οτι χειρότερο από εξυπηρέτηση.παραγγελία τηλεόρασης στις 11/09/2025 ενημερώνουν το αργότερο παράδοση δευτέρα 15/09/2025 έχει φτάσει παρασκευή 19/09/2025 και πουθενά η…
Praktiker Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Praktiker:
Η Praktiker Hellas είναι το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, με 17 καταστήματα, ένα δυναμικό e-shop και το πρώτο b2b Center αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Ξεκινώντας την πορεία της το 1991, η Praktiker Hellas αποτελεί σήμερα ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη συμπεριφορά τηλεφωνήτριας, αναξιόπιστο ηλεκτρονικό κατάστημα. Έκανα μια παραγγελία ηλεκτρονικά και μετά από 2 εργάσιμες μέρες ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας λόγω προσωπικών μου θεμάτων. Μου είπαν ότι η παραγγελία μου ακυρώθηκε και θα μου επιστραφούν τα χρήματα μέσα σε 10 εργάσιμες. Μετά από 5 ημέρες, η παραγγελία μου τιμολογηθηκε. Πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω για την ακύρωση και μου είπαν μην ανησυχείτε, η ακύρωση έγινε. Σε μια βδομάδα είχα τηλέφωνο από τη μεταφορική ότι έρχεται το προϊόν. Αφού τους διαβεβαίωσα ότι είναι ακυρωμενη, φύγανε και θα περίμενα την επιστροφή χρημάτων. Έχει περάσει ένας μήνας κι ακόμα περιμένω τα χρήματα μου, ενώ η παραγγελία μου, φαίνεται ΑΚΟΜΑ πλήρως τιμολογιμενη και όχι ακυρωμενη όπως θα έπρεπε. Στο τηλέφωνο απλά μου το κλείνουν κατάμουτρα . Κλέφτες…
”Η κατάσταση με το eshop είναι τραγική. Παράγγειλα δύο λεκάνες οι οποίες τελικά δεν ήταν διαθέσιμες. Μου πρότειναν κάποιο εναλλακτικό προϊόν που δεν ήθελα (βασικά άλλαξαν μόνοι τους την παραγγελία) και συμφωνήσαμε να ακυρώσουμε την παραγγελία. Στη συνέχεια έβαλα άλλη παραγγελία με δυο διαφορετικές λεκάνες. Το αποτέλεσμα ήταν να μου στείλουν μετά από δύο εβδομάδες τις λεκάνες που ήθελαν αυτοί και να ακυρώσουν και την δεύτερη παραγγελία που είχα βάλει με τις λεκάνες που ήθελα ενώ μου είπαν ότι θα τις άλλαζαν! Πόσο χρόνο πρέπει να σπαταλάει κανείς από τι ζωή του με τέτοιες καταστάσεις? Τώρα έχω μείνει με δυο λεκάνες που έχω πληρώσει και δεν θέλω. Προσοχή μακριά!!!
”Άθλια εξυπηρέτηση του eshop….. σου στελνουν ότι θέλουν, τους πληρωνεις και μετα κάνουν τους Κινέζους!!! 15 μέρες περιμενω να επικοινωνήσουν για να να μαθω ποτε θα παραλαβω αυτό που ηδη εχω πληρωσει και δεν έστειλαν ΠΟΤΕ…..
”Στις 2/10/2024 έκανα παραγγελία τηλεφωνικά ενός καναπε,μέχρι σήμερα 31/10/2024 δεν τον έχω παραλάβει και μετά από αλλεπάλληλα τηλέφωνα κανείς δεν ξέρει που βρίσκεται.Υπ. οψιν ότι έχω μεταβεί 2 φορές επαρχία για να τον παραλάβω αλλά τίποτα.Οι δόσεις δε έχουν ξεκινήσει να πληρώνονται.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ.
”Άθλιοι, τραγικοί, απαράδεκτοι…μετά από 2 μήνες αναμονής για την παράδοση της παραγγελίας, έρχονται 2 αντί για 3 καρέκλες τραπεζαρίας και η 1 εκ των 2 έχει υποστεί ζημιά. Η παραγγελία έγινε 31/08/2024 και έκτοτε δεν έλαβα κανένα email που να κάνει λόγο για καθυστέρηση της παραγγελίας. Δυο μήνες ήμουν καθημερινά στα τηλέφωνα κι ο καθένας είχε τη δική του εκδοχή σχετικά με την αιτία καθυστέρησης.
