Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 455 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

455 κριτικές για “Public

  1. Γεώργιος Π.

    Έχουν στο site τους οτι συνεργάζοντε με την Εθνικη (go4more),πας εκεί και σου λέει δεν συνεργαζόμαστε.Οταν τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν έχετε δίκιο δεν έπρεπε να το γράφει το site

  2. Ελλη Γ.

    Κανένα σεβασμός στα παιδιά.! Παρήγγειλα τα βιβλία τους από τις 05/09/2023 κ μου στείλανε μήνυμα στις 12/09/2023 αφού έχουν ξεκινήσει τα σχόλεια ότι θα φτάσουν .. Σούπερ!!! Παρεπιπτόντως μου δίνανε dead line, για τις 11/09/2023

  3. Θοδ Κ.

    Εκανα μια τηλεφωνικη παραγγελια για ενα πλυντηριο ρουχων αφου με ενημερωσαν οτι το προιον υπαρχει κανονικα στις αποθηκες και θα το παραλαμβανα μεσα στις επομενες 5 μερες. Εχουν περασει 15 μερες και ακομα περιμενω. Ψεματα βροχη στο τηλεφωνικο κεντρο οτι πλυμμηρισαν οι αποθηκες και οτι τελικα δεν το ειχαν στις κεντρικες αποθηκες στην αθηνα αλλα σε αλλες αποθηκες.

  4. Αθανάσιος Β.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση με ψέμματα και κοροϊδία, παράγγειλα μια τηλεόραση 14-08-2023 μου έβαλαν ημερομηνία παράδοσης , 23-08-2023 από τις 20-08 τους τηλεφώνησα για να μάθω με πια μεταφορική θα μου σταλεί και η απάντηση είναι δεν υπάρχει στο σύστημα .
    Στις 21-08 τους καλώ και μου λένε ότι σήμερα παραδόθηκε στην μεταφορική εταιρεία Βεινόγλου που συνεργάζονται , στις 22-08 καλώ την μεταφορικη και μου λένε πως δεν υπάρχει καμία καταχώρηση και καμία παραλαβή .
    Με καλούν από την μεταφορική την ίδια μέρα και μου λένε πως τους απάντησαν πως η παραγγελία ακυρώθηκε για δικούς τους λόγους .
    Τους καλώ εξοργισμένος και τους ζητώ τον λόγω της κοροϊδίας και μου λένε συγνώμη πλημμυρίσαμε στο κατάστημα του αγίου Δημητρίου .
    Αμέσως μου στέλνουν μνμ με νέο μνμ καινούρια παραγγελία , και παραγγελία παράδοσης 6-9 , τους καλεσα , τους απείλησα με μηνύσεις και μόνο τότε με πήρε η διευθύντρια του Αγίου Δημητρίου να ζητήσει συγνώμη και να μου δώσει κ μία δωροεπιταγή 30 ευρώ .
    Δήθεν θα έφευγε η παραγγελία από το Κατάστημα συντάγματος την επόμενη ημέρα και με προτεραιότητα , κοροιδία και από εκεί , τους κάλεσα και τους είπα αν μέχρι 30-08 δεν έχω την τηλεόραση θα μεταβώ στην Αθήνα και θα κάνω μήνυση , με κάλεσαν ξανά για συγνώμες και ψέμματα και τελικά παρέλαβα 31-08.
    Αν μπορείτε να αποφύγετε την συγκεκριμένη εταιρεία κάντε το .
    Τραγικοί και ψεύτες !

  5. Ούτε που ξέρετε τί σας γίνεται. Ενδιαφερόμουν για καρέκλα γραφείου gaming. Στο τηλεφωνικό σας κέντρο με ενημέρωσαν ότι ποικιλία έχει στο κατάστημα σας στο κέντρο. Μετά τη δουλειά μου απόγευμα πήγα. Είχε μόνο 2 καρέκλες να δω και να δοκιμάσω να κάτσω. Ότι να ναι δηλαδή. Ρώτησα και μου είπαν ότι ποικιλία έχει στο κατάστημα σας Συγγρού πρώην media markt. Πήγα κι εκεί και πάλι 2 είχε.
    Δεν ξέρετε τί σας γίνεται. Νομίζετε ότι έχουμε χρόνο να τρέχουμε στα καταστήματα σας, αφού μας κοροϊδεύετε. Έτσι χάνετε πελάτες. Έτσι πήγαμε σε ανταγωνιστή σας και αγοράσαμε καρέκλα γραφείου gaming, αφού από εσάς Public δε βρήκαμε προκοπή. Κρίμα. Κάποτε είσαστε κάτι.

