Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.3 από 484 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

484 κριτικές για “Public

  1. Βάσω Τ.

    Μηδέν δεν έχει;!
    Έτυχε να βρίσκομαι Ιωάννινα μέρα που είχε μέχρι 40% έκπτωση λόγω της έναρξης home department.
    Μιας και έκανα κ εγώ ανακαίνιση λέω ας τα παραγγείλω αφού έχουν τόσο καλή τιμή και τα στέλνουν Θεσσαλονίκη.
    Πληρώνω περί τις 2500 ευρώ λοιπόν μπαμ κ κάτω ,κάνοντας 2 ξεχωριστές παραγγελίες μιας και η μία θα αργούσε πιο πολύ ο φούρνος δηλαδή.
    Μου λένε σε περίπου 1 μηνα θα τα έχετε.Ωραια λέω γτ το σπίτι είναι γιαπι κ δεν μένω εκεί.
    Με παίρνει λοιπόν ξαφνικά η μεταφορική πολύ σύντομα κ ενώ εγώ δεν εμένα καν στο σπίτι αυτό κ μου λέει σε 1 ώρα φέρνουμε την παραγγελία.
    Τους εξηγώ την κατάσταση και μου λένε ωραία πάρτε μας εσάς 1-2 μέρες πριν τα θελήσετε να τα φέρουμε.Λεω ωραία γιατί έτσι κι αλλιώς περιμένω κ άλλη παραγγελία σε ένα μήνα περίπου μήπως και τα φέρετε όλα μαζί ,παρόλο που είχα πληρώσει ξεχωριστά 2 φορές μεταφορικά.
    Από εκεί και πέρα τίποτα.Ουτε μου είπε κανείς ως όφειλαν πως αν δεν γίνει παραλαβή σε ορισμένο χρονικό διάστημα τα πράγματα θα επιστραφούν κ το ποσό θα πιστωθεί.
    Παίρνω λοιπόν σήμερα να μου φέρουν τα πράγματα μιας κ τη Δευτέρα θα έρθει ο κουζίνας να στήσει την κουζίνα κ χρειάζεται τα ηλεκτρικά να τα εντοιχισει και μου λένε πως η μεταφορική γύρισε την παραγγελία στην αποθήκη του public ,πως έχει ακυρωθεί και ΠΙΣΤΩΘΕΙ το ποσό και πως για οποία ενέργεια πρέπει να μεταβώ από τη Θεσσαλονίκη στο κατάστημα των Ιωαννίνων.Προφανως και η μεταφορική εκτελεί εντολές σας κ ΕΣΕΙΣ οφείλατε να με ενημερώσετε για όλα αυτά,όχι η μεταφορική.
    Εγώ εν τω μεταξύ μόνη μαμά με ένα παιδί 6 ετών που φιλοξενουμαστε δεξιά και αριστερά περιμένοντας να ολοκληρωθεί η ανακαίνιση.
    Λέω πάτε καλά; Πρώτον από που κ ως που ακυρώνετε την παραγγελία που έχω πληρώσει και περιμένω χωρίς καμία ενημέρωση προς εμένα,δεύτερον με ποιο δικαίωμα πιστωνετε το ποσό σε εσάς κ με αναγκάζετε να αγοράσω έτσι από εσάς πράγματα αξίας 2500 ευρώ περίπου που ήταν σε έκπτωση τότε κ τώρα μπορεί να μην ειναι χωρίς να συννενοηθειτε μαζί μου κ ενώ εγώ δεν έχω επιστρέψει κάτι οικειοθελώς ,τρίτον με ρωτάτε αν μπορώ να περιμένω άλλο τόσο ενώ είμαι στο δρόμο και τέταρτον από που κ ως που να πρέπει να τρέχω σε άλλη πόλη για να λύσω το θέμα ενώ είστε αλυσίδα;!Δηλαδή αν είχα κάνει αγορά στη Ρόδο έπρεπε να πάω Ρόδο;!
    Ντροπή σας!