”Η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ στην ζωή μου. Αγοραστήκαν 2 προιόντα μεγάλης αξίας και ζήτησα παράδοση σε συγκεκριμένη ημέρα και περιοχή. Ενημέρωσα γραπτώς ότι θα μεταβώ στην Πάτρα από Αθήνα μόνο και μόνο για να παραλάβω τα προιόντα που ήταν για το φοιτητικό σπίτι του γιου μου. Μου είπαν ότι 1 ημέρα πριν θα με καλέσουν για την ακριβή ωρα παράδοσης. Την προηγουμενη λοιπόν δεν με καλέσαν ποτέ και την ημέρα παράδοσης προσπάθώντας να δω που είναι τα προίοντα…ανακαλύπτουν ότι ήταν φορτωμένα για άλλον προορισμό…στην Κέρκυρα. Ακυρώνω την παραγγελία, αναγκάζομαι μέσα σε ένα απόγευμα να βρω αντιστοιχα προιόντα (ψυγείο και πλυντήριο) πληρώνοντας τα πολύ ακριβότερα και ζητάω επιστροφή των χρημάτων. Έχει περάσει ενας μήνα και δεν έχουν επιστραφει τα χρήματα!!! Θα αναλαβει δικηγορος πλέον!
”Έκανα παραγγελία 3/10 και δεν έλαβα ποτέ το email επιβεβαίωσης παραγγελίας αλλα μόνο ενα μήνυμα στο viber. Κάθε φορά που επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση τηλεφωνικά εκτός ότι με κάνουν μπαλάκι από το ένα τμήμα στο άλλο,μου λένε ότι περιμένουν κάποιο έπιπλο και μου το κλείνουν. Πριν μια εβδομάδα που ξανα μίλησα με την εξυπηρέτηση μου είπαν με ειρωνικό ύφος ότι θέλουν 15 εργάσιμες για να παραλάβω τα έπιπλα! Σημερα στις 17 εργάσιμες όταν τους είπα ότι έχουν περάσει οι μέρες που λέει στην σελίδα και ότι απαιτώ μέχρι την Πέμπτη να εχω παραλάβει μου απάντησε με πολύ ύφος η κοπέλα ότι αυτό δεν γίνεται και αμα θελω να μου ακυρώσουν την παραγγελία. Όλοι μας ξέρουμε ότι από όταν ακυρωθεί μέχρι να πάρω πίσω τα χρήματα μπορεί να περάσουν εβδομάδες. Θα κάνω καταγγελία μήπως και βγάλω άκρη!
”Πιο αθλια συμπεριφορα στο τηλεφωνικο κεντρο δεν υπαρχει!μακρια!Μεγαλη απογοητευση!εδωσα 1100€ και ακομα περιμενω επιστροφη χρηματων…μακρια απο το praktiker…3 μηνες με κοροιδευουν
”Αγόρασα έπιπλο μπάνιου από το καταστημα Ηρακλείου. Εκτός από την κάκιστη ποιότητα υλικών και κατασκευής , κάποια στιγμή σταμάτησε η λειτουργία των φωτιστικών led του καθρέφτη. Όταν απευθύνθηκα στο κατάστημα για αγορά καινούργιων φωτιστικών μου απάντησαν ότι τα συγκεκριμένα φωτιστικά δεν υπάρχουν στο κατάστημα και θα πρέπει να τα παραγγείλω και οτι δεν γνωρίζουν ποτέ θα έρθουν και αν υπάρχουν. Αποτέλεσμα όλων αυτών, το μπάνιο μέχρι στιγμής δεν έχει φως και το φωτίζουμε με πορτατίφ. Η πάρα πάνω διαδικασία είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει και τότε είχαν βγάλει ένα φωτιστικό από άλλο έπιπλο και μου το είχαν δώσει. Παρά ταύτα δεν φρόντισαν ποτέ να προμηθευτούν τα led αυτού του τύπου.
”επιεικωσ απαραδεκτοι πληρωσα ον line ton ioynio καλυματα ηλιακου . δεν τα εχουν στειλει .και δεν επιστρεφουν κ τα χρηματα με αστειεσ απαντησεισ -” θα μεταβιβασω το αιτημα στην αποθηκη”
”τουσ κατηγγειλα προσφατα στο υπουργειο αναπτυξησ κ περιμενω . απο μια πλευρα ειμαι τυχεροσ γιατι το ποσο ειναι μικρο -50ευρω. δεν περιμενα τοση κοροιδια.
Ειναι άθλιοι. Οχι…Ειναι τρεις αθλιοι. Παρηγγειλα μεσω καταστήματος Πάτρας 450€ πράγματα για να μου τα φερουν απο το καταστημα Ελληνικού στη Δάφνη. Μεταξυ αυτόν και ενα ημίδιπλο στρώμα. Πληρωσα 25€ για την υπηρεσία μεταφοράς. 5 μερες μετα δεν ειχα καμια ειδοποίηση απο πουθενά. Ενω με είχαν διαβεβαίωσει ότι θα με καλούσαν την επομενη μερα της παραγγελίας απο το κατάστημα του Ελληνικού. Στις 23/9 πήγαμε επιτόπου και δεν ειχαν ιδέα για την παραγγελία. Φορτωθήκαμε το στρωμα και το πήγαμε σπίτι. Τα αλλα τα μικροπραγματα ακομη τα περιμενω. Καμια ειδοποίηση
”Ότι χειρότερο μου έχει τύχει στη ζωή μου!!!!!
