7 μήνες αναμονή για οπτική ίνα!!!. Μόλις δούλεψε η γραμμή υπάρχει πρόβλημα ενεργοποίησης!!!Αν δεν το φτιάξουν σε 3 ημέρες ακυρώνω…
Public Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Public:
Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
α) Νεαρός υπάλληλος μιλάει στον ενικό σε πελάτες 50 χρονών
β) Πωλήτρια γίνεται επιθετική όταν δεν πήραμε το προϊόν που ήθελε αυτή (μάλλον τη βάλανε να πουσάρει αυτό) και πήραμε κάποιο άλλο!!!
”Παρήγγειλα 2 βιβλία στις 10 Νοεμβρίου 2024 και ακόμη δεν μου έχει αποσταλεί τίποτα. Με ενημερώνουν συνεχώς με νέα mails ότι το αργότερο 9 Δεκεμβρίου θα έχουν στείλει την παραγγελία μου. Έχω εκνευριστεί απίστευτα, αλλά παρ’όλα αυτά αποφάσισα να περιμένω. Είναι απαράδεκτο να κάνεις 1 παραγγελία και να περιμένεις 1 μήνα για να την παραλάβεις. Εντελώς αντί επαγγελματική συμπεριφορά της εταιρίας. Και η ντροπή τους δεν έχει όρια. Σαν να μην έφτανε αυτό, μου στέλνουν σήμερα sms ότι μου δίνουν ένα δωρεάν κουπόνι για δωρεάν μεταφορικά της επόμενης παραγγελίας που θα κάνω με ισχύ μέχρι τέλη Δεκεμβρίου. Όσον αφορά τις online αγορές, δεν θα ξαναδούν φράγκο τσακιστό. Αίσχος!
”Είχαν το xboom της LG στα 200€. Ήρθε το black Friday και μπαίνεις και βλέπεις 200€ από αρχική 250€.
”Ούτε απ’ έξω δεν ξανά περνάω.
ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ
ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΔΥΟ ΣΚΛΗΡΟΥς ΔΙΣΚΟΥς ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥς ΤΟΥς ΠΛΗΡΩΣΑ και μετα 5 μερες μ ενημερωσαν οτι υπηρχε λαθος τιμη και τα λεφτα θα μου επιστραφουνε και θα μου κανουν σουπερ δωρο δωρεαν μεταφορικα και οτι βασει των ορων της εταιρειας μας κοροιδευουν και γελανε οι τυχαρπαστοι ανευθυνουπευθυνοι βαζοντας τιμες χωρις να χουν καμμια συνεπεια για το λαθος τους μαλιστα μετα την παραγγελια μου ερχονταν μειλ προλαβε την προσφορα την λαθος μην ληξει και δεν επωφεληθεις και σε παραπονο μου το παραμυθακι οι οροι και τα ακλπ.
”Αγόρασα ένα σκληρό δίσκο σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω Klarna και αφού πλήρωσα το ποσό της πρώτης δόσης μου ήρθε e-mail από την Klarna ότι έχει ακυρώσει την παραγγελία μου το public. Επισημαίνω σε αυτό το σημείο πως δεν χρωστάω τίποτε σε κανέναν. Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους για να καταλάβω το λόγο της ακύρωσης. Στο τηλέφωνο βγαίνει κάποια διαφήμιση με κάποιον που γκαρίζει μέσα στο αυτί μου αλλά δεν βγαίνει κανένας υπάλληλος να συνεννοηθώ, μόνο ένα ηχογραφημένο μήνυμα που μου λέει να μην ανησυχώ, κάααποια στιγμή θα πάρω πίσω τα λεφτά μου. Αυτά τα λαμόγια του public πρώτα τσεπώνουν τα λεφτά και τα εκμεταλλεύονται για ημέρες γιατί δεν έχουν ρευστότητα και μετά ενημερώνουν τον πελάτη ότι ακυρώθηκε η παραγγελία του χωρίς καν να του πουν για ποιο λόγο συνέβη αυτό. Ρε ουστ από κει χάμω!!
”Κλασικοι κλεφτες
”Εκαναν και καλα black friday εκπτώσεις απο τις 15 Νοεμβριου.
Ιδια φριτεζα αερος της Tefal, ίδιο μοντέλο, παντου κοστιζει γυρω στα 200€ . Τα public μας ενημερωνουν οτι κοστιζε 300€ και μας κανουν σούπερ έκπτωση στα 178.
Δε μπορω να ανεβάσω screenshots αλλιως θα τα έβαζα στην κριτική.
Απατεωνες ολοι τους, σπάνια πραγματικά να πετυχεις αληθινή προσφορά σο οποιοδήποτε καταστημα.
