Απαράδεκτη εταιρία. Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με κανένα τρόπο μαζί τους. Η εξυπηρέτηση πελατών κοστίζει 0.25 € το λεπτό. Το chat bot δεν δίνει ποτέ απαντήσεις, μόνο απαντήσεις που βρίσκεις και στο “συχνές ερωτήσεις”, ή αν συνδεθεί κάποιος, παίρνεις γενικές απαντήσεις, αν επιμείνεις παραπάνω αργούν να απαντήσουν και με το που αλλάξεις tab (γιατί ήδη περιμένεις 5 λεπτά χωρίς απάντηση) στέλνουν μήνυμα “δεν φαίνεστε ενεργός, η συνομιλία διακόπτεται”.
Ζητάς να σε καλέσουν, σου λένε θα σας καλέσει κάποιος σε δύο μέρες. Κι αν χάσεις την κλήση πρέπει να ζητήσεις ξανά να σε πάρουν, αλλά για να σε ενημερώσουν για τις προσφορές τους και να σου κάνουν συμβόλαιο καινούριο πιο ακριβό σου κάνουν 3 κλήσεις μέσα στη μέρα, και σε ώρες κοινής ησυχίας.
Σε τηλεφώνημα για ενημέρωση για προσφορά η υπάλληλος δεν απαντούσε σε ερωτήσεις για χρεώσεις σε σχέση με τη διακοπή, και όταν είπα θέλω να το σκεφτώ, επέμενε πως έπρεπε να κλείσω τώρα την προσφορά γιατί θα εξαφανιστεί μόλις κλείσω το τηλέφωνο (ενώ σε διαφήμιση στο site τους έλεγε συγκεκριμένη ημερομηνία για το μέχρι πότε ισχύει η προσφορά). Φυσικά και μπορούσες να την ενεργοποιήσεις και άλλη στιγμή.
Σε κακή κριτική που τους έκανα για όλα αυτά, με κάλεσαν για εξηγήσεις και ο τρόπος τους να επανορθώσουν ήταν “επέκταση του συμβολαίου μου για άλλο ενα εξάμηνο με τιμή 2€ ακριβότερη σε αυτό που ήδη είχα” ενώ είχα επιλέξει επίτηδες μικρότερης διάρκειας συμβόλαιο, και είχα ήδη αρνηθεί σε προηγούμενο προωθητικό τηλεφώνημα την ίδια προσφορά.
Μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις συμβόλαια από τηλέφωνο και μέσω email, αλλά για διακοπή πρέπει πρώτα να πας σε κατάστημα για ταυτοποίηση, για να κάνεις αίτηση και να περιμένεις τηλεφώνημα πάλι από αυτούς για επιβεβαίωση της διακοπής…
Παλαιότερα υπήρχε email επικοινωνίας με την εταιρία. Πλέον δεν υπάρχει πουθενά στο site. Στο κατάστημα σε παραπέμπουν σε τηλεφωνήματα (στον αριθμό τους με χρέωση) γιατί αυτοί δεν είναι “υπεύθυνοι”. Κάνουν τα πάντα για να μην μπορείς να φύγεις εύκολα και να σου πάρουν όσα περισσότερα μπορούν.
Απαράδεκτη εταιρία. Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με κανένα τρόπο μαζί τους. Η εξυπηρέτηση πελατών κοστίζει 0.25 € το λεπτό. Το chat bot δεν δίνει ποτέ απαντήσεις, μόνο απαντήσεις που βρίσκεις και στο “συχνές ερωτήσεις”, ή αν συνδεθεί κάποιος, παίρνεις γενικές απαντήσεις, αν επιμείνεις παραπάνω αργούν να απαντήσουν και με το που αλλάξεις tab (γιατί ήδη περιμένεις 5 λεπτά χωρίς απάντηση) στέλνουν μήνυμα “δεν φαίνεστε ενεργός, η συνομιλία διακόπτεται”.
Ζητάς να σε καλέσουν, σου λένε θα σας καλέσει κάποιος σε δύο μέρες. Κι αν χάσεις την κλήση πρέπει να ζητήσεις ξανά να σε πάρουν, αλλά για να σε ενημερώσουν για τις προσφορές τους και να σου κάνουν συμβόλαιο καινούριο πιο ακριβό σου κάνουν 3 κλήσεις μέσα στη μέρα, και σε ώρες κοινής ησυχίας.
Σε τηλεφώνημα για ενημέρωση για προσφορά η υπάλληλος δεν απαντούσε σε ερωτήσεις για χρεώσεις σε σχέση με τη διακοπή, και όταν είπα θέλω να το σκεφτώ, επέμενε πως έπρεπε να κλείσω τώρα την προσφορά γιατί θα εξαφανιστεί μόλις κλείσω το τηλέφωνο (ενώ σε διαφήμιση στο site τους έλεγε συγκεκριμένη ημερομηνία για το μέχρι πότε ισχύει η προσφορά). Φυσικά και μπορούσες να την ενεργοποιήσεις και άλλη στιγμή.
Σε κακή κριτική που τους έκανα για όλα αυτά, με κάλεσαν για εξηγήσεις και ο τρόπος τους να επανορθώσουν ήταν “επέκταση του συμβολαίου μου για άλλο ενα εξάμηνο με τιμή 2€ ακριβότερη σε αυτό που ήδη είχα” ενώ είχα επιλέξει επίτηδες μικρότερης διάρκειας συμβόλαιο, και είχα ήδη αρνηθεί σε προηγούμενο προωθητικό τηλεφώνημα την ίδια προσφορά.
Μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις συμβόλαια από τηλέφωνο και μέσω email, αλλά για διακοπή πρέπει πρώτα να πας σε κατάστημα για ταυτοποίηση, για να κάνεις αίτηση και να περιμένεις τηλεφώνημα πάλι από αυτούς για επιβεβαίωση της διακοπής…
Παλαιότερα υπήρχε email επικοινωνίας με την εταιρία. Πλέον δεν υπάρχει πουθενά στο site. Στο κατάστημα σε παραπέμπουν σε τηλεφωνήματα (στον αριθμό τους με χρέωση) γιατί αυτοί δεν είναι “υπεύθυνοι”. Κάνουν τα πάντα για να μην μπορείς να φύγεις εύκολα και να σου πάρουν όσα περισσότερα μπορούν.
Δεν τη συνιστώ.
”