Αίσχος! Αύριο θα απευθυνθώ στον Συνήγορο του Καταναλωτή! Ούτε απ'έξω από τον Κωτσόβολο δεν θα περνάω.
Public Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Public:
Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αγοράσαμε air condition ,το πληρώσαμε,μέσα στην τιμή ήταν και η εγκατάσταση.Όταν ήρθε ο τεχνικός να το τοποθετήσει-εμείς από Αθήνα πήγαμε με ραντεβού του τεχνικού στον Ωρωπό-δεν το τοποθέτησε ,γιατί δεν τρυπάει μπετό.Η συμπεριφορά του ήταν επιεικώς απαράδεκτη!Δεν γνωρίζω εάν ήθελε χαρτζιλίκι ή όχι, αλλά από τα 47 διαμερίσματα της πολυκατοικίας τα 40 έχουν air condition στο ίδιο σημείο!Το ΄΄ωραίο΄΄ είναι ότι όταν πήρα και διαμαρτυρήθηκα ζητώντας πίσω το ποσόν της εγκατάστασης μού είπαν ότι είναι δωρεάν!Δηλαδή εγώ τώρα που θα φέρω άλλον τεχνικό, για να το εγκαταστήσει, θα πληρώσω επιπλέον ενενήντα τουλάχιστον ευρώ!΄΄Τέλεια΄΄εγγύηση χαμηλότερης τιμής!!!Συγχαρητήρια για τους συνεργάτες!!!Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνο να είναι ,αλλά και να φαίνεται τίμια!!! Ούτε είναι ούτε φαίνεται!!!
”PS5 χάλασε μετά από ελάχιστη χρήση στους 18 μήνες (τους μισούς μήνες τους πέρασε στο κουτί του). Από τα public μου προτείνουν αντικατάσταση με ανακατασκευασμένη κονσόλα, χωρίς επέκταση της εγγύησης. Αρνούμαστε και η κονσόλα περνάει στο κατάστημα άλλους 3 μήνες. Ζητάμε επανέλεγχο και επισκευή της κονσόλας (είναι ακόμη εντός εγγύησης), και έχει ένα μήνα που δεν μας έχουν απαντήσει. Έχει πλάκα να λήξει η εγγύηση και να μην τη αναλαμβάνουν πια
”Για αγορά συστήματος σιδερώματος επισκέφτηκα το public home Περιστερίου και η Ντέπη στις πωλήσεις με βοήθησε με υπομονή και με ενδιαφέρον να αποφασίσω για την αγορά.Την επόμενη ημέρα έκανα την αγορά πάλι με την βοήθεια της Ντέπης καθώς με θυμόταν και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη με την προθυμία της για μια ενημέρωση για σκούπα ηλεκτρική. . Στην επόμενη αγορά μου την Ντεπη θα αναζητήσω.
”Αγόρασα στις 19/08/24 έναν ψυγείο καταψύκτη. Στις 28/1/25 δήλωσα βλάβη και στις 29/01 έστειλαν τεχνικό. Η βλάβη δεν επιδιορθώθηκε και ενώ έχω καλέσει πάνω από 5 φορές και έχω ζητήσει αντικατάσταση, ακόμα και σήμερα 6/02 δεν έχω λάβει απαντηση. Απαράδεκτη επικοινωνία εντελώς αντι επαγγελματική συμπεριφορά.
”Απαράδεκτοι!!!!
”Εχω κάνει μια παραγγελία από τις 28 Δεκεμβρίου του 2024.
Είναι 5 Φεβρουαρίου του 2025 και δε μπορούν να μου πουν πότε θα παραλάβω, ενώ έχουν εισπράξει τα χρήματα.
Στα μηνύματα που τους έχω στείλει, η απάντηση είναι η ίδια «δε γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία παράδοσης»!!!!!
Πως υπάρχει ακόμα αυτή η αλυσίδα καταστημάτων είναι απίστευτο.
Το μόνο που ξέρω ότι στο μέλλον δε θα περνάω ούτε απ’εξω!
