Απαράδεκτοι είναι ότι ποιο επιεικές!! Με καύσωνα κοροϊδία στην παράδοση του ψυγείου μου που είχε εξοφληθεί. Καμία συνεννόηση μεταξύ τους,…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Για να πάρεις ένα δέμα θέλουν παρακάλια….ποτέ ξανά…αν κάποια επιχείρηση στέλνει με acs απλά παραγγέλνω από αλλού..
”Θες super ταλαιπωρία? ΑCS για την απολαύσεις!
”Η χειρότερη εταιρεία ταχυμεταφορών που υπάρχει… πολύ κακή εμπειρία….
”Η χειρότερη courier !!!! Δεν απαντάνε ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ και φυσικά σε αναγκάζουν έτσι να πας να παραλάβεις από τα γραφεία τους άσχετα που εσύ έχεις χρεωθεί παράδοση στον χώρο σου. Η αιτιολογία ελλιπείς στοιχεία παράδοσης ( κάτι που δεν ισχύει ) . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ !!!!
”Ότι χειρότερο σε εξυπηρέτηση!! Κυνηγάς να βρεις το δέμα σου αλλού από ότι το ζήτησες! Περίμενα λοιπόν το δέμα μου 28/7/23 κ επειδή έλειπα στην δουλειά εκείνο το πρωι μπήκα στην άθλια εφαρμογή τους για να κάνω αλλαγή στην ημέρα παράδοσης αλλά δεν είχε επιλογή για αλλαγή ημέρας όπως παλιά, είχε μόνο να επιλέξω ένα share point να πάω να το παραλάβω μονη μου! Ο κούριερ εντωμεταξυ δεν είχε αφήσει καμμιά ειδοποίηση! Διαλέγω λοιπόν το κοντινότερο στο σπίτι μου share point στο Παγκράτι και αφού μου ήρθε η επιβεβαίωση οκ λαμβάνω αργότερα ένα μύνημα ότι το δέμα μου θα βρίσκεται στο Κουκάκι στα κεντρικά μέχρι δύο μέρες κ μετά θα επιστρέψει στον Αποστολέα!!! Προσπάθησα να καλέσω το τηλ που έχουν στο site αλλά βγαίνει τηλεφωνητής κ αφού επέλεξα να μιλήσω με εκπρόσωπο έπεσε η γραμμή μετά από 10λεπτά αναμονής! Κατέθεσα παράπονο με μέιλ κ αφού μου απάντησαν ότι θα το παραλάβω από εκεί που ζήτησα – από το Παγκρατι- μου ξανάρχονται 2 μυνήματα μέσω viber ότι το δέμα μου θα το παραλάβω από το Κουκάκι ! Με άλλο pin κάθε φορά! Δηλαδή ένα μπαχαλο!!! Καμμιά συνενόηση μεταξύ τους! Η εφαρμογή , το viber, κ τα παράπονα μου έδωσαν ο καθένας μια διαφορετική απσντηση…Τελικά για να μην το χάσω πήγα κ το πήρα από το Κουκάκι…. ΑΙΣΧΟΣ!
”Επιεικώς απαράδεκτοι . Τηλεφωνική επικοινωνία ανύπαρκτη και φυσικά όλως τυχαίως η πλατφόρμα για τα παράπονα δεν λειτουργεί . So convenient
”Από τις 26/7, η παραγγελία μου σε πορεία διακίνησης, εντός Αττικής!!!!! Απλά, απαράδεκτοι!
”Μακράν, η χειρότερη εταιρεία courier.
7/8/2023
Απαράδεκτοι γειά ένα δέμα 0.900 γραμμαρίων μου ζητησαν και τους πλήρωσα 37.00 €.!!!
”ΤΟ οποίο ίδιο ακριβώς δέμα (ίδιο ανταλλακτικό) με Γενική ταχυδρομική από Ρέθυμνο 8.40 €!! Τα υπόλοιπα σχόλια δικά σας!!
