ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 919 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

919 κριτικές για “ACS Courier

  1. Η χειρότερη μεταφορική που υπάρχει .

  2. Ότι χειρότερο…. Τηλεφωνικά οι υπάλληλοι έχουν υφάκι και ειρωνεία, σου μιλούν λες και είσαι κολλητός τους… Απαράδεκτο. Όταν εργαζόμαστε στην εξυπηρέτηση πρέπει να μάθουμε και σωστή συμπεριφορά. Ντροπή.

  3. Dinser M.

    Είδα τον διανομέα από το μπαλκόνι μου, που μόλις μου είχε πάρει τηλέφωνο για να κατέβω κάτω αλλά μέχρι να κατέβω είχε φύγει ( παίζει να έκανα 1 λεπτό για να κατέβω στο ισόγειο!). Απαράδεκτος!! Ούτε χαρτάκι δεν κόλλησε! Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών του ACS και η απάντηση ήταν μπορεί να μου στείλει ξανά τον διανομέα αύριο.
    Γενικά απαίσια εταιρία για να συνεργαστούν μεγάλες αλυσίδες με τον συγκεκριμένη εταιρία

  4. Maria Dimitriadou D.

    Καθε φορα που περιμενω δεμα απο την acs ξερω καλα οτι δεν θα φτασει , θα αρρχισω τα τηλεφωνα να ψαχνω να βρω που ειναι το δεμα μου και επειδη τις περισσοτερες φορες το εχω πληρωσει, στηνομαι στην ουρα για να το παραλαβω αυτοπροσωπως, γιατι αλλιως αντε να βρεις ακρη αν το στειλουν πισω ανεπιδοτο. Μιλω για το υποκαταστημα θερμης. Ειναι επιεικως ανεπαρκεις

  5. Αλ Τ.

    Οτι χειροτερο. Μακρια

  6. Απαρασεκτοι διακινειτε συνεχως προιντα μουφα απο βουλγαρια και δεν ξερω απο που αλλου
    Και το ξερετε γιατι υπαρχουν
    Σχολια πανω σε αυτο
    Εγω μιλω συγκεκριμενα για
    Την dept. Gr που τελικα ειναι απο βουλγαρια και κοροιδευουν κοσμο. Δεν καταλαβενεται οτι κανουν κακο και σε εσας
    Αποκλειστε του;

  7. Rena T.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση…σου κλείνουν και το τηλέφωνο αν θυμώσεις με τα λάθη τους. Δεν υπάρχει τέτοιο χάλι και αγένεια!

  8. Φωτεινη Ξ.

    1 αστέρι ,γιατί δεν έχει 5 μούντζες να σας βάλω . Ειδοποίηση στο κινητό πως θα έρθουν σε συγκεκριμένη ημερομηνία ,11:10-14:10… Φυσικά δεν ήρθαν ποτέ ,με την καταχώρηση “άγνωστος παραλήπτης” . Σε επικοινωνία με τα κεντρικά ,η δικαιολογία ήταν ,πως μάλλον ο άνθρωπος δε βρήκε κουδούνι ή πολυκατοικία,και το δήλωσε ως αγνώστου παραλήπτη . Εντελώς τυχαία βέβαια ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες μεταφορικές ,μας βρίσκουν!!! Ορίζουμε συγκεκριμένη ημερομηνία πάλι,μέσω κεντρικών γραφείων τους ,σε ώρα 14:00-17:00. Παίρνω τηλ και στο κέντρο διαλογής του Κερατσινιου ,για επιβεβαίωση ,όπου μου λένε πως θα παραλάβετε όπως ορίσατε με τα κεντρικά ,στο τάδε κουδούνι κι όροφο. Αποτέλεσμα;;; ήταν να παραλάβω σήμερα 17/10 ,έστειλαν μήνυμα στο κινητό ότι το δέμα είναι προς παράδοση ,για να μας ειδοποιήσουν τελικά με τηλ ,ότι το δέμα δε θα παραδοθεί σήμερα ,διότι είναι αγνώστου παραλήπτη και δε φορτώθηκε στο φορτηγό ,κ θα έρθει αύριο . Εκτός ότι έφαγαν το μπινελικι της ζωής τους ,μας ανάγκασαν στην ουσία να πάμε να το παραλάβουμε μόνοι μας . Προτιμώ να παραγγείλω δέμα ,να μου το φέρει κουτσή χελώνα ,πάρα να εμπιστευτώ ξανά αυτούς τους άχρηστους . Πολύ απλά ,οποία εταιρία συνεργάζεται μαζί τους ,θα τρώει πανηγυρικό άκυρο .

