Zenith Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.11 από 133 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Zenith:

Ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα: Και φυσικό αέριο και ρεύμα! «Δίνουμε ενέργεια» κάθε στιγμή, αξιόπιστα & οικονομικά!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

133 κριτικές για “Zenith

  1. Γεώργιος Κ.

    Για να κάνεις αλλαγή προγράμματος περιμένεις πότε θα σε πάρουν πίσω (ελπίζεις εντός του μήνα) και όταν πας σε άλλη εταιρεία και βγει τελικός λογαριασμός με επιστροφή χρημάτων περιμένεις 3 μήνες όπως εγώ τώρα και σου λένε ότι θα πιστωθεί εντός του μήνα, αφού μου ζητάνε ένα σορό στοιχεία.

  2. Γιαννης Π.

    ΜΗΝ ΠΑΤΕ στη ζενιθ,υποσχεθηκαν ταξιδι με τη χαμηλοτερη κιλοβατωρα (one way) .Τους εχω παρει απειρα τηλεφωνα voucher αγνοειται,τιμη κιλοβατωρας 18 λεπτα και με βαλαν σε κιτρινο τιμολογιο για την υποτίθετε φθηνότερη τιμη της αγορας.ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΜΕ ΖΕΝΙΘ ΚΑΙ ΜΠΛΕΞΕΤΕ

  3. Ναταλία Θ.

    ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!
    Αρχικά είναι πανάκριβοι σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους και σε εξαπατούν ότι και καλά σου δίνουν δώρο ταξίδι και σε αναγκάζουν να πληρώσεις 80€ τη μέρα για πρωινό και μεσημεριανό στο ξενοδοχείο! Τραγικοί.. Που είναι η προστασί του πολίτη σε όλο αυτό το τσίρκο??

  4. ΜΑΡΊΑ Μ.

    εγώ δεν έχω υπογράψει καν συμβόλαιο μαζί τους και κάποιος απατεώνας από αυτούς χρησιμοποίησε τα στοιχεία μου,εν αγνοία μου και μου στείλανε ένα λογαριασμό που αφορά το έτος 2022-2024 και μου ζητάνε 990€ ενώ έχω συμβόλαιο με τη ΔΕΗ και πληρώνω κανονικά.πως θα βγάλω άκρη ούτε που ξέρω.

  5. παναγιωτης ε.

    απλα τραγικοι και γελοιοι

  6. Ανωνυμος Π.

    Η χειρότερη συνεργασία με πάροχο που είχα έως τώρα. Δεν θα την πρότεινα σε κανέναν.

  7. Κωτσος Κ.

    Κύριοι και κυρίες μείνετε μακριά από αυτήν την εταιρία. Πλήρης εξαπάτηση. Μηδαμινή επεξήγηση. Λάθος ενδείξεις. Και όταν τους παίρνεις τηλέφωνο για διόρθωση σου λένε αυτό το κάνει ο ΔΕΔΔΗΕ. Οταν παίρνεις τον ΔΕΔΔΗΕ σου λένε πάρε την ζενίθ. Αν δεν πληρώσεις δικηγόρο δεν βγάζεις άκρη. Ανήθικη, αντιεπαγγελματίες και πανάκριβοι. Μακριά από μας.

  8. Κατερίνα Μ.

    Δεν υπήρξε ποτέ τέτοια εξαπάτηση πριν. Η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας υπολογίζεται εκ νέου αναδρομικά. Έχω συμβόλαιο 8 λεπτά ανά kWt, τώρα πληρώνω 22 λεπτά ανά kWt και προστίθενται ακατανόητες πληρωμές σε αυτό.

  9. Zeta Karamali K.

    Κανονικά ούτε ένα αστέρι δεν αξίζει αυτή η εταιρεία Για έξι μέρες με χρεώσανε 86 € τα οποία τα 50 ήταν εγγύηση Και την ίδια μέρα πήγα στην άλλη εταιρεία και μου στείλανε λογαριασμό για εννιά μέρες 216 € είναι ότι χειρότερο. Τα τηλέφωνα δεν το σηκώνουνε ποτέ και ο άνθρωπος που μου έκανε την αίτηση με έβρισε κιόλας. Αυτή η εταιρεία είναι αυτό που λέμε ότι αρπάξουν Σιχαμένοι

  10. Αντώνης Γ.

