Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
UPS Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για UPS:
Η UPS είναι παγκόσμιος ηγέτης στα logistics, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα λύσεων, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς δεμάτων και εμπορευμάτων. τη διευκόλυνση του διεθνούς εμπορίου· και την ανάπτυξη προηγμένης τεχνολογίας για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του επιχειρηματικού κόσμου. Με έδρα την Ατλάντα της Τζόρτζια, η UPS εξυπηρετεί περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
13 λεπτά αναμονή.
”Με παρότρυναν να κάνω αυτό που θέλω μέσω της σελίδας τους, σε μια υπηρεσία που λέγεται mychoice. Προσπάθησα να μπω εκεί, ζητάει μέηλ που δεν καταλαβαίνω γιατί εφόσον έχω ήδη κάνει λογαριασμό στη σελίδα τους, βάζω το μέηλ μου και μου λέει ότι χρησιμοποιείται ήδη για το mychoice. Εν τέλει βρέθηκα σε ένα φαύλο κύκλο που δε μπορώ να κάνω τίποτα.
Σαφώς και δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω αυτή την εταιρεία για να στείλω ή λάβω κάτι στο μέλλον.
απαραδεκτοι….λενε οτι δε μασ βρηκαν και το επιστρεφουν στον αποστολεα…ενω στην πραγματικοτητα το εδωσαν σε αλλη μεταφορικη για να μασ το παραδωσουν….μακρια απο αυτη…θα τησ εδινα 0 αστερια αν μπορουσα…
”Ἄν ὑπῆρχε βραβεῖο χειρότερης ἑταιρείας θά τό ἔπαιρνε ἡ Γιού Πί Ἔς παμψηφεῖ…
”Τούς περιμένω ὅλη τήν ἡμέρα καί κάποια στιγμή βλέπω στήν ἐφαρμογή ὅτι ἔγινε “ἀνεπιτυχής προσπάθεια ἐπίδοσης” !!!
Μά ἐγῶ ἤμουν στό σπίτι ὄλη τήν ἡμέρα….θά μᾶς τρελλάνουν;;
Παίρνω τηλέφωνο…ἀναμονή μέ διαφήμιση γιά μισή ὥρα. Ἀπάντηση καμμία.
Τεστάρεις τίς ἀντοχές σου….Χάλι μαῦρο.
Στα προϊόντα έως 150€ χρεώνει 55€ μόνο την αμοιβή για να το εκτελωνισουν. Δηλαδή ο εκτελωνιστής τους χρεώνει για κάθε δεματακι που ανοίγει, φακελο κλπ, 55€ συν το ποσό του φόρου που θα χρειαστεί. Η χειρότερη μεταφορική, μακριά.
”Ακατανόητα αγενής και εριστική συμπεριφορά των υπαλλήλων που απαντούν ( μετά από τουλάχιστον ένα τέταρτο προσπάθειας επικοινωνίας!!). Διαφορετική ενημέρωση από τον εκάστοτε υπάλληλο και από την ηλεκτρονική ανίχνευση της αποστολής, χωρίς ιδιαίτερη αιτιολόγηση εκ μέρους του υπαλλήλου! Αφού το δέμα από Ιταλία έχει καθυστερήσει 15 μέρες, η επωδός από τον υπάλληλο: Ελάτε να το παραλάβετε από το Κορωπί!!
”Οι υπάλληλοί σας χρειάζονται επειγόντως σεμινάρια ευγένειας !!!!
Αν θεωρείτε ότι η UPS είναι η καλύτερη εταιρεία ταχυμεταφορών και ότι η κλήση μας είναι πολύτιμη για εσάς , όπως μας ενημερώνει ο τηλεφωνητής, η πράξη σάς
διαψεύδει πανηγυρικά!!!!
