Έκανα το λάθος να ρισκάρω να παραγγείλω ξανά από τα Public, ενώ στο παρελθόν ταλαιπωρήθηκα απίστευτα με την αγορά ενός λάπτοπ το οποίο δεν παρέλαβα ποτέ, με αποτέλεσμα να ζητήσω ακύρωση μετά από αναμονή ενός μήνα. Στην εξυπηρέτηση, μάλιστα, φάνηκε ό,τι δεν είχαν ιδέα για τον λόγο της καθυστέρησης. Το εξοργιστικό της υπόθεσης είναι ότι στο ιστορικό των παραγγελιών μου εμφανίζεται ότι το προϊόν έχει παραδοθεί! Τόση κοροϊδία.
Την προηγούμενη Πέμπτη, 28/6, αποφάσισα να αγοράσω μία δωροκάρτα η οποία φυσικά μέχρι σήμερα δεν έχει παραδοθεί στον παραλήπτη και είμαι ξανά στη διαδικασία της ακύρωσης, γιατί δεν μπορούν να λύσουν ένα απλό θέμα. Μετά από αυτή τη δυσάρεστη εμπειρία -για δεύτερη φορά-δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά τίποτα από τα Public.
Έκανα το λάθος να ρισκάρω να παραγγείλω ξανά από τα Public, ενώ στο παρελθόν ταλαιπωρήθηκα απίστευτα με την αγορά ενός λάπτοπ το οποίο δεν παρέλαβα ποτέ, με αποτέλεσμα να ζητήσω ακύρωση μετά από αναμονή ενός μήνα. Στην εξυπηρέτηση, μάλιστα, φάνηκε ό,τι δεν είχαν ιδέα για τον λόγο της καθυστέρησης. Το εξοργιστικό της υπόθεσης είναι ότι στο ιστορικό των παραγγελιών μου εμφανίζεται ότι το προϊόν έχει παραδοθεί! Τόση κοροϊδία.
”Την προηγούμενη Πέμπτη, 28/6, αποφάσισα να αγοράσω μία δωροκάρτα η οποία φυσικά μέχρι σήμερα δεν έχει παραδοθεί στον παραλήπτη και είμαι ξανά στη διαδικασία της ακύρωσης, γιατί δεν μπορούν να λύσουν ένα απλό θέμα. Μετά από αυτή τη δυσάρεστη εμπειρία -για δεύτερη φορά-δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά τίποτα από τα Public.