Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 455 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

455 κριτικές για “Public

  1. Αλέξανδρος Σ.

    Άλλες τιμές στο online καταστημα και άλλες στο μαγαζί.Βιβλιο online 17 ευρώ και στο Public Σερρών 25.5.

  2. Joan P.

    Έχω παραγγείλει τηλεοράσεις δύο βάσεις και δύο καλώδια.. έχουν περάσει τρεις εβδομάδες . Ακόμα περιμένω τα καλώδια μου φέρανε 1-1 κομμάτι μία φορά τη βάση άλλη μέρα τη μία τηλεόραση άλλη μέρα την άλλη τηλεόραση και εδώ και 10 μέρες όλο μου λένε έχετε δίκιο κάνετε λίγο υπομονή και θα σας ενημερώσουμε… Δεν είναι συνεπείς καθόλου..

  3. Αντωνης Γ.

    Δεν είμαι σύμφωνος με την αξιολόγηση προϊόντων απλά εδώ ειλικρινά τους πληρωσα σχεδον διπλά χωρίς να έχω κάποιο προιον.Προπαραγγελια ενός μήνα και ενώ δεν την έλαβα με τη τεμπέλικη δικαιολογία μη διαθεσιμότητας ενώ στα καταστήματα υπάρχει κανονικά,πλήρωσα κανονικά τη τιμή και τα μεταφορικα.Μου έστειλαν απλά ένα μήνυμα και μου έδωσαν κουπόνι αξίας σχεδόν της μισής τιμής.Στο τηλεφωνικό κέντρο απλά λένε ότι θα στείλουν το αίτημα και δεν μπορούν κάνουν κάτι για αυτό.

  4. Προσοχη στις αγορές σας!!!
    Δεν την συνιστω Για ηλεκτρικες συσκευές!!!
    Αγόρασα έναν φούρνο ήρθε η παραγγελία το μοντέλο που παρειγγειλα αλλά με διαφορετικά χαρακτηριστικα δεν υπήρχαν οι πιεζόμενοι διακόπτες.οταν πήγα να ενημερώσω μου είπαν σαν κάτι απολύτως φυσιολογικο και στα γρήγορα ότι είχαν γράψει στο site τους λάθος χαρακτηριστικά!!!και ότι αυτή που μου έστειλαν είναι καλύτερη!!!
    Το προσωπικό πολύ ευγενικό και εξυπηρετικοί!!!

  5. Αθανάσιος Ρ.

    Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος απο την εταιρεία από το service αλλά και από το προσωπικό διότι είχα στείλει το κινητό μου για service επειδή είχε πρόβλημα και άργησε περίπου 3 εβδομάδες και εχθές που πήγα να ρωτήσω την γίνετε με το κινητό και δεν βρήκα εκεί το άτομο από το service ρωτάω μια υπάλληλο ποτέ θα έρθει και μου λέει ότι έχει πάρει άδεια και θα έρθει την Παρασκευή ενώ ήρθε Πέμπτη αλλά εμένα με πείραξε που με είπε ψέμα αλλά και επειδή δεν έγινε το θέμα που έχω και θα πρέπει πάλι να το πάω στο service

  6. ΕΥΑ Λ.

    Παράγγειλα ενα πλυντήριο ρούχων sharp στις 17/02/2024 το παρέλαβα στις 27/02/2024 .Εμφάνισε πρόβλημα λειτουργείας με την πρώτη πλυση .Επικοινώνησα με τα public αμέσως και με διαβεβαίωσαν οτι θα έρθει τεχνικος της εταιρίας .Σε καθημερινή επικοινωνία που εχω μαζί τους με εμπαίζουν κανονικά διαβεβαιώνοντάς με οτι εχει καταχωρηθεί ως κατεπείγον .Σήμερα πέντε μέρες μετα μου είπαν οτι τη Δευτέρα δηλαδή μια εβδομάδα μετα θα επικοινωνήσει ο τεχνικος μαζι μου.Επισης δεν μπορω να το επιστρέψω και να παρω τα χρήματα μου γιατι βγήκε απο τη συσκευασία .Απορια πως βλέπεις οτι ενα καινούργιο πλυντηριο δεν λειτουργεί και παιρνεις πισω τα χρηματα σου αν δεν το βγάλεις απο τη συσκευασια?Πραγματικά οτι χειρότερο σε εταιρία ουδείς υπεύθυνος και την πληρώνουν κάποια παιδιά που δυστυχώς δουλεύουν το μεροκάματο του τρομου και ακουν τη δυσαρέσκεια μας χωρίς να φταίνε σε κατι.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ PUBLIC