η καλυτερη εταιρεια ever!! σε μια μερα αποσοτλεσ απο ισπανια και παραλαβη παντα στην ωρα τουσ για τριτη φορα!!ευχαριστω πολυ εσιτε οι καλυτεροι
”Απαράδεκτος υπάλληλος παράδοσης.Αγενης και εριστικός στο τηλέφωνο,περιμένω την παράδοση να δω κι από κοντά.Δεν μπορώ να καταλάβω,εφόσον υπάρχουν ΤΟΣΕΣ αρνητικές κριτικές για αγενείς υπαλλήλους,γιατί επιλέγετε να συνεργάζεστε με ανθρώπους που με τη συμπεριφορά τους δυσφημούν και μειώνουν την επιχείρηση σας?Όταν του είπα στο τηλέφωνο να μην με ειρωνεύεται η απάντηση του ήταν :” Έτσι είμαι”.Απάντηση σε πελάτη 🤬
”Εγώ αν απαντούσα έτσι στους πελάτες μου,είχα φύγει χθες κι όλας.Στην τελική,αν δεν τους αρέσει η δουλειά τους,να την αλλάξουν.Δεν φταίνε οι πελάτες να μας χαλάνε τη μέρα και την ψυχολογία και τη μέρα επειδή αυτοί είναι δυστυχισμένοι στη δουλειά τους ή τη ζωή τους.Θα επανέλθω και μετά την παράδοση
Το δέμα που περίμενα δεν ήρθε ποτέ!! Στην πρώτη απόπειρα παράδοσης με πήρε τηλέφωνο ο διανομέας να μου πει ότι δεν τον βόλευε στο πρόγραμμα του να περάσει και αν θα μπορούσα να περιμένω την επόμενη ημέρα, κάτι στο οποίο συμφώνησα για να διευκολύνω. Την επομένη μου ήρθε ένα μήνυμα αδυναμίας παράδοσης, ενώ δεν έγινε καμία προσπάθεια και την ίδια στιγμή το δέμα στο site γύρισε προς επιστροφή, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να καταχωρήσω καμία αλλαγή και κανένα σχόλιο. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!!
”Η χειρότερη εταιρεία courier, δεν θα λάβετε ποτέ το δέμα σας !!!
”Απαράδεκτοι, καθόλου ευέλικτοι. Τους κάλεσα να βάλω μέρα παραλαβής , και τους έδωσα και εναλλακτικό κουδούνι σε περίπτωση που δεν με βρουν. Πήρα άδεια γιατί ήταν επείγον να παραλάβω
”Ερχεται ο μεταφορέας δεν μου χτύπησε ποτέ. Χτύπησε μόνο στο εναλλακτικό κουδούνι που έλειπαν και άφησε σημείωμα στο όνομα τους αντί το δικό τους. (είδα στο mail ότι έγινε αποτυχημένη απόπειρα και είδα το φορτηγό να φεύγει) Κάλεσα την εταιρία εντός 2-3 λεπτών να τον καλέσουν να έρθει αφού ήταν δική τους υπαιτιότητα και μου φέρθηκε η υπάλληλος με ειρωνία ότι δεν έχουμε καμία δυνατότητα άλλη από το να το πάρετε αύριο. Ο δεύτερος υπάλληλος με ενημέρωσε ότι μπορεί να στείλει ενημέρωση στη διακίνηση χωρίς να υποσχεθεί κάτι και στο τέλος γέλαγε επειδή είχα βγει εκτός εαυτού. Αποτελέσμα να πάω να τα παραλάβω μόνη…
Μου άφησαν ειδοποίηση, (έλειπα)
”Ενημερώθηκα πως πρέπει να είμαι στο σπίτι αύριο από τις 09:00 μέχρι τις 18:30!
Αυτό. Όλη μέρα, χωρίς επιλογή!
Να τους θεωρήσω άχρηστους θα ήταν βρισιά στην ίδια την λέξη. Άργησε το πακέτο μου 8 μέρες μόνο πως να μου πουν πως δεν έχει σημειωθεί η οδός παρόλο που ήταν. Συνενόηση καθόλου, ούτε να το σκέφτεται κανείς, και επίσης ύφος στο κινητό.
