Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 455 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

455 κριτικές για “Public

  1. Nικος Β.

    εκανα μια παραγγελια 21 νοεμβριου την οποια προπληρωσα.ηταν να ερθει στα χερια μου εντος 3 ημερων δλδ 24 νοεμβριου.εχουμε φτασει 1 δεκεμβρη και οχι απλως δεν εχει ερθει,ενημερωθηκα οτι υπαρχει ενδεχομενο να ερθει στις 6 δεκεμβριου…οποτε η κριτικη δυστυχως πρεπει να γινει και στα καταστηματα της αλυσιδας των public γιατι δεν ψαχνουν σωστα τις μεταφορικες με τις οποιες συνεργαζονται ενω εχουν γινει πολυαριθμες καταγγελιες για την εν λογω μεταφορικη και συνεχιζουν την συνεργασια μαζι τους.
    εννοειται πως ακυρωσα την παραγγελια.

  2. Κατερινα Σ.

    η παραγγελια μου οχι μονο δεν εχει ερθει δεν εχετε αξιωθει να λυσετε το προβλημα που εχει δημιουργηθει. η παραγγελια την εκανα 13 νοεμβριου και δεν την εχω παραλαβει ακομα δεν ξερω καν που βρισκετε. παλιοκλεφτεσ εχετε παρει τα λεφτα μου εχω πληρωσει μεσω κλαρνα και δεν εχω παραλαβει την παραγγελια εναν ολοκληρο μηνα τωρα. θα σασ κανω μυνηση και σε εσασ και στην μεταφορικη. ειστε απαισιοι μου εχετε κανει ψυχολογικη κακοποιηση μη ξεροντασ που ειναι ενα αντικειμενο το οποιο πληρωσα χρειαζομαι και ποτε δεν παρελαβα. θα το φτασω μεχρι τελουσ μεχρι τα καναλια θα βγω να σασ ξεφτιλισω ομαδικωσ εκει στην public. ειστε οτι χειροτερο. μιλαω για μια παραγγελια που εχω πληρωσει παλιοκλεφτεσ και δεν ξερω καν που βρισκεται. απαισιοι ανθρωποι αντιεπαγγελματιεσ.

  3. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι.

    Το τηλεφωνικό τους κέντρο είναι ότι πιο χειρότερο έχω αντιμετωπίσει. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Παρήγγειλα με online παραγγελία ένα Monitor Xiaomi 27″ την Κυριακή 26/11/2023 με παράδοση την επόμενη ημέρα 27/11/2023 από το κατάστημα του Συντάγματος. Μετά από 4 τηλεφωνικές συνομιλίες με το τηλεφωνικό τους κέντρο και δικαιολογίες του τύπου 1. το κατάστημα του Συντάγματος έχει συστημικό πρόβλημα και δεν μπορούν να δώσουν παραγγελίες 2. Το προϊον βρίσκετε στο κατάστημα αλλά δεν έχει τιμολογηθεί λόγο φόρτου εργασίας 3. Υπάρχει πρόβλημα με τον προμηθευτεί και μάλλον θα παραλάβουμε την Παρασκευή 01/12/2023 4. Κάνουμε αίτημα στο κατάστημα και δεν μας απαντούν. Σήμερα λοιπόν πήγα στο κατάστημα του Συντάγματος και με εξυπηρέτησε μια υπάλληλος η κα. Μ Βένια η οποία ήταν άψογη και τέλεια καταρτισμένη μου έδωσε λύση σε 10′. Είδε ότι υπάρχουν 4 τεμάχια στην κεντρική αποθήκη και δεν υπήρχε ημερομηνία παραλαβής. Είδε μέσα στο σύστημα που υπήρχε διαθέσιμο το προϊον και σε συνεννόηση με άλλη εξαίρετη συνάδελφο της στο Public του Metro Mall στο Αγ. Δημήτριο την κα. Τ Δήμητρα μπόρεσα να παραλάβω σήμερα το Monitor. Θέλω να δώσω 10 ΑΣΤΕΡΙΑ στις δύο υπαλλήλους γιατί στην πραγματικότητα αυτοί οι υπάλληλοι κρατούν τις εταιρείες και -10 στο τηλεφωνικό κέντρο του Public.

  4. Παναγιώτης Τ.

