Vodafone Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.26 από 269 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Vodafone:

Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

269 κριτικές για “Vodafone

  1. Αθηνά

    Έκανα συμβόλαιο με την εταιρεία καθώς εμπεριείχε στην προσφορά και μια συσκευή κινητού τηλεφώνου. Η συσκευή έκανε να έρθει στα χέρια μου 13 ημέρες αντί για 3, οπως με ειχαν ενημερωσει αρχικά ενώ υπήρχε σχεδόν καθημερινή επικοινωνία με την εταιρεία σχετικά με την παραλαβή της. Σε όλη αυτή την επικοινωνία αντιμετώπισα κάποιους αγενείς αλλά και κάποιους ευγενικούς υπαλλήλους πραγματικά πρόθυμους να βοηθήσουν. Αυτούς τους ευχαριστώ. Υπήρξε ταλαιπωρία αλλά για την ώρα αισθάνομαι ικανοποιημένη. Για ότι προκύψει στην πορεία, εδώ είμαστε.

  2. ΧΡΗΣΤΟΣ Ξ.

    1/11/2023 Vodafone

    Επικοινώνησα μέσω του σταθερού μου τηλεφώνου για να πάρω διευκρινήσεις για χρέωση στον λογαριασμό μου και ζήτησα ενεργοποίηση υπηρεσίας.Μέχρι εδώ καλά.

    Όταν τους θύμησα ότι η VODAFONE ακόμα μου χρωστάει τον δωρεάν ρούτερ που είχε υποσχεθεί όταν έγινα συνδρομητής η ευγενική απάντηση ήταν από το εμπορικό τμήμα ότι πρέπει να πάω σε ένα κατάστημα Vodafone και να αγοράσω ρούτερ.

    Οι σοβαρές πολυεθνικές εταιρείες δεν λένε ψέματα στους πελάτες τους.

    Η ποιότητα της σύνδεσης και της ταχύτητας στο διαδίκτυo σε ό,τι με αφορά για την περιοχή μου είναι κάτω του μετρίου με καθημερινές διακοπές στη σύνδεση που μπορεί να διαρκέσουν από λίγα λεπτά ΄΄εως και περισσότερο η δε ταχύτητα είναι σταθερά απαράδεκτα χαμηλή.

    Χ. Ξαγάς
    Π. Φάληρο

  3. Ολυμπία Τ.

    Άθλια εξυπηρέτηση εκ μέρους των εκπροσώπων της εταιρείας χωρίς γνώσεις και με επιθετική διάθεση προς τους πελάτες τους.
    Πολλά χρόνια και πολλες συνδέσεις εκ των οποίων κάποιες εταιρικές κατάλαβα πως πραγματικά είναι χάσιμο χρόνου και κυρίως χρήματος.
    Άθλιοι.
    Πότε δεν καταλαβαίνεις τις έξτρα χρεώσεις τους.
    ΔΕΝ συστήνεται!

  4. Ελένη Κ.

    Παιδιά δεν κάνετε . Όλα αυτά που έχουν πριν οι προλαλήσαντες ισχύουν πάνω κάτω και στη περίπτωση. Τίποτα, τους βαρέθηκα με τη πρώτη ευκαιρία αλλάζω και δεν ξανάπαταω ποτε στη Vodafone για κανένα λόγο. Πρέπει να δηλώσω και ημερομηνία που με εξυπηρέτησε. Ξέρω όλες τις μέρες που δεν με εξυπηρέτησε μη έχοντας Ίντερνετ στο σπίτι . Πάνω από 2 εβδομάδες τον μήνα Οκτώβριο του 2023 στην περιοχή Νέο Ηράκλειο.

  5. Φιο Λ.