  9. Απαράδεκτη! Έχω κάνει παραγγελία εδω και 15 μερες στην περιοχή Θεσσαλονίκης και το κατάστημα βρίσκεται επίσης στην θεσσαλονικη και δεν παραδόθηκε ποτε από την acs στο σημείο παράδοσης. Προσπαθώ 2 εβδομάδες να συνεννοηθώ για το που βρίσκεται το δέμα μου να πάω να το παραλάβω μόνη μου και μέχρι και σε αυτό μου δίνουν οι υπάλληλοι της acs ψεύδη στοιχεία γιατί μάλλον δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

  10. Βασίλειος Σ.

    Ό,τι χειρότερο στις εταιρείες ταχυμεταφορών. Αποφύγετε την. Επανειλημένα μου έχει δημιουργήσει προβλήματα στην παραλαβή όπως αφήνοντας ειδοποιήσεις χωρίς να με έχουν αναζητήσει ενώ βρισκόμουν σε αναμονή,ειδοποίηση την τελευταία ημέρα λίγη ώρα πριν την παράδοση και χωρίς pos χωρίς ο παραλήπτης να διαθέτει τα μετρητά την τελευταία στιγμή, εκβιαστικές παραδόσεις του τύπου εάν δεν έλθεις δεν θα στο παραδώσω (λόγω φόρου εργασίας) κ.λ.π. Παρά τις οχλήσεις μου διαμαρτυρόμενος για την συμπεριφορά τους δεν υπήρξε καμμία ανταπόκριση.Απαράδεκτοι,αγενείς,προκλητικοί και χωρίς ίχνος σεβασμού και αξιοπρέπειας

  11. Χρηστος Μ.

    Ότι χειρότερο υπάρχει δεν υπάρχει χειρότερη εταιρεία οι μεγαλύτεροι απατεώνες και ελεεινοί στέλνεις δέμα το καταστρέφουν το επιστρέφουν πίσω Γιατί δεν το παραλαμβάνει ο πελάτης πληρώνεις μεταφορικά πάνω-κάτω εξαιτίας τους και η απάντησή τους είναι ήταν σωστή Η συσκευασία ενώ έχουν καταστρέψει αυτή τη συσκευασία στο πήγαινε φαίνεται η συσκευασία την έχει βγάλει ο πελάτης φωτογραφία αλλοιωμένη όλοι και όταν μου το επιστρέφουν γιατί δεν το παραλαμβάνει ο πελάτης έχουν αλλάξει συσκευασία το έχουν φτιάξει απατεώνες κλέφτες ελεεινή

  12. Χριστινα Π.

    Απαραδεκτη συμπεριφορα απο την υπαλληλο η οποια ειχε υφος οταν την πηρα να της πω οτι μου ειπατε οτι θα ερθει τοτε κ ηρθε μετα απο 3 ωρες στις 6:10 κ δν ημουν σπιτι ενω μου ειπε θα ερθει αυριο 10-5 ειναι οι παραδοσεις κ μου το κλεισε.καθολου επαγγελματικη συμπεριφορα καμια κατανοηση κ καμια ευγενεια προς τους πελατες.για πολλοστη φορα ακαταλληλοι.

  13. Ιωαννης Κ.

    Απαράδεκτοι! Δεν γίνεται να παραγγέλνουμε πράγματα από το εξωτερικό και να τα παραλαμβανουμε σε 3 μέρες με άλλη εταιρία και ένα πράγμα που έχουμε παραγγείλει από Αθήνα να το παραλαμβανουμε σε 5 μέρες που ήδη είναι στις αποθήκες τησ ετεριασ αυτής. Αν δεν μπορείτε κλείστε το μαγαζί…

  14. Μαρία Σ.

    Ενώ περίμενα κανονικά την παράδοση, δεν ήρθε ποτέ και έγραφαν ότι εγώ ήμουν ΑΠΩΝ. Έλεος! Απορώ γιατί τα καταστήματα συνεργάζονται ακόμα μαζί τους.

