Απαράδεκτοι!!!! Μετά από πτώση κεραυνού η γραμμή τηλεφώνου ενός οικείου ηλικιωμένου ζευγαριού κάηκε και ζήτησαν να τους βοηθήσω επικοινωνώντας με την εταιρεία cosmote. Στα καταστήματα δε δεχόντουσαν την δήλωση βλάβης, μου είπαν ότι θα πρέπει να κάνω την διαδικασία τηλεφωνικά. Το ηλικιωμένο ζευγάρι δεν διαθέτει κινητό και το σταθερό όπως καταλαβαίνετε δε δούλευε, αναγκάστηκα να επικοινωνήσω από το κινητό μου και για την δήλωση βλάβης και για την αντικατάσταση του ρούτερ και για την τοποθέτηση του. Αποτέλεσμα; + 25€ στον λογαριασμό του κινητού μου 😡😡😡 Ντροπή σας!!!! Που να μην ήταν και πελάτες σας για μια ολόκληρη ζωή… Αντί να τους δεχτείτε στο κατάστημα και να τους εξυπηρετήσετε τους είχατε δέκα μέρες χωρίς τηλέφωνο!!!
Το μόνο που σας νοιάζει είναι να εκμεταλλευτείτε!!!
Απαράδεκτοι!!!! Μετά από πτώση κεραυνού η γραμμή τηλεφώνου ενός οικείου ηλικιωμένου ζευγαριού κάηκε και ζήτησαν να τους βοηθήσω επικοινωνώντας με την εταιρεία cosmote. Στα καταστήματα δε δεχόντουσαν την δήλωση βλάβης, μου είπαν ότι θα πρέπει να κάνω την διαδικασία τηλεφωνικά. Το ηλικιωμένο ζευγάρι δεν διαθέτει κινητό και το σταθερό όπως καταλαβαίνετε δε δούλευε, αναγκάστηκα να επικοινωνήσω από το κινητό μου και για την δήλωση βλάβης και για την αντικατάσταση του ρούτερ και για την τοποθέτηση του. Αποτέλεσμα; + 25€ στον λογαριασμό του κινητού μου 😡😡😡 Ντροπή σας!!!! Που να μην ήταν και πελάτες σας για μια ολόκληρη ζωή… Αντί να τους δεχτείτε στο κατάστημα και να τους εξυπηρετήσετε τους είχατε δέκα μέρες χωρίς τηλέφωνο!!!
”Το μόνο που σας νοιάζει είναι να εκμεταλλευτείτε!!!