Η εταιρεία αν και στο ηχητικό καυχιέται ως the largest in the word στην εξυπηρέτηση είναι hardest.
1. Σου στέλνουν μέιλ για καθορισμένη παράδοση . Κανονίζεις το πρόγραμμα σου να είσαι σπίτι , 1-2 μέρες πριν σου αλλάζουν ημέρα.
2. Άλλη περίπτωση . Το πρωί της ίδιας ημέρας στέλνουν μέιλ ότι εξαιρέθηκε η παράδοση και πάει για την επόμενη
3 .Για την δική τους ασυνέπεια στο ωράριο παράδοσης που το τραβάνε όπως τους βολεύει πλασάρουν ότι φταίει το κόστος του αποστολέα. Πραγμα που δεν ισχύει . 10€ ή 30€ την ίδια τακτική εχουν.
4 . Στην εξυπηρέτηση πελατών από την πλευρά των γυναικών υπαλλήλων υπάρχει αγένεια και επιθετικότητα . Τελειως διαφορετικές απαντήσεις για το ίδιο θέμα.
5 . Τηλεφωνικό κέντρο τριτοκοσμικής ανταπόκρισης
6. Μεγάλη καθυστέρηση παραλαβής
Η εταιρεία αν και στο ηχητικό καυχιέται ως the largest in the word στην εξυπηρέτηση είναι hardest.
”1. Σου στέλνουν μέιλ για καθορισμένη παράδοση . Κανονίζεις το πρόγραμμα σου να είσαι σπίτι , 1-2 μέρες πριν σου αλλάζουν ημέρα.
2. Άλλη περίπτωση . Το πρωί της ίδιας ημέρας στέλνουν μέιλ ότι εξαιρέθηκε η παράδοση και πάει για την επόμενη
3 .Για την δική τους ασυνέπεια στο ωράριο παράδοσης που το τραβάνε όπως τους βολεύει πλασάρουν ότι φταίει το κόστος του αποστολέα. Πραγμα που δεν ισχύει . 10€ ή 30€ την ίδια τακτική εχουν.
4 . Στην εξυπηρέτηση πελατών από την πλευρά των γυναικών υπαλλήλων υπάρχει αγένεια και επιθετικότητα . Τελειως διαφορετικές απαντήσεις για το ίδιο θέμα.
5 . Τηλεφωνικό κέντρο τριτοκοσμικής ανταπόκρισης
6. Μεγάλη καθυστέρηση παραλαβής