Δεν είχα κανένα παράπονο από UPS και μέχρι που άλλαξε ο εργολάβος στην περιοχή μου εδώ και ένα μήνα και κάτι, και αναγκάστηκα να μπω σε διαδικασία κλήσεων στην ομάδα υποστήριξης της εταιρείας…
Να τονίσω πως μόνο παραλαμβάνω από προμηθευτές μου που βρίσκονται στο εξωτερικό, δεν στέλνω με UPS και δεν υπάρχει περίπτωση να στείλω ποτέ και με αυτά που τραβάω τελευταία!
Έχω εμπειρία από ομάδες υποστήριξης και παράδοσης πακέτων και μπορώ να αντιληφθώ πιθανά προβλήματα…, αυτό όμως που συμβαίνει ξεπερνάει κατά πολύ κάθε καταστροφικό σενάριο, από ανακρίβειες στην πληροφόρηση, από ψευδή πληροφόρηση, από χτυπημένα πακέτα, από καθυστερήσεις, από αγένεια…, απλά να αναφέρω μερικά!
Είναι μια ντροπή πια, κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες να ενημερώσω τους προμηθευτές μου να αλλάξουν συνεργάτη.
Δεν είχα κανένα παράπονο από UPS και μέχρι που άλλαξε ο εργολάβος στην περιοχή μου εδώ και ένα μήνα και κάτι, και αναγκάστηκα να μπω σε διαδικασία κλήσεων στην ομάδα υποστήριξης της εταιρείας…
”Να τονίσω πως μόνο παραλαμβάνω από προμηθευτές μου που βρίσκονται στο εξωτερικό, δεν στέλνω με UPS και δεν υπάρχει περίπτωση να στείλω ποτέ και με αυτά που τραβάω τελευταία!
Έχω εμπειρία από ομάδες υποστήριξης και παράδοσης πακέτων και μπορώ να αντιληφθώ πιθανά προβλήματα…, αυτό όμως που συμβαίνει ξεπερνάει κατά πολύ κάθε καταστροφικό σενάριο, από ανακρίβειες στην πληροφόρηση, από ψευδή πληροφόρηση, από χτυπημένα πακέτα, από καθυστερήσεις, από αγένεια…, απλά να αναφέρω μερικά!
Είναι μια ντροπή πια, κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες να ενημερώσω τους προμηθευτές μου να αλλάξουν συνεργάτη.