Την προτιμούσα περισσότερο από κάθε μεταφορικη εταιρία
”Ένα πρωί με πήραν τηλ για την παραγγελία ρώτησα στον διανομέα αν θα μπορούσε να το αφήσει σπίτι μου έξω στην βεράντα μου είπε βεβαίως του είπα που ακριβώς είχα τα λεφτά μέσα στον φάκελο είχα 70 ευρώ και η παραγγελία είχε 66 δεν άφησε καν ρέστα και δεν είναι για τα 4 ευρώ είναι ο τρόπος
Δεν θα την ξανά προτιμήσω με τίποτα
Ρε παιδια, πραγματικα νιωθω πως τους καθεστε και γελατε κοιτωντας τα δεματα και λετε, “Αλλος ενας βλακας που δεν θα παρει το δεμα του”… Τι να σας πω δηλαδη, οσες φορες εχω παραγγειλει απο εσας, πηρα μια σκετη απογοητευση, για δεματα με την υποτιθεμενη 1-3 μερες παραδοση… Πιο γρηγορα μου φερνει ταχυδρομικο περιστερι δεμα. Αλλα οχι πρεπει να ανεχομαστε την αδιαφορια σας.. Και ας μην λεμε ψεματα και η ΕΛΤΑ και η UPS τα ιδια χαλια ειναι.. Ερχεστε να παραδωσετε, και ουτε καν χτυπατε το κουδουνι.. Δηλαδη τι πρεπει να κανουμε, να καθομαστε εξω απο το παραθυρο, και να περιμενουμε αν ποτε αξιωθει ο ντελιβερας να χτυπησει το ρημαδι το κουδουνι?..Βαρεθηκα να τους κυνηγαω να παρω το δεμα μου που δεν αξιζει ουτε 2 ευρω στην τελικη…Αλλο απο εκει να μην κανετε ντελιβερι 12-17 η ωρα. Δηλαδη τοσο δυσκολο ειναι ο ντελιβερας να βαλει ενα ρημαδο ερκοντισιον στο αμαξι του και να κανει την δουλεια του? Τοσο ΔΥΣΚΟΛΟ σας ειναι να ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ?? Πληρης απογοητευση εισται ολες οι ταχυδρομικες και το γεγονος οτι συνεχιζεται ετσι, ειναι αξιοθρυνιτο…Μακαρι εστω ενας να αξιωθει να βαλει το χερι του να σας συμαζεψει, γιατι ετσι πως πατε, το βλεπω να το κλεινετε το μαγαζι.
”Ότι χειρότερο σε μεταφορική. Τα κόστη μεταφοράς είναι αδιανόητα. Μου έστειλαν από Σάμο κάποια πράγματα τα οποία για κάποιο λόγο έσπασαν σε 2 μέρη. Σύνολο σε κιλά ήταν 4 και τα δύο και πλήρωσα σαράντα ευρώ. Καλύτερα να είχα πάει να τα πάρω μόνος μου.
”Μπορώ με σιγουριά να πω ότι για την Πάρο συγκεκριμένα όπου κατοικώ, η Acs είναι η χειρότερη ταχυμεταφορικη στο νησί. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι απαράδεκτη και ο χρόνος αναμονής τεράστιος. Η διανομή δε ανύπαρκτη.
”Η χειρότερη εταιρία που έχω δει ποτέ ούτε το τηλέφωνο διανομέα δεν σου δίνουν ούτε τπτ
”Είστε οι χειρότεροι επαγγελματίες στον χώρο των μεταφορών.Ανοργανωτοι, αγενεστατοι, ψεύτες.Δεν σηκώνεται ποτέ τηλέφωνο.Ελπιζω να μην χρειαστεί να με εξυπηρετήσετε ποτέ ξανά!Στο μέτρο που περνάει από το χέρι μου δεν υπάρχει περίπτωση!
”Αναρωτιέμαι αν βλέπει κάποιος υπεύθυνος όλα τα αρνητικά σχόλια για αυτή την εταιρία!!!!
”Ότι χειρότερο υπάρχει σε courier!
Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα, δεν υπάρχει συνέπεια, δεν υπάρχει ενημέρωση..
Λυπάμαι το προσωπικό που εργάζεται εκεί και απορώ με τις υπόλοιπες εταιρίες που δέχονται να συνεργαστούν με την ACS.
Ειναι απαράδεκτη εταιρεία courier που μόνο courier δεν μπορεί να λέγεται . Έχει απαράδεκτη εξυπηρέτηση απο όλες τις πλευρες προς τους πελατες της. Με συνεχομενες καθυστερησεις παραδόσεων κ χωρις ενημέρωση το γιατι η ακόμα χειρότερα να μην έρχονται ποτέ κ απλά να δηλώνουν στο σύστημα άγνωστος παραλήπτης . Το ποιο πρόσφατο μου παράδειγμα το ότι υπάρχει δέμα μου από 28/7 στο κέντρο διαλογής του έχω ήδη παραπονεθεί 4 φορές ότι το χρειάζομαι άμεσα κ η απάντηση του περνώ είναι δεν ξέροουμε που είναι το δέμα σας ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ! κ το μόνο που λένε το αίτημα μου ελέγχεται κ θα σας απαντήσουμε κ εννοείτε δεν απαντάνε ποτέ !
Κ όλα αυτά από την κεντρική υπηρεσία της εταιρείας.
Όσο για το κατάστημα χαιδαριου που υποτίθεται εξυπηρετεί την περιοχή μας δεν υπαρχει χειρότερο . Έχουν αγενής συμπεριφορά κ από εξυπηρέτηση δεν ξέρουν τι σημαίνει
”Η χειρότερη εταιρεια… Οχι για το προσωπικό που προσπαθούν… Δεν υπαρχει οργάνωση της εταιρείας δεν μπορεις να επικοινωνήσεις μαζι τους… Δεμα απο την Πατρα το ψάχνουν ακομα… Ας μην τα παραλαμβάνουν αφου δε μπορουν να εξυπηρετησουν….. Ας το κλείσουν αφού δεν ξέρουν να λειτουργουν εταιρείας… Κόσμος ούρες εξω στον ηλιο…..
”Η χειρότερη εξυπηρέτηση.
