολλά
Εξυπηρετηθηκα σήμερα 7/2/25 μέσω chat από την Φ.
”Συγχαρητήρια, ευγενέστατη και επιλύθηκε το αίτημα μου ειλικρινά μέσα σε 2’απο την επεξεργασία του.Αξίζει να αναφέρονται και τα καλώς κείμενα σε μια εταιρεία και να επιβραβεύεται έστω κ με αυτόν τον τρόπο η σωστή και άρτια εργασία των υπαλλήλων.Μπράβο και ευχαριστώ.
Θέλω να αξιολογήσω την Αιμιλία Μ…είναι από τις καλύτερες συνεργάτες που έχετε στην εταιρεία σας…Ευγενικη πολύ εξυπηρετική καμία άλλη δεν με έχει εξυπηρετηση τόσο πολύ η κοπέλα με βοήθησε όσο δεν φαντάζεστε δεν έχω λόγια για την Αιμιλία…..Αξίζει και με το παραπάνω…….συνεργασίμη παρά πολυ.. υπομονετική πραγματικά αξίζει τα καλύτερα συγχαρητήρια στην Αιμιλια
”Έκανα όλη την φασαρία να βάλω οπτική ίνα 100αρα και έχω με το ζόρι 28 . Πήρα τηλέφωνο και έχασα 1 ώρα να κλείνω να ανοίγω το ρούτερ για να λύσει το θέμα με την αποστολή νέου ρούτερ ενώ ξέρουν πολύ καλά οτι δεν φταίει αυτό
”Καλή σε κάποια θέματα αλλά ώρες ώρες απλά ανυπόφορη δεν γίνεται να περιμένω 3 μήνες να γίνει η αίτηση μου και το μόνο που ακούω είναι να περιμένω και να ξανά περιμένω γιατί δεν ξέρετε τι έχει συμβεί και το που έχετε στείλει την αίτηση μου απλά τραγικό έχω κάνει την αίτηση για την ίνα από 24/11 και ακόμα περιμένω
”Αδιανόητη έλλειψη εξυπηρέτησης! Έχουμε επιχείρηση. Έχω πρόβλημα με το ίντερνετ και δεν μπορώ να λάβω πληρωμές με το pos. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση, ζητάω εκπρόσωπο, και μιλάει μόνο ο τηλεφωνητής. Τελικά μου λέει ότι το πρόβλημα μου λύνεται μόνο μέσω του app και ότι θα πρέπει να κάνω εγώ ενέργειες! Μπαίνω στο link που μου στέλνουν, το ρομπότ μιλάει μόνο αγγλικά λες και είμαστε στην Αμερική και δεν βγαίνει καμία άκρη! Στο μεταξύ χάνω τους μισούς πελάτες που δεν μπορούν να πληρώσουν με κάρτα!!!! Αδιανόητο πόσο δύσκολο είναι να επικοινωνήσεις με έναν άνθρωπο να τσεκαρει τη γραμμή σου!!!!!!
”Από τις 7 Ιανουαρίου 2025 χωρίς ίντερνετ και σταθερό τηλέφωνο. Περιμένω επαρκείς εξηγήσεις από κάποιον υπεύθυνο και όχι από την εξυπηρέτηση πελατών.
”Το λογια είναι περιττά για την εξυπηρέτηση που είχα σήμερα….Εξαίρετη Υπάλληλος η κοπέλα που με εξυπηρετησε στο 13888.
”ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ!!! Επί ενάμισι μήνα προσπαθούμε να συνεννοηθούμε με την cosmote για το πρόβλημα που έχουμε με το internet της επιχείρησης μας έπειτα από αλλαγή προγράμματος. Κάθε φορά μιλάμε με διαφορετικό εκπρόσωπο και εξηγούμε από την αρχή το πρόβλημα μας. Ολοι μας λένε πως το θέμα είναι σε επίσπευση?? και πως κάποιος άλλος συνάδελφος θα επικοινωνήσει μαζί μας, κάτι που δεν έχει γίνει ακόμα. Εντωμεταξύ εμείς αδυνατούμε να δουλέψουμε γιατί το internet, μας είναι απαραίτητο. Επίσης μας κοροϊδεύουν πως μας καλούν αλλά δεν μας βρίσκουν. Απαράδεκτες υπηρεσίες, απίστευτη αργοπορία και ανευθυνότητα.