    Είστε τραγικοί και ακατάλληλοι. Με επαναλαμβανόμενο πρόβλημα από συνδέσεων τπυλαχιστον 1 μήνα για δήθεν 100ρα γραμμή που είτε έχει Ίντερνετ είτε όχι δεν μπορείς να συνδεθείς, κλείνουν και ανοίγουν βλάβες κι καλά χωρίς να υπάρχει πρόβλημα, ενώ εχεισ Αναφέρει ότι εργάζεσαι remote 100%, και ενώ εσυ κονδυνευεισ να χάσεις υη δουλειά σου αυτοί δεν θέλουν να σου πιστωθούν πάγια για όλο το διάστημα με το πρόβλημα που υπήρχε πριν δηλώσεις βλάβη, και γενικά μια ασυνεννοησία οι υπάλληλοι αγενέστατοι κι στο κλείνουν και στα μούτρα αν υψώσεις και λίγο φωνή. Φύγετε μακρυά

  6. ΕΛΕΝΗ Π.

    Δυστυχώς δεν έχει μηδέν αστεράκια. Παίρνουν τηλέφωνο και παραπλανουν τον κόσμο αναγκάζοντας τους να προβούν σε επιπλέον χρεώσεις. Σε ερώτηση που μπορώ να γράψω κριτική μου ρίγανη ότι μπορώ να αφήσω σχόλιο στην σελίδα τους , όπου φυσικά δεν έχει πουθενά αυτή την επιλογή. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ!!!!

  7. Ολυμπία Τ.

    Απαράδεκτη εταιρία. Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με κανένα τρόπο μαζί τους. Η εξυπηρέτηση πελατών κοστίζει 0.25 € το λεπτό. Το chat bot δεν δίνει ποτέ απαντήσεις, μόνο απαντήσεις που βρίσκεις και στο “συχνές ερωτήσεις”, ή αν συνδεθεί κάποιος, παίρνεις γενικές απαντήσεις, αν επιμείνεις παραπάνω αργούν να απαντήσουν και με το που αλλάξεις tab (γιατί ήδη περιμένεις 5 λεπτά χωρίς απάντηση) στέλνουν μήνυμα “δεν φαίνεστε ενεργός, η συνομιλία διακόπτεται”.

    Ζητάς να σε καλέσουν, σου λένε θα σας καλέσει κάποιος σε δύο μέρες. Κι αν χάσεις την κλήση πρέπει να ζητήσεις ξανά να σε πάρουν, αλλά για να σε ενημερώσουν για τις προσφορές τους και να σου κάνουν συμβόλαιο καινούριο πιο ακριβό σου κάνουν 3 κλήσεις μέσα στη μέρα, και σε ώρες κοινής ησυχίας.

    Σε τηλεφώνημα για ενημέρωση για προσφορά η υπάλληλος δεν απαντούσε σε ερωτήσεις για χρεώσεις σε σχέση με τη διακοπή, και όταν είπα θέλω να το σκεφτώ, επέμενε πως έπρεπε να κλείσω τώρα την προσφορά γιατί θα εξαφανιστεί μόλις κλείσω το τηλέφωνο (ενώ σε διαφήμιση στο site τους έλεγε συγκεκριμένη ημερομηνία για το μέχρι πότε ισχύει η προσφορά). Φυσικά και μπορούσες να την ενεργοποιήσεις και άλλη στιγμή.

    Σε κακή κριτική που τους έκανα για όλα αυτά, με κάλεσαν για εξηγήσεις και ο τρόπος τους να επανορθώσουν ήταν “επέκταση του συμβολαίου μου για άλλο ενα εξάμηνο με τιμή 2€ ακριβότερη σε αυτό που ήδη είχα” ενώ είχα επιλέξει επίτηδες μικρότερης διάρκειας συμβόλαιο, και είχα ήδη αρνηθεί σε προηγούμενο προωθητικό τηλεφώνημα την ίδια προσφορά.

    Μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις συμβόλαια από τηλέφωνο και μέσω email, αλλά για διακοπή πρέπει πρώτα να πας σε κατάστημα για ταυτοποίηση, για να κάνεις αίτηση και να περιμένεις τηλεφώνημα πάλι από αυτούς για επιβεβαίωση της διακοπής…

    Παλαιότερα υπήρχε email επικοινωνίας με την εταιρία. Πλέον δεν υπάρχει πουθενά στο site. Στο κατάστημα σε παραπέμπουν σε τηλεφωνήματα (στον αριθμό τους με χρέωση) γιατί αυτοί δεν είναι “υπεύθυνοι”. Κάνουν τα πάντα για να μην μπορείς να φύγεις εύκολα και να σου πάρουν όσα περισσότερα μπορούν.

