Τα ίδια και στο κατάστημα Σερρών. Μπορείτε να υποβάλετε τις καταγγελίες σας προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η ποιο άθλια εταιρεία κούριερ που υπάρχει ανάρμοστη συμπεριφορά και σχόλια για πελάτες να χαίρεστε τους υπαλλήλους σας
”Μακράν η χειρότερη υπηρεσία ταχυμεταφορών αρνείται να παραδώσει πολλές φορές όταν τηλεφωνικά δεν σηκώνουν τηλέφωνο και καθυστερεί ακόμα και 5 μέρες να παραδώσεις δέμα στην πόλη της καρδίτσας
”Η χειρότερη εταιρεία μεταφοράς στην χώρα. Πλήρωσα μεταφορά πακέτου για το σπιτι, το άφησαν σε box, επειδή έτσι τους βόλευε και μάλιστα μακρυά από την διεύθυνση παραδοσησ. Προσπάθησε να επικοινωνήσω τηκεφβνικα, χάλασα δυο ωρες από την ζωή μου. Η δεν το σήκωναν ή το σήκωναν και απλώς άκουγα ήχους από το φυσικό περιβάλλον του γραφείου! Πήρα σε τρια γραφεία, σε τρεις διαφορετικές υπηρεσίες, τα ίδια. Κλείστε το μαγαζί
”Ακατάλληλοι ελπίζω να κλείσει σύντομα να κλείσει η εταιρεία τους είναι ότι πιο άχρηστο. Παίρνεις τηλέφωνο και καλά σε βάζουν στην αναμονή αλλά δεν το σηκώνουν ποτέ και στο κλείνουν μάλλον ο υπάλληλος τον παίρνει και ελπίζω να πάρει σύντομα τον μπουλο και να βγει να κάνει πεζοδρόμιο
”Απαράδεκτοι με όλη την σημασία της λέξης.Εδω και 8 ημέρες περιμένω το δέμα μου,και γράφουν ψευτικα στοιχεία,ότι δεν αποδέχτηκα την παραλαβή του.
”Απαραδεκτη εταιρεια !!!!περιμενω ενα δεμα 6 ημερες και σημερα με καλεσαν απο το καταστημα δεν απαντησα γιατι ημουν στην δουλεια και οταν είδα την κληση και πηρα μου ειπαν οτι το δεμα μου θα παει σε smart point αφου δεν απαντησα την μια φορα και λογω φορτου εργασιας δικιας τους παροτι με χρεωσαν 9.90 θα πρεπει εγω να παω να το παρω οταν ερθει με μηνυμα ο κωδικος τους και τα παραπονα μου στα κεντρικα αν θελω να κανω.Απορω πως εχει ακομα ατομα που στελνουν με αυτους
”Χθες με κάλεσαν αλλά δεν μπόρεσα να απαντήσω στο τηλέφωνο. Σήμερα, τους κάλεσα, περίμενα 17:30 λεπτά και μου έκλεισαν το τηλέφωνο χωρίς να μιλήσω. Δοκίμασα και με την ψηφιακή βοηθό που έχουν στο site τους, αλλά απαντάει μόνο σε ότι θέλει και με κανένα τρόπο δεν σε συνδέει με άνθρωπο στον οποίο να μπορείς να εξηγήσεις αυτό που θέλεις.
”Απαράδεκτη συμπεριφορά της εταιρίας. Οι εργαζόμενοι δείχνουν να τρέχουν και να κάνουν ότι μπορούν, αλλά η εταιρία πλέει τα λοίσθια. Προφανώς έχει χορτάσει και μας έχει όλους γραμμένους.
Ένα αστέρι γιατί δεν υπάρχει κάτι λιγότερο …
”Απαράδεκτοι
Με πήραν τηλέφωνο απάντησα αλλα δεν άνοιξε η γραμμη και έκλεισε , τους παίρνω πίσω ( και αφού έκανα 10 λεπτά να τους βγάλω ) μου είπανε ότι πέρασε ο κούριερ και δεν με βρήκε ….της εξηγώ ότι είμαι σπίτι και ότι δεν χτύπησε κανένα κουδούνι ….δεν ήρθε ο “κύριος” επειδή δεν άνοιξε η γραμμη του τηλεφώνου ….
Μου λένε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι θα σας το αφήσουμε σε ένα σημείο παραλαβής ….τους λέω οκ ….
Και δεν το κάνανε ούτε αυτό οι απαράδεκτοι , από πού να ξεκινήσω δεν ξέρω , οι χειρότεροι ….τόσες μεταφορικές και ευγενικούς ανθρώπου έρ έχω χρησιμοποιήσει ερχονται μου χτυπάνε και αν δεν ανοίξω με παίρνουν τηλ ….
Όχι δεν παίρνω καν και λέω ότι λείπεις ….