”Πληρώνεις για να το παραλάβεις σπίτι σου και σε αναγκάζουν να στηνεσαι σε ουρές για μια παραλαβή.
Απαράδεκτο!!
Δυστυχώς δεν υπάρχουν αρνητικά αστέρια, εκεί θα είχε τα πρωτεία στην αξιολόγηση… Αναφέρω την ημερομηνία που ΔΕΝ εξυπηρετήθηκα, ενώ περίμενα δύο ώρες στο μπαλκόνι και δεν φάνηκε κανείς! Κατόπιν μου ήρθε μήνυμα ότι δεν με βρήκαν σπίτι και η μόνη επιλογή που μου έδινε, δεν ήταν ο επαναπρογραμματισμός του ραντεβού, αλλά η παραλαβή από το κατάστημα ή από σημείο Smart point…
”Αυτο δεν ειναι courier! Καλυτερα να γυρισουμε στα μουλαρια. 20 μερες παντως δεν θα κανουν να φερουν το πακετο! Αχρηστοι τελειως!!! Εξυπηρετηση 0! Συστηματα 0! Αντιμετωπιση πελατη 0! Ουτε απεξω μην περνατε! Δεν θα μπορεσετε να περασετε απο τις ουρες των ταλαιπωρων που εμπλεξαν μαζι τους!
”εστάλη πακέτο στις 20/07 απόγευμα ( παρασκευή ).
”σήμερα 31/07 τα τηλέφωνα μονίμως στον αυτόματο , περαία θεσσαλονίκης, . κάλεσα ίσα με 100 φορές
επικοινωνία 0
εξυπηρέτηση 0
ένα ζόμπι στην ιστοσελίδα που δεν λέει τίποτα .
ενα τεραστιο
0000000000000000000000000
καλύτερα κλείστε το.
Απαράδεκτοι. Από τις 27/7 κολλημένη η αναχώρηση του ενός δέματος από Θεσσαλονίκη και του άλλου από Γλυφάδα και πάμε για 1/8 και δεν έχει φτάσει καν στο κατάστημα της Αθήνας να το παραλάβουμε έστω από εκει. Είναι λέει στις αποθήκες ενώ δεν σηκώνουν πότε το τηλέφωνο μετά από 10 λεπτά στην αναμονή απλά κλείνει η γραμμή. Όσο για το live tracking ενώ στην αρχη ήταν μια χαρά τώρα με ειδοποιούν 5 λεπτά πριν έρθουν η έρχονται μισή ώρα πριν από αυτό που δείχνει το live!
”Απλά τραγικοί
Εδώ η απάντηση σε mail που τους έστειλα
Καλησπέρα .
Νομίζω πως κάτι πρέπει να κάνετε με το κατάστημα της πάρου . Δεν υπάρχει καμία διάθεση για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες μόνο αγένεια και αδιαφορία . Με μια μάτια στις αξιολογήσεις της google θα καταλάβετε πως όλος ο κόσμος που μένει στο νησί έχει θέμα με το συγκεκριμένο κατάστημα .
Καλησπέρα σας
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας μαζί μαςΘα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι χρειάζεται να γνωρίζουμε τον αριθμό αποδεικτικού της ACS για να μπορέσουμε να ελέγξουμε την πορεία της αποστολής σας στο σύστημά μας και να σας ενημερώσουμε. Σε περίπτωση που δεν τον γνωρίζετε, μπορείτε να τον ζητήσετε από τον αποστολέα.
Με εκτίμηση
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε
”Από τις 21/7 νεκρό.
”Πάγωσαν όλα, υποτίθεται λόγω καιρικών συνθηκών!
Η παραγγελία από από εξωτερικό έγινε τις 13/7.. ήταν να παραδωθει Αθήνα γύρω στις 25/7.
31/7 σήμερα και ούτε τηλέφωνο σηκώσατε ούτε μέιλ απαντησατε!
Τελευταία ενημέρωση πριν 10 μέρες.. 10 μέρες το δέμα κολλημένο στη Θεσσαλονίκη.
Δεν γνωρίζαμε πως έπρεπε να ακυρώσουμε τις διακοπές μας για να παραλάβουμε όταν αποφασίσετε να μας κάνετε την τιμή;!
Από τον πελάτη ζείτε, δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη πλέον! Λυπάμαι πάρα πολύ!
δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο τέτοιο πράγμα σε μεταφορική που να του επιτρέπουν να λειτουργεί με άδεια… είναι ότι χειρότερο έχει η Ελλάδα σε courier, δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνο, γράφουν ψέματα στο tracking οτι ήρθαν ενώ δεν έχουν έρθει, οι υπάλληλοι δεν εξυπηρετούν και δεν ασχολούνται με τα προβλήματα της εταιρίας καθόλου, ο κόσμος συνοστίζεται έξω από τα καταστήματα μπας και πάρει το δέμα του, μιλάμε για τριτοκοσμικά πράγματα, μιλάμε στην κυριολεξία για μια εταιρία που θα έπρεπε να είχε κλείσει.. ντροπή που υπάρχει τέτοια εταιρία στην Ελλάδα, μεγάλη ντροπή!
”