    Δεν έχω να σας πω κάτι άλλο!
    Και καταγγελία εννοείται και θα το τραβήξω.Ειστε απαράδεκτοι και κοροϊδεύετε τον κόσμο.

  2. Ιουλια Μ.

    Παράγγειλα 2ερκοντισιον κ μια κουζίνα από 12 του μήνα μου είπαν θα έρθουν σύντομα από 19 μέχρι 27 τελικά ήρθαν 5 του άλλου μήνα κ ενώ είπαν ότι οι τεχνικοί θα με καλούσαν την ίδια μέρα για να κλείσουμε ραντεβού να έρθουν να τα βάλουν επειδή με καθυστέρησαν τώρα μου λένε ότι θα κάνουν άλλες δώδεκα μέρες ενώ εγώ υπέγραψα μέχρι 5 εργάσιμες !!! Έχει περάσει το μισό καλοκαίρι κ εγώ δεν έχω ερκοντισιον !!! Να το κάνω τι μετά ;;; Κ να σημειωθεί ότι εκείνοι μου πρότειναν αυτά τα ερκοντισιον κ με διαβεβαίωσαν ότι θα έρθουν κ πιο γρήγορα !!!! Απαράδεκτοι !!! Πληρώνω δόσεις χωρίς να έχω τίποτα !!!

  3. Απαραδεκτοι. Ενώ έχω προπληρωσει ένα κάρο λεφτά για κλιματιστικό,με παίρνει το Σάββατο μεταφορική χωρίς προειδοποίηση και μου λένε σας φέραμε το κλιματιστικό, εγώ έλειπα και μου λέει ο οδηγός θα το φέρουμε Τρίτη
    Περνω τηλέφωνο σήμερα την μεταφορική, μου λένε σήμερα παραλάβαμε το στέλνουμε αύριο
    Τους λέω όχι παραλάβατε το Σάββατο, όχι μου λένε σήμερα
    Παίρνω public μου λένε στείλαμε Μάιλς στην μεταφορική δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο
    Ζητάω να μιλήσω με προϊστάμενο, μου λένε θα ειδοποιήσουν και θα σας καλέσει αύριο
    Σοβαρή εξυπηρέτηση
    Τραγικοί, κρίμα που δεν μπορώ να βάλω βαθμολογία μηδεν

  4. Γεώργιος Γ.

    Παρήγγειλα κουζίνα η οποία είχε δώρο μια δωροεπιταγη την οποία δε παρέλαβα ποτέ

  5. Κατερίνα Ε.

    απαραδεκτοι μην αγοραζετε τιποτα ειναι απατεωνεσ, κοροιδευουν τον κοσμο. παραγγειλα ενα κλιματιστικο με κοροιδευαν 1,5 μηνα για τισ ημερομηνιεσ παραδοσησ ,επαιρνα ρεπο απο τη δουλεια μου και το κλιματιστικό δεν ερχοταν .αφου βρηκα το τηλ τησ μεταφορικησ καταφερα με παρακαλια να μου το φερουν επιτελουσ και τωρα περιμενω την δωρεαν εγκατασταση την οποια επισησ με κοροϊδεύουν απο μερα σε μερα και τιποτα. εκανα καταγγελια και μιλησα με τον συνηγορο του πολιτη.

  6. Marios P.

    Η χειροτερη εξυπηρετηση που εχω δεχθει ποτε 1 εβδομαδα να σταλθει macbook και οχι μονο αυτο δεν ξερουν αν ξεκινησε ή οχι. Δεν ξανα παραγγελνω ποτε φτου

  7. Μανος Μ.

