Alexandra Π.


Review on UPS

  1. Alexandra Π.

    Η εταιρεία αν και στο ηχητικό καυχιέται ως the largest in the word στην εξυπηρέτηση είναι hardest.
    1. Σου στέλνουν μέιλ για καθορισμένη παράδοση . Κανονίζεις το πρόγραμμα σου να είσαι σπίτι , 1-2 μέρες πριν σου αλλάζουν ημέρα.
    2. Άλλη περίπτωση . Το πρωί της ίδιας ημέρας στέλνουν μέιλ ότι εξαιρέθηκε η παράδοση και πάει για την επόμενη
    3 .Για την δική τους ασυνέπεια στο ωράριο παράδοσης που το τραβάνε όπως τους βολεύει πλασάρουν ότι φταίει το κόστος του αποστολέα. Πραγμα που δεν ισχύει . 10€ ή 30€ την ίδια τακτική εχουν.
    4 . Στην εξυπηρέτηση πελατών από την πλευρά των γυναικών υπαλλήλων υπάρχει αγένεια και επιθετικότητα . Τελειως διαφορετικές απαντήσεις για το ίδιο θέμα.
    5 . Τηλεφωνικό κέντρο τριτοκοσμικής ανταπόκρισης
    6. Μεγάλη καθυστέρηση παραλαβής

Επικοινωνία