Απαράδεκτη. Αγόρασα ένα καλώδιο φόρτισης για iPhone το οποίο βγήκε ελαττωματικό περιμένω 2 μήνες για αντικατάσταση και με κοροϊδεύουν πότε ξανά από αυτούς αγορές
”Απαράδεκτοι… Έχω στείλει για service το τηλέφωνό μου το οποίο είχε εγγύηση στις 20 Δεκεμβρίου και ακόμα και σήμερα 4 Φεβρουαρίου ακόμα να μου δώσουν κάποια απάντηση..
”Απευθύνθηκα στο servis (κατάστημα mall ) σήμερα 31/01/25 σχετικά με τη
”λειτουργία αντικειμένου (ρολόι ) που είχα προμηθευτεί από το κατάστημα σας και εισέπραξα αδιαφορία ,αναιδεια, απαξίωση και έλλειψη διάθεσης και ενδιαφέροντος για εξυπηρέτηση από νεαρό υπάλληλό σας! Μία σύσταση για αλλαγή συμπεριφοράς δεν βλάπτει! Ευχαριστώ!
Σκέτη κοροϊδία! Σκουπάκια χειρός Izzy, τέλη Δεκεμβρίου είχε 49.90€ & τώρα στις εκπτώσεις έχει αρχική τιμή 60€ & με την έκπτωση κατεβαίνει 59.90€!!!!! Η εξυπηρέτηση πελατών απάντησε ότι η εταιρεία δεν ευθύνεται για τις αλλαγές των τιμών …
”Καλησπέρα
”Αγόρασα μια επαναφορτιζόμενη σκούπα πριν από 4 μήνες με κόστος 365 € ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί και να περιστρέφεται το πέλμα.
Την πήγα στο service της public και ενώ είχε και επέκταση εγγύησης μου είπαν ότι θα περιμένω έναν μήνα και δεν είναι σίγουρο ότι θα την κάλυψη η εγγύηση .
Η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη αυτό είναι και άμα σας αρέσει μου είπαν όταν όμως προσπαθούσαν να την πουλήσουν έλεγαν αλά .
Έδωσα 365 ευρώ και πρέπει να πάρω και άλλη σκούπα ένας μήνας είναι πολύ για να μείνει το σπίτι ασκουπιστο.
Η αντικατάσταση πήγε περίπατο ήταν μέχρι να την πουλήσουν.
Και τι νόημα έχει η επέκταση εγγύησης
Το τηλ είναι 6972019469.
Απαράδεκτοι αγόρασα ένα πλυντήριο ρούχων tesla το οποίο ήρθε στις 19 νοεμβρίου 2024 την επόμενη μέρα ακριβώς πήρα τηλέφωνο διότι το πλυντήριο ήταν χαλασμένο και έκανε πάρα πολύ θόρυβο
”Μετά από άπειρα τηλέφωνα στο public στο σέρβις στην tesla και αφού είχαν περάσει 60 μέρες μου είπανε ότι θα το αντικαταστήσουνε
Για να το αντικαταστήσουν όμως πρέπει να έρθουν να πάρουν το παλιό να γίνει επιστροφή χρημάτων έχει πληρωθεί ήδη με κάρτα και μετά να φέρουν το επόμενο που θα διαλέξω δηλαδή να περάσουν άλλοι 2-3 μήνες
Σήμερα λοιπόν είναι 30 ιανουαρίου 2025 και ακόμα κανένα πλυντήριο δεν έχει έρθει καμία ειδοποίηση
Κάποια στιγμή αυτά τα σχόλια πρέπει να τα διαβάζει και κάποιος υπεύθυνος από κάποια υπηρεσία για την προστασία του καταναλωτή
Αυτά για την ώρα και θα επανέλθω με νεότερα
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση προσωπικού! Αγενέστατοι , έλλειψη επαγγελματισμού .Δεν αναφέρω καν πως το φουρνακι που πήρα ήταν σπασμένο , και μετά από αρκετή ταλαιπωρία και αναμονή ούτε ένα συγγνώμη δεν ζήτησαν .
”Απογοητευτική εξυπηρέτηση προσωπικού! Αγενέστατοι και απαράδεκτοι !! Δεν θα σας ξαναπροτιμήσω άλλη φορά!!