Αγόρασα λαπτοπ την εποχή της black friday. Ένας απατεώνας πωλητής μου πούλησε (όντας αγνώμων εγώ τότε) ένα hp λαπτοπ το οποίο στην πράξη αποδείχτηκε χειρότερο από το προηγούμενο σε απόδοση και τεχνικά χαρακτηριστικά (και παρότι κόστιζαν το ίδιο). Επίσης αυτός ο απατεώνας έπεισε εμένα και τον πατέρα μου να αγοράσουμε επιπλέον εγγύηση για 2 χρόνια για 100 ευρώ επιπλέον της τιμής. Έτσι, 1 εβδομάδα μετά το λάπτοπ που αγόρασα εμφάνισε λειτουργικό πρόβλημα. Το πήγα στα public, ήταν εκεί ένας άλλος απατεώνας που έκανε πως το είδε, εν ολίγοις μου είπε ότι φταίω εγώ και ότι κατέβασα ιό (εγώ δεν είχα κατεβάσει τίποτα, μόνο ιντερνετ έμπαινα) και με ενημέρωσε ότι η εγγύηση που είχα χρυσοπληρώσει δεν με καλύπτει. Ευτυχώς μετα το φτιαξα μόνος μου με format και δεν τους έδωσα ούτε ευρώ παραπάνω!!
”Παράγγειλα και πλήρωσα ενα προϊόν που δεν ήρθε ποτέ,το περίμενα τρεις μέρες μέχρι που η υπομονή μου έφτασε ταβάνι εννοείτε το ακύρωσα ούτε πρόκειται να πάρω κάτι ποτέ. Α ξέχασα να πω την δεύτερη μέρα πηρε ο πατέρας μου τηλέφωνο για να δούμε πότε θα έφερνε την παραγγελία μας και του απάντησε ο συγκεκριμένος… Αν θα έχω δρομολόγιο από εκεί θα το φέρω αλλιώς Τετάρτη, εννοείται δεν το έφερε ούτε Τετάρτη. Απορώ ποιος τυχερός θα πάρει το συγκεκριμένο προϊόν μετά από τέτοιο κούνιμα που έφαγε 3 μέρες.
”Δε μπορώ να βάλω 0 αστέρι..ότι χειρότερο μου έχει τύχει στη ζωή μου ως τώρα ..σε αυτό θα έπαιρναν 10 αστέρια. Από Ιούνιο που έκανα αγορά ένα πλυντήριο και μια σκούπα ,χαλασμένα από κουτί,ταλαιπωρουμαι για να βρω το δίκιο μου και να πάρω πίσω λεφτά.ως το συνήγορο καταναλωτη έφτασα. Και μόλις πριν 1 εβδομάδα από Ιούνιο επαναλαμβάνω, έλαβα πιστωτικό που μακάρι να ήξερα πως να το εξαργυρώσω..αγοράζοντας τι; Εξυπηρέτηση;ειρωνία χωρίς τέλος.ταλαιπωρια; Αν μετρήσω εργατοώρες στα τηλ και πόσες φορές πήγα από εκεί,θα μετράω ως το πρωί.Πλυντήριο είχε σπασμένο κάδο κ με βγάζανε τρελη.σκουπα φυσικά ότι χάλασε από δική Μ φθορά,από τη 2η μέρα χρήσης της.Με περιορίζουν τα 800 γράμματα να περιγράψω όχι γολγοθα,όχι Οδύσσεια ,δε ξέρω καν πως να το περιγράψω.τοσο αυτοί όσο και η service samsung. Μακριά όλοι
”0,60 λεπτά η χάρτινη σακούλα?
”Μήπως την έχετε λίγο φθηνή?
Αλήθεια τώρα?
Γιατί δεν πουλάτε καλύτερα μόνο σακούλες?
Επισκέφθηκα το Public στο Χαλάνδρι και το 2024 δεν μπορείς να αγοράσεις προπληρωμενη κάρτα με πιστωτικό. Στο ταμείο η κοπέλα σου το λέει με άσχημο τρόπο . Απαράδεκτη!
”Απαραδεκτοι κ αναξιοπιστοι στο χρονικο οριζοντα της παραλαβης της παραγγελιας.
”Μου είπαν κιολας δεν βρισκουν το αντικείμενο της παραγγελίας και ακομη περιμένω την απάντηση.
Κανένας επαγγελματισμός…..
Είναι απλά απαράδεκτη και αυτοί και η Samsung έχω κάνω αγορά μιας τηλεόρασης τον Φεβρουάριο και 12/9 βγήκε βλάβη.με πάνε μπαλάκι η μια εταιρία στην άλλη και ακόμα και τώρα 6/11 δεν έχω καμία απάντηση
”Είναι τραγική……
Αναξιοπιστοι στο χρονικο οριζοντα της παραλαβης της παραγγελιας. Μου εγγυηθηκαν οτι θα εχω ενα πλυντήριο μια συγκεκριμενη μερα και αντι αυτου το παρέλαβα μετά απο 2 βδομάδες.
”Επίσης, με ενα κουπόνι που πήρα απο το πλυντήριο, πηρα μια μηχανή καφέ (SINGER Meraki Charisma), η οποια ήταν ελαττωματική. Πήγα να την αλλαξω, μου εδωσαν άλλη και αυτή ελαττωματική και με τα χίλια ζόρια να βγάλουμε άκρη για το αν θα πρέπει να μας δωσουν κατι πίσω.
