Αμαλία Δ.


Review on Public

  1. Αμαλία Δ.

    Οτι χειρότερο υπάρχει.6/7 πάω το κινητό μου γιατί χάλασε για να μου πουν τι έχει ,αν το καλύπτει η εγγύηση(το είχα αγοράσει Μάιο 2022. Είχα πληρώσει 50€παραπάνω για να έχει ασφάλεια το κινητό και 2 χρόνια εγγύηση).Μου είπε η κοπέλα ίσως χρειαστεί να το στείλουμε Αθήνα και οτι σε 10 μέρες θα το εχω πίσω.σε 3-4 μέρες θα με εχουν ενημερώσει για το τι έχει το κινητό,για το αν το καλύπτει η εγγύηση και αν δεν το καλύπτει αν με συμφέρει οικονομικά να επισκευαστεί.Πάρα πολύ ωραία σκέφτηκα..ωραία οργάνωση,ωραία εξυπηρέτηση.μου στέλνουν μετά απο 3-4μέρες μήνυμα οτι το κινητό μου βρίσκεται σε καλά χέρια και οτι περνάει απο τον τεχνικό έλεγχο.εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής 16-19/7.τέλεια λέω…17 του μήνα καλώ για να δω τι γίνεται.λεω της κοπέλας οτι δεν με έχει ενημερώσει κάποιος αν τελικά το καλύπτει η εγγύηση και πότε θα το έχω..μου λεει αφου δεν έχετε ενημέρωση τότε θα το καλύπτει.θέλει 15 μερες μου λεει απο τότε που το στείλαμε.Δηλαδή της λεω απο Πέμπτη, Παρασκευή (ηταν Δευτέρα)θα το έχω???ναι μου λέει.Παίρνω την Παρασκευή τηλέφωνο ρωτάω γιατι δεν εχει έρθει ακόμα.μου λεει οτι μπήκε στη καρτέλα μου και βλεπει οτι ακόμα δεν εχει ξεκινήσει τεχνικός έλεγχος.της λεω με δουλεύεις;;κ ολα αυτά που μου λες τόσο καιρό τι ειναι;;ψέματα;;μου λεει τι να πω;;κοιτάζουν τις νέες υποθέσεις..λεω κοιτάζουν νέες υποθεσεις και αφήνουν τις παλιές;;τι κοροϊδία ειναι αυτη;;θα στείλω μου λεει κατεπείγον μήνυμα να κοιτάξουν το τηλεφωνο σας άμεσα και θα σας απαντήσω με μέιλ το απόγευμα ή μέχρι αυριο το πρωι.Την Δευτέρα(εννοειται δεν μου ηρθε ποτε μειλ ουτε Παρασκευή ούτε Σάββατο)παίρνω ξανά τηλέφωνο.μου λεει το εξης ωραίο…οτι δεν ξέρει που ακριβώς εχει γίνει λαθος και οτι εκείνη το εστειλε στη σωστή διεύθυνση,αλλά το κινητό μου δεν εχει φτασει ποτέ στον προορισμό του κ απλά εκείνη δεν ξερει καν που βρίσκεται..θα το ψάξει ομως και θα με ενημερώσει…την επόμενη μέρα (Τρίτη)πήρα ξανά τηλέφωνο και της ειπα να μου στειλει το voucher αποστολής του κινητού μου να το ψάξω κ εγώ.Αρχίζει κ μου τα μασάει..δεν μπορώ να το βρω τώρα και αφήστε μου λίγο χρόνο να το ψάξω.με παίρνει το μεσημέρι τηλέφωνο και μου λέει γεμάτη χαρά οτι βρήκε που βρίσκεται τελικά ,είχε γίνει λάθος και πήγε στα κεντρικά και οχι στο σέρβις και απο τα κεντρικά το εστειλαν πίσω και βρίσκεται στην αποθήκη της courier.Της λεω ξανά να μου στείλει το voucher.Μου λεει τι να το κάνετε το παλιό;;Τώρα μου λεει θα κάνω καινούριο για να πάει το δέμα..της λέω θέλω και το παλιό και το καινούργιο.εντάξει μου λεει..χθες Πέμπτη παίρνω ξανά τηλέφωνο γιατί προφανώς δεν μου εχει στειλει κανενα voucher,την ρωτάω αν έφτασε επιτέλους το κινητο μου και μου λεει οχι..και δεν ξερει γιατι ενω η απόσταση ειναι μονο μια ώρα.της λεω τωρα 3 εβδομάδες αν το ειχα παει κολυμπώντας θα ειχε φτάσει( και δεν ξέρω και καλό κολύμπι)γελούσε.της είπα ξανα να μου στειλει το voucher και θα πάω εγω η ιδια στη courier να συνεννοηθώ..Παρασκευή σήμερα ακόμα περιμένω το voucher.Της είπα εννοείται οτι θα κινηθώ νομικά.τα συμπεράσματα δικά σας!Ούτε απ’έξω δεν θα ξανά περάσω!!
    Αμαλία

Επικοινωνία