    Το μεγαλύτερο μ****** που υπάρχει …
    Ψεύτες και κλέφτες …
    Παραγγείλαμε κλιματιστικό με δωρεάν εγκατάσταση και εκτός άργησαν να το φέρουν μόλις το έφεραν άρχισαν να λένε ψέματα ότι δεν είχαμε επιλέξει την δωρεάν εγκατάσταση και μας πάνε από μέρα σε μέρα …
    Έχουν ήδη ξεκινήσει η ενέργειες για καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή για παραπλανητική διαφήμιση ….
    Ξεφτιλες ….

  8. Γρηγόρης Τ.

    Παραγγείλαμε τηλεόραση την πληρώσαμε την ίδια μέρα εδώ κ μια εβδομάδα μένουμε κοντά κ ακόμη ν έρθει…και μας λένε από αύριο σε αύριο!

  9. ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ Τ.

    Έκανα το λάθος να ρισκάρω να παραγγείλω ξανά από τα Public, ενώ στο παρελθόν ταλαιπωρήθηκα απίστευτα με την αγορά ενός λάπτοπ το οποίο δεν παρέλαβα ποτέ, με αποτέλεσμα να ζητήσω ακύρωση μετά από αναμονή ενός μήνα. Στην εξυπηρέτηση, μάλιστα, φάνηκε ό,τι δεν είχαν ιδέα για τον λόγο της καθυστέρησης. Το εξοργιστικό της υπόθεσης είναι ότι στο ιστορικό των παραγγελιών μου εμφανίζεται ότι το προϊόν έχει παραδοθεί! Τόση κοροϊδία.
    Την προηγούμενη Πέμπτη, 28/6, αποφάσισα να αγοράσω μία δωροκάρτα η οποία φυσικά μέχρι σήμερα δεν έχει παραδοθεί στον παραλήπτη και είμαι ξανά στη διαδικασία της ακύρωσης, γιατί δεν μπορούν να λύσουν ένα απλό θέμα. Μετά από αυτή τη δυσάρεστη εμπειρία -για δεύτερη φορά-δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά τίποτα από τα Public.

  10. Dimi G.

    Απαράδεκτο service Μία φριτέζα θέλει 3 εβδομάδες για να επισκευαστεί πάρα και την επέκταση εγγύησης. Υποθέτω ότι φταίει που αναθέσανε το service σε άλλη εταιρία. Ακόμη δεν έχω παραλάβει την φριτέζα

  11. Denny D.

    προπληρώσαμε την παραγγελία στις 27 Ιουνίου, μας ενημερώσατε ότι υπάρχει διαθέσιμο ένα laptop σε άλλο κατάστημα, το οποίο θα δεσμευόταν και θα μας παραδιδόταν στο κατάστημα του Mall μέχρι την 1η Ιουλίου.
    1η Ιουλίου μας είπαν πως το προϊόν είναι διαθέσιμο 1 Αυγούστου ……. Πραγματικά, περιμέναμε μια καλύτερη αντιμετώπιση και καλύτερο σέρβις από μια εταιρεία του μεγέθους της Public. Είναι απαράδεκτο να ενημερωνόμαστε τελευταία στιγμή για την έλλειψη αποθέματος και να μας δίνονται λύσεις που δεν εξυπηρετούν τις ανάγκες μας. Η έλλειψη συνέπειας και επαγγελματισμού από την πλευράς του public είναι ο λόγος που δεν θα ξανά αγοράσουμε από εκεί

  12. Ελένη Λ.

    Απόλυτη ικανοποίηση. Παραγγείλαμε ηλεκτρική κουζίνα ημέρα Παρασκευή, είχαμε συνεχή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας-και την Κυριακή το βράδυ!!!-παραλάβαμε την Δευτέρα!!! Συγχαρητήρια για τον επαγγελματισμό,την συμπεριφορά,τις συμβουλές και την βοήθεια του Κωνσταντίνου και του Αλβέρτου.Τιμάτε τους εαυτούς σας και την εταιρεία σας….. ,

  13. Γεωργια Σ.

