H ACS, ανήκει στον όμιλο QUEST, πού είναι υπόδειγμα και πρότυπο οργάνωσης.
Δυστυχώς η ίδια αποτελεί πρότυπο ανευθυνότητας, ανικανότητας και ασυνέπειας.
1. Μιλάς με τον ψηφιακό τηλεφωνητή, ζητάς υπάλληλο, σου βάζουν μιά πένθιμη μουσική για 20′, παρεμβαίνει ο άψυχος τηλεφωνητής, σου λέει είστε σε γραμμή προτεραιότητας και μετά κλεινει η γραμμή !!!
Το στερεότυπο επαναλήφθηκε 3-4 φορές.
2. Άν κατ” εξαίρεση μιλήσεις με εκπρόσωπο (από τύχη) , αντιλαμβάνεται το λάθος της εταιρείας και σου ορίζει ραντεβού παράδοσης πχ.10 – 3, πού ποτέ δεν πραγματοποιείται, χωρίς καμμία ενημέρωση !!!
3. Σε κάποιο άλλο SMS σου λένε έλα στο γραφείο μας, (Γούναρη 229) και η υπάλληλος σε κοιτάει σαν UFO. Δεν απαντά δεν ξέρει, δεμ μπορεί να επικοινωνήσει με τα κεντρικά για διευκρινίσεις.
… και μετά κατηγορούμε το δημόσιο…
Ά ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουνε στελέχη και υποτακτικοί…
H ACS, ανήκει στον όμιλο QUEST, πού είναι υπόδειγμα και πρότυπο οργάνωσης.
”Δυστυχώς η ίδια αποτελεί πρότυπο ανευθυνότητας, ανικανότητας και ασυνέπειας.
1. Μιλάς με τον ψηφιακό τηλεφωνητή, ζητάς υπάλληλο, σου βάζουν μιά πένθιμη μουσική για 20′, παρεμβαίνει ο άψυχος τηλεφωνητής, σου λέει είστε σε γραμμή προτεραιότητας και μετά κλεινει η γραμμή !!!
Το στερεότυπο επαναλήφθηκε 3-4 φορές.
2. Άν κατ” εξαίρεση μιλήσεις με εκπρόσωπο (από τύχη) , αντιλαμβάνεται το λάθος της εταιρείας και σου ορίζει ραντεβού παράδοσης πχ.10 – 3, πού ποτέ δεν πραγματοποιείται, χωρίς καμμία ενημέρωση !!!
3. Σε κάποιο άλλο SMS σου λένε έλα στο γραφείο μας, (Γούναρη 229) και η υπάλληλος σε κοιτάει σαν UFO. Δεν απαντά δεν ξέρει, δεμ μπορεί να επικοινωνήσει με τα κεντρικά για διευκρινίσεις.
… και μετά κατηγορούμε το δημόσιο…
Ά ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουνε στελέχη και υποτακτικοί…