  7. Μ. Τ.

    07/02 παραγγελία ψυγείου με REFRIGERATORS SERVICE PACK SAFETY NET και ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΨΥΓΕΙΟΥ PROMO. Το ψυγείο έρχεται 09/02 με ζημιά στο εσωτερικό της πόρτας του καταψύκτη. Η μεταφορίκη αρνείται να το πάρει πίσω και επικοινωνούμε με το public. Μετά απο αλλεπάλληλα τηλέφωνα μας ζητανε φωτογραφίες του ψυγείου. 4 μέρες αργοτερα και αφου ο κάθε τηλεφωνητης/τρια εχει ενημερωθεί για το θέμα μας, μας ζητούν να τους στείλουμε το s.n της συσκευής. Στο ερωτημά μας για πόσο θα ζούμε χωρίς ψυγείο αφού το παλιό μας το πήρανε για ανακύκλωση οι ίδιοι, μας λένε να πάμε τα πράγματα σε εναν γείτονα!!! Στελνουμε το s.n και επικοινωνουμε εμείς πάλι για να βρούνε το email στο οποιο εχει κάνει και ο καθε υπάλληλος διαφορετικό incident και μας λένε από το τεχνικό τμημα οτι ειναι εργοστασιακο πρόβλημα οποτε θα αντικατασταθεί αφου επικοινωνήσουν με την αντιπροσωπεία. Οι μέρες περνάνε και αγανακτησμένοι μιλαμε επιτελους με την αντιπροσωπεία και μας λένε να βάλουμε μπρος το ψυγείο και οτι θα ερθουν να μας αντικαταστήσουν την πόρτα όπως και έγινε και οτι αυτό έπρεπε να μας έχουν πεί απο τα public απο την αρχη. Μετά απο διαστημα 2+ εβδομάδων και ατελείωτα τηλέφωνα, ψέμματα και υποσχέσεις οτι θα γίνει αμεση αντικατάσταση έχουμε επιτέλους ψυγείο. Public ποτε ξανά, ανοργάνωτοι, άσχετοι και αδιάφοροι κρύβονται πίσω απο τα παιδάκια στο τηλεφωνικό κέντρο, τα email. Εταιρεία μεσάζοντας με βιτρίνα χωρις περιεχόμενο.

  8. Λουιζα Γ.

    26-2-2024 από το κατάστημα της Γλυφάδας παρήγγειλα και πλήρωσα προκαταβολικά laptop, με τον όρο (λόγω αναχώρησης) ότι θα το παραλάβω μετά από τρεις ημέρες, επειδή έπρεπε να σταλεί από το κατάστημα του Περιστερίου.
    Ακόμα περιμένω να έρθει όχι από το Περιστέρι, αλλά από κάποιον περιστερώνα των Αγράφων!!! Η αναξιοπιστία και το δούλεμα σ όλο το μεγαλείο.!!!

  9. Νικόλαος Τ.

    Δυστυχώς δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Παραγγελια 5/12/2023 με παράδοση 19 με 21/12 στο κατάστημα τελικά την παρέλαβα Φεβρουάριο. Ήταν δώρο για τα Χριστούγεννα. Το χειρότερο όμως είναι ότι δεν υπήρξε ποτε καμια δικιά τους επικοινωνία για ενημέρωση. Πολύ κρίμα για μια εταιρεία του μεγέθους τους να συμπεριφέρεται χειρότερα και από ένα κατάστημα της γειτονιάς. Καλοί οι αυτοματισμοί αλλά θα πρέπει να κάνετε κάτι Γι αυτές τις περιπτώσεις και όχι απλά να σφυρίζετε αδιάφορα.

