Δε μπορώ να βάλω 0 αστέρι..ότι χειρότερο μου έχει τύχει στη ζωή μου ως τώρα ..σε αυτό θα έπαιρναν 10 αστέρια. Από Ιούνιο που έκανα αγορά ένα πλυντήριο και μια σκούπα ,χαλασμένα από κουτί,ταλαιπωρουμαι για να βρω το δίκιο μου και να πάρω πίσω λεφτά.ως το συνήγορο καταναλωτη έφτασα. Και μόλις πριν 1 εβδομάδα από Ιούνιο επαναλαμβάνω, έλαβα πιστωτικό που μακάρι να ήξερα πως να το εξαργυρώσω..αγοράζοντας τι; Εξυπηρέτηση;ειρωνία χωρίς τέλος.ταλαιπωρια; Αν μετρήσω εργατοώρες στα τηλ και πόσες φορές πήγα από εκεί,θα μετράω ως το πρωί.Πλυντήριο είχε σπασμένο κάδο κ με βγάζανε τρελη.σκουπα φυσικά ότι χάλασε από δική Μ φθορά,από τη 2η μέρα χρήσης της.Με περιορίζουν τα 800 γράμματα να περιγράψω όχι γολγοθα,όχι Οδύσσεια ,δε ξέρω καν πως να το περιγράψω.τοσο αυτοί όσο και η service samsung. Μακριά όλοι
Δε μπορώ να βάλω 0 αστέρι..ότι χειρότερο μου έχει τύχει στη ζωή μου ως τώρα ..σε αυτό θα έπαιρναν 10 αστέρια. Από Ιούνιο που έκανα αγορά ένα πλυντήριο και μια σκούπα ,χαλασμένα από κουτί,ταλαιπωρουμαι για να βρω το δίκιο μου και να πάρω πίσω λεφτά.ως το συνήγορο καταναλωτη έφτασα. Και μόλις πριν 1 εβδομάδα από Ιούνιο επαναλαμβάνω, έλαβα πιστωτικό που μακάρι να ήξερα πως να το εξαργυρώσω..αγοράζοντας τι; Εξυπηρέτηση;ειρωνία χωρίς τέλος.ταλαιπωρια; Αν μετρήσω εργατοώρες στα τηλ και πόσες φορές πήγα από εκεί,θα μετράω ως το πρωί.Πλυντήριο είχε σπασμένο κάδο κ με βγάζανε τρελη.σκουπα φυσικά ότι χάλασε από δική Μ φθορά,από τη 2η μέρα χρήσης της.Με περιορίζουν τα 800 γράμματα να περιγράψω όχι γολγοθα,όχι Οδύσσεια ,δε ξέρω καν πως να το περιγράψω.τοσο αυτοί όσο και η service samsung. Μακριά όλοι
”