Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Public Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Public:
Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Παρήγγειλα κλιματιστικό από τα Public, το οποίο παρέλαβα μέσα σε 3 ημέρες. Άμεσα προγραμματίστηκε ραντεβού για εγκατάσταση. Οι τεχνικοί επισκέφθηκαν το χώρο, τον χαρακτήρισαν «προβληματικό» και αποχώρησαν. Για 20 ημέρες επικοινωνούσα συνεχώς (ήταν όλοι εύγενεστατοι) χωρίς αποτέλεσμα, παρά τις διαβεβαιώσεις ότι η υπόθεση ήταν «επείγουσα». Τελικά, υπάλληλος (κα Πέγκυ, νομίζω) με κάλεσε σε έντονο ύφος, υποστηρίζοντας ότι η εγκατάσταση είχε ολοκληρωθεί, αμφισβητώντας όσα ανέφερα. Μετά από νέα επίσκεψη, οι τεχνικοί διαπίστωσαν πως δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα και η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε άμεσα. Η εμπειρία ξεκίνησε θετικά, αλλά χαρακτηρίστηκε από κακό συντονισμό των συνεργατών του public, λάθος ενημέρωση και άσχηλη συμπεριφορά.
”⭐ 1/5 – Sony bravia 7 2.299€ για μια τηλεόραση χτυπημένη!
Αγόρασα τηλεόραση 2.299€ και από την πρώτη μέρα είναι ελαττωματική. Καμία υπεύθυνη ενημέρωση, καμία αντικατάσταση
”Αν αυτό λέγεται εξυπηρέτηση, να το χαίρεστε.
Δεν ξαναψωνίζω – και θα το φωνάξω παντού.
Οι μεταφορείς “babis Trans” βάζουν τικ ότι δεν θέλουμε ΑΠΟΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ από μόνοι τους για να γλυτώσουν χρόνο.
Έτσι την πάτησα και τώρα λένε ότι την έχω χτυπήσει εγώ..και για αυτό δεν μου την αλλάζουν.
Ουστ μακριά ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΨΩΝΊΖΩ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΎΣ ΞΑΝΑ.ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΩ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΏ!
Απαράδεκτοι. Αγόρασα κλιματιστικά και πουλάνε εγκατάσταση σε δύο ημέρες. Πέρασαν 12 ημέρες και ακόμη τίποτα.
”ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μηδενική, οι εγγυήσεις στα λογιά, οι διαδικασίες μη διαφανείς – χρονοβόρες και καταλήγουν πάντα στο ότι φταίει ο καταναλωτής.
Παρέλαβα καινούρια τηλεόραση 700 ευρώ σπασμένη, κίνησα διαδικασία αντικατάστασης, κάθε βδομάδα με κορόιδευαν στο τηλέφωνο ότι είμαστε στο τελικό στάδιο να παρθεί μια απόφαση και μέχρι αύριο θα σας ενημερώσουμε… πέρασε 1 μήνας και τελική απάντηση δεν πήρα και μου λένε ότι μάλλον δε θα εγγριθεί ΧΩΡΙΣ όμως να το οριστικοποιούν γιατί φοβούνται την κριτική. Εν πάση περίπτωση εγώ απευθύνθηκα στη SAMSUNG μήπως αναλάβουν εκείνοι την ευθύνη αλλά δεν βγάζεις καμία άκρη.
Και προσφάτως έλαβα απάντηση ότι θα μου κάνουν έκπτωση 10% για να πάρω μια άλλη τηλεόραση… Κοροιδία, ξεφτίλα και ανευθυνότητα στο έπακρο.
”ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ PUBLIC εξυπηρέτηση 0 , οι υπεύθυνοι κρύβονται, δίνουν ελαττωματικά προϊόντα , δεν υπάρχει εγγύηση . Η απάτη σε όλο της το μεγαλείο …
”κατοπιν ερευνασ για laptop κατεληξα σε μοντελο, που βρηκα στο public. ειδα διαθεσιμοτητα και επελεξα να το αγορασω απο το καταστημα στο συνταγμα. πηγα απο παπαγου με τα μεσα και ζητησα να το δω, η απαντηση ηταν οτι δεν εχουν εκθεσιακο κομματι. μονο ενα σε στοκ! ζητησα τον διευθυντη και εμφανιζεται ο υποδιευθυντησ! οταν του ειπα οτι στη σελιδα τουσ εχουν μονο ενδειξη διαθεσιμοτητασ, τοτε μου ειπε οτι επρεπε να ρωτησω στο τηλεφωνο εαν εχουν εκθεσιακο (δηλ. να μαντεψω)! για να “εξυπηρετησει” μπηκε στο συστημα και μου ανεφερε τρια καταστηματα με εκθεσιακο κομματι, περιστερι, πειραιασ και καποιο αλλο. επεστρεψα σπιτι και καλεσα το public. μου ειπαν οτι εκθεσιακο κομματι δεν υπαρχει πουθενα! αλλα αντι αλλων! αγορασε πελατη γατα στο σακι! ειναι για 0 (μηδεν)!
”Είχα παραγγείλει ασύρματο ποντίκι για τον υπολογιστή μου. Το δέμα έφτασε άθικτο στην ώρα του, χωρίς να υπάρχει η συσκευή εντός της συσκευασίας!!!!!!!!!!
”Η χειρότερη εξυπηρέτηση που έχω λάβει μια εταιρεία τραγική.2 φορές την έχω πατήσει η σημερινή ήταν και η τελευταία. Πρόκειται για ένα κουπόνι των 100ε το οποίο ήταν να το λάβω στις 18/4/2025 αφού χρειάστηκε να επικοινωνήσω 10 φορές μου το στείλανε στο email 9/5/2025 πήγα να το εξαργυρώσω σε προϊόντα αξίας 350ε και μου λέει η ταμίας το κουπόνι είναι εξαργυρομενο (δεν υπήρχε περίπτωση)και μου λένε έκανα λάθος κάλεσε στο τηλεφωνικό κέντρο να το ενεργοποιησουν ξανά απλά ίσως χρειαστεί να αναμένεται μέχρι 20 μέρες.και λέω δεν χρειάζεται
”Τα προϊόντα καλά ι αιτέρια που μεταφέρει παραγγελίες ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ.. οπότε θέλουν και αν θέλουν έτσι όμως εγώ τουλάχιστον δεν θα παραγγείλω ποτέ πια…από Public
”Σημερα επισκευθηκα το καταστημα στην οδο θηβων να αγορασω ενα καλωδιο τηλεφωνου για το αυτοκινητο μου και με την ευκαιρια εριξα μια ματια και αγορασα τα ακουστικα red me οπου ειχαν ταμπελακι στα 23 ευρω οταν πληρωσα ειδα στην αποδειξη την τιμη στα 29.8 ευρω ξαναπηγα στο ραφι με την γυναικα μου και ειδαμε την τιμη στα 23 ευρω το ειπαμε στον υπαλληλο οτι αυτο ειναι παραπλανηση πελατη και δικαιολογηθηκε οτι δεν προλαβαν να αλλαξουν τις τιμες! θελοντας να μην δωσω συνεχεια στο περιστατικο κινηθηκαμε στην εξοδο αναζητωντας τον υπευθυνο μονο να το αναφερουμε ! οποτε ξαναγυρισαμε στο ραφι οπου ειχαν αφαιρεσει την τιμη απο το προιον και οι παροντες υπαλληλοι μας ελεγαν οτι καναμε λαθος ! μας εβγαλαν ψευτες ! απαραδεκτη συμπεριφορα ! τελευταια φορα που πηγα σε αυτους να τους προσεχετε απαραδεκτο