  15. παράδεχτοι, αγενείς και αντιεπαγγελματίες στην Ηγουμενίτσα.
    Εδώ και 7 ημέρες με ειδοποιήσανε ότι κατά λάθος έγινε διπλή χρέωση και ότι ειδοποίησαν την τράπεζα να αποδεσμεύση τών χρήματών. Από τότε κανένας δεν ήρθε σε επαφή μαζί μου και σήμερα που πήρα τηλέφωνο μια Κυρία αρχισε να μου ζητάει τον αριθμό αποστολής.Όταν της είπα ότι να το βρεί μέσα απο το ονομά μου μου είπε όχι ,μόνο απο τον αριθμό.Απίστευτη αδιαφορία και μη γνώση της δουλειά της,αγενής και ανοδιοργάνωτη σαν υπάλληλος και σαν ACS ΕΤΑΙΡΕΊΑ.Άλλος τρόπος εκτός απο το επίθετο που φυσιολογικά τα καταχωρούνε είναι να μου ζητάγανε να τους στείλω την διπλοχρέωση απο το e-banking όπως έκανε η Speedex και μπήκανε σε 2 μέρες τα χρηματά μου πίσω.Τελικα δεν είναι τυχαία τα άσχημα σχόλια για την Speedex.Ειλικρινα λυπάμαι για τα χάλια τους.

  16. Μαριλένα Σ.

    Ότι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία δεν απαντάνε τα τηλέφωνα γράφουν ότι παραδόθηκε το δέμα χωρίς να έχεις εσύ παραλάβει κάτι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  17. Καλησπέρα σε όλους, φαίνεται ότι υπάρχει κάποια ελπίδα με το κατάστημα ACS Courier των Αμπελοκήπων. Το Σάββατο στις 30/09/2023 ενημερώθηκα ότι το εν λόγω κατάστημα άλλαξε ιδιοκτήτη. Φαίνεται ότι ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα μου και επίσης ο καινούργιος ιδιοκτήτης με πήρε προσωπικώς τηλέφωνο να με διαβεβαιώσει ότι θα έρθει εγκαίρως στο καλέσμα μου για αποστολή ενός δέματος που θέλω να κάνω. Να ευχηθούμε ότι το καλύτερο στο νέο κατάστημα με την καινούργια διοίκηση και καλές δουλείες με τον επαγγελματισμό που διακατέχει η ACS στην ιστορία της. 🙂

  18. Χρηστος Ρ.

    καλησπερα. τισ 3 τελευταιεσ παραδοσεισ που μου εκαναν οι ειδοποιησεισ ηταν οτι σημερα ενημερωνω οτι θα παραδωσω σημερα. εαν ειναι δυνατον. λεσ και ο κοσμοσ καθεται ολη μερα ή εχει λεφτα στο σπιτι. και
    μια φορα που ειπαν οτι περασαν κσι καλα δεν αφησαν χαρτακι και σου την λενε κι ολασ οτι ενημερωνουν απο την προηγουμενη.

  19. Βασιλης Θ.

    Σχεδον ποτε δεν τηρουν τα προαναγγελθεντα ραντεβου για παραδοσεις.
    Παντα επικαλουνται “εκτακτες συνθηκες” που πλεον ειναι κανονικες.

  20. ΚΑΡΟΛΟΣ Β.

    Απαράδεκτη κατάσταση, προσπαθούσα 2 ημέρες να επικοινωνήσα και έκλειναν το τηλέφωνο ή δεν απαντούσαν, αγενέστατη υπάλληλος με την οποίαν συνομήλισα προ ολίγου και ζητώντας λεπτομέρειες, οφείλω να ομολογήσω σε έντονο ύφος, για την περίπου ώρα παράδοσης, μου έκλεισε το τηλέφωνο. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ

  21. Μιχάλης Σ.

    Ανικανότητα, ανευθυνότητα, απάθεια, αδυναμία επικοινωνίας έλλειψη εμπορικής αξιοπρέπειας είναι οι πιο επιεικείς χαρακτηρισμοί. Αναφέρομαι τόσο στην επικοινωνία με τα κεντρικά, όσο και με το κατάστημα Γούναρη 229.

