Τα ίδια και στο κατάστημα Σερρών. Μπορείτε να υποβάλετε τις καταγγελίες σας προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η ένδοξη παρά ποτέ courier ACS ούτε στα λόγια, ούτε στην πράξη, δεν υπάρχει. Δεν αξίζει σε τίποτα. Είναι θλιβερή, δεν την συνιστώ. από Ελλάδα Βουλγαρία ένα έγγραφο 7 μέρες, και κόστος 24 ευρώ.
”Είναι κατάντια, για να μην πω κάτι χειρότερο.
Απαράδεκτη εταιρεία η ACS, μου στείλανε μήνυμα μέσω viber να παραλάβω το δέμα μου από θυρίδα της εταιρείας η οποία δεν άνοιξε ποτέ. Μετά από πολύωρη αναμονή και επιμονή κατάφερα να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς μαζί τους και με κορόιδευαν ότι μπλόκαρε η θυρίδα και θα πάει τεχνικός να την ανοίξει και θα με ενημερώσουν. Ακόμα περιμένω. Ευτυχώς ήταν σοβαρή η επιχείρηση που μου είχε αποστείλει το δέμα και ανέλαβαν εκείνοι να δώσουν τη λύση και δεν έχασα τα χρήματά μου. Το δέμα τελικά παραδέχθηκαν ότι το χάσανε. Το ένα αστέρι γιατί δεν έχω άλλη επιλογή.
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ….τουλάχιστον. Αγενείς υπάλληλοι, αντί να λύσουν το πρόβλημα φωνάζουν και σου κλείνουν το τηλεφωνο στα μούτρα.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση ,παίρνω τηλ το υποκατάστημα και συνδέομε με τα κεντρικά που δεν μπορούν να γυρίσουν τη γραμμή πισω στο υποκατάστημα ,αυτο επανειλημμένα αρκετές φορες .Αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε κάντε κατι άλλο ..
”Η χειροτερη μεταφορικη εταιρια αν μπορει να την πει καποιος εταιρια. Καποιο αλλα επιθετο θα τους ταιριαζε. Ουτε μεταξυ τους δεν καταφερνουν να συννενοηθουν. Συνεπως πως να μας εξυπηρετησουν κανονικα. Γενικως κομφουζιο μπαχαλο.
”Οι πιο απατεώνες στον χώρο των courier. Δεν έρχονται ποτέ και στέλνουν μνμ ότι απουσίαζες. Όταν κάνεις αναζήτηση αποστολής γράφουν ψέματα ότι σου έστειλαν sms παράδοσης. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ. Οι επιχειρήσεις πρέπει να αναθεωρήσουν τον τρόπο αποστολής με αυτήν την εταιρεία.
”ειναι καραγκιοζιδες η άνθρωποι καθε φορα που γ μεταφορικη του δεμετος ειναι Acs ξερουμε είδη το εργο.ενο βρισκομαι στο σπιτι μας λενε πως ο κουριερ ηρθε ενώ το κουδουνι δεν χτυπησε ποτε οταν τους ροτας γιατι δεν με πήρατε τηλέφωνο παντα λενε το ίδιο ψεμα και λενε πως δεν το σηκοσα.ντροπη.
”Σε περνούν τηλέφωνο για παράδοση, εάν δεν απαντήσεις σου στέλνουν μυνημα ότι περάσανε και δεν σε βρήκανε (χωρίς να κτυπησουν κουδούνι , και να αφήσουν ειδοποίηση και σου ζητούν να πας να το παραλάβεις.Εαν απαντήσεις στο τηλέφωνο σου λένε ότι έχει γίνει λάθος και το δέμα βρίσκεται σε άλλον δήμο με το ίδιο όνομα του δρόμου και θα το παραδώσουν άλλη ημέρα.Το σχόλιο που θα κάνω είναι μα για πόσο ηλίθιους να μας περνάνε ;
”Η χειρότερη εταιρεία for ever!!!!!
”Δεν έπρεπε να βάλω ούτε το ένα αστέρι αλλά δεν μπορείς να γράψεις την κριτική σου διαφορετικά…!!!