”Απαράδεκτοι.!αγόρασα σύστημα σιδερώματος πριν ενάμιση μήνα των 300 ευρώ το οποίο με την πρώτη χρήση έβγαζε νερά κ έκανε θόρυβο….το πήγα πισω στις επόμενες 10 μέρες διότι μένω σε νησι και παρόλο που ειχα πληρώσει επέκταση συμβολαίου δε μου έκαναν άμεσα αντικατάσταση ουτε μου έδωσαν τα χρήματα πίσω με τη δικαιολογία οτι ειχε περάσει μια εβδομάδα απο την αγορά πράγμα για το οποίο δε μας ειχε ενημερώσει ποτέ κανείς…Μετα απο ενα μήνα μου έστειλαν μνμ οτι είναι έτοιμο για παραλαβή εχω στείλει δυο φορές άτομο δικο μου με εξουσιοδότηση οπως μου ειπαν στο service για παραλαβή διότι μενω σε νησι οπως ανέφερα παραπάνω για να αποφύγουμε τις μεταφορικές για τυχόν ζημιές και ο υπεύθυνος λείπει…!
”Είναι απαράδεκτοι…θα μπορούσε να εξυπηρετήσει κάποιος απο αλλο τμήμα σε τέτοιες περιπτώσεις…!public Ρεντης.
Για τα προϊόντα δεν θα μιλήσω, γιατί απλα ακομα δεν έχω παραλάβει. Δεν είναι δυνατόν στο έτος 2025 οι παραγγελίες να έρχονται μετά από μήνα. Έκανα παραγγελία 20/12 και σήμερα είναι 27/1 και ακόμα στην παραγγελία λέει «αναμονή από προμηθευτή». Αχαρακτήριστο. Ο μόνος λόγος που πήρα από εκεί και όχι από Skroutz(που θα είχα το προϊόν στην κυριολεξία σε 3 ημέρες μαξ) ήταν επειδή είχα μια δώρο κάρτα που μπορούσα να εξαργυρώσω. Απλά απαράδεκτοι.
”Χάλια
”Έπρεπε να εξυπηρετήσω φίλη και να πάω στο κατάστημα ενώ στο σάιτ έδειχνε διαθεσιμότητα και βάση του προγράμματος είχε αρκετό απόθεμα έφτασα σε 15 λεπτά και δεν υπήρχε προϊόν ή ενημέρωση του καταστήματος ήταν ότι έχουν πάνω από ένα μήνα να λάβουν τον κωδικό ενώ το σύστημα και το σάιτ το δείχνει ετοιμοπαράδοτο
Είναι γνωστό ότι το σύστημα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αλλά επειδή ήταν κωδικός που γενικά φεύγει δεν πίστευα ότι θα υπάρξει τέτοιο πρόβλημα
Για ακουστικά με καλώδιο. Τα πρώτα χάλασαν σε μια εβδομάδα και τα δεύτερα δεν δέχονται αλλαγή γιατί τα άνοιξα και μου είναι άχρηστα προσωπικά λόγω πολύ μεγάλου μεγέθους και πέφτουν από τα αυτιά μου. Δεν μένουν σταθερά στην θέση τους, ενώ ζήτησα να μου τα δείξουν δεν το έκαναν και ήταν και ακριβά
”Αισθάνομαι ότι εξαπατήθηκα στην τήρηση ημερομηνίας παράδοσης προϊόντος που πλήρωσα κι ακόμα ένα μήνα μετά δεν έχω παραλάβει!! Έκανα αγορά πολλαπλών συσκευών όπου 1) η φρυγανιέρα δεν λειτούργησε και την πήγα πίσω προς αντικατάσταση και 2) ένα μπλέντερ που ήταν να το παραλάβω 24/12 και σήμερα 20/01 ακόμα δεν έχω πάρει τίποτα!! Απ ότι διαβάζω δεν είμαι η πρώτη πελάτισσα που αντιμετωπίζω αυτό το θέμα από εσάς! Σίγουρα όταν παραλάβω επιτέλους κάποια στιγμή το προϊόν που μου χρωστάτε, θα είναι η τελευταία φορά που αγοράζω από εσάς! Αυτό χρήζει καταγγελίας στο υπουργείο εμπορίου για εξαπάτηση!