  10. ηλεκτρονικη αγορα μεσα νοεμβριου 2 συσκευες bosch πλυντηριο στεγνωτηριο (η μια διαθεσιμη στεγνωτηριο και ηρθε και σχετικα γρηγορα μεσα δεκεμβριου 2023 η αλλη πλυντηριο παρολο που εγραφε διαθεσιμη τελικα ηρθε 20/1/2024 μετα απο δικη μου επικοινωνια) 3/2 χαλαει το πλυντηριο 7/2 ερχεται απο την bosch τεχνικος “να μην συζητησω οτι μου ειπε made in turkey τι περιμενεις???”(αλλη περιπτωση εκει) και βγαζει εκθεση αλλαγης μετα απο πιεση δικη μου 13/2 παει η εκθεση στα public (μαλλον δεν ειχαν ανακαλυψει τα mail για να παει πιο συντομα) πηγε ταχυδρομικος. τεσπα να μην τα πολυλογω απο τις 13/2 μεχρι και σημερα σε καθημερινη επικοινωνια με την τηλεφωνικη εξυπηρετηση η μονη εξελιξη που εχω ειναι οτι πρεπει να φοραμε τα ιδια ρουχα και εσωρουχα για 10μερες τετραμελη οικογενεια γιατι το τμημα επιστροφων εχει φορτω εργασιας οταν ζητας διευθυντη η προισταμενο σου λενε οτι δεν υπαρχει η οτι δεν μπορει να επικοινωνησει κανεις μαζι τους η με το τμημα επιστροφων οποτε το συμπερασμα μου ειναι οτι ειναι αχρηστοι στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση αχρηστο το λογιστηριο τουσ που δεν μπορει να βγαλει ενα πιστωτικο, αχρηστο το τμημα επιστροφων τουσ μαιμου τα προιοντα τουσ managers kai supervisors που κρυβονται σε λαγουμια και δεν ειναι κοντα στουσ πελατεσ τουσ οποτε αυτο τουσ καθυστα αχρηστουσ, και το αστειο της υποθεσης ειναι οτι εχεις τον κο.μπουρλα ceo να ανακοινωνει 22.000.000 επενδυσεις για το public και εχει ενα καρο αχρηστα τμηματα και διευθυντεσ που ξυνονται και κρυβονται οποτε τον ιδιο τισ επενδυσεισ του τον καθιστα αχρηστο γιατι αυτοσ ειναι το αφεντικο και υπαλληλοι ακολουθουν το αφεντικο λυπαμαι για ολουσ εκει μεσα.

  11. Χρυσα Τ.

    Σήμερα επισκέφτηκα το κατάστημα public στην Κομοτηνή για να αγοράσω το 15 pro max. Η κοπέλα που δούλευε στο ταμείο η Δήμητρα ήταν πολύ εξυπηρετική, και ευγενική.

  12. Ασπασία Κ.

    Κάναμε στις 06 01 24 μια παραγγελία 7800 ευρώ. Παραλάβαμε στις 27 01 24 και τα 2 από τα κλιματιστικά είχαν λάθος εξωτερικές μονάδες. Έκτοτε μετά από 10δες τηλέφωνα και μια επίσκεψη στο κατάστημα αγοράς και ταλαιπωρίας καθώς με στείλανε 2 φορές από Ελληνικό στον Πειραιά για να φωτογραφίσω τις συσκευασίες…σιγή ιχθύος. Βλέπετε δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να του πάρει ο Δ……. το κεφάλι. Τι να φωνάξεις στα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο!!!!!! Ασυντονιστοι, άσχετοι και ανεπαρκείς. Οι παραγγελίες που είχα κάνει τους 3 αυτούς μήνες αγγίζουν τις 14000 ευρώ!!!!! ΑΙΣΧΟΣ!!!!! ΜΑΚΡΥΑ!!!!!!!

