Praktiker Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.22 από 137 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Praktiker:

Η Praktiker Hellas είναι το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, με 17 καταστήματα, ένα δυναμικό e-shop και το πρώτο b2b Center αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Ξεκινώντας την πορεία της το 1991, η Praktiker Hellas αποτελεί σήμερα ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

137 κριτικές για “Praktiker

  1. Γεώργιος Β.

    Απαράδεκτοι. Δεν ξανά ασχολούμαι με αυτήν την εταιρεία.

  2. Απαράδεκτοι!! Αγόρασα ηλιακό θερμοσίφωνα με την υπηρεσία εγκατάστασης σε κεραμοσκεπή και όταν ήρθε ο υδραυλικός να κάνει την μελέτη μου ζήτησε για να τον εγκαταστήσει έξτρα 80 € γιατί δήθεν είναι μακριά οι σωληνώσεις και δεν υπάρχουν έτοιμες αναμονές. Αυτό δεν αναγράφεται πουθενά στην ιστοσελίδα τους απ όπου έκανα την αγορά. Κοροϊδία σκέτη. Όταν ζήτησα τον λόγο από την εταιρεία μου είπαν ότι υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις που τις έμαθα μετά το ταμείο προφορικά μέσω τηλεφώνου. Τώρα έχουν περάσει 3 μήνες τους παίρνω κάθε εβδομάδα τηλέφωνο να στείλουν υδραυλικό για την υπηρεσία που τους πλήρωσα λαι συμφώνησα να πληρώσω τα έξτρα μαμησιάτικα και όλο ναι ναι ναι θα σας καλέσουν για ραντεβού και με αγνοούν. Ποτέ ξανά από αυτό το κατάστημα τίποτα!!!!!!!! -5 Αστέρια. ΜΑΚΡΙΑ

  3. Xristina P.

    Απαράδεκτοι! Μηδέν εξυπηρέτηση. Έστειλαν σπασμένο προϊόν μέσα έξω. Εννοείται πως δεν αποδέχτηκαν το λάθος, τα έριξαν στην μεταφορική – το ένα σπάσιμο ήταν από τη μέσα μεριά – και όταν τους ζητήσαμε πιστοποίηση ή φωτογραφικό υλικό ότι όντως έφυγε εντάξει από αυτούς είπαν ότι έγινε ποιοτικός έλεγχος.
    Ποτέ ξανά παραγγελία!

  4. ΠΕΤΡΟΣ Λ.

    Για άλλη μια φορά μισή ώρα στα ταμεία

  5. Ελένη Κ.

    Και πολυ είναι το ένα αστέρι,πολύ κακή εξυπηρέτηση και στα καταστήματα και στο τηλ.κέντρο.Ζήτησα να πάρω κάτι απο κατάστημα και επέμεναν να μου το στείλουν σπίτι για να πληρώσω μεταφορικά 5ευρώ.Άσε που ο ένας με έκανε πάσα στον άλλο το τμήμα εξυπηρέτησης στο τμήμα πωλήσεων και άκρη δε βγάλαμε.Απαράδεκτοι!!

  6. Το απαράδεκτοι είναι λίγο..
    Παραγγελία πληρωμένη πριν έναν μήνα με -υποτίθεται- διαθεσιμότητα από 2-7 ημέρες κ ενώ επικοινωνώντας τηλεφωνικά με διαβεβαίωναν ότι είναι υπό αποστολή τελικά κάθε φορά με κορόιδευαν -μέχρι κ σήμερα- που τους έστειλα μήνυμα ή να στείλουν το προϊόν άμεσα ή να ακυρώσουν την παραγγελία κ να μου επιστραφούν τα χρήματα .
    Μπαίνοντας έπειτα από λίγο στον λογαριασμό μου να ελέγξω την πορεία της παραγγελίας μου είδα ότι έγραφε “ακυρωμένη” χωρίς ωστόσο να έχω λάβει ουδεμία πληροφόρηση στα mail μου…
    Δεν έχω χειρότερη εμπειρία, έπρεπε να διαβάσω εκ των προτέρων τις αξιολογήσεις του κοινού κ μετά να προβώ σε αγορά.

  7. Christina A.

    Αγόρασα τηλεφωνικά 2 κλιματιστικά . Η κυρία που με εξυπηρέτησε , ήταν υπέροχη. Ευγενής , υπομονετική, επεξηγηματική και ευχάριστη. Το όνομα της Χριστίνα Κ.

