Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Zenith Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Zenith:
Ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα: Και φυσικό αέριο και ρεύμα! «Δίνουμε ενέργεια» κάθε στιγμή, αξιόπιστα & οικονομικά!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη εταιρεία πληρώνεις με μετρητά στο κατάστημα και σου κρατάνε προμήθεια 1,10 € για κάθε λογαριασμό που πληρώνεις εγώ ξέρω πως προμήθεια κρατάει όταν πληρώνεις ηλεκτρονικά ή στην τράπεζα
”Ήμασταν πελάτες, και ενώ ήμασταν πελάτες, συνεχίζουν ακόμη και σήμερα, να καλούν για να μας κάνουν πελάτες!!!!! Φύγαμε εντέλει γιατί απ’τις λεπτομέρειες κρίναμε και αξιολογησαμε ότι αφού δεν είναι ενημερωμένα τα τηλεφωνικα τους κέντρα με υφιστάμενους και εν δυνάμει πελάτες δεν υπάρχει φερεγγυότητα. Δυστυχώς 4 χρόνια μετά την αποχώρηση μας συνεχίζουν να καλούν για προσφορές αγνοώντας παντελώς ωράριο και επιθυμία ΜΗ ενόχλησης ξανά. Δεν καταλαβαίνουν! Στου κουφού την πόρτα θα λέγαμε κάποτε βάρα όσο θέλεις, σήμερα λέγεται κακό, κακιστο μάρκετινγκ!! Λυπάμαι και τους υπαλλήλους φυσικά που κλείνονται να ακολουθήσουν τακτικές και πρακτικές 20ετιας χωρίς την παραμικρή ενημέρωση/αναβάθμιση υπηρεσιών. Ελπίζω να μην χρειαστεί να ασχοληθώ ξανά, γιατί αν χρειαστεί θα γίνει δια της δικαστικής οδού.
”Μου έχουν χρεώσει ρήτρα αποδέσμευσης ενώ πήγα σε άλλη εταιρία στις 2 πρώτες μέρες από τη συμφωνία κ βάσει νόμου έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης 15 μέρες. Έχει γίνει αίτημα-παραπονο κ εδώ κ 5 μήνες δεν έχω πάρει απάντηση ακόμα κ μου λένε λόγο φόρτου εργασίας το αίτημα επεξεργάζεται ακόμα. Η χειρότερη εταιρία.
”Ότι χειρότερο..αντί επαγγελματίες μέχρι εκεί που δε πάει.. έκανα τεράστιο λάθος που έφυγα από τη ΔΕΗ αλλά περιμένω να λήξει το συμβόλαιο κ να φύγω.. δε μπορεί να κανεις με τίποτα διακανονισμό..10 φορές στα τηλέφωνα αλλά σου λέει ο ένας αλλά ο άλλος.. ούτε οι ίδιοι δε ξέρουν τι πρέπει να πληρωσεις
”Οτι χειροτερο. Εκανα το λαθος και εφυγα απο ΔΕΗ (για να γλυτωσω 5-10 ευρω γιατι τοσο γλυτωνεις οταν πηγαινεις σε εταιριες μογκολα οπως αυτη) που ειχα αποψη εξυπηρετηση ολα αυτα τα χρονια και οπως τη ξαναπατησα στο παρελθον που ειχα παει παλι σε αλλο καρτουν παροχο ηλεκτρικης ενεργειας (ηρων νομιζω) και απο τοτε που πηγα κλασσικα ολη μερα στα τηλεφωνα για βρισιδια ειμαι . Ζωντοβολα. Επεσα στη παγιδα παλι σα το χαζο απο την price fox. Αλλα νουμερα απο κει. ΔΕΗ κι ας πληρωνετε λιγο παραπανω τουλαχιστον οτι λενε ισχυει. Ποσο με μισω που θα σας δινω για ενα χρονο λεφτα γιατι δεν θελω να πληρωσω τα ρητρα για να φυγω. Ποσο με μισω.
”Έκανα συμβόλαιο με την Ζενίθ και μετά από 2 μέρες πήγα σε άλλη εταιρεία και έγινε αίτημα υπαναχώρησης. Από τη Ζενίθ με άφησαν να φύγω μετά απο 20 μέρες ενώ ήμουν ήδη στην άλλη εταιρεία. Αυτό το διαπίστωσα όταν μου έστειλαν ειδοποίηση ότι οφείλω 146,00 ευρώ λόγω ρήτρας!!!! Ενώ είχα ζητήσει να φύγω μετά από δύο μέρες από το συμβόλαιο!!! Και ενώ ήμουν σε άλλη εταιρεία!!!!! Με αποδεσμευσαν επίτηδες μετά το πέρας των 15 ημερών για να με χρεώσουν ρήτρα!!!!!