    Απαράδεκτοι. Αγορά προϊόντος τον Απρίλιο παραλαβή ένα μήνα μετά. Ελαττωματικό προϊόν. Ήρθε τεχνικός μετά από 1 μήνα δεν είχε το ανταλλακτικό είπε ότι θα στείλει για αντικατάσταση. Ήρθε μετά από 15 μέρες με ανταλλακτικό δεν δούλεψε και τώρα η εταιρεία θέλει άλλες 15 μέρες το λιγότερο για αντικατασταση.απαραδεκτοι κ ο χρόνος υποθετικά. Θέλουν 3 μέρες από την αποθήκη να πάει το χάρτη στο λογιστήριο είναι γελοίοι

  14. ΧΡΥΣΑ Β.

    Απαράδεκτοι..Παρήγγειλα ηλεκτρικές συσκευές, ήρθαν να τα παραδώσουν και τα παράτησαν έξω στο πεζοδρόμιο και έφυγαν ενώ δεν βρισκόμουν στο σπίτι.
    Κρίμα, χάνεται πελάτες.

  15. Βασίλειος Τ.

    Ότι χειρότερο παραγγελία στις 13/6/24 ερκοντισιον η σύζυγος χειρουργημένη με 32 βαθμούς στο σπίτι μέσα άυπνη ήταν να παραδωθεί ως 24/6/24. δεν ήρθε ακόμα και φυσικά δεν πρόκειται να πάρω ποτεεεεεε τίποτα ξανά από εκεί.

  16. Κωνσταντινα Π.

    Έκανα παραγγελία κλιματιστικού 6/6/24 Υποσχέθηκαν ότι μέχρι 17/6 θα το παραλαβω.Μεχρι σήμερα 24/6 τίποτα.Αγνωστο πότε.Στο μεταξύ ο καύσωνας σκοτώνει.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.Εκανα καταγγελία στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή και στο ΙΝΚΑ . Ελπίζω να εξυπηρετήσουν αυτοί, τον λόγο ύπαρξης τους. Αρ παραγγελίας D39481163.

  17. Άννα Γ.

    Παρήγγειλα 2 επιτοίχιες βάσεις τηλεόρασης.
    Οι βάσεις που παρήγγειλα είναι οι opticum Ax Flexi Max αξίας 17,5 ευρώ έκαστος.
    Παρέλαβα όμως 2 βάσεις άλλης εταιρείας κάκιστης ποιότητας και χαμηλότερης αξίας (7,80 ευρώ ), με ανοιγμένα κουτιά και χωρίς οδηγίες τοποθέτησης.

  18. Αγγελική Σ.

    Παρόμοια με τον προηγούμενο κύριο για το κλιματιστικό. Έχουν βάλει κασέτα και επαναλαμβανουν σε όλους την ίδια δικαιολογία ότι δεν έχουν προλάβει να τιμολόγησουν. Απαράδεκτη η ενημέρωση . Έπρεπε εγώ να τους παίρνω συνέχεια τηλέφωνο και όσα μου είπαν δεν ίσχυε απολύτως τίποτα. Δεν θα συστεινα ποτε αυτή την εταιρεία. Τελικά τα μαγαζιά της γειτονιάς σε κοιτούν στα μάτια όταν αγοράζεις και σε χιλιοευχαριστουν για την προτίμηση.

  19. Παραγγελία D397763670 ( 10 Ιουνίου 2024 )
    Με εκτιμώμενη παράδοση την Δευτέρα 17/6 .
    Ενημερώνομαι χθες (19/6) μέσω email πως η παραγγελία θα καθυστερήσει ένα μήνα !
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
    Επικοινωνώ με το κατάστημα για ακύρωση παραγγελίας και μου είπαν να κάνουμε μια αίτηση για κάποιο Κλιματιστικό παρόμοιο με τα ίδια λεφτά και σήμερα έλαβα την πρόταση για αλλαγή Κλιματιστικού με 300+ ευρώ επιπλέων !
    Λυπάμαι πολύ είστε απαράδεκτοι έκανα ακύρωση παραγγελίας και δεν πρόκειται να ξανά ψωνίσω ποτέ από το Public !