  8. Μιχαλης Π.

    Η εξυπηρετηση απαραδεκτη, στελνουν προιοντα σε αθλια κατασταση (συσκευασια και σπασμενα), παραδεχονται οτι φταινε( γιατι παρελαβαν φωτογραφιες πριν την παραλαβη) ενημερωνουν οτι θα γινει αντικατασταση αλλα δεν την κανουν ποτε… Οσα τηλεφωνα και να κανω με συνδεουν απο τον ενα στον αλλο και αποτελεσμα μηδεν… Θα καλεσουν εκεινοι…

  9. Όλγα Λ.

    Δύσκολα βρίσκεις τόσο χάλια εξυπηρέτηση. Το τηλέφωνό κέντρο στο τμήμα των πωλήσεων απαράδεκτο. Δε νομίζω ότι θα ξανά μπω σε κατάστημα τους. Αν καταγράφονται όντως οι κλήσεις ας μπουν να δουν τι πάει λάθος

  10. ΣΟΦΙΑ ΜΑΝΙΝΑ Μ.

    Απορώ για το έχετε ανοιχτό χωρίς υπαλλήλους να εξυπηρετήσουν. Πότε ξανά.Υπαρχουν και άλλα μαγαζιά που εξυπηρετούν.

  11. Ιωαννα Μ.

    Εάν θέλεις να χάσεις τα λεφτά σου δεν έχεις μόνο να ψωνίζεις από τα πρσκτικερ….ΜΑΚΡΙΆ…Είχα πάρει μια ντουλάπα πλαστικη για το μπαλκονι …Η εξωτερική ζέστη το καλοκαίρι ήταν μεγάλη σε σημείο η ντουλάπα έλιωσε και σκευρωσε..την πήγα πίσω 2 μήνες ντουλάπα και δεν δέχτηκαν ούτε την εγγύηση της ..Η δικαιολογία τους ήταν ότι ήταν δικιά μας ευθύνη που την είχαμε έξω.. Μα ήταν μια ντουλάπα για εξωτερικό χώρο για μπαλκονι…τπτ η ντουλάπα παρέμεινε στο κατάστημα για να εξεταστή έχουν περάσει 6 μήνες και κανένας δεν έχει πάρει τηλ να μας πει κάτι…Απλά με λίγα λόγια εάν έχετε λεφτά για πέταμα να ψωνίσετε από το πρακτικερ..άχρηστα πράγματα!

  12. Katerina M.

    Απλά τραγικοί !!!!!!!

  13. Ολγα Μ.

    Αν είχε και 0 αστεράκια θα τα έβαζα. Έχω κάνει παραγγελία από τις 24/12 και δεν έχω παραλάβει ακόμα. Έχω κάνει δεκάδες τηλεφωνήματα μου χουν πει άπειρες δικαιολογίες, τη μία περιμένουμε το είδος από την αποθήκη, την άλλη περιμένουμε από τον προμηθευτή. Συμβιβάζομαι τελος Γεναρη με ένα τραπεζακι παρεμφερές μιας και αυτό ήταν το κόλλημα και πήγαν τα πράγματα στη μεταφορική, με καλούν από εκεί ότι το ένα είδος είναι κατεστραμμενο και έστειλαν αίτημα να αντικατασταθεί να φύγει η παραγγελία μου, παρελαβα τη αντικατάσταση αλλά όχι τα υπόλοιπα. Ξανά τηλεφωνώ και η απάντηση είναι θα με καλέσουν, ξανά παίρνω ξανά η ίδια απάντηση και τελικά η υπάλληλος μου το έκλεισε και στα μούτρα επειδή ζητούσα να με συνδέσει με υπεύθυνο. Ήθελα να ήξερα όλα αυτά τα σχόλια δεν τα βλέπει και δεν τα αξιολογεί κανει

  14. Ε. T.

    Μπαίνεις μέσα και με το ζόρι βρίσκεις κάποιον για να ρωτήσεις κι όταν βρεις δεν ξέρει να σου απαντήσει….σε στέλνει σε άλλον αλλά δεν ξέρει ούτε αυτός.Με αποτέλεσμα να φύγω χωρίς να βρω αυτό που θέλω και έφαγα και μισή ώρα έτσι.. Απαράδεκτοι!

  15. Γιωργος Σ.