    Ότι χειρότερο έχουμε συναντήσει σίγουραΥ.Γ ταυτίζονται πολλά άτομα μαζί μας.Πηραμε μια ηλεκτρική σκούπα εδώ κ 3μηνες παρουσίασε πρόβλημα τις πρώτες ημέρες την στείλαμε μέσα στην εγγύηση πίσω,έχουμε επικοινωνήσει με το τηλ κέντρο της public πάνω από 10 φορές δεν σου απαντάει κανένας συγκεκριμένα και να σε βοηθήσει για δικά τους πρόβληματα έχουν κάτι σαν γραφειοκρατία στο εσωτερικό τους με αποτέλεσμα να χρειαστεί να πάρουμε άλλη σκούπα και να μας παίρνει η acs ότι πρέπει να πληρώσουμε τα λεφτα της μεταφοράς γιατί δεν την έχουν δεχτεί με λίγα λογια κάποιους μηνες χωρίς σκούπα (μέχρι να πάρουμε απόφασηότι δεν θα βγάλουμε άκρη μαζί τους)άχρηστη η σκούπα που πήραμε από το κατάστημα τους λ,αγορά νεασ κ πληρώσαμε και την κούριερ για δικά τους λαθοι .1η φορά κάνω σχόλιο για κάτι που έχω αγοράσει αλλά πραγματικά ότι χειρότερο έχουμε συναντήσει σε όλους τους τομείς

  5. Mia M.

    απαραδεκτοι….η βιτρινα του μαρανε με τα φωτακια!!! αφυγραντηρασ ηταν ν παραδοθει μετα απο 3 μ 4 μερεσ περασαν 10. τουσ παιρνεισ τηλ κ σου λενε θ καταχωρησω το αιτημα σασ!!! μετα απο 10 μερεσ!!!! οι υπαλληλοι ενω αντικειμενικα δεν φταινε κ απλα ακουν τουσ εξαλλουσ πελατεσ δεν εχουν τι ν σου απαντησουν. θα κινηθω νομικα μονο κ μονο γιατι τουσ πληρωνεισ κ μετα τρεχεισ για τα αυτονοητα….απλα απαραδεκτη πολυεθνικη!!!!!

  6. Αναστάσιος Κ.
  7. Ιωάννα Κ.

    Ο,τι να ναι…τα βιβλία,όχι όλα ,αναμένω κάνα 2 ακόμα, ήρθαν σε μια ελεεινή κούτα φυρδιν μιγδην,λες κι είχα πάρει κι εγώ δεν ξέρω τι.Ντοματες???Στο σχόλιο δεν μπορώ να επισυνάψω φώτο για να δείξω το χάλι.Ντροπη.

  8. Κωστας Α.

    Είναι ότι χειρότερο έχω βρει σε αγορές ηλεκτρικών ειδών. Αφού μου έδωσαν χρόνο παράδοσης μετά από 6 μέρες στην συνέχεια το ανεβαλαν 2 φορές. Απαράδεκτοι. Ακύρωσα την παραγγελία

  9. Γεώργιος Χ.

    Εάν θέλετε να μην παραλάβετε ποτέ τα προϊόντα που πληρώσατε εμπιστευτείτε την εταιρεία Svuum που συνεργάζεται με τα Public.
    Μια εταιρεία «μαϊμού» στην οποία δεν σηκώνει κανείς το τηλέφωνα και δεν παρέχει καμία ηλεκτρονική εξυπηρέτηση.
    Προσωπικά έχουν καθυστερήσει τρεις μέρες τα προϊόντα που έχω πληρώσει και είναι άφαντοι!

  10. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ.