”Απαράδεκτοι απλά κινητό άμεσα διαθέσιμο παραγγελία από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα μετά από 3 εβδομάδες αναμονής τελικά ακύρωσαν οι ίδιοι την παραγγελία γιατί δεν κατάφεραν να το βρουν
”Η εμπειρία μου με την εξυπηρέτηση στο Public Συγγρού, συγκεκριμένα με τον πωλητή Π στο τμήμα μικροσυσκευών, ήταν απογοητευτική. Ο συγκεκριμένος υπάλληλος φάνηκε απρόθυμος να με βοηθήσει και έδειχνε ελάχιστο ενδιαφέρον να απαντήσει στις ερωτήσεις μου. Όταν ζήτησα διευκρινίσεις για μια συσκευή, η στάση του ήταν αγενής και βιαστική, σαν να ήθελε να ξεμπερδέψει γρήγορα μαζί μου.
Επιπλέον, ένιωσα ότι δεν είχε αρκετή γνώση για τα προϊόντα που πουλάει, καθώς δεν μπόρεσε να μου δώσει σαφείς πληροφορίες ούτε να με κατευθύνει κατάλληλα. Η συνολική του συμπεριφορά με έκανε να νιώσω πως η παρουσία μου ήταν περισσότερο βάρος παρά πελάτης που αξίζει την προσοχή του.
Αν και γενικά το κατάστημα έχει καλή ποικιλία προϊόντων, αυτή η εμπειρία με έκανε να ξανασκεφτώ αν θα το προτιμήσω στο μέλλον. Ελπίζω να υπάρξει βελτίωση στο επίπεδο εξυπηρέτησης και στη συμπεριφορά του προσωπικού.
”Ίσως η πιο απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών. Το θέμα οφείλεται σε έλλειψη σωστών σύγχρονων διαδικασιών. Οι υπάλληλοι μπορεί να είναι ευγενικοί στην πλειοψηφία τους, αλλά τα συστήματά τους είναι απαρχαιωμένα και η εμπειρία του πελάτη είναι η χειρότερη! Παρά
”Είναι απαράδεκτοι! Ακύρωσα μια παραγγελία που είχα κάνει πριν 18 ημέρες και ακόμη δεν έχω λάβει τα χρήματά μου πίσω
”Έχω επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου, μέσω μέιλ και φόρμας επικοινωνίας και όλοι μου λένε να περιμένω παρά το γεγονός ότι η επιστροφή χρημάτων πρέπει να γίνεται μέσα σε 5 εργάσιμες μέρες
Θα υποβάλλω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αυτό τους χρειάζεται
Δυστυχώς, η εμπειρία μου στο κατάστημα ήταν απογοητευτική λόγω της συμπεριφοράς ενός συγκεκριμένου υπαλλήλου. Ο υπάλληλος Π. στο κατάστημα Public Συγγρου φάνηκε αγενής και αδιάφορος απέναντι στις ανάγκες μου, χωρίς να δείξει διάθεση να με εξυπηρετήσει αποτελεσματικά. Αντιμετώπισα έλλειψη επαγγελματισμού και μια γενική αίσθηση ότι οι πελάτες δεν εκτιμώνται.
”Παραγγελία 2 σκούπες ηλεκτρικές,μου παρέδωσαν την μία, εδώ και είκοσι μέρες προσπαθώ να βρω άκρη πότε θα μου παραδώσουν την άλλη, παίρνω πάντα την ίδια απάντηση,θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα!!! Τηλέφωνο πότε!!!!! απλά απαράδεκτοι!!!!!!
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!! δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν προϊόντα που δεν μπορούν να παραδώσουν ακόμα και μετά από 20 ολόκληρες μέρες δεν μπορείς να τους βρεις πουθενά να μιλήσεις με κάποιον γιατί ξέρουν πολύ καλά τι έχουν κάνει με εκατοντάδες παραγγελίες,αν τους έχεις δώσει και τα χρήματα άστα!! είσαι χαμένος από πρώτο χέρι.Η συμβουλή μου? είναι ΜΑΚΡΙΑ!!! από αυτούς.
”