  13. Panagiota P.

    Παρέλαβα μία παραγγελία σήμερα στο κατάστημα της Κομοτηνής. Ήρθε στην ώρα του το προιόν και η υπάλληλος εν ονόματι Δήμητρα Β. ήταν πολύ γρήγορη στην εξυπηρέτηση αλλά και ευγενική.

  14. Δημοσθενης Κ.

    Καλησπερα σας αγορασα απο το καταστημα public της κομοτηνης το κινητο i phone 14 pro οι υπαλληλοι του καταστηματος ηταν πολυ ευγενικοι χαμογελαστοι και εξυπηρετικοι αλλα μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση η κοπελα στο ταμειο με ονομα δημητρα αν θυμαμαι καλα η οποια ηξερε τα παντα σχεδον για το συγκεκρημενο κινητο που ηθελα να αγορασω.Εμεινα ιδιαιτερα ευχαρηστημενος απο την αγορα μου και φυσικα προτεινω το καταστημα public της Κομοτηνης αναιπιφυλαχτα για αγορες

  15. ΝΙΚΟΣ Π.

    ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ marketplace από τα PUBLIC αποκλείεται να ΥΠΑΡΧΕΙ! Παραγγελία που ακυρώθηκε από της 20/12/23, με αίτημα την επιστροφή χρημάτων, σήμερα 13/02/24 δεν έχουν επιστραφεί. Κερδοσκοπούν στην πλάτη των πελατών τους.

  16. Παρη Τζινα Τ.

    ps4 pro,3 φορές την κονσόλα πήγα,15 μέρες την πρώτη φορά για επισκευή,μετά από 20 μέρες ξανά χάλασε άλλες 15 μέρες για επισκευή,μετά από 15 μέρες ξανά χάλασε,22 μέρες για επισκευή,μετά από 3 μέρες ξανά χάλασε και αναρωτιέμαι για πιο λόγο δεν κάνουν αντικατάσταση της κονσόλας αφού έχει κάθε φορά το ίδιο πρόβλημα και δεν μπορούν να το λύσουν.και με έξτρα εγγύηση πληρωμένη.

  17. ΣΠΥΡΟΣ Κ.

    στισ 05/02/24 αγορασα απο τα public τησ αργυρουπολησ μια φριτεζα αεροσ που δεν ηταν αμεσα διαθεσιμη και με ενημερωσαν οτι σε δυο εργασιμεσ ημερεσ θα ηταν στο καταστημα για παραλαβη. περασαν δυο εργασιμεσ ημερεσ και μετα απο επικοινωνια που ειχα με εκπροσωπο τησ εταιριασ με ενημερωσε οτι η εταιρια ειχε δικαιωμα να το παραδωσει μεχρι τελοσ του μηνα και αν ερθει νωριτερα θα ενημερωσει… ζητησα επιστροφη του ποσου και δεν προκειται να αγορασω ποτε ξανα απο την συγκεκριμενη αλυσιδα καταστηματων!!

  18. απαραδεκτοι κοροϊδεύουν πωσ υα ερθει σε έ εργάσιμεσ με προκαταβολή και η παραγγελία δεν ξερει κανεις να σου πει ποτε θα παραλάβεισ

  19. Σωτήρης Σ.

    Έχω παραγγείλει έναν υπολογιστή εδώ και έναν μήνα και ακόμα να έρθει. Η ιστοσελίδα έλεγε πως θα έρθει σε μια εβδομάδα Μαξ! Έλεος

  20. Παναγιώτης Κ.

    Παρηγγειλα μια θηκη για το κινητο μου προχθες 31 Ιαν 2024…μου ειπαν να παω την Παρασκευη 2 Φεβ 2024 στις 2 το μεσημερι απο το καταστημα Περιστεριου να την παραλαβω και πηγα στις 6μμ και η θηκη οχι μονο δεν υπηρχε αλλα δεν ηξεραν ουτε καν ποτε θα ερθει…ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!!!!!!