”«Μακριά από τα Public! Εδώ και έναν μήνα προσπαθώ να τους πείσω να έρθουν να παραλάβουν την συσκευή μου για επισκευή — το οποίο είναι σε εγγύηση — και απλά με κοροϊδεύουν. Από τηλέφωνο σε τηλέφωνο, από υπάλληλο σε υπάλληλο, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Έχω κάνει πάνω από 100 κλήσεις και δεν έχει εμφανιστεί κανείς. Δεν υπάρχει επαγγελματισμός, δεν υπάρχει οργάνωση. Προσωπικά δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ ξανά τίποτα από αυτή την εταιρεία »
”Κανονικά είστε για 0 αλλά δεν μπορώ να το βαλω.είστε απαράδεκτοι.Μακρια.Ασυνεπεις,αδιάφοροι.Ηταν να παραλάβω την προηγούμενη Παρασκευή αλλά ενώ θα ερχόταν έως τις 16.00 ξαφνικά χάθηκε η εστία που είχα παραγγείλει.Κι έτσι άρχισε η ταλαιπωρία το public έλεγε ότι το έστειλε και η μεταφορική ότι δεν το εβρισκε Μετά από πολλά τηλέφωνα και πολύ αδιαφορία από την μεριά της εταιρείας παρέλαβα σήμερα.Δεν πρόκειται να σας προτείνω σε κανέναν Είστε τραγικοί
”Οτι χειρότερο…. Είχα παει το κινητο μου {iPhone 15} το οποιο ειχε κλεισει και δεν ξανα ανοιξε,το ειχα 6 μηνες , και μου ειπαν θα το στειλουν στην αθηνα να δουμε τι εχει… Αργησε 15 μερες και μου ειπαν οτι δεν εχει τιποτα… μετα απο κατι μερες μου εκανε επανεκκινησεις 4-5 φορες τους το πηγα και μ ειπαν να το στειλουμε παλι αθηνα και θα αργουσε παλι 15 μερες.. φυσικα δεν το εδωσα παλι… προχθες μου το ξανα εκανε και το πηγα στην istorm και μου αλλαξαν την πλακετα γιατι αυτο ηταν το θεμα…. και ολο αυτο απο την istorm κρατησε 3 μερες… αισχρο καταστημα….
”Πρώτη φορά προβαίνω σε κριτική και αυτό λόγω του τεράστιου βαθμού προβλήματος που έχει η συγκεκριμένη εταιρία.Αγορασαμε τηλεόραση η οποία ήταν προβληματική απευθύνθηκαμε τόσο στο κατάστημα όσο και στο service όπου ο ένας έριχνε τις ευθύνες στον άλλον.Αναπαντητα μηνύματα στη σελίδα εξυπηρέτησης από τις 15 Φεβρουαρίου και ένα προϊόν αξίας 700€ πλήρως άχρηστο με αντιμετώπιση λες και πήραμε τσίχλες και ζητήσαμε να τις αλλάξουμε . Εργάζομαι σε σουπερμάρκετ και σεβόμαστε το καταναλωτή υπέρ του δέοντος χωρίς να είμαστε μαγαζί με Καθεαυτού προϊόντα τέτοιου είδους.δε το συνιστώ σε κανέναν απλά πετάξτε τα χρήματα σας αλλου
”Άθλια εξυπηρέτηση i repair. Αγενείς εργαζόμενοι σε βασικές συμπεριφορες.
”Eίχα συμφωνήσει με την pubic τα προϊόντα στην online παραγγελία να μου παραδοθούν την Πέμπτη 24/4.
”Την Πέμπτη το πρωί η svuum μου έστειλε μήνυμα στο viber ότι μέσα στην μέρα θα ενημερωθώ για την παράδοση και από εκεί και πέρα δεν έλαβα άλλο μήνυμα και φυσικά δεν μου παραδόθηκαν ποτέ.
Την Παρασκευή το μεσημέρι κάλεσα ΕΓΩ την svuum για να μου πουν ότι έχουν μπερδευτεί οι διευθύνσεις του σπιτιού με το γραφείο και θα το παραδώσουν την Δευτέρα διότι τα δρομολόγια για την Παρασκευή έχουν «βγει» και παραδώσεις το Σάββατο δεν κάνουν! Όσο και να προσπάθησα με svuum και public δεν κατάφερα να μου παραδοθεί εγκαίρως παρά μόνο αν πήγαινα να το πάρω από τις αποθήκες της svuum στο Αιγάλεω, πράγμα που δεν έκανα.