”Απατεώνες, αλήτες!!!!!!!
Καθολου εξυπηρετικοι!!Οι μεγαλυτεροι απατεωνες στο φυσικο αεριο!!
”Σταματήστε να με παίρνετε τηλέφωνο σας έχω πει δεν ενδιαφέρομαι εδώ και 2 μήνες. ΕΛΕΟΣ με ξυπνάτε κάθε πρωί και κάθε μεσημέρι φτάνει πια.
”Απαράδεκτοι! Από δική τους αμέλεια πληρώνω συμβόλαιο με λάθος τιμή.!
”Μακριά από την εταιρεία ΖΕΝΊΘ κλέφτες και απατεώνες Όσα γράφονται από τους προηγούμενους παθοντες είναι αλήθεια. Στην αρχή που τα διάβαζα δεν τα πίστευα αλλά την πάτησα και ο ίδιος. Όταν με πήραν τηλέφωνο για νέα σύνδεση έστειλα φωτογραφία των μετρητή του σπιτιού. Αυτή έβαλαν 400 κιβαλοτωρες παραπάνω και όταν τους πήρα τηλέφωνο για το λάθος που έκαναν δεν το αναγνώρισαν και ελεγαν ότι το λάθος είναι της ΔΕΗ Και όταν πήρα την ΔΕΗ μου ανάφεραν ότι την μέτρηση την είχε δώσει η ΖΕΝΙΘ. Εάν υπήρχε βαθμολογία θα εβαζα – 30 Ευτυχώς ξεμπέρδεψα με κάποιο κόστος Επαναλαμβάνω μακριά από αυτή την εταιρεία. Αν υπήρχε κάποιος μηχανησμος και διάβαζαν τις κριτικές έπρεπε να είχε κλείσει αυτή η εταιρεία
”Από λάθος δικό τους έχει εκδοθεί λογαριασμός χωρίς έκπτωση συνέπειας, σε επικοινωνία που είχα μου είπαν στον επόμενο λογαριασμό θα μπει η έκπτωση .
”Η χειρότερη εταιρεία που έχω μέχρι τώρα συνεργασία δεν υπάρχει έκπτωση συνέπειας χρεώνει πάγιο 30 € στον εκκαθαριστικό λογαριασμό και στους έναντι χρεώνει 7€ 5€ 10€ ανάλογα τα γούστα τους. Και όταν τους πήρα τηλέφωνο δεν ήξεραν τι να πουν . Είναι πολύ απλά κλέφτες όπως τους είπα. Θα πάω στον σύλλογο καταναλωτών να σπάσω το συμβόλαιο. Να φύγω όσο ποίο γρήγορα μπορώ να πάω σε έναν λιγότερο κλέφτη.
”Απαράδεκτη, η χειρότερη εταιρεία ηλ. ενέργειας.
”Δε βγάζεις άκρη στο τηλ.
Αν και πολλές φορές έχουν ανταγωνιστικές τιμές, μακριά διότι μετά δεν υπάρχει καμία εξυπηρέτηση.
Η χειρότερη εταιρία ever…Μακριά! Πραγματική κλεψιά! Είχαμε 2 σπίτια στη Zenith και φύγαμε τρέχοντας. Ό,τι να ναι…
”Από λάθος δικό τους δεν έβαλαν την έκπτωση συνέπειας. Στο προφορικό αίτημά μου (σε υποκατάστημα) να βγάλουν διορθωτικό λογαριασμό μου είπαν δεν γίνεται και η έκπτωση θα μπει στον επόμενο εκκαθαριστικό! Άρα, πληρώνω προκαταβολικά την εταιρία χωρίς να φταίω!!! Έστειλα βέβαια και email αλλά μετά από 15 ημ. δεν έχουν απαντήσει…
”Εγώ πήρα τηλ να ρωτήσω για τιμές κτλ και χωρίς να δώσω κάποια άδεια με κάνανε συμβόλαιο σε αυτούς ΤΟΣΟ απλά !! Ούτε τηλ μακρυά τους
”Μακριά σας παρακαλώ… Κορόιδευουν τους καταναλωτές τους…Δεν απαντούν σε αιτήματα αμφισβήτησης λογαριασμών ποτέ… Μακριά μακριά…!!!!