Ποτέ μα ποτέ μα ποτέ δεν ήρθε δέμα στην ώρα του , ποσο μαλλον χωρίς φθορές-ζημιές και αγενέστατοι.
Πολλες φορες λενε οτι σε πηραν τηλέφωνο ενω δεν εχεις ουτε αναπάντητη και Κυρίως εάν είσαι σε οδό που πρέπει να μπουν σε κίνηση στο λένε και στην ψύχρα οτι δεν θα ταλαιπωρηθουν αυτοί, να πας να το πάρεις από το καταστημα ενώ έχεις πληρώσει να έρθει μέχρι το σπίτι…
Οι χειρότεροι . Ποτε δεν έρχονται στον αναμενόμενο χρόνο , λένε ψέματα ότι έλειπες ( ενώ ήσουν μέσα στο σπίτι ) και στο τηλεφωνικό κέντρο δεν εξυπηρετούν ποτέ . Οι χειρότεροι όλων
”Πατάν το κουδούνι και εξαφανίζονται ή δε πατάν τίποτα και λένε ότι λείπαμε
”Απαράδεκτοι .Πολύ κουρασμένοι πάντα.Δεν εξυπηρετουν
”Είναι η 5η φορά μέσα σε 2 μήνες που μου φέρανε τις παραγγελίες μου σε πολύ λιγότερο χρόνο απο τον αναμενόμενο, πρίν προλάβω κάν να μπώ στην διαδικασία αναζήτησης αποστολής!
”Οι άνθρωποι είναι ευγενέστατοι και επαγγελματίες στους χρόνους τους και κάθε φορά που παραλαμβάνω κάτι, ποτέ δεν ήταν χτυπημένο ή να λείπει κάτι!
Σας ευχαριστώ!
Ούτε για -100 δεν είστε. Η χειρότερη εταιρεία. Το δέμα μου έφτασε πριν τις 20 Δεκεμβρίου στην Αθήνα, δεν μου ήρθε ποτέ ενημερωτικό μήνυμα ξαφνικά στη 1 Φεβρουαρίου 2025 τηλέφωνο από τον κουριερ για το δέμα, ενημερώνω πως βρίσκομαι εκτός Αθηνών και πως επιστρέφω τρίτη 4 Φεβρουαρίου και θα πάω εγώ στο κατάστημα Ζωγράφου να το παραλάβω. Εκεί κάνεις δεν ήξερε τίποτα για το δέμα μου. Άπειρα τηλέφωνα ποτέ απάντηση μέχρι που σήμερα Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου καταφέρνω να μιλήσω με κάποιον και μου ανακοινώνουν πως το δέμα έχει επιστραφεί. Το μόνο που είχανε να πούνε είναι πως έχω δίκιο που φωνάζω. ΕΧΩ ΔΊΚΙΟ μόνο αυτό. Άχρηστοι τελείως. Που θα το βρω το δίκιο μου, που έχω χάσει και τα χρήματα μου και το δέμα μου..Ανήθικοι. Είστε για φυλακή. ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ
”Η Πίο χειρότερη εταιρεία!! Ο κούριερ την κακό τρόπος!! Ζήτησα να πληρώσω το δέμα με pos ! Και δεν δέχθηκε λέγοντας ότι γράφει μετρητής!! Καί έφυγε τού ζητάω να περάσει την επόμενη μέρα δηλαδή σήμερα 6 / 02/25 και μου λέει εντάξει το οποίο και δεν ήρθε!! Μπαίνω στο σύστημα και βλέπω ότι γράφει αδυναμία πληρωμής και επιστροφή στον αποστολέα!! Ο αριθμός της αποστολής του δέματος είναι 3536362944 είστε ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ !!! ΚΑΙ ΑΠΟΡΏ ΓΙΑΤΊ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊΤΕ ΑΚΌΜΑ ΝΤΡΟΠΉ ΣΑΣ!
