Οι έννοιες «εξυπηρετηση πελατών» ή «αποστολή δεμάτων» τους είναι άγνωστες. Αναμέναμε δέμα και υπήρχε άτομο 24/7 στο σπίτι για να παραλάβει. Ο courier δεν ήρθε ποτέ. Αντ’ αυτού, λάβαμε μήνυμα για παραλαβή από κάποιο locker το οποίο και κοντά δεν ήταν και δεν άνοιγε. Δέκα μέρες μετά ακόμη δεν έχουμε παραλάβει. Στα τηλ δεν απαντούν ούτε και σε γραπτά μηνύματα/mails. Το δε chatbot χρειάζεται εκπαίδευση, δεν βοηθά καθόλου
Οι έννοιες «εξυπηρετηση πελατών» ή «αποστολή δεμάτων» τους είναι άγνωστες. Αναμέναμε δέμα και υπήρχε άτομο 24/7 στο σπίτι για να παραλάβει. Ο courier δεν ήρθε ποτέ. Αντ’ αυτού, λάβαμε μήνυμα για παραλαβή από κάποιο locker το οποίο και κοντά δεν ήταν και δεν άνοιγε. Δέκα μέρες μετά ακόμη δεν έχουμε παραλάβει. Στα τηλ δεν απαντούν ούτε και σε γραπτά μηνύματα/mails. Το δε chatbot χρειάζεται εκπαίδευση, δεν βοηθά καθόλου
”