  6. Αγόρασα ένα κινητό 3/8/23 έφυγα για διακοπές διαπίστωσα ότι απο την αρχη κολλούσε , δεν ανταποκρινόταν αμέσως όταν το άγγιζα, έκλεινε όποτε ήθελε και δεν άνοιγε αμέσως.Το πήγα πίσω 25/8/23 μου είπαν δεν μου δινουν καινούργιο γιατί έχουν περάσει 14 μέρες, πράγμα για το οποίο δεν είχα ενημερωθεί.Το έστειλαν για φτιαξιμο και επειδή είχα πληρώσει έξτρα ασφάλεια μου έδωσαν ένα κινητό μέχρι να φτιαχτεί το δικό μου. Το τηλ που μου έδωσαν ήταν ότι χειρότερο είχαν.Δεν ανταποκρινόταν ούτε στις κλήσεις.Παραπονεθηκα δεν έγινε τίποτε.Δεν πρόκειται να τους ξαναδώσω ούτε ένα ευρώ.

  7. Είμαι πελάτισσα εδώ και χρόνια και πλέον δεν πρόκειται να ξαναπάρω κάτι απο την συγκεκριμένη εταιρεία. Πρίν 3ημερες πήρα δώρο στο βαφτιστήρι μου ένα παιχνίδι Playstation κι όταν το έβαλε στην κονσόλα του, δεν έπαιζε. Σήμερα που πήγε ο κουμπάρος μου σε ένα κατάστημα τους, του είπαν ότι δεν του το αλλάζουν γτ έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Τους πρότεινε να το δουν και οι ίδιοι στο κατάστημα ότι δεν παίζει το παιχνίδι και του είπαν ότι δεν έχουν κονσόλα να το δούν. Πήρα τηλέφωνο στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών και μου είπαν ότι η πολιτική της εταιρείας είναι αυτή και μου έφεραν παράδειγμα ότι αν πάρω ενα ρούχο και κόψω το ταμπέλακι, δεν μου το αλλάζουν. Ωστόσο οι σοβαρές εταιρείες, εξυπηρετούν τούς πελάτες τους και δεν φέρονται με αυτόν τον τρόπο. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και δεν μου έδωσαν στο τηλέφωνο κανέναν. Τώρα λοιπόν εγώ το παιχνίδι που πλήρωσα τόσα λεφτά, θα το πετάξω προφανώς γιατί δεν έχω να κάνω με σοβαρή εταιρεία που δίνει λύσεις στα προβλήματα των πελατών της!

  8. Ιωαννα Δ.

    Καθυστέρηση 20 ημερών χωρις καμία ειδοποίηση από τους υπεύθυνους!Κάλεσα 5 φορές από την υποτιθέμενη ημέρα παράδοσης και μονίμως μια αναβολή μέχρι που φτάσαμε τις 20 ημέρες καθυστέρησης.

  9. Ειρήνη Χ.

    Όχι και τόσο καλή εμπειρία. Μεγάλη καθυστέρηση στην παραλαβή της παραγγελίας μου. Παρέλαβα κατόπιν δικής μου όχλησης, μετά απο 5 ημέρες.

  10. Ειρήνη Σ.

    Ένα αστέρι και μόνο για την ευγένια των συνεργατών της εταιρείας. Είναι απαράδεκτο να χρεώνει η εταιρεία την χάρτινη συσκευασία δώρου (0,50€) για λόγους φιλικούς προς το περιβάλλον, ενώ την αναλώσιμη πλαστική 0.09€. Πίσω από το σενάριο για την κλιματική κρίση κρίβονται τα κρυφά κέρδη που εισπράττονται από τους καταναλωτές, ενώ η νομοθεσία επιτρέπει την χρήση χάρτινης συσκευασίας χωρίς αντίτιμο.

  11. Κωνσταντίνα Α.

    Η χειρότερη εταιρεία. Καμία εξυπηρέτηση πελατών σε ελαττωματικά προϊόντα.

  12. N. E.

    Πήραμε μια τηλεόραση από τ public…… Η τηλεόραση ήρθε σε ανοιγμένη συσκευασία ,…έλειπαν πράγματα από μέσα και ήταν ελαττωματική ως προς την υποδοχή της βίδας για τη βάση τοίχου στη πλάτη της. Μετά από επικοινωνία με τη γραμμή εξυπηρέτησης Public δεν υπήρξε καμία βοήθεια. ….((((

  13. Κατερίνα Δ.