”Μακριά δυστυχώς οι άνθρωποι είναι απατεώνες!!!!
Στην περίπτωση μου πρόκειται για αγορά φωτοβολταϊκών όπου περίμενα 50 μέρες για να μου τα στείλουν, αλλά τα χάσανε δεν τα βρίσκανε και περιμένω 2,5 μήνες για να πάρω τα λεφτά μου πίσω.
Επικοινωνώ σχεδόν καθημερινά και μου λένε συνέχεια κάντε λίγο υπομονή γιατί δεν βρίσκουμε τα φωτοβολταϊκά στην αποθήκη μας!
Οι άνθρωποι είναι τουλάχιστον άτιμη και ανέντιμοι επιχειρηματίες!!!!! Ο θεός να τους κάνει επιχειρηματίες!
Ένα αστέρι και πολύ τους είναι! Παράγγειλα ένα Air condition αρχές Αυγούστου για να το δώσω στην κόρη μου που είναι έγκυος… και δεν είχε…πριν το αγοράσω ρώτησα πότε θα έρθει? και πότε θα γίνει η τοποθέτηση που ήταν δώρο από το praktiker? Και καλά με τα λεφτά που το αγόρασα δώροκαι καλά. 🤬Μου είπαν θα έρθει σε μία εβδομάδα…και η τοποθέτηση είναι σε τρεις εβδομάδες …. Λοιπόν έχουμε σχεδόν τέλος Σεπτεμβρίου και η τοποθέτηση ακόμα δεν έχει γίνει πέρασε ένα χάλια καλοκαίρι με τις ζεστές.και από τη φαίνεται θα περάσει και ένα μαύρο χειμώνα… Διότι δεν υπάρχει κάτι άλλο να ζεσταθεί και σε λίγο καιρό γεννάει.Γιατί που τους παίρνω τηλέφωνο η με βάζουν σε αναμονή η μου απαντούν θα σας πάρουμε εμείς που δεν παίρνουν ποτέ.
”η δεν ξέρουν πότε θα έρθουν γιατί έχουν πολύ δουλειά.. Αίσχος 🤬
οτι χειροτερο εχω αντιμετωπισει απο ηλεκτρονικη παραγγελια. παρηγγειλα 6 καρεκλεσ ηρθαν 2 πληρωθηκαν οι 6, τισ εψαχναν ενα μηνα και αφου καναμε ακυρωση τησ παραγγελιασ ακομα περιμενω (ενα μηνα) τα χρηματα μου. το τηλεφωνικο κεντρο δεν σε συνδεει με κανεναν υπευθυνο, δεν υπαρχει καπου να απευθυνθεισ και απλωσ σε κοροιδευουν καθε φορα που επικοινωνεισ οτι το αιτημα σου θα εισακουστει!!
”ντροπη για τον χειρισμο τουσ και την συμπεριφορα στον πελατη .
Ειλικρινά απαράδεκτοι!! Έχω κάνει παραγγελία προπληρωμένη από τις 3 Σεπτεμβρίου από το κατάστημα ελληνικού για παράδοση για ροδο. Καμία ενημέρωση το δε τηλέφωνο κεντρο εξυπηρέτηση πελατών!! Μόνο τους πελάτες της δεν εξυπηρετούν. Σε βάζουν σε αναμονή και σου λένε θα σε καλέσουμε το συντομότερο και δεν καλούν πότε. Ας τα δει όλα αυτά τα σχόλια του κόσμου κάποιος αρμόδιος και υπεύθυνος της εταιρείας. Και να μην πιάνουν τσάμπα τις θέσεις εκεί. Όχι μόνο δεν εξυπηρετούν αλλά μιλάνε και με αγενή τρόπο προς τους πελάτες
”Αίσχος και ντροπή να γίνετε όλο αυτό. Εμένα αν δεν μου παραδοσουν την παραγγελία μου μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω ακυρώνοντας την παραγγελία. Παρακαλάμε να πάρουμε τα πράγματα που έχουμε πληρώσει. Έλεος.
Απατεώνες. Έχω πληρώσει για μία βάση τηλεόρασης εδώ και 3 μήνες και δε την έχουν στείλει καν. Ούτε μου απαντάνε στα emails ούτε στα τηλέφωνα. Έχουν πάρει τα χρήματα, τα έχω ήδη πληρώσει μέσω κάρτας και δε μπορώ να βγάλω άκρη μήνες τώρα. Είναι απαράδεκτο για μία τόσο μεγάλη επιχείρηση. Είναι ντροπή να κοροϊδεύουν έτσι τον κόσμο.