Ευχαριστως θα έβριζα τον κούριερ και την κοπέλα την αγενεστατη
Για το κατάστημα του Βολου.
”Εξαιρετική εξυπηρέτηση με ευγένεια και συνέπεια!!!!
Ανίκανοι και αγενείς, το κατάστημα Σητείας πρέπει να κλείσει μπας και βρούμε την υγεία μας. Αντί να πουν ένα συγνώμη για την αχρηστοσυνη τους, σου τη λένε και από πάνω. Δυστυχώς οι περισσότεροι συνεργάζονται μαζί τους.
”Καλό θα ήταν να μην Περιμένουμε 18’ σε αναμονή και μετά να μας το κλείνετε στα μούτρα. Κι αν θελουμε να μιλήσουμε με εκπρόσωπο και όχι με ρομπότ να μπορούμε. Πως θα σας φαινόταν;;; Ήρεμα ρωτάω
”στην εφαρμογη λεει οτι θα εχω το δεμα στης 11/11/24 και σημερα εχει 15 ο μηνας και ακομα περιμενω το δεμα μου…πραγματικα ειστε οτι χειροτερο υπαρχει απαραδεχτη με ολη την σημασια…..η χειρωτερη με διαφορα και κριμα γτ μαζι με εσασ περνετε και στο λαιμο σασ και τα μαγαζια που συνεργαζεσται….πιστευα οτι ειναι στην περιοχη μου χαλια αλλα ειστε γενικα χαλια μαυρα…
”Τρεις συνεχόμενες μέρες λένε θα παραδώσουν, δίνουν ώρες η λένε όλη μέρα..και τελικά δε παρέδωσαν ποτέ, χωρίς καμία ενημέρωση…
”Απαράδεκτοι χάσανε το δέμα μου και υπάρχει και μια αδιαφορία όταν επικοινώνησα επίσης δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα στα κεντρικά για να βρεις άκρη .
”θα κινηθώ νομικά γτ μου έχασαν πράγματα αξίας και αρνούνται να ψάξουν απλά το δηλώνουν απώλεια αν είχε αρνητική κλίμακα θα έπαιρνε 5 μην την επιλέξετε…
Απαράδεκτη εταιρεία. Στέλνει τα δέματα σε σημεία αυτόματης παραλαβής που έχουν πρόβλημα και σου ζητάνε και τον λόγο που δεν εξυπηρετήθηκες. Αξιολόγηση σε πολικές θερμοκρασίες, και από την μονάδα απέχουν μακράν.
”Το αστέρι μόνο και μόνο για να ανοίξει το σχόλιο για μείον είναι.
”Απαράδεχτη εταιρεία, αγενείς οι υπάλληλοι!!
Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση, δεν σηκώνουν τηλέφωνο, τακτική τους είναι να πάει ο κόσμος να παραλάβει από το κατάστημα.
Αν δουλεύεις… ατύχησες δεν θα παραλάβεις ποτέ το δέμα σου!!
Απαράδεκτη εταιρία. Το δέμα δεν έφτασε ποτέ η εξυπηρέτηση των υπαλλήλων Ιφιγένεια Π και Μ ήταν εις όφελος της εταιρίας και όχι του πελάτη αγενείς και τα τηλέφωνα δεν λειτουργούν σε ορισμένα καταστήματα. Δεν θα πρότεινα ούτε θα επέλεγα ξανά την εταιρία αυτή.τραγικη εξυπηρετηση
”Αν μπορούσα να βάλω μείον θα έβαζα! Περνούν τάχα από τον χώρο σου, δεν σε βρίσκουν, δεν παίρνουν ένα τηλεφωνο για ενημέρωση ενώ αναγράφεται στα στοιχεία της παραγγελίας και στέλνουν μήνυμα για παραλαβή από το κατάστημα.
”Και το σημαντικότερο, το να επικοινωνήσεις με υπάλληλο είναι στα όρια της επιστημονικής φαντασίας!
Τελος, αντί να ζητήσουν συγγνώμη, προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα …
Δεν είναι ταχυμεταφορές ,είναι αργομεταφορές .. παραλαβή 5-6 μέρες αφού το δέμα παραληφθεί από το κατάστημα … Μόνιμα μήνυμα ότι δεν σε βρήκαν σπίτι και ας τους περιμένεις στην πόρτα … Μακάρι να είχα την επιλογή να μην συνεργαστώ μαζί τους αλλά συνεργάζονται προμηθευτές μου
”Δυστυχώς δεν με βόλεψε καθόλου η διαδικασία του box. Μου αφήνουν την παραγγελία μου 15 λεπτά μακρυά από το σπίτι μου .. κρίμα. Γτ εγώ κάνω παραγγελία προϊόντων για να έρθουν στο σπίτι όχι να τρέχω να τα μαζέψω από ένα άκυρο σημείο
”Άχρηστοι, απαράδεκτοι. Ότι και να πω είναι λίγο. Δεν έχω αντιμετωπίσει πιο ανίκανη επιχείρηση. Κάνω μια παραγγελία, αν είμαι τυχερή έρχεται σπίτι. Αλλά 8 απ τις 10 φορές πάει σε λάθος κέντρο διανομής. Σε παίρνουν τηλέφωνο και καλά να μιλήσεις με τον διανομέα και σε βάζουν να μιλήσεις με τηλεφωνητή!