    Εχω αγορασει ατμοσιδερο που ειναι στην εγγυηση ακομα κ σημερα εβγαζε νερά απο κάτω. Αντιστοιχο περιστατικο ειχα κ στο περελθόν κ το πηγα στο media markt και μου εδωσαν καινουριο αφου ηταν μεσα στα 2 χρονια της εγγυησης. Σημερα τους το πηγα κ μου ειπαν οτι το σερβις τους εχει κλεισει και να τους το παω μετα τις 18/8!!!
    Εγω αυριο φευγω για διακοπες….επιτρεπεται ολοκληρη εταιρία να εχει κλεισει το σερβις της κ να μην μπορει να εξυπηρετησει πελατες που εχουν αγορασει προιόντα κ τους καλυπτει η εγγυηση? Απαραδεκτοι. Ποιος ο ρολος τότε της εγγυησης? Ποτέ ξανά στο παρελθόν καμία εταιρία δεν μου εχει πει να το ελεγξουν πρωτα κ οποτε αυτοι αποφασισουν να μου πουν αν θα γινει αντικατασταση ή όχι. Απαραδεκτοι…ποτέ ξανά αγορά από αυτούς…

  14. Αγοραστηκε με πιστωτικη μια τηλέοραση με την γραπτη διαβεβαιωση οτι θα την εχω σε 3 εργάσιμες. Μετά απο 9 εργάσιμες κάνουν τους ανήξερους. Απαράδεκτη εταιρια στο customer serivce. Είναι μέχρι να στα πάρουν μετά το παπί.

  15. Γιώργος Χ.

    Αγοράσαμε 2 Laptop online τις 13/07/2023 και μετά από 20 ημέρες αδυνατούν να μας τα παραδώσουν ρίχνοντας της ευθύνες στην courier στην οποία δεν τα παρέδωσαν ποτέ!!!.
    Όταν τους ζητήσαμε να επιστρέψουν πίσω τα χρήματα μας είπαν να μας δώσουν κουπόνια να πάρουμε κάτι άλλο.
    Μετά από 10 ημέρες με επικοινωνία ακόμη δεν έχουν παραδώσει τα laptop (δεν νομίζω ότι τα έχουν στο stock τους) αλλά ούτε είναι διαθετιμένοι να επιστέψουν τα χρήματα με διάφορες προφάσεις και δικαιολογίες.

    Απλά μείνετε μακριά από τους κλέφτες & ψέυτες!!!

  16. Aγγελική Μ.

    Έκανα δώρο μια δωροκάρτα (e – gift) και ο παραλήπτης δεν έλαβε ποτέ το δώρο του. Έχουν πέράσει δύο εβδομάδες και αφου προσπαθήσαμε να εξαργυρωθεί η κάρτα και με άλλο τρόπο που μας υπέδειξαν ο οποίος επίσης δεν λειτουργεί ακόμα είπαν ότι θα λάβω πίσω τα λεφτά μου και περιμένω 3 μέρες. Έχω ακούσει άπειρες δικαιολογίες. Οι εργαζόμενοι ειναι ευγενικοί αλλά η εταιρεία σκέτη απογοήτευση

  17. Αμαλία Δ.