    Δεν τη συνιστώ.

  8. Ανδρέας Π.

    Απαράδεκτοι!!
    Περιμένουμε μεταφορά τις γραμμής 1.5 μήνα και ακόμα μας πάνε από αναβολή σε αναβολή. Ενώ θεωρητικά ήταν μια διαδικασία 10-15 ημερών.

  9. Το συμβόλαιο σταθερής λήγει 30/10 και παίρνουν τηλέφωνο για ανανέωση από τον Απρίλιο με 2 ευρώ παραπάνω από το παλαιό συμβόλαιο που λήγει 7 μήνες αργότερα. Δηλαδή να εισπράξουν 14 ευρώ με το έτσι θέλω, χωρίς να έχει λήξει το συμβόλαιο!!! Δήθεν ότι θα κάνουν αναβάθμιση την οποία τους λες ότι δεν θέλεις!!! παίρνουν τηλέφωνο, κτυπάει μία φορά, δεν προλαβαίνεις να το σηκώσεις και όταν τους παίρνεις τηλέφωνο να τους πεις ότι θα το τακτοποιήσεις το ζήτημα όπως και όποτε θέλεις, αρχίζουν μία κασέτα και σου λένε τα ίδια και τα ίδια μέχρι που τους το κλείνεις!!! Αμέτρητες φορές έχουν πάρει τηλέφωνο και δεν καταλαβαίνουν τίποταααααα!!!

  10. Πελάτης 2 χρόνια και αλλαζω όροφο και δεν μπορεί κάποιος να έρθει να συντονίσει τη γραμμή για να έχω ίντερνετ! Αλλά άμα το διακόψω και κανω καινούργιο νούμερο μπορεί να έρθει τεχνικός! Τζάμπα αλλιως πρεπει να βρω δικο μου ηλεκτρολόγο η αλλιως δικο τους 60 ευρώ!! Τι είναι καραμέλες ρε πατε καλα ???? Ο υπάλληλος μου το έκλεισε στη μάπα μολις του είπα απλά ρουφάτε το αίμα του κοσμάκι!! Μια ωραία διακοπή ειναι οτι πρεπει δεν πειράζει πελάτες εχετε απλα ενας λιγότερος!! Ντροπή σας

  11. Από τις 5 Σεπτεμβρίου που κόπηκε η σύνδεση του τηλεφώνου στην περιοχή μου δεν μπόρεσαν να μας εξυπηρετήσουν ,αφού δεν μπορέσαμε να έχουμε τηλεφωνική επαφή καταφέραμε την Κυριακή στις 9 να τους βρούμε ,ο υπάλληλος μου είπε ότι θα μας καλούσαν την Δευτέρα για συννενόηση , τίποτα φυσικά δεν έγινε την Δευτέρα όπως καταλαβαίνετε ,η απάτη είναι ότι εσύ που δεν μπορείς να τους βρεις και παίρνεις τηλέφωνο από άλλο δίκτυο το δίκτυο σε χρεώνει αφού πέρασε και αυτή η εβδομάδα μου έστειλαν ούτε και θυμάμαι ότι θα πάει το συνεργείο στην περιοχή για να δει την βλάβη δυστυχώς και πάλι ενώ υπήρχε ανθρώπος που περίμενε σαν ηλίθιος δεν εμφανίστηκαν αφού καταφέραμε πάλι να τους πάρουμε τηλ είπαν ότι δεν μας βρήκαν !!!τελικά είχαν πάει σε λάθος μέρος !!!! συγχαρητήρια στην vodafone για την ποιότητα των υπηρεσιών της εγώ προσωπικά θα κινηθώ δικαστικά και φυσικά θα διακόψω το συμβόλαιο με αυτούς !
    Μακρυά παιδιά οι υπηρεσίες τους για γέλια δυστυχώς ,αλλά όταν δεν έχεις προσωπικό αυτά θα έχεις !!
    Και κάτι τελευταίο δουλεύουν μόνο Δευτέρα με Παρασκευή σαν γνήσιοι δημόσιοι υπάλληλοι!!!!