”Είμαι σταθερός και πιστός πελάτης της zenith εδώ και αρκετά χρόνια με τέσσερις παροχές . Πίστευα ότι εάν η τιμολόγησή μου και τα προγράμματα που είχα , θα ήταν εκτός τόπου και χρόνου θα φρόντιζε η ίδια η Zenith να με ενημερώσει και να με προστατέψει . Δυστυχώς δεν έγινε κάτι τέτοιο και εντελώς τυχαία , διαπίστωσα ότι η εταιρία Zenith είχε διάφορα πάνω απο 50% , σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες με αντίστοιχα προγράμματα . Επικοινώνησα άμεσα με την εταιρία , έθεσα το πρόβλημα και απαξιώνουν εδώ και τρεις μέρες να επικοινωνήσουν μαζί μου .
”Ήδη ξεκίνησα τις διαδικασίες να σταματήσω την συνεργασία .
Δυστυχώς έχουμε μπλέξει . Για το κοινωνικό. αγαθό που είναι το ρεύμα είμαστε απροστάτευτοι και για να μην μας κλέβουν πρέπει να φτάσουμε να γίνουμε χρηματιστές !!
Γίνονται συνέχεια λάθη στούς λογαριασμούς. Από την μή έκδοση μηνιαίου λογαριασμού (πράγμα που σημαινει διπλός λογαριασμός, διπλά έξοδα) μέχρι την μή εφαρμογή έκπτωση συνέπειας. Κ να μην πούμε για την επικοινωνία με το τμήμα λογαριασμών, απλά ανύπαρκτοι….κάνεις αίτημα κλήσης κ σε παίρνουν μετά απο 40 μέρες στις 4 το μεσημέρι ελπίζωντας απλά να μην τους απντήσεις μεσημεριάτικο! Απλά απαράδεκτοι, μακριάααα…..περιμένω απλά να τελειώσει η συμβασή μουνκ να εξαφανιστώ!
”ευγενεστατοι μέχρι να κάνεις συμβόλαιο. μόλις έρθει ο πρώτος λογαριασμός και δεν έχει σχέση με ότι συμφωνήθηκε πριν, τότε δεν σε ξέρουν! 4 μήνες πέρασαν για να πάρω 114 ευρώ που μου οφειλαν. εξακολουθούν να με ενοχλούν αλλά δεν πρόκειται να ξανακάνω το λάθος να ξαναγυρίσω.
”Μακριά μην αγγίζετε. Ότι χειρότερο από προσωπική εμπειρία. Ελπίζω σε κλείσιμο του μαγαζιού για να χαρεί λίγο κι ο κόσμος.
”Ότι χειρότερο….πανάκριβη….τους με το ζόρι να στείλουνε το λογαρισμό!
”Εντελώς απαράδεκτη εταιρεια.
”Ενώ διέκοψα την συνεργασία μαζί τους και προέκυψε πιστωτικό υπόλοιπο, έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες και ακόμα δεν μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα μου…..
Τους παίρνω τηλέφωνο και επειδή επικαλούνται φόρτο εργασίας με παραπέμπουν να λύσω το θέμα μου με e-mail !!!!!
Απίστευτοι!!!!
Μάρτιο έβαλα φυσικό αέριο για πρώτη φορά. Από Μάρτιο μεχρι τώρα δεν έχει έρθει ούτε ένας λογαριασμός. Τους πήρα τηλ και είπαν “υπάρχουν λογαριασμοι αλλά δεν έχουν εκδοθεί ‘. Δλδ τι περιμένουν ακριβώς. Να φτάσει 3000 ο λογαριασμος και να με υποχρεώσουν να το πληρώσω μέσα σε 1 μήνα? Και είχα πάρει τηλ τον Σεπτέμβρη και μου είπαν ότι ακόμα δεν υπάρχουν λογαριασμοι. Απαράδεκτοι.
”Απαράδεκτοι. 11/12/24 ζήτησα αλλαγή τιμολόγιο σε μπλε και επί οκτώ μέρες με ταλαιπωρούν στα τηλέφωνα δίχως να κάνουν τίποτα. ΑΙΣΧΟΣ. 😡
”