Zenith Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.11 από 133 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Zenith:

Ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα: Και φυσικό αέριο και ρεύμα! «Δίνουμε ενέργεια» κάθε στιγμή, αξιόπιστα & οικονομικά!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

133 κριτικές για “Zenith

  1. Γιώργος Π.

    Δεν υπάρχει χειρότερη εταιρεία από αυτήν. Τόν προηγούμενο μήνα είχα 1.158 κιλοβατώρες και πλήρωσα 238 ευρώ αυτό το μήνα με 1.235 κιλοβατώρες μου ήλθε να σε πληρώσω 580 ευρώ. Έχετε να πείτε κάτι? Εγώ μόνο ένα θα πω. Μακριααααααααααα

  2. ΑΝΤΩΝΙΑ Σ.

    Η ΖΕΝΙΘ με έχει ταλαιπωρήσει τόσο πολύ που δεν βγάζω άκρη μαζί της. Με είχαν πείσει δια τηλεφώνου αλλά είχα επικοινωνία και με ΗΡΩΝ. Ήθελα Ήρων, και μου είπε να κάνω αναίρεση. Είπα στη ζενιθ ότι θέλω αναίρεση. Με πήρε με το ζόρι χωρίς να συναινώ. Και εγκλωβίστηκα με αυτή την εταιρεία σπάζοντας τα νεύρα μου. Είχα πληρώσει όπως έκανα σε σύντομο χρονικό διάστημα 26,81 ευρώ. Στη τράπεζά μου ξαφνικά βλέπω ότι πάλι τα πήραν με πάγια εντολή. διπλή φορά το ποσό αυτό. Άρχισε ένας αγώνας μηνυμάτων και τηλεφώνων και μου λέγανε άλλα ντ’ άλλων. Με τους νέους λογαριασμούς βάζει ξανά το 26,81 και γράφει ανεξόφλητο. Ακόμα και σήμερα με το νέο λογαριασμό με βρήκε στο viber ξανά μου γράφει το εξής:
    Η παροχή ηλεκτρισμού 6ΗΛ…. έχει ληξιπρόθεσμη οφειλή 26,81Κωδικός Πληρωμής RF…..ΑΠΑΤΑΙΩΝΕΣ ΝΑΙ.

  3. Maria M.

    Η Ζενιθ μου έκανε μια καλή προσφορά, αλλά πολύ γρήγορα ανακάλυψα υπερχρέωση από “λάθος” στα kw, λάθος που προσπαθώ αρκετές μέρες να αποδείξω – χωρίς αποτέλεσμα- έχοντας στείλει δεκάδες φωτογραφίες, στις οποίες καθημερινά ζητάνε κάτι δαφορετικό. Δεν έρχονται σε επαφή με τον ΔΕΔΔΗΕ (το ρολόι μου είναι ψηφιακό) για να διασταυρώσουν την πραγματική κατανάλωση. Τι να την κάνω την οικονομική τιμή, όταν με κλέβουν;
    Φίλη μου που έκανε διακοπή, την χρέωσαν ένα δίμηνο μετά την αίτηση διακοπής και δεν της επέστρεψαν ποτέ την διαφορά της εγγύησης.
    Εξυπηρέτηση μηδέν, μέχρι που σου κλείνουν το τηλέφωνο όταν τους ζορίζεις.
    Τελικά αποδεικνύεται ότι δεν είναι καθόλου φτηνή, αφού προσπαθεί να τα αρπάξει με πλάγιους τρόπους & με φτηνά κόλπα.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ – ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΖΕΝΙΘ.

  4. Για επιστροφη χρηματων απο τελικο λογαριασμο εστειλα μαιλ και την επομενη μερα πηραν για επιβεβαιωση ΑΦΜ.
    Απαντησε ο πατερας μου στο τηλεφωνο αλλα η δουλεια δεν εγινε.
    Δεν εχουν συστημα ,ταλαιπωρουν χειροτερα απο το δημοσιο.

  5. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Ζ.

    Απαράδεκτη εταιρεία.
    ζήτησα από τον Απρίλιο διακοπή ρεύματος και έρθουν επειδή ξενοικιαζω και μου διέκοψαν μόνο το ρεύμα με αποτέλεσμα να χρεώνονται το φυσικό αέριο χωρίς να είμαι μέσα στο σπίτι!
    Και όταν πήρα τηλέφωνο μου είπανε ότι έπρεπε να το διευκρινίσω ότι θέλω και διακοπη αερίου!

  6. ΚΩΣΤΑΣ Κ.

    Απαράδεκτη εταιρία. Πέραν των τιμών που είναι καλύτερες στην παρούσα χρονική περίοδο σε σχέση με τον ανταγωνισμό όλα τα υπόλοιπα είναι ότι χειρότερο μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος. Το customer support είναι απο τα χειρότερα που υπάρχουν. Σε ιδιαίτερες καταστάσεις δεν μπορούν να ανταποκριθούν και σε παραπέμπουν στο μέλλον (ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σου εφόσον ψάξουν το θέμα σου) χωρίς όμως ποτέ να το κάνουν. Για να σε δελεάσουν να τους προτιμήσεις σου τάζουν extra παροχές που ποτέ δεν εκπληρώνουν. …είναι μέχρι να ξεκινήσεις την συνεργασία μαζί τους και να μην στραβώσει κάτι μαζί τους π΄χ λογαριασμός ή κάτι άλλο επι της συνεργασίας….μετά την πάτησες. Ψάχνεις στο internet να βρείς κάποια διευθυνση email κάποιου υπεύθυνου τμημάτος ή ανθρώπου και δεν βρίσκεις ΤΙΠΟΤΑ.

  7. Katerina Agorastou A.

    Δε ξέρω γιατί έχει τόσα λίγα αστέρια, εγώ έχω ενάμιση χρόνο τώρα και έχω δει τεράστια διαφορά στο ρεύμα. Τώρα ήρθε εκκαθαριστικό 29ευρω .

  8. Ιωάννης Π.

    Μόλις μπήκα στο myzenith, διαπίστωσα ότι πουθενά δεν υπήρχε η επιλογή να κατεβάσω το pdf οπως σε άλλους λογαριασμούς.Προσπάθησα να κάνω το ίδιο από το κινητό με την εφαρμογή myzenith app, αλλά και εκεί μου κατέβαζε ένα αρχείο που δεν άνοιγε. Προσπαθώ επί 15 ημέρες μιλώντας καθημερινά μαζί τους να λυθεί το πρόβλημα, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Μετά από αρκετές ημέρες μου έστειλαν ένα link για αντίγραφο λογαριασμού που και πάλι δεν άνοιγε. Επισκέφθηκα το κατάστημα λ.κηφησιας , όπου και πάλι κάνεις δεν μπόρεσε να ανοίξει το αρχείο και μάλιστα παραδέχτηκαν ότι υπάρχει συστημικό λάθος.Ζητησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και μη πήρε μια κυρία η οποία μου πρότεινε να μου δώσει το RF να πληρώσω τον λογαριασμό χωρίς να έχω δει και ελέγξει τον λογαριασμό.ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ.