Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 455 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

455 κριτικές για “Public

  1. Απαράδεκτοι σε όλα
    Τα επίπεδα πληρωμένο δέμα μεγάλου ποσου και με δική μας παραλαβή από το κατάστημα ακόμα το περιμένουμε ενώ έχουν περάσει οι ημερομηνίες που το περιμέναμε φυσικά και πέρα από αυτό καμία ενημέρωση και για το πότε θα έρθει, θα έρθει το οτιδήποτε οι εκπρόσωποι και καλά κάνουν αίτηση ν έρθει πιο νωρίς αλλα επίσης καμία αλλαγή στην κατάσταση δεν ξέρω τι άλλο πω ντροπή για την ανευθυνότητα σας χάνετε πελάτες εξαιτίας σας και προφανώς δεν θα ξανά περάσω ούτε έξω από κατάστημα μας ντροπή!

  2. Tsikis P.

    κακιστοι, εχει αλλου περτικαλιες

  3. Thodoris K.

    Δεν ειχα ποτε καμια κακη εμπειρια. Ακομα και σε προβληματα που υπηρχαν βρέθηκαν λυσεις αμεσα

  4. Γιαννης F.

    Ότι χειρότερο,παραγγελία και μετά από ένα μήνα μου έστειλαν ότι ακυρωθηκε

  5. Aggeliki N.

    Καθυστέρηση στην καθυστέρηση. Η εξυπηρέτηση δεν μπορεί να κάνει τίποτα, ούτε ξέρει πού βρίσκονται τα προϊόντα. Κάνουν αιτήματα επικοινωνίας και δεν τα απαντουν ποτέ.

  6. Nagia K.

    Απαράδεκτη συνεργασία! Αγόρασα ένα προϊόν και το ακύρωσα την ίδια μέρα και μετά απο σχεδόν ένα μήνα ακόμα να μπουν τα λεφτά της επιστροφής. Κάθε μέρα τους παίρνω τηλέφωνο και εκτός απτο ότι μιλάνε άσχημα και με ειρωνεία δεν κάνουν απολύτως τίποτα! Απο αίτημα σε αίτημα. Απαράδεκτοι με όλη την σημασία της λέξης. Δεν σέβονται τους πελάτες τους.
    Εννοείται πως δεν θα ξανά αγοράσω από την εταιρεία.
    Περιμένω τα λεφτά μου , ΑΝ μου τα βάλουν!

  7. ΕΛΕΝΗ Σ.

    Απαράδεκτοι είναι το λιγότερο που μπορώ να πω. Αγόρασα στεγνωτηριο 1000€ τον Νοέμβριο.Τους εξήγησα ότι λόγω μωρού το βιάζομαι. Ενώ είπαν θα έρθει τις επόμενες 4 μέρες ήρθε μετά από 10. Χωρίς κουτί. Προφανώς ήταν εκθεσιακό κ χωρίς να με ενημερώσουν. Όταν πήγα να το βάλω σε λειτουργία ανακάλυψα ότι ήταν σπασμένο. Είπαν θα το πάρουν πίσω κ θα βάλουν τα χρήματα. Ήθελα αντικατάσταση γιατί είχε αλλάξει η τιμή. Το δέχτηκαν. Πήραν το στεγνωτηριο πίσω τελικά πριν τα Χριστούγεννα. 8 Γενάρη κατάφερε να φτάσει το στεγνωτηριο στις αποθήκες κ μου ανακοίνωσαν ότι δεν έχουν το ίδιο μοντέλο. Θα πρέπει να το παραγγείλουν. Δηλ να περιμένω άλλο ένα μήνα. Ζήτησα τα χρήματα κ πάλι καθυστερούν να μπουν. Κ όλα μετά από δεκάδες δικά μ τηλ για να γίνουν οι διαδικασίες πιο γρήγορα. Καμία συνέπεια.

  8. Κωστας Γ.

    Η χειρότερη συνεργασία που είχα ποτέ ! Έχω αγοράσει ένα προϊόν αξίας 500€ έχει χαλάσει σε μια εβδομάδα κ η διαδικασία αντικατάσταση μας έχει πάρει ένα μην κ ακόμα δεν έχω τίποτα στα χέρια μου !

  9. Γιώργος Κ.

    Για μια ακόμη φορά ακύρωσαν την παραγγελία. Είναι απαράδεκτοι!!

  10. Phe M.

    “γεια! λόγω τεχνικών δυσλειτουργιων το προίον εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή στο public.gr. και θα ακυρωθει από την παπαγγελια σου . εάν έχεις πληρωσει ξεκινάμε άμεσα τη διαδικασία επιστροφης των χρηματων σου! ευχαριστουμε η public ομάδα σου

    χασιμο χρονου. ουτε σκρουτζομαγαζο τετοια χαλια

  11. Michael Ν.

    Ίσως η χειρότερη εταιρία στην Ελλάδα αυτή την στιγμή ακυρώνεις παραγγελία εδώ και ενάμιση μήνα και δεν δέχονται να σου βάλουν τα χρήματα σου πίσω

  12. Απάτη η επέκταση εγγύησης.
    Για να αντικατασταθεί το τηλεχειριστηριο μου είπαν ότι χρειάζεται 2 εβδομάδες να το ελέγξει η αντιπροσωπεία.
    2 εβδομάδες smart tv χωρίς χειριστήριο.
    Ο πωλητής όταν έγινε η αγορά μάς είπε ότι αν χρειαστεί πάμε στο κατάστημα το παλιό και μάς δίνουν νέο.
    Μακριά από τα public.

  13. Si T.

    Ότι χειρότερο υπάρχει…πήρα τηλεόραση και ψυγείο μου τα μετέφεραν λες και ήταν σκουπίδια η τηλεόραση ήρθε σπασμένη και δεν με εξυπηρετεί κανένας περιμένω πάνω από μήνα τάχα μου να δουν τι θα γίνει…απαράδεκτοι

  14. Haris P.

    Είναι δυνατόν να παραγγέλνω ένα δίσκο και να περιμένω δύο μήνες ενώ στη παραγγελία μου έλεγε ένα; Όταν παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά για να μιλήσω με εκπρόσωπο και βάζω τον αριθμό της παραγγελίας μου απευθείας μου το κλείνουνε. Απαράδεκτοι

  15. Ivana S.

    Δύσκολα να βρει το αυτονόητο δίκιο του ο πελάτης δεν είναι άλλωστε τόσο μεγάλη μερίδα ανθρώπων που έχουν πρόβλημα με την εταιρεία

  16. Vicky T.

    Τραγικοί ήρθε λάθος παραγγελία κλιματιστικόυ μετά από ένα μήνα, οι τεχνικοί έβγαλαν το παλιό κλιματιστικό να βάλουν το καινούργιο και ήταν λάθος και μετά από 15 μέρες ακόμα δεν έχει γίνει η αποστολή του σωστού κλιματιστικου. Φυσικά κανένας δεν καλεί πίσω για ενημέρωση όλοι είναι στο θα σας καλέσουμε και μετά από δεκάδες μήνυματα τίποτα
    Απλά απαράδεκτοι ποτέ ξανά ποτέ

  17. Αλλά γράφουν και Αλλά ισχύουν ενώ έγραφε άμεσα διαθέσιμο όταν έκανα την παραγγελία μου ήρθε μήνυμα παράδοση 1 μήνα μετά ποτε ξανά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  18. Νικόλαος Κ.

