Μηδέν δεν έχει;!
Έτυχε να βρίσκομαι Ιωάννινα μέρα που είχε μέχρι 40% έκπτωση λόγω της έναρξης home department.
Μιας και έκανα κ εγώ ανακαίνιση λέω ας τα παραγγείλω αφού έχουν τόσο καλή τιμή και τα στέλνουν Θεσσαλονίκη.
Πληρώνω περί τις 2500 ευρώ λοιπόν μπαμ κ κάτω ,κάνοντας 2 ξεχωριστές παραγγελίες μιας και η μία θα αργούσε πιο πολύ ο φούρνος δηλαδή.
Μου λένε σε περίπου 1 μηνα θα τα έχετε.Ωραια λέω γτ το σπίτι είναι γιαπι κ δεν μένω εκεί.
Με παίρνει λοιπόν ξαφνικά η μεταφορική πολύ σύντομα κ ενώ εγώ δεν εμένα καν στο σπίτι αυτό κ μου λέει σε 1 ώρα φέρνουμε την παραγγελία.
Τους εξηγώ την κατάσταση και μου λένε ωραία πάρτε μας εσάς 1-2 μέρες πριν τα θελήσετε να τα φέρουμε.Λεω ωραία γιατί έτσι κι αλλιώς περιμένω κ άλλη παραγγελία σε ένα μήνα περίπου μήπως και τα φέρετε όλα μαζί ,παρόλο που είχα πληρώσει ξεχωριστά 2 φορές μεταφορικά.
Από εκεί και πέρα τίποτα.Ουτε μου είπε κανείς ως όφειλαν πως αν δεν γίνει παραλαβή σε ορισμένο χρονικό διάστημα τα πράγματα θα επιστραφούν κ το ποσό θα πιστωθεί.
Παίρνω λοιπόν σήμερα να μου φέρουν τα πράγματα μιας κ τη Δευτέρα θα έρθει ο κουζίνας να στήσει την κουζίνα κ χρειάζεται τα ηλεκτρικά να τα εντοιχισει και μου λένε πως η μεταφορική γύρισε την παραγγελία στην αποθήκη του public ,πως έχει ακυρωθεί και ΠΙΣΤΩΘΕΙ το ποσό και πως για οποία ενέργεια πρέπει να μεταβώ από τη Θεσσαλονίκη στο κατάστημα των Ιωαννίνων.Προφανως και η μεταφορική εκτελεί εντολές σας κ ΕΣΕΙΣ οφείλατε να με ενημερώσετε για όλα αυτά,όχι η μεταφορική.
Εγώ εν τω μεταξύ μόνη μαμά με ένα παιδί 6 ετών που φιλοξενουμαστε δεξιά και αριστερά περιμένοντας να ολοκληρωθεί η ανακαίνιση.
Λέω πάτε καλά; Πρώτον από που κ ως που ακυρώνετε την παραγγελία που έχω πληρώσει και περιμένω χωρίς καμία ενημέρωση προς εμένα,δεύτερον με ποιο δικαίωμα πιστωνετε το ποσό σε εσάς κ με αναγκάζετε να αγοράσω έτσι από εσάς πράγματα αξίας 2500 ευρώ περίπου που ήταν σε έκπτωση τότε κ τώρα μπορεί να μην ειναι χωρίς να συννενοηθειτε μαζί μου κ ενώ εγώ δεν έχω επιστρέψει κάτι οικειοθελώς ,τρίτον με ρωτάτε αν μπορώ να περιμένω άλλο τόσο ενώ είμαι στο δρόμο και τέταρτον από που κ ως που να πρέπει να τρέχω σε άλλη πόλη για να λύσω το θέμα ενώ είστε αλυσίδα;!Δηλαδή αν είχα κάνει αγορά στη Ρόδο έπρεπε να πάω Ρόδο;!
Ντροπή σας!
Δεν έχω να σας πω κάτι άλλο!
Και καταγγελία εννοείται και θα το τραβήξω.Ειστε απαράδεκτοι και κοροϊδεύετε τον κόσμο.