    Εαν βρειτε κατι στο ραφι εχει καλως. Εαν πρεπει να το παραγγείλετε ατυχήσατε οικτρα

    Στο τηλεφωνικο κεντρο ΑΥΤΟΙ ξερουν καλυτερα δεν αφηνουν ΠΟΤΕ να τελειωσετε τη φραση σας και σας πετανε στον επομενο κοκ

    ΔΕΝ υπαρχει προισταμενος να κανετε κανενα παραπονο. Εαν το ζητησετε απλα σε ξαναρωτανε τι θελετε και σου ξαναλενε τα ιδια αλλα υπευθυνο ΔΕΝ σου δινουν.

    Η γραμμη γινεται βουβη διοτι φαινεται οτι κάποιος ακουει παρα ταυτα ΧΩΡΙΣ να σου πουν οτι σε βαζουν σε αναμονη , νομιζεις οτι εχει κλεισει και αναγκαζεσαι να ξαναπαρεις. Και αρχιζει ΞΑΝΑ η πασα απο υπαλληλο σε υπαλληλο μεχρι να βρεις ακρη. Και ΔΕΝ βρισκεις βεβαια. Και εαν εκνευριστεις διοτι μετα το πεμπτο τηλεφωνημα πιθανον να χασεις και τη μπαλα ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ γιατι ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΤΕ!

    Επισης ειναι εξαιρετικα ΑΣΥΝΕΠΕΙΣ στο ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.

    Η αθλιοτερη εξυπηρετηση πελατων που συνάντησα σε εταιρια απο τοτε που γυρισα στην Ελλαδα.
    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ

  16. Georgios P.

    Παραγγελία 45619529 από τις 02.01.25. Μέχρι σήμερα ανικανότητα παραδοσεως , τις δόσεις από την κάρτα τις τραβάνε . Απαράδεκτο σέρβις

  17. Νίκος Π.

    Θεωρώ πρέπει να κλείσουν άμεσα. Πήγα σε κατάστημα να πάρω ένα προϊόν κ χρειάστηκα βοήθεια για την επιλογή του σωστού. Μετά από πάρα πολύ ώρα εμφανίστηκε κάποιος κ όταν πήγα να ρωτήσω μου είπε να περιμένω. Ακόμα θα περίμενα, αν μετά από κανένα τέταρτο δεν εμφανιζόταν μια άλλη υπάλληλος. Μου υπέδειξε το κατάλληλο προϊόν κ πήγα να το πάρω διαπιστωνοντας ότι η συσκευασία ήταν μόνο μια κ ελαφρώς σκισμενη στην γωνία. Δεν έχει άλλο μου λέει ένας άλλος υπάλληλος όταν πήγα να ρωτήσω. Αφού ήταν το μοναδικό, το πήρα γιατί δεν είχα τον χρόνο κ την πολυτέλεια να ψάξω αλλού. Φτάνοντας στο σπίτι διαπίστωσα ότι από την συσκευασία έλειπαν πράγματα. Κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών κ μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάποιος να μιλήσω κ να ξαναπάρω από εβδομάδα. After Sales = 0. Το πήρες φίλε μου, φατο τώρα. Μπράβο!

  18. ΣΠΥΡΙΔΩΝ Α.

    Το χειρότερο ηλεκτρονικό κατάστημα που υπάρχει. Είχα κάνει μια ηλεκτρονική παραγγελία από τις 15/02/2025 . Χωρίς να με ενημερώσει κανείς η παραγγελία μου ακυρώθηκε 10 ημέρες μετά. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους μου μεταφέρθηκε ότι η παραγγελία ακυρώθηκε καθώς το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και αν επιθυμούσα να με συνδέσουν με το τμήμα παραγγελιών. Το δέχθηκα, αλλά απλά μου έκλεισαν το τηλέφωνο. Δεν μου έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συναλλαγή είχα με άλλο κατάστημα. Και το 1 αστέρι πολύ τους είναι

  19. Purna M.

    Απαράδεκτοι. Σε παραγγελια που έγινε τον Νοέμβριο και έπρεπε να γίνει και μερική επιστροφή χρημάτων λόγω σφαλματος, ηρθε τον Ιανουάριο με 2 κουτια laminate κατεστραμένα. Ζήτησα αντικατάσταση και ήρθαν πάλι κατεστραμένα. Έχουμε τέλος Φεβρουαρίου και ακόμη δεν μου έχουν στείλει ούτε την αντικατάσταση ούτε τα χρήματα. Στα αναρίθμητα τηλέφωνα είπαν ότι “δρομολογείται”. Εντελώς απαράδεκτοι.