    Εχω παραγγείλει από τις 3/12 ένα πληκτρολόγιο και ένα μήνα μετά ύστερα από πόσα τηλεφωνήματα και αιτήματα που έχω κάνει ενώ μου έλεγαν θα σας πούμε σύντομα πότε θα παραλάβετε έχει φτάσει σε σημείο να είναι άγνωστο το πότε θα παραλάβω και κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο να μη ξέρει κανείς τίποτα για το πότε θα παραλάβω

  19. Το ένα αστεράκι γιατί άλλες τιμές δείχνουν στο site και άλλες πληρώνεις όταν φτάνεις στο ταμείο.στην ερώτηση μου γιατί στο site κοστίζει το βιβλίο που αγόρασα σχεδόν 4 ευρώ λιγότερα;;, η πολύ ευγενική ταμίας μου πρότεινε να επιστρέψω στον πωλητή,να βγάλω κάρτα public και να ξαναγυρίσω στο ταμείο..θα μπορούσε ίσως εξ αρχής να με ενημερώσει ο πωλητής σας;θα μπορούσατε ίσως να διευκρινίζετε στο site πως αυτή η τιμή αφορά μόνο αγορά web αλλιώς θα σας βγει η ψυχή πέρα δώθε στο κατάστημα για να το αποκτήσετε στην προνομιακή τιμή που σας το παρουσιάζω;επιεικως απαράδεκτη η πολιτική της εταιρείας σας και προφανώς και δεν θα ξαναφησω ούτε σεντ.

  20. Πολύ εξυπηρετικό το προσωπικό

  21. Νίκη Π.

    Ένα αστέρι γιατί 28-12 στο κατάστημα της Κατερίνης είχε ένα ταμείο να εξυπηρετεί. Η αναμονή μεγάλη! Αυτή η τακτική της εταιρείας είναι προσβλητική απέναντι στους πελάτες μα κυρίως απέναντι στο προσωπικό. Το προσωπικό σας δεν είναι οι σκλάβοι σας. Σας φέρνει τα χρήματα μας γι αυτό να μας σέβεστε και εμάς και το προσωπικό σας.

  22. Ελένη Α.

    Είναι επιεικώς απαράδεκτο μπαίνοντας στο κατάστημα Public της Αργυρούπολης να μυρίζει μπάφο….

  23. Ανδρεας Σ.

    Στο κατάστημα της Κέρκυρας σήμερα 27/12 ουρά 35 ατόμων στο ταμείο και εξυπηρέτηση από ένα άτομο. Ντροπή!!

  24. Ένα αστέρι γτ δεν μπορώ να βάλω κανένα!Από το Μάϊο αγόρασα ένα blender από το e shop τους,ήταν ελαττωματικό κι από τότε κι ενώ έχω μιλήσει με τρεις διαφορετικούς υπάλληλους που με διαβεβαίωσαν ότι θα λυθεί το πρόβλημα που θα επικοινωνηθεί στον εξωτερικό τους συνεργάτη που διακινεί μέσω αυτών το αντικείμενο που αγόρασα,ενώ εγώ προσωπικά δεν μπορώ να το επιστρέψω σε φυσικό τους κατάστημα ή στο συνεργάτη τους,ακόμα περιμένω!!!Φυσικά δεν θα ξαναπροτιμήσω το κατάστημα,ούτε το συστήνω σε κανέναν.Πολυ δυσάρεστη εμπειρία.

  25. ΑΝΤΩΝΗΣ Δ.

    χθες Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024, αγόρασα ένα παιχνίδι nintendo, αξίας 75 €. Από το κατάστημα της Νέας Ερυθραίας. Ζήτησα από την υπάλληλο να το τοποθετήσει σε συσκευασία δώρου. Αυτή η “συσκευασία” δώρου ήταν ένα χάρτινο τσαντάκι, με τη φίρμα PUBLIC, διαστάσεων 18Χ25 cm. Δεν πίστευα στα αυτιά μου. “τι οφείλω?” “75,50 €, 75 το nintendo και 0,50 η συσκευασία” .
    Χωρίς να θέλω να θίξω την κοινωνική ομάδα των Ρομά : Πόσο γύφτοι είσαστε?
    Ποιο είναι αυτό το golden boy της Διοίκησης της εταιρείας που αποφάσισε αυτή τη χρέωση για τη συσκευασία δώρου?
    Δεν θα ξαναψωνίσω απο τα Public……..