    Μακάρι να είχα διαβάσει τις αξιολογήσεις. Με έπιασαν κορόιδο. Ενδεικτικα σας λέω τα εξής Με το καλημέρα μου έβαλαν χρέωση έξτρα κιλοβάτωρες ( κοντά στους 1600) παρόλο που επικοινώνησα με την εταιρεία με στοιχεία με αντίγραφα λογαριασμών και αποδείξεις πληρωμής του προηγούμενου παρόχου . Τίποτα αρχικά με πήγαν από από τον έναν υπεύθυνο στον άλλο. Μίλησα με ΔΕΔΔΗΕ τίποτα. Τελικά υποχρεωθηκα έκανα διακανονισμό. Και εννοείται αναμένω να διορθώσουν το λάθος τους…… Μόλις κλείσει ο διακανονισμός θα κοίταξω να πάω σε άλλον πάροχο.

  11. Vassiliki B.

    Απαράδεκτη εταιρεία, ο,τι χειρότερο υπάρχει στην αγορά !!! Δεν βγάζεις άκρη μαζί τους, έχουμε ταλαιπωρηθεί άγρια. Κάναμε αίτηση αποκλειστικά για κοινόχρηστο ρεύμα της πολυκατοικίας και καταχρηστικά η ΖΕΝΙΘ , αν και γνώριζε από την πρώτη στιγμή το λάθος στον κωδικό της ΔΕΗ, εν τούτοις συνέδεσε εν γνώσει της επιπλέον και ένα γραφείο στον 1ο όροφο της ίδιας οικοδομής το οποίο δεν λειτουργεί , είναι κλειστό εδώ και τρία χρόνια και για το οποίο ουδέποτε κάναμε αίτηση προς την ΖΕΝΙΘ να κάνει σύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος. Από τον Ιανουάριο του 2024 έως και σήμερα , εδώ και 8 μήνες δεν βγάζουμε άκρη μαζί τους. Κακώς που η πολιτεία δεν τους ελέγχει .

  12. Xristina Mpampili M.

    Το χάλι το μαύρο Καποιος πρεπει να δει τι κανουν τα οργια

  13. Ήμουν πελάτης δύο χρόνια. Πρόσφατα έλαβα μήνυμα αναβάθμισης της εφαρμογής. Την κατέβασα, αλλά για κακή μου τύχη δεν θυμόμουν τους κωδικούς μου.. Έστειλα μήνυμα για την ανάκτηση τους και μετά 2 ;1/2 εβδομάδες ακόμα “περιμένω” το αρμόδιο τμήμα να το ελέγξει και να μου τους στείλει! Παρά τις επικοινωνίες μου κανένα μήνυμα, οπότε καταλαβαίνετε την επόμενη κίνηση…

  14. Georgios T.

    Εχωω αλλάξει αρκετές εταιρίες. Δεν έχω δει πιο αναξιόπιστη εταιρία. Μας έκαναν μια πρόσφορα για δωρεάν διαμονή διακοπών αν μπαναμε στην εταιρία τους. Και καλώ για να κλείσω την προσφορά και μου είπαν « για να κλείσετε την δωρεάν διαμονή πρέπει να πληρώσετε μόνο τα ακτοπλοϊκά (αυτό το γνωρίζαμε) τα οποία είναι 350 ευρώ 😂😂 και δεν μπορείτε να πατε με άλλο πλοίο αυτοί είναι οι όροι>>
    Και κάπου εδώ γελάμε γιατί πληρώνουμε την διαμονή στην τιμή του εισιτηρίου και δεν ιαχυει η πρόσφορε αν ταξιδέψω μόνος μου με αεροπλάνο πχ που είναι 40 το άτομο.
    Πράγματα τα οποία δεν μου τα είχαν πει όταν μου έκαναν την προσφορά. Και για να με δελεάσουν απλά δεν τα ανέφεραν. Προφανώς αποχωρούμε από αυτόν τον πάροχο για εξαπάτηση. Και θα θελα να αξιολογήσουν όλοι πριν μπουν στον πάροχο αυτό.

