Εαν βρειτε κατι στο ραφι εχει καλως. Εαν πρεπει να το παραγγείλετε ατυχήσατε οικτρα
Στο τηλεφωνικο κεντρο ΑΥΤΟΙ ξερουν καλυτερα δεν αφηνουν ΠΟΤΕ να τελειωσετε τη φραση σας και σας πετανε στον επομενο κοκ
ΔΕΝ υπαρχει προισταμενος να κανετε κανενα παραπονο. Εαν το ζητησετε απλα σε ξαναρωτανε τι θελετε και σου ξαναλενε τα ιδια αλλα υπευθυνο ΔΕΝ σου δινουν.
Η γραμμη γινεται βουβη διοτι φαινεται οτι κάποιος ακουει παρα ταυτα ΧΩΡΙΣ να σου πουν οτι σε βαζουν σε αναμονη , νομιζεις οτι εχει κλεισει και αναγκαζεσαι να ξαναπαρεις. Και αρχιζει ΞΑΝΑ η πασα απο υπαλληλο σε υπαλληλο μεχρι να βρεις ακρη. Και ΔΕΝ βρισκεις βεβαια. Και εαν εκνευριστεις διοτι μετα το πεμπτο τηλεφωνημα πιθανον να χασεις και τη μπαλα ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ γιατι ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ.
ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΤΕ!
Επισης ειναι εξαιρετικα ΑΣΥΝΕΠΕΙΣ στο ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.
Η αθλιοτερη εξυπηρετηση πελατων που συνάντησα σε εταιρια απο τοτε που γυρισα στην Ελλαδα.
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Εαν βρειτε κατι στο ραφι εχει καλως. Εαν πρεπει να το παραγγείλετε ατυχήσατε οικτρα
Στο τηλεφωνικο κεντρο ΑΥΤΟΙ ξερουν καλυτερα δεν αφηνουν ΠΟΤΕ να τελειωσετε τη φραση σας και σας πετανε στον επομενο κοκ
ΔΕΝ υπαρχει προισταμενος να κανετε κανενα παραπονο. Εαν το ζητησετε απλα σε ξαναρωτανε τι θελετε και σου ξαναλενε τα ιδια αλλα υπευθυνο ΔΕΝ σου δινουν.
Η γραμμη γινεται βουβη διοτι φαινεται οτι κάποιος ακουει παρα ταυτα ΧΩΡΙΣ να σου πουν οτι σε βαζουν σε αναμονη , νομιζεις οτι εχει κλεισει και αναγκαζεσαι να ξαναπαρεις. Και αρχιζει ΞΑΝΑ η πασα απο υπαλληλο σε υπαλληλο μεχρι να βρεις ακρη. Και ΔΕΝ βρισκεις βεβαια. Και εαν εκνευριστεις διοτι μετα το πεμπτο τηλεφωνημα πιθανον να χασεις και τη μπαλα ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ γιατι ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ.
ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΤΕ!
Επισης ειναι εξαιρετικα ΑΣΥΝΕΠΕΙΣ στο ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.
Η αθλιοτερη εξυπηρετηση πελατων που συνάντησα σε εταιρια απο τοτε που γυρισα στην Ελλαδα.
”ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