”20 χρόνια στην cosmote έχω χρειαστεί πολλές φορές την εξυπηρέτηση πελατών. Τώρα 10 μέρες προσπαθούσα να λύσω ένα πρόβλημα που είχα. Η σε ρομπότ θα μίλαγα κσι σντε μισ φορά κσι έναν άνθρωπο ο οποίος φυσικά δεν βοήθησε γιατί δεν ήθελε. Έπεσα όμως σε με Κυρία με Κ. κεφάλαιο που όχι μόνο με βοηθησε στο πρόβλημα που είχα σλλα κσι σε άλλα που γνώριζα. Μιλαω για την υπέροχη Κυρία Τ Μαριάννα. Ένας υπέροχος άνθρωπος πολύ δοτική πολύ εξυπηρετηκη με ανοιχτή καρδιά. Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη. Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για την βοήθεια σου. Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος!!!!
”Καθημερινό πρόβλημα σύνδεσης, είτε το ίντερνετ είναι πάρα πολύ αργό,είτε δεν υπάρχει καν πρόσβαση. Το σταθερό τηλέφωνο ορισμένες φορές πέφτει, και όσον αφορά το κινητό, ούτε λόγος να πιάνει σήμα μέσα στο σπίτι. Αναγκαζόμαστε να μιλήσουμε στο μπαλκόνι καθώς για αυτό η cosmote έχει δηλώσει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα.. Τον τελευταίο μήνα έκαναν έργα στο οικοδ. τετράγωνό μας, είχαμε μείνει για μέρες χωρίς διαδίκτυο, ενώ έσπασαν και σωλήνα της ΕΥΔΑΠ του διαμερίσματος μας και είχαμε διαρροή. Κόψανε εν τέλει το νερό δίχως προειδοποίηση και μείναμε και ένα 24ωρο χωρίς νερό. . Αφού ολοκληρώθηκαν τα έργα, αφήσανε τα μπάζα αμαζευτα για ένα μήνα περίπου και τα μάζεψαν μόνο ύστερα από απανωτά αιτήματά μας. Στον Πειραιά όλα αυτά, σημειωτέον. Ό,τι χειρότερο… Φύγαμε για INALAN ΧΤΕΣ..
”Σκέτη κοροϊδία εξυπηρέτηση. Μιάμιση βδομάδα αναμονή για ανανέωση συμβολαίου, έχοντας ενημερωθεί ότι λήγει. Και η μόνη προσφορά είναι υποδεέστερο πακέτο συμβολαίου και 10 ευρώ πιο ακριβό. Όλα αυτά σε πελάτη πολλών ετών και με συμβόλαια άνω των 30 ευρώ. Ντροπή και αισχος!!!
”Στη περιοχή αλυκών στο Βόλο το τελευταίο διάστημα ένα μήνα έχει internet 2 μηνες δεν έχει….θέλησα να μάθω κάτι περισσότερο και απευθύνθηκα στο κεντρικό κατάστημα ….μου είπαν να πάρω στο 13738 …..πράγμα που έκανα…..όμως στη κλήση μου απαντά συνεχώς μαγνητόφωνο και αφού μου ζητά τα στοιχεία του κινητού όταν τα δίνω ποτέ δεν με σύνδεσε με εκπρόσωπο αλλά τα βρίσκει όλα οκ και με συστήνει να κάνω επανεκκίνηση και με ευχαριστεί κλείνοντας τη κλήση μου…το θέμα επειδή δεν λύθηκε ξανάαπευθύνθηκα στο κεντρικο κατάστημα (για δεύτερη φορά) την επόμενη μέρα. να το αναφερω ότι δεν λύθηκε το θέμα….. και χωρίς καν να μάθουν τι έγινε μου είπαν(προϊστάμενος) με το καλημέρα μου “τι μερχεσαι κάθε μέρα”…..τελικά δεν εξυπηρετηθηκα ….πλήρως απογοητεύτηκα
”1, σταθερο ιντερνετ καλης ποιοτητας τουλαχιστον περιοχη μου που εχει και οπτικη ινα αλλα θα πρεπει να αγορασεις δικο σου ρουτερ αν θες wifi, δινουν ενα σκουπιδι που εχει τεραστια pingsκαι με 10-20% της ταχυτητας που πληρωνεις, αν θες μου λενε να φερουμε εξωτερικο συνεργατη με χρεωση και του φανηκε νορμαλ που του ελεγα οτι πιανει 20 mbps στο 1 μετρο απο το ρουτερ χωρις καμια αλλη συσκευση σε χρηση και δεν μπορει να κανει κατι, φυσικα αγορασα ενα ρουτερ εδωσα 100€ και λειτουργει οπως πρεπει χωρις να φερω τους δικους τους απατεωνες,