    Ι

  22. Mario T.

    Δηλαδή είστε απίστευτη ποτέ δεν σηκώνετε το τηλεφωνώ να δώσετε πληροφορίες
    Είσαι απίστευτη βάζω 1 αν είχε -5 θα το εβαζα

  23. Μιχαλής Σ.

    H ACS, ανήκει στον όμιλο QUEST, πού είναι υπόδειγμα και πρότυπο οργάνωσης.
    Δυστυχώς η ίδια αποτελεί πρότυπο ανευθυνότητας, ανικανότητας και ασυνέπειας.
    1. Μιλάς με τον ψηφιακό τηλεφωνητή, ζητάς υπάλληλο, σου βάζουν μιά πένθιμη μουσική για 20′, παρεμβαίνει ο άψυχος τηλεφωνητής, σου λέει είστε σε γραμμή προτεραιότητας και μετά κλεινει η γραμμή !!!
    Το στερεότυπο επαναλήφθηκε 3-4 φορές.
    2. Άν κατ” εξαίρεση μιλήσεις με εκπρόσωπο (από τύχη) , αντιλαμβάνεται το λάθος της εταιρείας και σου ορίζει ραντεβού παράδοσης πχ.10 – 3, πού ποτέ δεν πραγματοποιείται, χωρίς καμμία ενημέρωση !!!
    3. Σε κάποιο άλλο SMS σου λένε έλα στο γραφείο μας, (Γούναρη 229) και η υπάλληλος σε κοιτάει σαν UFO. Δεν απαντά δεν ξέρει, δεμ μπορεί να επικοινωνήσει με τα κεντρικά για διευκρινίσεις.
    … και μετά κατηγορούμε το δημόσιο…
    Ά ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουνε στελέχη και υποτακτικοί…

  24. Νελλη Κ.

    Ο υπάλληλος σας από το κατάστημα Κρεμαστής με πήρε τηλέφωνο και αρνήθηκε να μου φέρει το πακέτο μου από την Shein! Μου είπε να πάω να το πάρω εγώ και ότι αυτό που μου είπε προφορικά ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΓΡΑΠΤΏΣ!!!!! Και ότι το πακέτο θα γυρίσει πίσω!!!! Εγώ πληρώνω μεταφορικά στην εταιρεία και ΑΠΑΙΤΩ μια που δεν οδηγώ κιόλας να μου τα φέρνετε στο σπίτι. Ήταν αγενεστατος, ένα σκέτο γαϊδ@ύρι, και δεν σας περιποιουν τιμή τέτοιοι υπάλληλοι! Έχω ενημερώσει την εταιρία και ας κάνουν ότι νομίζουν! Έχει ξαναγίνει αυτο και δεν είμαι υποχρεωμένη να πάρω ταξί για να έρθω να το πάρω. Καταλάβατε; Αν θέλετε να κάνετε οικονομία στην βενζίνη σας είναι δικό σας πρόβλημα! Να μου το δώσετε γραπτώς ότι αρνειστε να μου το φέρετε. Διαφορετικα είστε τζάμπα μάγκες και θρασείς κιόλας!

  25. Αισχος…Απαραδεκτη Εταιρία Αποστολή φακέλου από 4/9 του 2023 από Πελοπόννησο υπέρ επείγον και κατάντησε να φτάσει σε δικηγόρο παραλήπτη στην Αθήνα για επείγουσα δικαστική υπόθεση μετά από 9 μέρες παρακαλώ… από Λακωνία έφυγε στις 4/ 9/2023 . Στις 10:30. Στις 5/9/2023 12:40 έφτασε στο κέντρο διαλογής στο Μοσχάτο. Και στον παραλήπτη που βρίσκεται στο Ρέντη σχεδόν δίπλα στο Μοσχάτο έφτασε στις 12 /9/2003 Στις 18:30…
    . Την ίδια μέρα 4/9/2023 με Γενική Ταχυδρομική έστειλα δέμα στο Βερολίνο Γερμανίας και στις 8/9 ήταν Στα χέρια του παραλήπτη . Να τονίσω ότι τα παλικάρια της διανομής που τρέχουν από σπίτι σε σπίτι κάνουν ότι μπορούν οι άνθρωποι και Μπράβο τους γιατί είναι και οδηγοί και διαχειριστές και τηλεφωνικό κέντρο για τους μέσα στα γραφεία πετάξτε τους έξω να ησυχάσουμε