Εν τέλει σήμερα Δευτέρα 28/4 στις 10:00πμ μου παραδίδεται το δέμα ελαττωματικό.
Πολύ καλοί και εξυπηρετικοί άνθρωποι
”Από τέλος Νοέμβρη….και έχουμε τέλος Απριλίου
”Παρελαβα χαλασμένο ψυγείο….
Με εμαιλ με ενημέρωσαν πως θα εκδοθεί πιστωτικό κ ακόμη κ τώρα δεν μου το έχουν εκδωσει….
Ανικανοι υπάλληλοι προυσταμενοι και όλοι γενικώς…
Σαν να βλέπω τους πολιτικούς της χώρες σε εταιρία…
Ντρέπομαι για μια ακόμη φορά μου έχω έλληνιμο διαβατήριο κ είμαι ομοεθνης με ανθρώπους πρόβατα, τεμπέληδες, ανίκανους χωρις να ενδιαφέρονται για τίποτα…
Πολύ καλή εταιρεία μπράβο
”Η εταιρεία έχει πολύ κακη υποστήριξη σε service και support ..εκτός ότι είναι πολύ αγενής ..Αγόρασα μια τηλεόραση και χάλασε σε δύο εβδομάδες και είπαν δεν ξέρουμε τίποτα να τη στείλουμε στη αντιπροσωπεία..ούτε καν αντικατάσταση τηλεόρασης. Για ελλατωματικο προϊόν ..
”Σε άλλη τηλεόραση με 5 έτη support χαλάει το κοντρόλ μου λένε για κακή χρήση
Το κοντρόλ είναι κινητό και μπορεί να πέσει μια φορά όμως ..γιατί να μην το αλλάζουν για κακή χρήση;
Ελπίζω να αλλάξει η πολιτική της εταιρείας
Έχω αγοράσει ένα υπολογιστή τον οποίο τον είχα σε είχα βάλει σε 24 άτοκες δόσεις στην πιστωτική μου κάρτα όμως η εταιρεία τράβηξε όλο το πόσο με με την μία πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω γιατί έγινε αυτό και μου απάντησαν ότι ίσως την ώρα που έκανα την παραγγελία να έχει πέσει το σύστημα τους, είπα να επικοινωνήσουν μαζί μου για να διευθετηθεί το ζήτημα έστειλα και email αλλά καμία ανταπόκριση, δεν θα ξαναέκανα καμία αγορά και καμία συναλλαγή σε οποιοδήποτέ από την συγκεκριμένη εταιρεία.
”Χάλια μαύρα συνέχεια είχαμε διαχείριση ελαττωματικών προϊόντων καθυστερήσεις μεταφοράς και σέρβις καθώς επίσης και καθυστερήσεις επιστροφής χρημάτων
”Ότι χειρότερο καθυστερήσεις παραγγελιών, ελαττωματικά προϊόντα και δεν μπορείς να βγάλεις άκρη με κανέναν οι υπεύθυνοι κρύβονται
”Public Pyrgou Ilias
”Υπηρεσία Σερβις
Εξαιρετικη εξυπηρέτηση! Μπράβο στον υπεύθυνο! Υψηλή γνώση, ικανότητα φιλική, ευγενέστατη συμπεριφορά! Συγχαρητήρια!
Γελάει κ η ντροπή μαζί σας! Αγόρασα ηχείο που είχε 20% επιστροφή wallet. Όταν δεν πήρα την επιστροφή και απευθύνθηκα στην εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι δεν το δικαιούμαι γιατί στην απόδειξη έπρεπε να είχα ΜΟΝΟ το συγκεκριμένο προϊόν!!! Πιο παραπλανητική προσφορά δε γίνεται!!! Και γιατί δεν μου το είπε ο υπάλληλος όταν τον ρώτησα, ώστε να κόψω δύο αποδείξεις; Και πού φαίνεται αυτή η προϋπόθεση στον καταναλωτή; Κρίμα που ψώνισα κι άλλα πράγματα από εσάς! Με συγχωρείτε..
”