”2. δεν ξερω πως διαφημιζει η κοσμοτε οτι εχει το καλυτερο δικτυο κινητης; σε μενα ηταν αθλιο σημα μια η δυο γραμμες και το ιντερνέτ να σερνεται παντου σε σ εσωτερικο χωρο και μερικες φορες και εξω, απλα σε 3-4 σημεια το 5g πιανει800- 1000, ε και τι εγινε (πατρα)
Η αξιολόγηση απευθύνεται σε έναν συγκεκριμένο υπάλληλο σας που με εξυπηρέτησε όταν κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών, τον κύριο Χρήστο Ζ. Ο Χρήστος Ζ είναι ένας εξαιρετικός υπάλληλος της Κοσμοτέ, με επαγγελματισμό και υψηλή αίσθηση ευθύνης. Από την πρώτη στιγμή που επικοινώνησα μαζί του, φρόντισε να κατανοήσει πλήρως το αίτημά μου και να μου παρέχει σαφείς και ακριβείς οδηγίες. Η υπομονή του, η ευγένεια και η θετική του στάση δημιουργούν μια πολύ ευχάριστη και άνετη εμπειρία εξυπηρέτησης. Είναι ξεκάθαρο ότι διαθέτει εξαιρετική γνώση των υπηρεσιών της Κοσμοτέ και είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει, παρέχοντας λύσεις σε οποιοδήποτε πρόβλημα με άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο. Ευχαριστώ τον Χρήστο για την εξαιρετική εξυπηρέτηση και την αφοσίωσή του στη δουλειά του!
”Είμαι δημοσιογράφος χωρίς σταθερό τηλέφωνο και χωρίς ίντερνετ από τις 22 Δεκεμβρίου. Εκτός του ότι έχω επαγγελματικό κόστος γιατί εργάζομαι κυρίως από το σπίτι, έχω και προσωπικό γιατι φιλοξενω υπερήλικα γονέα με υποκείμενα νοσήματα και δε μπορώ να τον αφήσω χωρίς να έχει δυνατότητα επικοινωνίας ούτε με τον γιατρό του. Θεωρώ απαράδεκτο σε εποχές 6G και 5 G που μας βομβαρδίζουν να μην εχει σπίτι δημοσιογραφου δυνατοτητα επικοινωνιας με τον έξω κόσμο. Το επόμενο μου βήμα είναι να κινηθώ νομικά!
”Ιουλία Κ ευχαριστώ πάρα πολύ είστε πολύ υπομονετική πολύ εξυπηρετικη καί πολύ ευγενικη ευχαριστώ πολύ
”Απαράδεκτοι!!!! Πριν δύο εβδομάδες ξαφνικά κόπηκε το ίντερνετ και το τηλέφωνο και αφού δήλωσα τη βλάβη μου λένε θα ειδοποιηθείτε…. Ποτέ!!!!! Τους παίρνω κάθε μέρα εγώ και πάλι το ίδιο ότι θα μου στείλουν μήνυμα να με ενημερώσουν. Τελικά μετά από 2 εβδομάδες μετά από δική μου ενόχληση μου λένε ότι θα φτιάξουν τη βλάβη στις 3 εβδομάδες πράγμα που πολυ αμφιβάλλω. Επίσης για να μεταφερθούμε στην COSMOTE μας πρόσφεραν 5 μήνες δωρεάν και στο δεύτερο μήνα μας χρέωσαν κανονικά
”Απαράδεκτοι!!!! Μετά από πτώση κεραυνού η γραμμή τηλεφώνου ενός οικείου ηλικιωμένου ζευγαριού κάηκε και ζήτησαν να τους βοηθήσω επικοινωνώντας με την εταιρεία cosmote. Στα καταστήματα δε δεχόντουσαν την δήλωση βλάβης, μου είπαν ότι θα πρέπει να κάνω την διαδικασία τηλεφωνικά. Το ηλικιωμένο ζευγάρι δεν διαθέτει κινητό και το σταθερό όπως καταλαβαίνετε δε δούλευε, αναγκάστηκα να επικοινωνήσω από το κινητό μου και για την δήλωση βλάβης και για την αντικατάσταση του ρούτερ και για την τοποθέτηση του. Αποτέλεσμα; + 25€ στον λογαριασμό του κινητού μου 😡😡😡 Ντροπή σας!!!! Που να μην ήταν και πελάτες σας για μια ολόκληρη ζωή… Αντί να τους δεχτείτε στο κατάστημα και να τους εξυπηρετήσετε τους είχατε δέκα μέρες χωρίς τηλέφωνο!!!