Μηδέν δεν έχει;!
Έτυχε να βρίσκομαι Ιωάννινα μέρα που είχε μέχρι 40% έκπτωση λόγω της έναρξης home department.
Μιας και έκανα κ εγώ ανακαίνιση λέω ας τα παραγγείλω αφού έχουν τόσο καλή τιμή και τα στέλνουν Θεσσαλονίκη.
Πληρώνω περί τις 2500 ευρώ λοιπόν μπαμ κ κάτω ,κάνοντας 2 ξεχωριστές παραγγελίες μιας και η μία θα αργούσε πιο πολύ ο φούρνος δηλαδή.
Μου λένε σε περίπου 1 μηνα θα τα έχετε.Ωραια λέω γτ το σπίτι είναι γιαπι κ δεν μένω εκεί.
Με παίρνει λοιπόν ξαφνικά η μεταφορική πολύ σύντομα κ ενώ εγώ δεν εμένα καν στο σπίτι αυτό κ μου λέει σε 1 ώρα φέρνουμε την παραγγελία.
Τους εξηγώ την κατάσταση και μου λένε ωραία πάρτε μας εσάς 1-2 μέρες πριν τα θελήσετε να τα φέρουμε.Λεω ωραία γιατί έτσι κι αλλιώς περιμένω κ άλλη παραγγελία σε ένα μήνα περίπου μήπως και τα φέρετε όλα μαζί ,παρόλο που είχα πληρώσει ξεχωριστά 2 φορές μεταφορικά.
Από εκεί και πέρα τίποτα.Ουτε μου είπε κανείς ως όφειλαν πως αν δεν γίνει παραλαβή σε ορισμένο χρονικό διάστημα τα πράγματα θα επιστραφούν κ το ποσό θα πιστωθεί.
Παίρνω λοιπόν σήμερα να μου φέρουν τα πράγματα μιας κ τη Δευτέρα θα έρθει ο κουζίνας να στήσει την κουζίνα κ χρειάζεται τα ηλεκτρικά να τα εντοιχισει και μου λένε πως η μεταφορική γύρισε την παραγγελία στην αποθήκη του public ,πως έχει ακυρωθεί και ΠΙΣΤΩΘΕΙ το ποσό και πως για οποία ενέργεια πρέπει να μεταβώ από τη Θεσσαλονίκη στο κατάστημα των Ιωαννίνων.Προφανως και η μεταφορική εκτελεί εντολές σας κ ΕΣΕΙΣ οφείλατε να με ενημερώσετε για όλα αυτά,όχι η μεταφορική.
Εγώ εν τω μεταξύ μόνη μαμά με ένα παιδί 6 ετών που φιλοξενουμαστε δεξιά και αριστερά περιμένοντας να ολοκληρωθεί η ανακαίνιση.
Λέω πάτε καλά; Πρώτον από που κ ως που ακυρώνετε την παραγγελία που έχω πληρώσει και περιμένω χωρίς καμία ενημέρωση προς εμένα,δεύτερον με ποιο δικαίωμα πιστωνετε το ποσό σε εσάς κ με αναγκάζετε να αγοράσω έτσι από εσάς πράγματα αξίας 2500 ευρώ περίπου που ήταν σε έκπτωση τότε κ τώρα μπορεί να μην ειναι χωρίς να συννενοηθειτε μαζί μου κ ενώ εγώ δεν έχω επιστρέψει κάτι οικειοθελώς ,τρίτον με ρωτάτε αν μπορώ να περιμένω άλλο τόσο ενώ είμαι στο δρόμο και τέταρτον από που κ ως που να πρέπει να τρέχω σε άλλη πόλη για να λύσω το θέμα ενώ είστε αλυσίδα;!Δηλαδή αν είχα κάνει αγορά στη Ρόδο έπρεπε να πάω Ρόδο;!
Ντροπή σας!
Δεν έχω να σας πω κάτι άλλο!
”Και καταγγελία εννοείται και θα το τραβήξω.Ειστε απαράδεκτοι και κοροϊδεύετε τον κόσμο.