  20. Σάββας Μ.

    Έχω πληρώσει έξτρα εγγύηση που μου πρότεινε ο πωλητής όταν αγόρασα το κινητό για 2 χρόνια μετά από 20 μήνες μαύρισε η οθόνη στο κάτω μέρος και πριν παραλάβουν το κινητό μου είπαν ότι η εγγύηση ισχύει μόνο για ένα χρόνο και ότι έπρεπε να πληρώνω για να το φτιάξω.. απογοήτευση απλά ποτέ ξανά

  21. Δημήτρης Κ.

    Έγινε επιστροφή προϊόντος και δεν μας επιστρέφουν τα χρήματα παρά τις επανειλημμένες κλήσεις στις οποίες μας διαβεβαιώνουν για το αντίθετο.
    2,5 μήνες κρατάει η ταλαιπωρία ενώ μας έχουν κόψει πιστωτικό τιμολόγιο. Κρίμα θεωρούσαμε ότι ήταν σοβαρή εταιρεία!! Ποτέ ξανά!!!

  22. Κυριακή Δ.

    Παρήγγειλα σήμερα 14/6 κλιματιστικο Toyotomi κυρίως γιατί είχε άμεση παράδοση την Δευτέρα 17/6 ,με διαβεβαιώσει τηλεφωνικά γι αυτό κσι ενώ ελαβα μήνυμα που επιβεβαιώνε την παράδοση στην ημερομηνία αυτή,στις 19,22 απόγευμα Παρασκευής, παίρνω νέο μήνυμα ότι θα υπάρξει καθυστέρηση. . Στο τηλέφωνο μου λένε ότι δεν πρόλαβε να τιμολογηθει και μόλις βλέπω στο σαΐτ ότι πλέον έχει παράδοση 15/7 έως 5/8!!!
    Επειδή το ίδιο ακριβώς έπαθα με άλλη γνωστή εταιρία, αν όντως δεν το παραλάβω τις πρώτες μέρες της επόμενης εβδομάδας θα κινηθώ νομικά!Εννοείται το έχω εξοφλήσει!!Αρ.παραγγελιας D401809959

  23. ΑΧΙΛΛΕΑΣ Π.

    Εγω ξερω ενα πραγμα : πωσ οσεσ φορέσ αγορασα ειτε βιβλιο ειτε εισιτηρια για συναυλια , ειτε , ειτε… ολα ητανε τελεια . Απο το προιον , μεχρι τουσ υπαλληλουσ και την συσκευασια . Γι αυτο τουσ προτιμψ οταν δω οτι το προιον που θελω ειναι διαθεσιμο!!!

  24. Zach S.

    Σκουπίδι επιχείρηση. Καλύτερα να σας κλέψουν στο δρόμο παρά να δώσετε οικειοθελώς στα public.
    1. Κάκιστο site + service. Συχνά αργούν ή χάνουν δέματα
    2. Κάκιστη διαδικασία επιστροφής χρημάτων
    3. Προϊόντα φτάνουν χαλασμένα και η αντικατάσταση αργεί
    4. Τιμές κοροιδεία – ακόμα και στις δήθεν εκπτώσεις οριακά φτάνουν τις νορμάλ τιμές αγοράς.

    Δεν έχω αρκετά λόγια να περιγράψω πόσο πρέπει να αποφύγετε αυτή την επιχερίση και όλα της τα καταστήματα. Δεν είναι τυχαίο που μέχρι και οι συνεργασίες τους είναι οι χειρότεροι.

  25. Απαράδεκτη εταιρεία έχω παραγγείλει ένα πλυντήριο πριν 3 εβδομάδες και ακόμα να μού το φέρουνε.