”Απορώ πως είναι ακόμα ανοιχτή αυτή η εταιρεία
”8 Μέρες έχουν περάσει κι ακόμα να παραλάβω.. για εντός ελλάδας αποστολή
”Οι έννοιες «εξυπηρετηση πελατών» ή «αποστολή δεμάτων» τους είναι άγνωστες. Αναμέναμε δέμα και υπήρχε άτομο 24/7 στο σπίτι για να παραλάβει. Ο courier δεν ήρθε ποτέ. Αντ’ αυτού, λάβαμε μήνυμα για παραλαβή από κάποιο locker το οποίο και κοντά δεν ήταν και δεν άνοιγε. Δέκα μέρες μετά ακόμη δεν έχουμε παραλάβει. Στα τηλ δεν απαντούν ούτε και σε γραπτά μηνύματα/mails. Το δε chatbot χρειάζεται εκπαίδευση, δεν βοηθά καθόλου
”ΑΙΣΧΟΣ.μακρια καλυτερα με περιστέρι!!
Tr. nr 9480166043
Ημερομηνία Αποστολής από προμηθευτή με έδρα την Θεσσαλονίκη και παράδοση στην Αττική 16/1/2025.
Μηνυμα από ACs για αφιξη σε σημειο ACs 4/2/2025, κάτι λιγότερο από μήνα.
Βεβαίως , η ηλεκτρονική διεύθυνση της εν λόγω πλήρως αναξιόπιστης εταιρείας και συγκεκριμένα το chat bot (τρομάρα τους) με ενημέρωνε ότι το δέμα είχε φτάσει από 19/1/2025!!.Ετσι πήγα δύο φορές στο ACS POINT , όπου μια ανάγωγη υπάλληλος με ενημέρωνε ότι το δέμα δεν ήταν εκεί.
Τωρα λοιπόν μου στέλνουν μηνυμα μετα από ενα μήνα ότι το δέμα έιναι εκεί.
Να τους πιστέψω???
Οχι βεβαια ..να πανε να γ……
”Μετα απο 2 ωρες περιμενοντας μηπως σηκωσει καποιος το τηλεφωνο απλα σε πετανε εξω λες και ο δικος μας χρονος και δουλειες δεν εχουν αξια ,απλα τραγικοι
”Λυπάμαι πολύ που έχω υποβληθεί τόσες μέρες τόσα τηλέφωνα και καμιά απάντηση σχετικά με το δέμα μου
Έχω στείλει mail
Έχω καλέσει άπειρες φορές στο τηλέφωνο
Δεν έχω βρει καμιά απάντηση
Τη μια φορά μου λένε ότι είναι στα κεντρικά
Την άλλη φορά ότι ήρθε ο διανομέας ημέρα Κυριακή διότι το δέμα μου ήταν στο κατάστημα της Νέας Σμύρνης και λόγω φόρτου εργασίας γινόταν διανομή ακόμα και Κυριακή
Έχω μιλήσει με έναν Κύριο Π ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι το δέμα μου θα δρομολογηθεί για να το παραλαβω από το κατάστημα της Καλλιθέας κατόπιν αιτήματος μου
Είναι πολύ κρίμα να έχω χάσει ένα πληρωμένο πακέτο και να μη μου δίνει κανείς καμιά απάντηση
Λοιπόν επειδή μου ζητήσατε στοιχεία προς επίλυση του θέματος:
Tracking number της DPD: 05398003265218
Συνεχίζω
Tracking number acs
3915035725.
Εάν δεν βρεθεί το πακέτο άμεσα θα κινηθώ ΝΟΜΙΚΑ
”Αν δεν θέλεις να φτάσει ποτέ στείλε με acs!!
”Ταχύτητα και ευγένεια από τους υπαλλήλους.
”Μετά από πολλά χρόνια η επιχείρηση αποφάσισε να με στείλει σε smart point και ενώ ήδη είναι η δεύτερη μέρα δεν μπορώ να παραλάβω και έχοντας επισκεφθεί για δεύτερη μέρα το κατάστημα της περιοχής που μένω.Απαραδεκτη συμπεριφορά της υπαλλήλου στο κατάστημα Αιγάλεω.
”Είναι η δεύτερη φορά που δεν μου παραδίδουν το δέμα μου και λένε ψέματα πως δεν με βρήκαν. Απαράδεκτοι είναι. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! 31/1/25 Είναι η ημερομηνία που ΔΕΝ με εξυπηρέτησαν
”