Στέλιος Κ.


Review on Public

  1. Στέλιος Κ.

    Υπέβαλα μια παραγγελία για ένα ψυγείο
    Δυο μέρες μετά ενημερώθηκα ότι την επόμενη ημέρα θα παραλάμβανα την παραγγελία
    Την επόμενη ημέρα δέχτηκα μια κλήση από το public στην οποία ενημερώθηκα ότι η παραγγελία δεν θα ερχόταν τελικά και θα ενημερωνόμουν με νέο μήνυμα για την παράδοση.
    Το ίδιο βράδυ όντως ήρθε νέο μήνυμα το οποίο με ενημέρωνε ότι η παράδοση της παραγγελίας θα γινόταν την επόμενη ημέρα.
    Ξανά περίμενα ζητώντας εκ νέου άδεια από τον εργοδότη μου για να παραλάβω.
    Δεν ήρθε κανείς.
    Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης του public. Η υπάλληλος μου είπε η μεταφορική εταιρία έχει παραλάβει την παραγγελία μου από την προηγούμενη και ότι θα ζητήσει επικοινωνία από την μεταφορική εταιρία και θα με πάρει τηλέφωνο.
    Δεν με πήρε κανείς.
    Μετά από δύο ώρες επικοινώνησα εγώ ξανά με το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του public, περιγράφοντας εκ νέου την κατάσταση.
    Η υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι η μεταφορική εταιρία έχει παραλάβει την παραγγελία μου και μου έδωσε το όνομα της μεταφορικής και τηλ επικοινωνίας για να επικοινωνήσω εγώ μαζί τους ώστε να δω γιατί δεν παραδόθηκε και πότε θα παραδοθεί.
    Επικοινώνησα με την μεταφορική εταιρία στην οποία μου είπαν ότι δεν παρέλαβαν ποτέ το ψυγείο απο το media markt (προσοχή στην εταιρία, όντως αυτό είπε), και ότι είχαν ζητήσει από το τηλ. κέντρο του public να μου στείλει μήνυμα ότι το ψυγείο δεν θα παραδοθεί, μήνυμα φυσικά το οποίο εγώ δεν έλαβα ποτέ.
    Αμέσως μετά κάλεσα εκ νέου στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του public, εκ νέου εξηγώντας όλη την κατάσταση. Ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι θα ψάξει προσωπικά ο ίδιος για το ψυγείο και για το τι έχει γίνει και θα με καλέσει εντός 24 ωρών.
    Οι 24 ώρες πέρασαν και κανείς δεν με κάλεσε.
    Ξανακάλεσα στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του public, εκ νέου εξηγώνας όλη την κατάσταση και ζητώνας αν το ψυγείο έχει βρεθεί.
    Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο τρόπο ένα ψυγείο ντουλάπα, βάρους 130 κιλών και όγκου 1,5 κυβικού μέτρου μπορεί να χαθεί. Το public έλεγε ότι το έχει η μεταφορική, η μεταφορική έλεγε ότι δεν το έχει παραλάβει ποτέ.

    Έχασα απίστευτο χρόνο σε αναμονή στο σπίτι μου, σε τηλεφωνικές γραμμές και χρειαστηκε να εξηγήσω τα ίδια πράγματα πάρα πολλές φορές σε άτομα που αδυνατούσαν να δώσουν λύση.
    Τελικά ζήτησα την ακύρωση της παραγγελίας με επιστροφή χρημάτων.
    Μόνο για βιβλία και από το φυσικό μαγαζί.

Επικοινωνία