Μ. Τ.


Review on Public

  1. Μ. Τ.

    07/02 παραγγελία ψυγείου με REFRIGERATORS SERVICE PACK SAFETY NET και ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΨΥΓΕΙΟΥ PROMO. Το ψυγείο έρχεται 09/02 με ζημιά στο εσωτερικό της πόρτας του καταψύκτη. Η μεταφορίκη αρνείται να το πάρει πίσω και επικοινωνούμε με το public. Μετά απο αλλεπάλληλα τηλέφωνα μας ζητανε φωτογραφίες του ψυγείου. 4 μέρες αργοτερα και αφου ο κάθε τηλεφωνητης/τρια εχει ενημερωθεί για το θέμα μας, μας ζητούν να τους στείλουμε το s.n της συσκευής. Στο ερωτημά μας για πόσο θα ζούμε χωρίς ψυγείο αφού το παλιό μας το πήρανε για ανακύκλωση οι ίδιοι, μας λένε να πάμε τα πράγματα σε εναν γείτονα!!! Στελνουμε το s.n και επικοινωνουμε εμείς πάλι για να βρούνε το email στο οποιο εχει κάνει και ο καθε υπάλληλος διαφορετικό incident και μας λένε από το τεχνικό τμημα οτι ειναι εργοστασιακο πρόβλημα οποτε θα αντικατασταθεί αφου επικοινωνήσουν με την αντιπροσωπεία. Οι μέρες περνάνε και αγανακτησμένοι μιλαμε επιτελους με την αντιπροσωπεία και μας λένε να βάλουμε μπρος το ψυγείο και οτι θα ερθουν να μας αντικαταστήσουν την πόρτα όπως και έγινε και οτι αυτό έπρεπε να μας έχουν πεί απο τα public απο την αρχη. Μετά απο διαστημα 2+ εβδομάδων και ατελείωτα τηλέφωνα, ψέμματα και υποσχέσεις οτι θα γίνει αμεση αντικατάσταση έχουμε επιτέλους ψυγείο. Public ποτε ξανά, ανοργάνωτοι, άσχετοι και αδιάφοροι κρύβονται πίσω απο τα παιδάκια στο τηλεφωνικό κέντρο, τα email. Εταιρεία μεσάζοντας με βιτρίνα χωρις περιεχόμενο.

Επικοινωνία