    Οτι χειρότερο υπάρχει.6/7 πάω το κινητό μου γιατί χάλασε για να μου πουν τι έχει ,αν το καλύπτει η εγγύηση(το είχα αγοράσει Μάιο 2022. Είχα πληρώσει 50€παραπάνω για να έχει ασφάλεια το κινητό και 2 χρόνια εγγύηση).Μου είπε η κοπέλα ίσως χρειαστεί να το στείλουμε Αθήνα και οτι σε 10 μέρες θα το εχω πίσω.σε 3-4 μέρες θα με εχουν ενημερώσει για το τι έχει το κινητό,για το αν το καλύπτει η εγγύηση και αν δεν το καλύπτει αν με συμφέρει οικονομικά να επισκευαστεί.Πάρα πολύ ωραία σκέφτηκα..ωραία οργάνωση,ωραία εξυπηρέτηση.μου στέλνουν μετά απο 3-4μέρες μήνυμα οτι το κινητό μου βρίσκεται σε καλά χέρια και οτι περνάει απο τον τεχνικό έλεγχο.εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής 16-19/7.τέλεια λέω…17 του μήνα καλώ για να δω τι γίνεται.λεω της κοπέλας οτι δεν με έχει ενημερώσει κάποιος αν τελικά το καλύπτει η εγγύηση και πότε θα το έχω..μου λεει αφου δεν έχετε ενημέρωση τότε θα το καλύπτει.θέλει 15 μερες μου λεει απο τότε που το στείλαμε.Δηλαδή της λεω απο Πέμπτη, Παρασκευή (ηταν Δευτέρα)θα το έχω???ναι μου λέει.Παίρνω την Παρασκευή τηλέφωνο ρωτάω γιατι δεν εχει έρθει ακόμα.μου λεει οτι μπήκε στη καρτέλα μου και βλεπει οτι ακόμα δεν εχει ξεκινήσει τεχνικός έλεγχος.της λεω με δουλεύεις;;κ ολα αυτά που μου λες τόσο καιρό τι ειναι;;ψέματα;;μου λεει τι να πω;;κοιτάζουν τις νέες υποθέσεις..λεω κοιτάζουν νέες υποθεσεις και αφήνουν τις παλιές;;τι κοροϊδία ειναι αυτη;;θα στείλω μου λεει κατεπείγον μήνυμα να κοιτάξουν το τηλεφωνο σας άμεσα και θα σας απαντήσω με μέιλ το απόγευμα ή μέχρι αυριο το πρωι.Την Δευτέρα(εννοειται δεν μου ηρθε ποτε μειλ ουτε Παρασκευή ούτε Σάββατο)παίρνω ξανά τηλέφωνο.μου λεει το εξης ωραίο…οτι δεν ξέρει που ακριβώς εχει γίνει λαθος και οτι εκείνη το εστειλε στη σωστή διεύθυνση,αλλά το κινητό μου δεν εχει φτασει ποτέ στον προορισμό του κ απλά εκείνη δεν ξερει καν που βρίσκεται..θα το ψάξει ομως και θα με ενημερώσει…την επόμενη μέρα (Τρίτη)πήρα ξανά τηλέφωνο και της ειπα να μου στειλει το voucher αποστολής του κινητού μου να το ψάξω κ εγώ.Αρχίζει κ μου τα μασάει..δεν μπορώ να το βρω τώρα και αφήστε μου λίγο χρόνο να το ψάξω.με παίρνει το μεσημέρι τηλέφωνο και μου λέει γεμάτη χαρά οτι βρήκε που βρίσκεται τελικά ,είχε γίνει λάθος και πήγε στα κεντρικά και οχι στο σέρβις και απο τα κεντρικά το εστειλαν πίσω και βρίσκεται στην αποθήκη της courier.Της λεω ξανά να μου στείλει το voucher.Μου λεει τι να το κάνετε το παλιό;;Τώρα μου λεει θα κάνω καινούριο για να πάει το δέμα..της λέω θέλω και το παλιό και το καινούργιο.εντάξει μου λεει..χθες Πέμπτη παίρνω ξανά τηλέφωνο γιατί προφανώς δεν μου εχει στειλει κανενα voucher,την ρωτάω αν έφτασε επιτέλους το κινητο μου και μου λεει οχι..και δεν ξερει γιατι ενω η απόσταση ειναι μονο μια ώρα.της λεω τωρα 3 εβδομάδες αν το ειχα παει κολυμπώντας θα ειχε φτάσει( και δεν ξέρω και καλό κολύμπι)γελούσε.της είπα ξανα να μου στειλει το voucher και θα πάω εγω η ιδια στη courier να συνεννοηθώ..Παρασκευή σήμερα ακόμα περιμένω το voucher.Της είπα εννοείται οτι θα κινηθώ νομικά.τα συμπεράσματα δικά σας!Ούτε απ’έξω δεν θα ξανά περάσω!!
    Αμαλία

  18. Βασίλης Λ.

    Η πιο τραγική εταιρεία πώλησης προϊόντων. Συμπεριφορά πεζοδρομίου , ανεπαρκές και αγενές προσωπικό ( ιδίως η υπεύθυνη του καταστήματος του Βόλου) .

  19. Για μια ακομη φορα μενω απολυτα δυσαρεστημενος με την εξυπηρετηση αυτης της εταιριας … Επιτελους πρεπει κατι να αλλαξει . Σιγουρα θα αποφυγω οποιαδηποτε συνεργασια μαζι τους στο μελλον !!!

  20. Χρ Σ.