”Ανοργανωτοι,αντιεπαγγελματιες,ανακολουθοι! Παραπλανητικη ενημερωση.Θα προβω σε αμεση καταγγελια αμεσα.
”Απαράδεκτοι στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Μετά από 5 κλήσεις και μια ώρα περίπου αναμονής τελικά δεν κατάφερα να λάβω μια απάντηση για αγορά που είχα σκοπό να κάνω. Μακριά
”Ελεινη εταιρια. Παραγγειλαμε δυο λεκανες και ενα νιπτηρα. Το Τμημα Εξυπηρετησης δεν εβλεπε πουθενα στο συστημα σε ποια μεταφορικη εχει παραδοθει η παραγγελια 20 μερες τωρα. Δεν εφταιγαν επουδενι τα παιδια του Τμηματος που ενας Θεος ξερει τι ακουνε καθε μερα και ειναι ευγενικα. Πως ειναι δυνατο μια εταιρια να μην ξερει που παραδιδει τα προιοντα για μεταφορα? Μας εδωσαν δυο ασχετες επαφες οπου ελεγαν οτι παραδοθηκε το προιον και τελικα μας το εφερε ενας τριτος!!Αφου δεινοπαθησαμε 10 φορες κυριολεκτικα με το Call Center, παραλαβουμε μονο τις λεκανες και οχι τον νιπτηρα! Θα κανω καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη μεσα στη βδομαδα γιατι ειναι αχρειοι. Ισως κινηθω και νομικα μπας και αλλαξουν νοοτροπια.
”Η λέξη Τραγικοί είναι πολύ κολακευτικό για αυτούς. Έκανα παραγγελία 220 € ήρθαν τα μισά και δεν μου επιστρέφουν τα υπόλοιπα χρήματα ούτε μου φέρνουν τα πράγματα έστω και 3 μήνες μετά Στα τηλέφωνα η δεν απαντούν η θα σου πουν ότι θα σε καλέσουν και αυτό δεν γίνετε ποτέ .Νιώθεις ότι σε τιμωρούν επειδή τους επέλεξες . Κάνω αρκετές αγορές ηλεκτρονικά ,όλοι μα όλοι μέχρι στιγμής ήταν άψογοι εκτός από το Πρακτικερ . Θα το διαδώσω με όλους τους τρόπους ότι σε κλέβουν εν ψυχρό και ότι δεν σέβονται τον πελάτη
”ό,τι χειρότερο…………………………..
”2 μήνες περιμένουμε να γίνει τοποθέτηση κλιματιστικού. Η υπηρεσία τοποθέτησηε διαφημίστηκε πως ήταν δωρεάν με την αγορά του κλιματισμού. Παράτησαν το κλιματιστικό στο χωλ και το καλοκαίρι 2024 έφυγε χωρίς κλιματιστικό σε σπίτι μεγάλους ανθρώπους.
”Αγόρασα τηλεφωνικά ανεμιστήρα wellio τόν Ιουλίου από το praktiker το έβαλα να δουλέψει και μύριζε πολύ έντονα τό βερνίκι που έχει το μοτέρ, σκέτο δηλητήριο.Περνω τηλέφωνο για να τους πω τι έχει ο ανεμιστήρας και να γίνει αντικατάσταση συσκευής και από τότε μέχρι σήμερα 10/9/24 τραβάω γολγοθά για να βρω άκρη και ακόμα τίποτα, εδώ και τρείς εβδομάδες είναι να με πάρει τηλέφωνο τό τμήμα βλαβών και ακόμα στην αναμονή.Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση εάν σου κάτσει χαλασμένη συσκευή και μάλιστα με δικιά τους ευθύνη τά συμπεράσματα δικά σας και τί νά κάνετε 🤔🤔
”Αυτός ο τύπος που σκέφτηκε για οποιαδήποτε Ηλεκτρική συσκευή πάθει βλάβη θα πρέπει ο αγοραστής να πάει σε κατάστημα praktiker για το σέρβις και όχι σε κάποιο εξουσιοδότημενο κατάστημα στην πόλη που μένει είναι το λιγότερο άθλιος και ηλιθιος!!!! Για μια καφετιέρα espresso έκανα δυο ώρες δρόμο να την πάω έχουν περάσει δύο εβδομάδες ενημέρωση καμία και όταν και άμα φτιαχτεί εγώ θα πρέπει να ξανά κάνω ολόκληρο ταξίδι ν απαω να την πάρω…….εντελώς άχρηστοι όλοι τους και τους εύχομαι ολόψυχα τα χειρότερα!!!!
”