”Καμία ευελιξία, απόλυτα αγενής στο τηλέφωνο λες και δεν ξέρουν ότι η υπηρεσία τους είναι χάλια. Από τις 9:30 το πρωι ως τις 6 υο απόγευμα πρεπει να είσαι στη διευθυνση αλλιώς τρως άκυρο και μετά κάνεις μισή ώρα για να τους βρεις το τηλέφωνο ώστε να όρισεις άλλη μέρα όπου θα περιμένεις πάλι από το πρωί μέχρι το απογευμα. είναι τρελό ότι κάποιος πληρωνεται για αυτήν την υπηρεσία
”Φαίνεται ότι η εταιρεία UPS όσον αφορά την Ελλάδα είναι δυσλειτουργική εν μέρει
Παρόλαυτά εμένα η παραγγελία μου έφτασε άμεσα,γρήγορα και σε άριστη κατάσταση.
Το μόνο μειονέκτημα της εταιρείας είναι η δυσκολία επικοινωνίας μαζί τους Τηλεφωνικώς λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας (πελάτες και δέματα)
Εγώ ωστόσο έμεινα ευχαριστημένη
Μάλιστα, δοκίμασαν πολλές φορές να με βρουν για να παραλάβω το δέμα και με ένα email στο αντίστοιχο υποκατάστημα το δέμα μου επανα δρομολογηθηκε άμεσα και μέσα στο χρονικό διάστημα που ζήτησα ήταν μπροστά στη πόρτα μου. Έδειξαν κατανόηση, αμεσότητα και ευγένεια.
Thank you!<3
”Απαράδεκτοι!Συνεννόηση καμμία.Καμμία ευελιξία.Χειρότεροι κι από τα ΕΛ.ΤΑ.!!
”Και εγώ 0 θα έβαζα αν μπορούσα. Ανύπαρκτη επικοινωνία και οι μόνες επιλογές που έχεις είναι ,είτε να χάσεις μια ολόκληρη μέρα περιμένοντας τον οδηγό μέχρι το τέλος της βάρδιας ,είτε να χάσεις κάποιο τρίωρο στην κίνηση κάνοντας ένα σωρό χιλιόμετρα για να παραλάβεις το δέμα σου από το μοναδικό σημείο παράδοσης σ’ ολόκληρη την Αττική(στο Μαρκόπουλο). Η εταιρεία που προκλητικά αναφέρει ότι είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο δεν έχει ανακαλύψει ακόμα την επικοινωνία και τα σημεία παράδοσης.Τριτοκοσμικό?
”Απαράδεκτοι, περίμενα πόσες μέρες το δέμα μου ενώ το παρακολουθούσα διαδυκτιακα και μου έδειχνε ότι ήταν καθόδον. Ξαφνικά μου εμφάνισε ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης και δεν το παρέλαβα, χωρίς να με έχουν πάρει κανένα τηλέφωνο αυτό έγινε άλλες δύο φορές ως που μου έβγαλε ότι θα επιστραφεί. Παίρνω την επόμενη ημέρα τηλέφωνο στην Αθήνα και μου μίλησες ένας αγενέστατος υπάλληλος!!! Του εξήγησα τι έγινε και μου είπε, ενώ στην παραγγελιά από το σάιτ το είχα βάλει κανονικά το τηλέφωνο , επέμενε ότι το δέμα που ήρθε στην Ελλάδα δεν είχεπάνω. Του ζήτησα να προσπαθήσουν να μου το παραδώσουν εκείνη την ημέρα και μου είπε ότι το δέμα μου είχε φύγει εκτός Ελλάδας και να το ξανά παραγγείλω. Μισή ώρα αργότερα με πήρε ο κούριερ και ήρθε και μου παρέδωσε το δέμα μου το οποίο έγραφε κανονικά τα στοιχεία μ.