    1. Απαράδεκτη τοποθέτηση των προϊόντων. Όλα κλειστά, χωρίς δείγματα, με σαφή επιδείνωση της εξυπηρέτησης από παλιό Media Markt και Public
    2. Διακοπή συνεργασίας με τράπεζες για πόντους, πχ yellows
    3. Παλιό Media Markt με δωρεάν χαρτί για συσκευασία δώρου. Τώρα, όχι μόνο καταργήθηκε, αλλά χρεώνει και τη χάρτινη σακούλα δώρου
    4. Δεν υπήρξε προθυμία σε τεράστια αγορά για δώρο, ούτε στο ελάχιστο. Δε λέμε ότι είναι υποχρεωμένοι, αλλά ανταγωνιστές το κάνουν
    Γενικότερα η επιχείρηση σε θέμα εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας πάει από το κακό στο χειρότερο

  21. Καθόλου ευχαριστημένη . Παρέλαβα στις 17/7 και όχι στις 10/7 όπως γράφεται. Μια φωτογραφική μηχανή η οποία τοποθετήθηκε σε μια σακούλα χωρίς καμία προστασία με αποτέλεσμα να παραλάβω ένα πολύ τσαλακωμενο πακέτο κι ένα προϊόν που σίγουρα ταρα κουνήθηκε πολύ. Ήτανε για δώρο και ντράπηκα που το έδωσα.

  22. Στέλιος Κ.

    Υπέβαλα μια παραγγελία για ένα ψυγείο
    Δυο μέρες μετά ενημερώθηκα ότι την επόμενη ημέρα θα παραλάμβανα την παραγγελία
    Την επόμενη ημέρα δέχτηκα μια κλήση από το public στην οποία ενημερώθηκα ότι η παραγγελία δεν θα ερχόταν τελικά και θα ενημερωνόμουν με νέο μήνυμα για την παράδοση.
    Το ίδιο βράδυ όντως ήρθε νέο μήνυμα το οποίο με ενημέρωνε ότι η παράδοση της παραγγελίας θα γινόταν την επόμενη ημέρα.
    Ξανά περίμενα ζητώντας εκ νέου άδεια από τον εργοδότη μου για να παραλάβω.
    Δεν ήρθε κανείς.
    Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης του public. Η υπάλληλος μου είπε η μεταφορική εταιρία έχει παραλάβει την παραγγελία μου από την προηγούμενη και ότι θα ζητήσει επικοινωνία από την μεταφορική εταιρία και θα με πάρει τηλέφωνο.
    Δεν με πήρε κανείς.
    Μετά από δύο ώρες επικοινώνησα εγώ ξανά με το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του public, περιγράφοντας εκ νέου την κατάσταση.
    Η υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι η μεταφορική εταιρία έχει παραλάβει την παραγγελία μου και μου έδωσε το όνομα της μεταφορικής και τηλ επικοινωνίας για να επικοινωνήσω εγώ μαζί τους ώστε να δω γιατί δεν παραδόθηκε και πότε θα παραδοθεί.
    Επικοινώνησα με την μεταφορική εταιρία στην οποία μου είπαν ότι δεν παρέλαβαν ποτέ το ψυγείο απο το media markt (προσοχή στην εταιρία, όντως αυτό είπε), και ότι είχαν ζητήσει από το τηλ. κέντρο του public να μου στείλει μήνυμα ότι το ψυγείο δεν θα παραδοθεί, μήνυμα φυσικά το οποίο εγώ δεν έλαβα ποτέ.
    Αμέσως μετά κάλεσα εκ νέου στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του public, εκ νέου εξηγώντας όλη την κατάσταση. Ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι θα ψάξει προσωπικά ο ίδιος για το ψυγείο και για το τι έχει γίνει και θα με καλέσει εντός 24 ωρών.
    Οι 24 ώρες πέρασαν και κανείς δεν με κάλεσε.
    Ξανακάλεσα στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του public, εκ νέου εξηγώνας όλη την κατάσταση και ζητώνας αν το ψυγείο έχει βρεθεί.
    Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο τρόπο ένα ψυγείο ντουλάπα, βάρους 130 κιλών και όγκου 1,5 κυβικού μέτρου μπορεί να χαθεί. Το public έλεγε ότι το έχει η μεταφορική, η μεταφορική έλεγε ότι δεν το έχει παραλάβει ποτέ.