  21. Απόστολος Γ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, μου πούλησαν λάθος βάση για την τηλεόραση με αποτέλεσμα να αποκολληθεί και να σπάσει η τηλεόραση και η βάση και να γίνει ζημιά στον τοίχο. Όχι μόνο δεν ανέλαβαν την ευθύνη να αντικαταστήσουν το προϊόν, αλλά με κορόιδευαν για πολλούς μήνες. Οι υπάλληλοι εκτός από άσχετοι είναι και αγενέστατοι και σε παραπέμπουν από τον έναν στον άλλο με σκοπό να κουραστείς να αγανακτήσεις και να σταματήσεις να ασχολείσαι, προφανώς αυτή είναι η «γραμμή» της εταιρείας

  22. παραγγελία πληρωμένη προ 20 ημερών!!!!!!!έδινε παράδοση σε λίγεσ ημερεσ!!!! ακόμα τίποτα!!και τα προϊόντα δείχνουν άμεσα διαθέσιμα να μπεις να τα παραγγείλεις εξ αρχής!!!+απαράδεκτο
    ποτέ ξανά

  23. Φίλιππος Ο.

    Εκανα παραγγελια κατι ακουστικα bleutooth, ανοιξα το δεμα της μεταφορικης και η συσκευασια των ακουστικων ηταν ανοιχτη και ελειπαν και τα ακουστικα και το καλωδιο. Μαλλον υπαρχουν καποια τζιμανια εκει μεσα που παιζουν με τα λεφτα με των ανθρωπων.

  24. Αναστασια Μ.

    Πήρα έναν εκτυπωτή στις 3/8/23 στο public Κορίνθου. Αρχές Ιανουαρίου τώρα ενώ είναι στην εγγύηση παρουσίασε κάποιο θέμα και το πήγα αφού είναι στην εγγύηση στο public. Εκεί έχουν μέσα σέρβις την i repear. Έκανε τα απαραίτητα να τον παραλάβει, σε 10 εργάσιμες μου είπαν θα γίνει αντικατάσταση. Αλλά ο εκτυπωτής που μου έφεραν ήταν επισκευασμένος, χωρίς ούτε καν τις οδηγίες εγκατάστασης. Πολύ χάλια αντιμετώπιση δεν θα ξαναπάρω τίποτα από το puplic είναι μέχρι να πουλήσουν κάτι και μετά δεν αναλαμβάνουν,πολύ χάλια.

  25. Σταυρουλα Τ.

    Έκανα παραγγελία 25/01/24 και ο μόνος λόγος που την έκανα στα PUBLIC ήταν γιατί θα το είχα την επόμενη ήμερα 26/01 ενώ από Σκρουτζ θα ερχόταν 29/01 και φθηνότερα !

    Εγώ όμως τα βιαζόμουν γιατί είναι εργαλείο δουλειάς και το παλιό μου κάηκε!

    Παίρνω τηλέφωνο από το Σάββατο και μου λένε είναι σε ενδοδιακινηση από αποθήκη της Θεσσαλονίκης, παίρνω σήμερα μου λένε είναι σε ενδοδιακινηση και λέω από το Σάββατο είναι σε ένδοδιακινηση σε μετακίνηση εντός Θεσσαλονίκης, δηλαδή 3 ημέρες μετακινείτε από την αποθήκη στο κατάστημα του κέντρου ;

    Απλά μπορείτε να ενημερώνεται το site σας ότι δεν είναι διαθεσιμα τα προϊόντα σας να μην μπαίνουμε σε διαδικασία παραγγελίας !

    Είμαι σίγουρη ότι αυτό που παράγγειλα δεν είναι διαθέσιμο γιατί ζήτησα να το παραλάβω από την αποθήκη αφού είναι τόσο δύσκολο να πας απο δυτικά κέντρο αλλά μου είπε αγενέστατα οτι ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΔΟΔΙΑΚΙΝΗΣΗ από το Σάββατο και με κοροϊδεύεται. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ PUBLIC !!!!