”Εάν κάνει κάποιος το λάθος να το παραλάβει απ την Γλυφάδα μπορεί να περιμένει και 2 ώρες στην ουρά. Εάν προσπαθήσει κάποιος να πάρει τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών περιμένει στην αναμονή μέχρι να πέσει η γραμμή. Και αν καταφέρεις να μιλήσεις με κάποιον στην Γλυφάδα είναι αγενέστατοι. Αίσχος πραγματικά, ότι και να πω είναι λίγο
Αν υπήρχε η επιλογή να μην έβαζα αστέρι θα το έκανα… αλλά θα το γράψω ….0 ΑΣΤΕΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!
”Δεν είχα καμία ενημέρωση νωρίτερα για την παραλαβή, πάρα μόνο 5’ πριν παραδόσουν στο σπίτι!! Φυσικά δεν υπήρχε κανείς να παραλάβει (συγγνώμη που δουλεύουμε κιολας!!) δεν με πήραν κανένα τηλέφωνο παρά μόνο ένα μνμ να αλλάξω τον τρόπο παράδοσης, γιατί φυσικά…. δεν υπήρχε κανείς στο σπίτι!! Παρόλο που προσπαθούσα να επικοινωνήσω ώρες…..σε κάποια τηλέφωνα στο κατάστημα του Πικερμίου για να κάνω παράπονα…φυσικά κανείς δεν απάντησε ποτέ και με είχαν πάντα στην αναμονή!!! Αναγκαστήκαμε να πάμε στο κατάστημα να το παραλάβουμε!!! Δεν θα το συστήσω σε κανέναν!!!Κανένας επαγγελματισμός!! ΝΤΡΟΠΗ!!!!
Περιμένοντας να παραλάβω στο σπίτι μου, μου ήρθε ένα μήνυμα να πάω σε άλλη γειτονιά να παραλάβω από τα κουτιά που έχει τοποθετήσει η εταιρεία. Η διαδικασία ανοίγματος του κουτιού είναι επιεικώς απαράδεκτη. Να έχεις πληρώσει και μεταφορικά και να χρειάζεσαι και αυτοκίνητο να πας να παραλάβεις.
”΄Έχετε ξεγράψει από πελάτες σας ανθρώπους που δεν έχουν μεταφορικό μέσο ούτε την δυνατότητα μετακίνησης να παραλάβουν τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει. Πιο σαϊνι είχε αυτή την ιδέα για να μειώσει τα κόστη και να αυξήσει την ταλαιπωρία των πελατών της. Είστε απαράδεκτοι με τέτοια πολιτική θα χάσετε πελάτες και εσείς και οι συνεργαζόμενες εταιρείες που σας χρησιμοποιούν. Λυπάμαι που απαξιώνετε τους ανθρώπους ….
Ένα γιατί δεν μπορώ να βάλω κανένα. Πάρα πολύ κακή εξυπηρέτηση σε βαθμό κοροϊδίας οι υπηρεσίες που παρέχουν. Καλύτερα να το κλείσουν το μαγαζί. Ούτε στα ΕΛΤΑ τέτοιο χαλι
”Είχα μία κακή εμπειρία με μία αποστολή η οποία κατά την μεταφορά με την acs κτυπήθηκε και δεν μπόρεσε το κατάστημα που μου την έστειλε να την αντικαταστήσει. Γράφοντας στην φόρμα το πρόβλημά μου και ακολουθώντας τις οδηγείς της εταιρίας και προσκομίζοντας όλα τα δικαιολογητικά μετά από πραγματογνωμοσύνη στο τμήμα ζημιών η εταιρία με αποζημίωσε στο ακέραιο για την ζημία και μάλιστα άμεσα. Συγχαρητήρια στην κα Γ για την άψογη επικοινωνία και διαχείριση, (άξιος ο μισθός και η θέση), καθώς και την εταιρία acs. Επίσης τους υπαλλήλους στο τοπικό κατάστημα Άργους διότι ακόπιαστα έδειξαν ενδιαφέρον και άμεση υπευθυνότητα. Χρησιμοποιώ την acs τακτικά και πάντα είναι στην ώρα τους, ειδοποιώντας με πάντα νωρίτερα με ένα τηλεφώνημά τους για την παραλαβή. Άψογοι, πολλά συγχαρητήρια.
”