    Απαράδεχτοι !!!!!!
    Τους κάλεσα για να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που είχα κάνει, με ενημέρωσαν ότι δεν γίνεται γιατί η παραγγελία είχε ήδη φτάσει στο κατάστημα. Με ρώτησε η κοπέλα στο τηλ. κέντρο αν ήθελα να κάναμε μαζί την παραγγελία, τι ήθελα και δέχτηκα ;;;;;;;;;; Έχει περάσει 1 μέρα και δεν μου έχουν στείλει ακόμη mail με τον κωδικό της παραγγελίας, ούτε track id …ΤΙΠΟΤΑ !!!! Ενώ έχω κάνει κανονικά την πληρωμή !!!!!!! Τους καλώ σήμερα και μου λένε δεν φαίνεται η πληρωμή !!!!!!! Παρ ‘όλα αυτα ομως, τους λέω, δεν μου έχετε προωθήσει κάποιο mail που να λέει ότι εκκρεμεί η πληρωμή, ως είθισται !!!! Και θα πρέπει να σας καλώ και να με έχετε στην αναμονή ! Και τωρα θα πρέπει να βρω την χρέωση που έχει γίνει στην τράπεζα να το προωθήσω στο λογιστήριό τους και μετά να περιμένω να μου επιστραφεί το ποσό !!!!!!!!!!!!!!!!! Απλά άχρηστοι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αν είχα κάνει μόνη μου την παραγγελία θα είχα λάβει ήδη το προϊόν !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. ΓΙΟΥΛΙΑΝ Π.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση όσο αφορά τα κεντρικά τους γραφεία στην Αθήνα . Στην Κατερίνη μια χαρά είναι τα παιδιά και ο διευθυντής θέλει συνέχεια να σε βοηθήσει.
    Ούτε τετράδιο ούτε στιλό πλέων ….

  12. ΤΑΝΙΑ Π.

    Απαράδεκτοι και τραγικοί. Παρήγγειλα και πλήρωσα hands-free Bluetooth μέσω υπηρεσίας box now. Η παραγγελία μου έγινε αποδεκτή όμως δεν μου έστειλαν ποτέ μέσα στο χρονικό διάστημα που μου έδιναν pin και μετά από δική μου πρωτοβουλία έτσι απλά μου απάντησαν ότι έχει γίνει επιστροφή του προϊόντος.

  13. ΧΡΗΣΤΟΣ Κ.

    Τιμές υψηλές , αργούν στην παράδοση της παραγγελίας και αν τύχει να πεσεις σε καλο υπάλληλο στην εξυπηρέτηση πελατών

  14. ΑΘΑΝΑΣΙΑ Π.

    Η Χειροτερη εταιρια περιμενω απο τις 3 Νοεμβρη 2023 ενα κινητο και οτι εχει φυγει με την acs και ακομα περιμενω σημερα μου ειπαν οτι δεν εχει φυγει και οτι θα διεθετησουν το θεμα και ακρη δεν εχουν βγαλει εχω πληρωσει και με κοροιδευουν καθε μερα καθε υπαλληλος και διαφορετικα μεχρι αριθμο τηλεφωνου μου εδωσαν για αριθμο αποστολης ελεος με την κοροιδια τους αισχος 0 0 0

  15. Panagiotis Kapotis K.

    Από τον Αύγουστο περιμένω αντικατάσταση του προβληματικού κλιματιστικού που μου πουλήσατε και ακόμα με κοροϊδεύουν τα υπάλληλακια σασ πωσ θα λυθεί εντωσ 24ωρεσ.ενασ υπεύθυνος -κατοχοσ αυτήσ τησ μαϊμού εταιρείας δεν τα βλέπει τα σχόλια;ΑΠΑΤΗ.θα τα πούμε στα δικαστήρια πλέον
    Που είναι η εγγύηση που λέτε στο κόσμο ρε απατεώνες;

  16. Το Σάββατο 4/11/23 ,πήγαμε στο κατάστημα της Πάτρας και παραγγείλαμε ηλεκτρικά είδη.Η πωλήτρια ,ευγενέστατη,μας είπε ότι μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας,θα παραλαμβάναμε το εμπόρευμα ,στο σπίτι μας στο Αίγιο.Το Σάββατο ,11/11 και αφού δεν είχαμε ούτε ειδοποίηση ,καλέσαμε την εξυπηρέτηση πελατών και μας είπαν ότι το σύστημα ,τους βγάζει ημερομηνία παράδοσης από 20κάτι Νοεμβρίου μέχρι 9/12.Δυστυχώς ,δεν φταίνε οι εταιρείες,που συμπεριφέρονται κατ αυτό τον τρόπο ,φταίει ,ότι δεν υπάρχει κάποια σοβαρή υπηρεσία,του αρμόδιου υπουργείου εμπορίου ,στην οποία θα μπορούσε να απευθυνθεί ο πελάτης,και αφού διαπιστωθεί η ασυνέπεια της οποιασδήποτε εταιρείας,γαιτί δεν είναι μόνο τα public, να τους επέβαλαν τέτοια πρόστιμα,που θα έκαναν τα στελέχη που διοικούν αυτές τις εταιρείες να είναι πολύ προσεκτικοί σε όλα τα στάδια επικοινωνίας με τους πελάτες.
    Οσα χρόνια πηγαίναμε στα media markt ,είμαστε πολύ ευχαριστημένοι,πρώτη φορά στα public ,απογοήτευση ,λόγω της ασυνέπειας στον χρόνο παράδοσης. Τέλος και στα public δεν υπάρχει προιστάμενος ,υπεύθυνος ,για να μιλήσει ο πελάτης,τηλεφωνικά.