  12. Η μητέρα μου έχει ένα κινητό για ώρα ανάγκης και για κανένα άλλο λόγο. Χρησιμοποιεί μόνο τις γρήγορες κλήσεις γιατί λόγω ηλικίας δεν γνωρίζει να κάνει οτιδήποτε άλλο. Το έχει από το 2008 καιι τα τελευταία 2 χρόνια την έχουμε πάει 2 φορές σε κατάστημα vodafone για να δηλώσει ότι θέλει έντυπο λογαριασμό. Τους τελευταίους 3 μήνες η vodafone της στέλνει μόνο ebill γιατί αποφάσισε – γελάστε δυνατά εδώ – από μόνη της να μην εκδίδει έντυπο για “περιβαλλοντολογικούς λόγους”. Ανέκδοτο. Στο έντυπο των μεγάλων ανθρώπων θα σωθεί το περιβάλλον από τη vodafone!!!!!!! Το αποτέλεσμα, της έκαναν φραγή κλήσεων γιατί δεν πλήρωνε αφού δεν είχε λογαριασμό και σήμερα που έπεσε και προσπαθούσε να κάνει γρήγορη κλήση για να μας ειδοποιήσει, δεν μπορούσε!!!!! Σε ερώτησή μου στην εξυπηρέτηση πελατών για το ποσό που χρωστάει για να πληρωθεί άμεσα μου είπαν ότι πρέπει να τους επιβεβαιώσει η ίδια ότι θέλει να μου το πουν για να τους πληρώσω:) . Ας πάνε λοιπόν να την βρουν, να το επιβεβαιώσει και να το εισπράξουν….. Και όταν το καταφέρουν να μου γράψουν κινέζικα.

  13. Μαργαρίτα Μ.

    Πολύ χαμηλό επίπεδο εταιρίας..
    Επανειλημμένα έχουμε πρόβλημα με το σταθερό τηλέφωνο και με το internet..
    Οι υπάλληλοι που σε εξυπηρετούν ευγενικοί και πρόθυμοι..

  14. Ιωάννης Μ.

    Είχε ”τεχνικη βλάβη το τηλέφωνο και το ίντερνετ” και για ενα λεπτό δουλεία που μας εξυπηρέτησε ο υπάλληλος δεν είχαμε τηλέφωνο για 6 μέρες! Μάλιστα είμαστε σε πλημμυροπαθεί περιοχή! Για τις 6 μέρες χωρίς τηλέφωνο και για την ταλαιπωρία, φανταζομαι δεν θα αφαιρεθεί ποσό απο τον λογαριασμό…

  15. Στα μέσα Αυγούστου είχα προβλήματα με τά δεδομένα στο κινητό από την εξυπηρέτηση πελατών με παρέπεμψαν στους τεχνικούς όπου μετά από δεκαήμερο επιβεβαίωσαν τό πρόβλημα στην αυξημένη κίνηση.Λογω τού προβλήματος πού απεκατεσταθει δεν χρεωθηκα τά πάγια για ένα μήνα Μπράβο στην εταιρεία

  16. ΣΟΦΙΑΛΕΝΑ Π.

    Σήμα δεν είχα ποτέ έχανα κλίσεις τους έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσαν ποτέ !απαράδεκτοι!

  17. Βασιλειος Δ.

    Ειστε σκουπ*δια απλα.
    Δεν το περιμενα.
    Εκανα το λαθος και εβαλα internet και συμβολαιο στο κινητο και εχουν παει να με εξαπατησουν παρα πολλες
    Δεν σηκωνουν το τηλεφωνο, δεν σε παιρνουν πισω, το συστημα τους για την εξυπηρετηση πελατων με το αυτοματοποιημενο συστημα απλα δεν λειτουργει καθολου αυτην την δεδομενη χρονικη στιγμη.
    Τι αλλο να πω.

  18. Chris A.

    Τους παρακαλάς να σου στείλουν το συμβόλαιο με email … δεν στο στέλνουν … και συνεχίζουν να σε χρεώνουν από 13 ευρώ 35 χωρίς να έχεις υπογράψει τίποτα ….απλά απαράδεκτοι … έχει τύχη που είμαι εξωτερικό

  19. Όποιος θέλω Έ.

