Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μηδενική, οι εγγυήσεις στα λογιά, οι διαδικασίες μη διαφανείς – χρονοβόρες και καταλήγουν πάντα στο ότι φταίει ο καταναλωτής.
Παρέλαβα καινούρια τηλεόραση 700 ευρώ σπασμένη, κίνησα διαδικασία αντικατάστασης, κάθε βδομάδα με κορόιδευαν στο τηλέφωνο ότι είμαστε στο τελικό στάδιο να παρθεί μια απόφαση και μέχρι αύριο θα σας ενημερώσουμε… πέρασε 1 μήνας και τελική απάντηση δεν πήρα και μου λένε ότι μάλλον δε θα εγγριθεί ΧΩΡΙΣ όμως να το οριστικοποιούν γιατί φοβούνται την κριτική. Εν πάση περίπτωση εγώ απευθύνθηκα στη SAMSUNG μήπως αναλάβουν εκείνοι την ευθύνη αλλά δεν βγάζεις καμία άκρη.
Και προσφάτως έλαβα απάντηση ότι θα μου κάνουν έκπτωση 10% για να πάρω μια άλλη τηλεόραση… Κοροιδία, ξεφτίλα και ανευθυνότητα στο έπακρο.
ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μηδενική, οι εγγυήσεις στα λογιά, οι διαδικασίες μη διαφανείς – χρονοβόρες και καταλήγουν πάντα στο ότι φταίει ο καταναλωτής.
Παρέλαβα καινούρια τηλεόραση 700 ευρώ σπασμένη, κίνησα διαδικασία αντικατάστασης, κάθε βδομάδα με κορόιδευαν στο τηλέφωνο ότι είμαστε στο τελικό στάδιο να παρθεί μια απόφαση και μέχρι αύριο θα σας ενημερώσουμε… πέρασε 1 μήνας και τελική απάντηση δεν πήρα και μου λένε ότι μάλλον δε θα εγγριθεί ΧΩΡΙΣ όμως να το οριστικοποιούν γιατί φοβούνται την κριτική. Εν πάση περίπτωση εγώ απευθύνθηκα στη SAMSUNG μήπως αναλάβουν εκείνοι την ευθύνη αλλά δεν βγάζεις καμία άκρη.
Και προσφάτως έλαβα απάντηση ότι θα μου κάνουν έκπτωση 10% για να πάρω μια άλλη τηλεόραση… Κοροιδία, ξεφτίλα και ανευθυνότητα στο έπακρο.
”