”Όπου και να μου ζητηθεί θα γράψω το ίδιο η χειρότερη και πιο αναξιόπιστη εταιρεία! Απαράδεκτοι! Οι αξιοπρεπείς εταιρείες δεν θα έπρεπε να συνεργάζονται μαζί τους !
”Δεν υπάρχει καμία ειδοποίηση, ακόμα και αν είσαι μέσα αφήνουν χαρτάκι και φεύγουν και στην συνέχεια σε ταλαιπωρούν μέχρι εσχάτων για να πάρεις αυτό που πλήρωσες!
Τώρα καταλαβαίνω γιατί έχει τόσο λίγα αστεράκια το UPS… Δεν παίρνουν τηλέφωνο, δεν έχουν POS για κάποιον που έχει πάρει κάτι με αντικαταβολή, δεν έχουν ρέστα άμα είσαι στις πρώτες παραδόσεις της μέρας, κ όλα αυτά δεν τα λένε να τα γνωρίζει ο παραλήπτης. Μάλιστα μίλησα με έναν υπάλληλο της UPS το πρωί κ ενώ μου είπε πως το δέμα έχει βγει για παράδοση δεν με ενημέρωσε για κανένα απο τα παραπάνω!! Και κυρίως, δεν υπάρχει άλλο σημείο εξυπηρέτησης σε όλη την Αθήνα εκτός από το Κορωπί ενώ το περιθώριο ώρας που σου δίνουν για παραλαβη δεμάτων είναι 9-19… δηλαδή όλη μέρα! Άρα είναι ξεκάθαρα θέμα τύχης να πετύχει η συνάντηση για παράδοση. Πολλά τα εμπόδια για μια ιδιωτική εταιρία…
”Περιμένω δέμα απ το εξωτερικό,βλέπω από χθες στο traking πως είναι καθ’οδόν προς διανομή ,περιμένω όλη τη μέρα και τόλμησα να τους τηλεφωνήσω για να διευκρινίσουν αν θα πρέπει να περιμένω άλλη μια μέρα καθηλωμένη στο σπίτι πότε θα δεήσουν να έρθουν, ενώ έχω και ραντεβού με γιατρό κι ο υπάλληλος δεν άκουσε καν τι ήθελα να του πω κι έκλεισε το τηλ…απαράδεκτοι,αντιεπαγγελματίες,όλες οι σοβαρές εταιρείες ειδοποιούν με sms την ώρα παράδοσης,αυτοί ακόμα βρίσκονται στην εποχή του λίθου….άλλη φορά όταν παραγγέλνω κάτι και βλέπω πως εξυπηρετούν μέσω ups θα ακυρώνω την παραγγελία……τόσο απλά
”Απ’ ότι με ενημέρωσαν στο τηλ κέντρο τους δεν είναι πολιτική της εταιρείας να σε περνούν τηλ..είναι στην ευχέρεια του οδηγού.απ ότι κατάλαβα αν έχει άσχημη μέρα ο οδηγός ούτε κουδούνι θα χτυπήσει ούτε θα φωνάξει βασικά δεν θα μπει στην κόπο να στο φέρει!
”Από τις χειρότερες εμπειρίες σε μεταφορική. Δυστυχώς η Nike από online παραγγελία συνεργάζεται μόνο με αυτή την εταιρεία. Το προσωπικό ευγενικό αλλά σαν οργάνωση αποστολών για κλάματα…. η χειρότερη στην Αθήνα!!!!
”Στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Θεσσαλονίκη είναι ότι χειρότερο από μεταφορική. Απαράδεκτοι.
”Πώς γίνεται να έχεις παραγγείλει από τον ίδιο προμηθευτή 2 φορές με παραλαβή διεύθυνση εταιρείας για να μη λένε δεν σε βρίσκω και την πρώτη φορά να στο παραδίδει κανονικά και την δεύτερη να το δίνει σε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών χωρίς να σε ενημερώνει για την αλλαγή. Το τηλεφωνικό κέντρο ύφος χιλίων καρδιναλίων.. Ποτέ ξανά
”