Ενταξει.. δεν θα ξαναπαω.
Απαραδεκτοι κ αναξιοπιστοι στο χρονικο οριζοντα της παραλαβης της παραγγελιας. Μου εγγυηθηκαν οτι θα εχω ενα κινητο μια συγκεκριμενη μερα και αντι αυτου με κοροιδεψαν. Η παραγγελια εγινε ηλεκτρονικα, ηθελαν να προπληρωθει ολο το ποσο για να προχωρησει, η υπαλληλος ερωτηθηκε 3 φορες απο μενα αν θα εχω το κινητο την συγκεκριμενη μερα μου απαντησε 100%… Δεν ηρθε ποτε.. Τελευταια φορα που τους δινω τα χρηματα μου.
”Περιμενω προϊόν που ήταν να παραδοθεί πριν μια βδομάδα(οπως είπαν..) και ούτε φωνή ούτε ακρόαση..Καμία επικοινωνία.Αναξιόπιστοι,ουτως ή αλλως δεν τους είχα και σε πολλή εκτίμηση,τώρα στην black list με αποδεικτικα στοιχεία και οριστικά.
”Και το ένα αστέρι είναι υπερβολή.
”Πήραμε μια τηλεόραση700€ Samsung όταν την παραλάβαμε παρατηρήσαμε ότι είναι στραβή απο την εταιρία το επιβεβαίωσε και ο τεχνικός και ένα μήνα ακριβώς παλεύουμε να βγάλουμε μια άκρη.δεν ξέρουν τι τους γίνεται είναι ότι χειρότερο η εξυπηρέτηση τους.Μην κάνετε το λάθος και ψωνίσετε ακριβά πράγματα.
Η πιο απαράδεκτοι στην αγορά τελικά. Μετά από 6 μήνες κάηκε η αντίσταση πλυντήριο που πήρα από το κατάστημα στην Θεσσαλονίκη Πυλαία και μίλησα με την αντιπροσωπεία και ήρθε ένας τεχνικός το είδε και είπε να μιλήσουμε με public όποτε σήμερα πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα απλά να περιμένουν τι θα πούνε από την αντιπροσωπεία ενώ είπαν ήδη ότι είναι καμμένη η αντίσταση. Μακριά ποτέ ξανά
”Απαράδεκτη η πολιτική της εταιρείας πήρα μια τηλεόραση LG πριν 20 μέρες έχω πληρώσει τρεις τεχνικούς και παρόλο αυτα η τηλεόραση δεν βρίσκει τα κανάλια οι υπεύθυνοι του πλαισίου και της LG δεν με εξυπηρετούν απλά με κοροϊδεύουν!!!
”Ότι καλύτερο, άψογη εξυπηρέτηση και δυο τηλεφωνικό και στο κατάστημα. Τα δε προϊόντα , άριστης ποιότητας και οικονομικά.
”Ότι χειρότερο υπάρχει στην αγορά!!!!Μας έβαλαν και πληρώσαμε εγγύηση!
”Μας είπαν η εγγύηση καλύπτει 100%Ότι και να πάθει μα Ότι!!Τα πάντα!!!
Μετά
Κουρουφεξαλα ….
Τώρα Μας ζητάνε για επισκευή χρήματα …
Κοροϊδεύουν το κόσμο.!!!
Εσχος….
Νομίζεις ότι επειδή πλήρωσες και την ασφάλεια ένα σωρό λεφτά είσαι καλυμμένος.Οταν χρειαστεί κάποια επισκευή βγάζεις συμπέρασμα ότι την πατησες
”Η χειρότερη εταιρία να αγοράσει το οτιδήποτε δεν μπορούν να σε βοηθήσουν σε τπτ χαλασμένο πιστολάκι γυρίζει το στόμιο μπροστά το πάω πρώτη φορά μ το κάνουν αντικαταστάσεις άλλαξε δλδ μόνο το μπροστινό μετά από μια βδομάδα πάλι τα ίδια το πάω τώρα το στέλνουν στο service δεν βρήκαν λέει κάτι ελάτε να το πάρετε τι να πω ρε….και η ειρωνία ειρωνία έλεος
”Είναι απαράδεκτο να χρεώνουν τους πελάτες τους με μεταφορικά έξοδα όταν οι αγορές τους ξεπερνούν τα 2.500€!!!!!! Το ποσο είναι ευτελές, εννοείται δεν τσιγγουνευομαι 25€ στα 2500€. Η ξεφτίλα είναι ότι πληρώνεις τόσα χρήματα και μετά σου χρεώνουν 25€ ανά αποστολη για μεταφορά. Κατά την γνώμη μου, αυτό το κόστος θα έπρεπε να το αναλάβει το πολυκατάστημα. Το Skroutz και πιο οικονομικό είναι και δεν έχει μεταφορικά. Προς γνώση και συμμόρφωση…
”Πιο απαράδεκτη δεν γίνεται!!!!
”Μετά απο πολλά τηλέφωνα ακύρωσα την παραγελια