  20. Micalis S.

    2 μηνες και ακόμα δεν
    Έχω παραλάβει την παραγγελία που έχω πληρώσει . Στην αγορά έγραφαν τα λαμόγια για αν την παραγγείλεις 5-7 εργάσιμες και χωρίς κανένας να με ειδοποιήσει πήρα εγώ τηλέφωνο
    Και μου είπαν 1 μήνα μετά ότι είναι καθόδον . Ακόμα
    Περιμένω . Τραγικοί

  21. Theodora I.

    Ο,τι χειρότερο σε εταιρεία. Έχω κάνει παραγγελία στις 20 Ιανουαρίου ήταν να παραλάβω με πολύ πίεση 8 Φεβρουαρίου ο μεταφορέας πήρε τηλέφωνο το οποίο δεν πρόλαβα να σηκώσω και χωρίς να χτυπήσει κουδούνι έφυγε. Τον καλούσα στο κινητό και δεν απάντησε ποτέ και τώρα είμαστε σε φάση επαναδρομολόγησης χωρίς κανείς να μπορεί να μου πει πότε θα παραλάβω. Αν είχε αρνητική βαθμολογία θα την έβαζα. Μακριά από το praktiker!!!!!!

  22. Παρέλαβα κανονικά σε 10 εργάσιμες.

  23. Αναστασία Σ.

    Αν μπορούσα να βάλω κάτω του μηδενός θα το έβαζα…
    Έκανα αγορά 800+ € και στο σάιτ έγραφαν ότι δίνουν δωροεπιταγή., χωρίς να αναφέρουν προϋποθέσεις και δέσμευση.
    Μου κοινοποίησαν την δωροεπιταγή και εκτός του ότι έχουν καταληκτική ημερομηνία οι αγορές πρέπει να είναι εντός ενός μήνα πάνω από 300€…
    Αν αυτό δεν είναι εξαπάτηση; τι είναι…; (Ευτυχώς με ψίλιασε μια φίλη μου)
    Οι πληροφορίες έπρεπε να δοθούν πρίν την αγορά και η ημερομηνία να είναι μεγαλύτερης διάρκειας.
    ΕΜΠΕΓΜΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ.
    Επικαιντρονομαι στο συγκεκριμένο θέμα και δεν θίγω όλα τα υπόλοιπα που είναι σαν να μπαίνεις σε δημόσια υπηρεσία…

  24. Σίσσυ Δ.

    Ότι χειρότερο έχω δει σε εταιρία έχω παραγγείλει από τις αρχές του χρονου και ενώ μου έλεγαν ότι τα έπιπλα μου θα φτάσουν σε 7-10 εργάσιμες, έχουν περάσει 20 μέρες.. τηλεφωνώ καθημερινά στο κατάστημα για την εξέλιξη της παραγγελίας μου και ενώ την μέρα που την καταχώρησα ήταν όλα διαθέσιμα, καθημερινά με κοροϊδεύουν πως κάτι δεν είναι σε διαθεσιμότητα. Παρ όλα αυτά δεν μου σπάνε την παραγγελία και δεν μου φέρνουν ούτε τα ετοιμοπαράδοτα παρά μόνο αν πληρώσω εγώ το κόστος, γεγονός που στην ιστοσελίδα δεν αναφέρει κάτι τέτοιο. Συνεχώς μου λένε πως θα σας καλέσουμε αύριο για να με αποφύγουν και δεν με καλούν ποτέ. Απαράδεκτοι και αντιεπαγγελματίες μην αγοράσετε ποτέ!

  25. Zoi G.

    Για παραγγελία πριν την black Friday για την οποία έχω προπληρώσει ηλεκτρικές συσκευές έχω παραλάβει μόνο την μια και δεν μπορούν να βρουν ούτε καν σε τι κατάσταση είναι οι άλλες 2 . Σε έχω πάρει επανειλημμένα τηλ και μου λένε το ίδιο πράγμα ότι έχουν τιμολογηθεί κλπ.50 ημέρες για κάτι που ήταν έτοιμοπαραδοτο είναι Απαράδεκτο.Ουτε φυσικά μπορείς να μιλήσεις με προϊστάμενο .Εξυπηρέτηση του κώλου…. θα ακυρώσω αύριο το θέμα είναι σε πόσες ημέρες θα πάρω τα χρήματα μου πίσω.Εαν τα πάρω…. Αισχος