  17. ΚΩΣΤΑΣ Μ.

    Βρήκα 4 οθόνες 65 για μια δουλειά. Τηλεφωνώ μου λένε διαθέσιμες πληρώνω 2500. Καλώ την επόμενη μέρα εγώ πάντα, και μου λένε δεν υπάρχουν ακύρωση παραγγελίας. Αυτό 25/10. Τους στέλνω ότι μου ζήτησαν με mail και μέχρι σήμερα 11/11 ακόμη περιμένω τα χρήματα μου. Αν αυτό δε διώκεται ως αδικαιολόγητος πλουτισμός τότε ποιο;

  18. Δημήτρης Κ.

    Παρέλαβα αντικαταβολή 2 Toner
    Με παραστατικό λάθος.
    Καλή τη πίστη πλήρωσα και εν συνεχεία τηλεφωνικά ζήτησα το σωστό παραστατικό, δηλαδή Τιμολόγιο αντί δελτίο Αποστολής
    που εσφαλμένα έστειλαν.
    Τηλεφώνησα 4 φορές τις επόμενες 10 – 12 μέρες και τελικά αρνήθηκαν να ακυρώσουν το Δελτίο αποστολής και να εκδώσουν το Σωστό Παραστατικό.

    Απαράδεχτη συμπεριφορά.
    Ήμουν χρόνια πελάτης με πολλές
    επαγγελματικές αγορές.

    Μαύρο στο Public!!

  19. ΚΑΤΕΡΙΝΑ Γ.

    Χρεώνει τη κάρτα μου για παραγγελία που ακυρώθηκε

  20. Μαρια Σ.

    Όταν στο site αναφέρει την διαθεσιμότητα των προϊόντων στα καταστήματα και τελικά πας στο κατάστημα και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα … ???Μπορώ να βάλω κατι παραπάνω από 1 αστεράκι???

  21. πιτσα μ.

    Έχω παραγγείλει ακουστικά εδώ και 15 μέρες και όλο μου λένε ότι αύριο έρχεται η παραγγελία! Για τον *** καβάλα!

  22. Αθανασία Γ.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση σχεδόν τρεις μήνες ταλαιπωρίας..Ντροπή τους.Η χειρότερη εταιρεία. Κλειστε την αφού δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε. Ποτέ δεν θα ξανά ψωνίσω και θα αποτρέπω όποιον μου πει ότι σκέφτεται να επιλέξει την συγκεκριμένη εταιρεία. Άθλιοι….

  23. ΜΑΝΟΛΗΣ Π.

    Είδα στην σελίδα του Public το βιβλίο Νινέτ 11,53€ και αφού το αγόρασα από το κατάστημα, ανακάλυψα εκ των υστέρων (απόδειξη με email) ότι το πλήρωσα 15 €. Το χειρότερο είναι ότι παράγγειλα κι άλλο βιβλίο.

  24. ευριδικη τ.

    Ουτε στο δημοσιο τετοιο χαλι κ εκει ακομη εχουν βελτιωθει. Λαθος στη διευθυνση παραδοσης που ειναι αλλη απο τη διευθυνση τιμολογιου και την παραδοση και στην παραλαβη του παλιου. απο ο,τι φαινεται οι κοπελιτσες στο τηλεφωνικο κεντρεο με τις γλυκιες φωνες πιο πολυ κοιταζονται στον καθρεπετη στα διαλλειματα παρα κοιταζουν τις σωστες διευθυνσεις . Και στο καταστημα ειχαν πιασει κουβεντα για το ποτε εχουν αδεια. Χαλι μαυρο.

  25. Θεοδώρα Π.

    Η φίλη μου κάνει μπάνιο εδώ και 2 μήνες σπίτι μου