  15. Katerina L.

    Προσοχή*** ψεύτες! το μόνο που θέλουν είναι να σε κάνουν πελάτη και μετά σε χρεώνουν ότι ναναι .. παρατήρησα τις ημερομηνίες λήξης των λογαριασμών και μέσα σε ένα 6 μηνο οι ημερομηνίες απο 1 μήνα έφτασα να πληρώνω κάθε 18 ημέρες… έτσι!!!!επειδή υπάρχουν ΣΚ … μεσα στον μήνα μου είπαν!!!
    28 Μαρτίου-25 Απριλίου-22 Μαιου-18 Ιουνίου-18 Ιουλίου-16 Αυγούστου!!!!
    Να μη μιλήσω για τις χρεώσεις… Μίλησα με “υπεύθυνους” και δεν μου είπαν ΤΙΠΟΤΑ
    Με την πρώτη ευκαιρία έφυγα -Ντροπή με κάθε ευκαιρία θα το λέω παντού

  16. Τερρυ Σ.

    Αλήτες, κοπρόσκυλο. Ενώ είχα πληρώσει όλους τους λογαριασμούς εκτός της εγγύησης, δε με άφηναν να φύγω αν δεν πλήρωνα την εγγύηση που ούτωςήάλλως ηταν άσκοπο μιας κ αλλαζα παροχο . Την πλήρωσα κ τα καλόπαιδα δε μου την επιστρέφουν μετά από 2 μήνες, ενώ τους έστειλα όλα τα στοιχεία που μου ζήτησαν. Ήδη έχω μιλήσει με συνήγορος του καταναλωτή κ σύντομα μυνηση. Μην πάτε στη ζενιθ, είναι αλητες

  17. Και το ένα αστεράκι είναι πάρα πολύ!!!!!! Συνεργάζονται με τν εταιρία one way energy όπου όταν με κάλεσε ένα κοριτσάκι για να γίνω πάροχος.. ζήτησα να ενεργοποιηθεί η παροχή μου 1 Αυγούστου με διαβεβαίωσε ότι αυτό θα γίνει…και φυσικά ούτε καν…έγινε η ενεργοποίηση μετά από 2 μέρες…18 Ιούλιου
    Πήρα τηλ στν ζενίθ μια υπάλληλος αγενεστατη μου είπε ότι δν φταίνε αυτή αλλά η one way… Και επίσης μου λέει ότι τι θέλετε τώρα;;;; Να σας ξεγράψω εγώ;;;;
    Όταν κάλεσα το κοριτσάκι που μίλησα από τν one way μου έκανε είναι έκπληκτη…κ στν συνέχεια με μπλοκαρε…

    Απαράδεκτοι!!!!! ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ αμμεσα
    Ψεύτες!!!!

    Κ εννοείται ότι έφυγα κατευθείαν από τν Ζενίθ

  18. Ε. Λ.

    Ότι μα ότι χειρότερο και άξεστο σε εταιρεία.πηγα για 4-5 μηνες οι λογαριασμοί δεν έρχονταν στο σπίτι μόνο μνμ στο vider που δεν άνοιγε ο σύνδεσμος ποτέ την εφαρμογή τους δεν μπορούσα να την κατεβάσω πήγα στο κατάστημα και μου είπαν πως δεν υποστηρίζεται από συσκευές android!!τα ποσά ότι ήθελαν και όταν έφυγα(Δόξα τώ Θεώ) ήρθε ένας λογ 130στο καπάκι 84 στο καπάκι 188και τέλος 34.52€ ο οποιος ήταν τελευταίος και έλεγε αγαπητέ τάδε ο λογαριασμός σας έχει ληξιπροθεσμη οφειλή 34.52 παρόλαυτα ζητησα τελικό λογαριασμό γιατι μου έλεγαν να δώσω 188και να παραβλέψω τα μνμ στο vider.λεω γιατί;ο 188 δεν παρουσιάζεται ως τελικός παρά ο 34κατι.οχι έλεγαν.οποτε ζήτησα αναλυτικό λογαριασμό που να λέει τελικός!!μαντεψτε ο λογαριασμός δεν ήρθε αλλά το μπιλιετακι από το δικηγορικό γραφείο βρήκε μια χαρά τη διεύθυνση μου .εγώ όντας θυμωμένη πήρα τηλ και μου είπε ένα παλικάρι δεν ξέρω ποιος είναι ο 34κατι εμείς δεν τον έχουμε καν στο σύστημα (σκέψου!!)να σας κάνω μου λέει έναν διακανονισμό να μην είστε υπό την απειλή δώστε 35€και παράλληλα κάποια στιγμή θα έρθει ο τελικός.ετσι και έκανα .μαντεψτε ο λογαριασμός ήρθε μαζί με έναν ακόμη που αφαιρούσαν από τα 188το ποσο τού διακανονισμού μαζί ήρθε πάλι ένα απειλητικό μπιλιετακι που λέει πως θα μου κόψουν το ρεύμα ας είμαι σε άλλο πάροχο οτι θα κινηθούν νομικά για το οφειλόμενο ποσό .θα με σύρουν στα δικαστήρια….κλπ😡😡 απειλές απειλές απειλές από μια εταιρεία που μου έχει κάνει διακανονισμό και η δεύτερη δόση είναι στις 25/7!!!!να σημειωθεί πως πήγα γιατί με.κοροιδεψαν άλλη τιμη κιλοβατώρας μου είπαν και άλλα ήρθαν έφυγα από τον πρώτο λογαριασμό και κάλεσαν τον άντρα μου τον οποίο τον κορόιδεψαν ρώτησαν είστε πελάτης ζενίθ;ναι λέει και έγινε νέα σύμβαση ενώ είχα φύγει και υπήρχε διαδικασία αλλαγής να γυρίσω στον προηγούμενο πάροχο!!!δε θέλω να τους δώσω ούτε 1 λεπτό του ευρώ!!!
    22/7/2024.

