Λυπάμαι πολύ που έχω υποβληθεί τόσες μέρες τόσα τηλέφωνα και καμιά απάντηση σχετικά με το δέμα μου
Έχω στείλει mail
Έχω καλέσει άπειρες φορές στο τηλέφωνο
Δεν έχω βρει καμιά απάντηση
Τη μια φορά μου λένε ότι είναι στα κεντρικά
Την άλλη φορά ότι ήρθε ο διανομέας ημέρα Κυριακή διότι το δέμα μου ήταν στο κατάστημα της Νέας Σμύρνης και λόγω φόρτου εργασίας γινόταν διανομή ακόμα και Κυριακή
Έχω μιλήσει με έναν Κύριο Π ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι το δέμα μου θα δρομολογηθεί για να το παραλαβω από το κατάστημα της Καλλιθέας κατόπιν αιτήματος μου
Είναι πολύ κρίμα να έχω χάσει ένα πληρωμένο πακέτο και να μη μου δίνει κανείς καμιά απάντηση
Λοιπόν επειδή μου ζητήσατε στοιχεία προς επίλυση του θέματος:
Λυπάμαι πολύ που έχω υποβληθεί τόσες μέρες τόσα τηλέφωνα και καμιά απάντηση σχετικά με το δέμα μου
Έχω στείλει mail
Έχω καλέσει άπειρες φορές στο τηλέφωνο
Δεν έχω βρει καμιά απάντηση
Τη μια φορά μου λένε ότι είναι στα κεντρικά
Την άλλη φορά ότι ήρθε ο διανομέας ημέρα Κυριακή διότι το δέμα μου ήταν στο κατάστημα της Νέας Σμύρνης και λόγω φόρτου εργασίας γινόταν διανομή ακόμα και Κυριακή
Έχω μιλήσει με έναν Κύριο Π ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι το δέμα μου θα δρομολογηθεί για να το παραλαβω από το κατάστημα της Καλλιθέας κατόπιν αιτήματος μου
Είναι πολύ κρίμα να έχω χάσει ένα πληρωμένο πακέτο και να μη μου δίνει κανείς καμιά απάντηση
Λοιπόν επειδή μου ζητήσατε στοιχεία προς επίλυση του θέματος:
Tracking number της DPD: 05398003265218
Συνεχίζω
Tracking number acs
3915035725.
Εάν δεν βρεθεί το πακέτο άμεσα θα κινηθώ ΝΟΜΙΚΑ
”