”Το μόνο που σας νοιάζει είναι να εκμεταλλευτείτε!!!
Απαράδεκτη έχω ένα μήνα που προσπαθώ να κάνω καινούργια σύνδεση και κάθε φορά μου στέλνανε μήνυμα ότι κάτι λύπη. Παρόλο ότι είχα σταθερό και είχαν τα στοιχεία μού
”Είμαι πελάτης τής Cosmote δύο περίπου χρόνια. Πρίν από λίγες μέρες ζήτησα σύνδεση με Cosmote tv με κόστος 12 ευρώ τόν μήνα. Όλα έγιναν γρήγορα και απλά. Σε τρείς ημέρες είχα παραλάβει και τόν αποκωδικοποιητή. Μού έστειλαν τόν πρώτο λογαριασμό, εντός πέντε έξι ημερών. Χρέωση; 24,78 ευρώ. Σε επικοινωνία μου μαζί τους και συγκεκριμένα με τήν κ. Θεανώ Κ, ζήτησα ακύρωση τής σύνδεσης και εξήγηση για τα 24,78 ευρώ. Μού είπε ότι το θέμα είναι συστημικό και πως θα πρέπει πρώτα να πληρώσω τα 24,78 ευρώ (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΩ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΠΗΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΕΧΌΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΊΑ) και κατόπιν να μού κάνουν ακύρωση σύνδεσης. Επειδή λοιπόν η Cosmote κατάντησε εταιρεία “τσίου” και ΕΝ ΨΥΧΡΩ όπως επίσης ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΆ μού τα παίρνει (με κλέβει λέω εγώ), βάζω 1 και πολύ τής είναι. ΜΑΚΡΥΑ.!!
”Απαράδεκτοι σε όλα… Αρχικά προσπαθούσα να προχωρήσω 2 αιτήματα φορητότητας για κινητό και σταθερό. Άλλος υπάλληλος έπρεπε να κάνει την μια αίτηση, άλλος την άλλη… Τεράστια αναμονή μέχρι να συνεννοηθούμε. Έπειτα αφού μετά από μεγάλη ταλαιπωρία αποφάσισα να μην προχωρήσω, στην προσπάθεια να ακυρώσω το αίτημα φορητότητας, μίλησα τουλάχιστον με 5 διαφορετικούς υπαλλήλους, έστειλα μέιλ και τουλάχιστον 3 φόρμες επικοινωνίας, κάλεσα στο 13888 άπειρες φορές όπου φυσικά δεν απαντά κάποιος, απλώς βγαίνει αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι ΘΑ καλέσουν εντός 3 εργάσιμων… ξεκάθαρη παρεμπόδιση για να περάσουν οι μέρες υπαναχώρησης… Δεν υπάρχει κανένας που να μπορεί να σε εξυπηρετήσει από την αρχή μέχρι το τέλος και θέλουν και βραβεία εξυπηρέτησης!!!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. προτιμώ να μείνω χωρίς τηλέφωνο!
”Άχρηστη ένα μήνα περιμένω να μου μεταφέρουν την μία γραμμή από ένα παλιό σπίτι σε ένα καινούργιου έχω πάρει 20 φορές τηλέφωνο και το μόνο που ξέρουν να μου πουν είναι υπομονή και ότι υπάρχει πρόβλημα λέει και δεν μπορώ να τα κεντρικά να στείλουν την αίτηση στον άνθρωπο για να έρθει να το συνδέσει και μετά σου λέει μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα μπούρδες μακριά!
”