  19. Αμαλια Κ.

    Ότι χειρότερο υπάρχει αναγκαστικά έβαλα ένα αστέρι για να σχολιάσω ποσά τηλέφωνα τι γίνεται γιατί δεν έχει βγει ο λογαριασμός κ έρχεται ξαφνικά ένα ποσό που δουλεύω ένα μήνα για να τα βγάλω κ όχι μόνο αυτό τρως και απειλές ότι θα στο κόψουν όταν αναγκαστικά τα πληρώνεις λίγα λίγα γιατί δεν μπορείς διαφορετικά απαράδεκτοι 😡😡

  20. Τερρυ Σ.

    Τραγική εταιρεία. Δεν είναι η φθηνή που παρουσιάζεται. Όταν πήγα στη ζενιθ οι λογαριασμοί ήταν μεγαλύτεροι απ τον προηγούμενο παροχο, με είχαν δυσκολέψει πολύ Όταν ήταν να φύγω κ το χειρότερο, 40 μέρες μετά κ ακόμα δεν μου έχουν επιστρέψει την εγγύηση για το αέριο. Θα περιμένω μέχρι τέλος της βδομάδας κ θα τους κάνω μήνυση

  21. ΤΑΚΗΣ Γ.

    μασ τα πρηξατε να μασ καλειτε μεσημερια , ουτε σασ νοιαζει αν ενοχλειτε ή οχι κοπριτεσ

  22. Κωνσταντίνα Α.

    Τραγικά η πιο χάλια εταιρεία π υπάρχει…ψεύτες!!αλλά σ λένε κ άλλα κάνουν…πανάκριβα..σ παίρνουν χρήματα από τον λογαριασμό σου και καλά για πάγια εντολή την οποία δεν έχεις καν ζητήσει να γίνει…δεν σηκώνουν τηλέφωνα ποτέ.. αγενέστατο προσωπικό.. μακριά.. εγώ κινήθηκα νομικά.. να πάρω τα χρήματα μου πίσω καθώς δεν μ έστειλαν ποτέ λογαριασμό να δω τι πληρωσα

  23. Είναι ότι χειρότερο υπάρχει για να επιλέξει κάποιος. Απατεώνες που προσπαθούν να ληστέψουν τον πελάτη τους. Λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη λήξη τους. Εξυπηρέτηση πελατών ανύπαρκτη. Λογαριασμοί που δεν ανταποκρίνονται σε πραγματικές καταναλώσεις. Εταιρία απατεώνων. Κι αν όλα αυτά είναι αναληθή διατόθενται τα στοιχεία μου ελεύθερα για να με μηνύσουν.

  24. Ανδριάνα Π.

    Είναι αναξιόπιστοι και χρεώνουν όπως τους συμφέρει και όχι όπως ο νόμος αναφέρει

  25. Efi K.

    Καλησπέρα σας, κανονικά πρέπει να κάνουμε ομαδική καταγγελία/μήνυση, οι τακτικές που ακολουθεί η ΖΕΝΙΘ είναι παράνομες. Σε μένα έκανε σύμβαση 10 μέρες αφού είχα στείλει αίτημα υπαναχωρησης και χωρίς να το γνωρίζω