    Το ίντερνετ σας στα on line παιχνίδια κολλάει περισσότερο και από κεκε που προσπαθεί να αρθρώσει λέξη χαραμι τα 29 € τον μήνα υποτίθεται ότι θα κάναμε αναβάθμιση για καλύτερο ίντερνετ σκατα ίντερνετ έχουμε ίντερνετ πληρώνουμε και ίντερνετ δεν έχουμε αντέ να χαθείτε

  20. Πέτρος Γ.

    Για να κάνεις οτιδήποτε χρειάζεται είτε να γράψεις στο live chat με ένα μποτ που δεν μου φορτώνει, όσες φορές να προσπαθούσα να μπω, είτε να πάρεις τηλέφωνο έναν υπάλληλο που κοστίζει 0,24 ευρό το λεπτό, ενώ στο κατάστημα κάνεις δεν ξέρει τίποτα, όσο αφορά τα πακέτα εξωτερικού.

  21. Καποτε εισασταν μια αξιοπρεπης εταιρεια ,εδω και καποια χρονια ειστε για τα μπαζα ,η εξυπηρετηση πελατων αχρηστη ,αν καταφερεις καποτε α μιλησεις με εκπροσωπο,που ο καθενας σου λεει οτι θελει .
    Υπερχρωνετε λογαριασμους ,δελεαζετε πελατες για δηθεν καλες τιμες και μετα τους εξαπατατε .
    Και φυσικα δε βγαινει στη γραμμη ποτε καποιος υπυθυνος
    Θα διακοψω κι αυτο το καρτοσυμβολαιο ,δε ειμαστε γιδια ,στο τελος θα χετε μονο καταγγελιες ,χωρις πελατες .πολυεθνικη ε? φτου σας !

  22. Έφη Μ.

    Απαράδεκτες συμπεριφορές. Πολύ πιεστικοί. Η κυρία Α με κάλεσε και μου είπε οτι οπωσδήποτε πρέπει να κάνω αναβάθμιση συμβολαίου (χωρίς να έχει λήξει το συμβόλαιό μου). Μου μίλησε με τόση αγένεια που με έβγαλε από τα ρούχα μου. Μου λέει ” Κάντε ό,τι θέλετε, εγώ θα τα πληρώσω στην τελική;” με άγριο και επιθετικό ύφος και μου μιλούσε λες και είμαι κάτι κατώτερο από εκείνη. Ντροπή. Μετά από αυτό διακοπή συμβολαίου και γειά σας! ΜΑΚΡΙΑ…..

  23. Αυγουστίνος Π.

    Είμαι πελάτης σε εταιρικό συμβόλαιο vodafone και έπαιρνα το 13800 εξυπηρέτηση nova tv. H χρέωση απο nova είναι 0;25 ευρω ανα κλήση απο nova σύνδεση. Τηλεφωνώ vodafone να μαθω τη χρέωση απο το δικτυο vodafone και μου λενε 0,92 ανα λεπτό. Αν αυτό δεν είναι ληστεία το τι είναι;;;
    Γιατί ρε vodafone κλέβεις τους πελάτες σου ;;;;;;

  24. Λίντα Μ.

    Είναι απαράδεκτη η εταιρεία Vodafone.gr για χρέωσης και παραμέληση πελάτη στην σταθερής τηλεφωνίας συν internet. Ήμουνα τέσσερις μήνες χωρίς καν γραμμή σταθερής στο σπίτι χρέωναν και δεν πιστώνουν τα ποσά .Μεταφέρεται υπόλοιπο αντί να μου πιστωθεί και με απειλούν ότι θα μου κόψουν τις παροχές. Για αίτηση από 13.03.2022, έως 26.06.2022 ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΕ ΚΑΝ ΓΡΑΜΜΉ ΣΤΑΘΕΡΉΣ .Η ομαλή λειτουργία ξεκίνησε Σεπτέμβριο 2022

  25. Theodora K.

    απαραδεχτη.θα έπρεπε να υπάρχει και 0 στην κριτική