    Έχασα απίστευτο χρόνο σε αναμονή στο σπίτι μου, σε τηλεφωνικές γραμμές και χρειαστηκε να εξηγήσω τα ίδια πράγματα πάρα πολλές φορές σε άτομα που αδυνατούσαν να δώσουν λύση.
    Τελικά ζήτησα την ακύρωση της παραγγελίας με επιστροφή χρημάτων.
    Μόνο για βιβλία και από το φυσικό μαγαζί.

  23. Στελλα Μ.

    Τραγικό σέρβις, αγόρασα δύο προϊόντα ελαττωματικά με απάντηση τη δεύτερη φορά ότι θα πάει για έλεγχο στο σέρβις…μετά από μέρες μου είπαν να το πάω εγώ στο σέρβις…απαραδεκτο. ζήτησα επιστροφή χρημάτων κ αποφάσισαν να με βάλουν σε μέρες αναμονής….

  24. Ηλίας Τ.

    Όταν αγοράζουμε μια φωτογραφική μηχανή χαμηλού κόστους, και έχουμε καλή γνώση των ηλεκτρονικών όρων, κατανοούμε ότι αυτή η κάμερα δεν θα μας προσφέρει ούτε τηλεφακό, ούτε λειτουργίες διαφράγματος και ταχύτητας, ούτε, φυσικά, εκτύπωση plotter. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ, όμως, να βγάζει ΚΑΘΑΡΕΣ και απλές φωτογραφίες και ΟΧΙ ΘΑΜΠΕΣ… Κι επίσης, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ, ο πωλητής να μην είναι άσκοπα οργισμένος όταν του κάνουμε τεχνικές ερωτήσεις για τα pixel που η ετικέτα ανέφερε επάνω 16 και κάτω 24 και ειδικά όταν του μιλάμε με ευγενικό τρόπο, επειδή σεβόμαστε τη δουλειά του και λυπούμαστε για τον αδικαιολόγητα χαμηλό μισθό που παίρνει. Κι άμα δεν ξέρει καλά ελληνικά, ας μην χρησιμοποιεί άγνωστες… λέξεις: “εικαστικό λάθος”… δεν θα έλεγε ούτε η Μαντάμ Σουσού… ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ, επίσης, η προϊσταμένη του τμήματος να μην προσπαθεί να μας πείσει ότι “ό,τι πληρώνεις παίρνεις”, γιατί το μόνο που ζήτησα με τα 55+7=62 ευρώ που πλήρωσα για μηχανή και κάρτα μνήμης, είναι να έχω απλά ΚΑΘΑΡΕΣ φωτογραφίες της οικογένειάς μου για το άλμπουμ ή τα κοινωνικά δίκτυα και όχι για το National Geographic. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, όμως, ΘΑΜΠΕΣ, με όποια ρύθμιση κι αν της έκανα. Την ρώτησα αν θα αγόραζε σάπιες πατάτες στην καλή τιμή του 0,5 ευρώ και με θεώρησε βλάκα. Απορώ γιατί κόπτονται οι υπάλληλοι, μην… φτωχύνει ο Mr. Public? Εν τέλει, πήρα τα χρήματά μου πίσω, και όχι τσεκ αγορών, πού ήθελαν να μου πασάρουν. Αλλά χρειάστηκε να τους απειλήσω. Κρίμα. Λυπάμαι για την επιμονή της χώρας μας σε τέτοια κουτοπονηρίστικα κόλπα παλαιότερων εποχών. Ίσως αυτή η περιθωριακή νοοτροπία να να οφείλεται στην παπαγαλίστικη παιδεία που μας ρίχνουν να βοσκήσουμε στα σχολεία κ στα πανεπιστήμιά μας.

  25. Polydoros K.

    Παρήγγειλα ένα βιβλίο στις 29 Ιουνίου που έλεγε παράδοση έως 10 Ιουλίου.
    Στις 10 Ιουλίου εφόσον δεν παραδόθηκε, άλλαξε η ημερομηνία σε 13-15 Ιουλίου. Πήρα σήμερα 18 Ιουλίου τηλέφωνο, κι αφού περίμενα 10 λεπτά στο ακουστικό ακούγοντας τις εκνευριστικές διαφημίσεις τους, μου είπαν πως το περιμένουν ακόμα από τον προμηθευτή. Το ίδιο βιβλίο θα μπορούσα να το είχα άμεσα από ένα άλλο κατάστημα, έκανα τη βλακεία όμως και το προ – πλήρωσα με την κάρτα μου. Φυσικά έκανα ακύρωση της παραγγελίας.