Έκανα παραγγελία 3/10 και δεν έλαβα ποτέ το email επιβεβαίωσης παραγγελίας αλλα μόνο ενα μήνυμα στο viber. Κάθε φορά που επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση τηλεφωνικά εκτός ότι με κάνουν μπαλάκι από το ένα τμήμα στο άλλο,μου λένε ότι περιμένουν κάποιο έπιπλο και μου το κλείνουν. Πριν μια εβδομάδα που ξανα μίλησα με την εξυπηρέτηση μου είπαν με ειρωνικό ύφος ότι θέλουν 15 εργάσιμες για να παραλάβω τα έπιπλα! Σημερα στις 17 εργάσιμες όταν τους είπα ότι έχουν περάσει οι μέρες που λέει στην σελίδα και ότι απαιτώ μέχρι την Πέμπτη να εχω παραλάβει μου απάντησε με πολύ ύφος η κοπέλα ότι αυτό δεν γίνεται και αμα θελω να μου ακυρώσουν την παραγγελία. Όλοι μας ξέρουμε ότι από όταν ακυρωθεί μέχρι να πάρω πίσω τα χρήματα μπορεί να περάσουν εβδομάδες. Θα κάνω καταγγελία μήπως και βγάλω άκρη!
Έκανα παραγγελία 3/10 και δεν έλαβα ποτέ το email επιβεβαίωσης παραγγελίας αλλα μόνο ενα μήνυμα στο viber. Κάθε φορά που επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση τηλεφωνικά εκτός ότι με κάνουν μπαλάκι από το ένα τμήμα στο άλλο,μου λένε ότι περιμένουν κάποιο έπιπλο και μου το κλείνουν. Πριν μια εβδομάδα που ξανα μίλησα με την εξυπηρέτηση μου είπαν με ειρωνικό ύφος ότι θέλουν 15 εργάσιμες για να παραλάβω τα έπιπλα! Σημερα στις 17 εργάσιμες όταν τους είπα ότι έχουν περάσει οι μέρες που λέει στην σελίδα και ότι απαιτώ μέχρι την Πέμπτη να εχω παραλάβει μου απάντησε με πολύ ύφος η κοπέλα ότι αυτό δεν γίνεται και αμα θελω να μου ακυρώσουν την παραγγελία. Όλοι μας ξέρουμε ότι από όταν ακυρωθεί μέχρι να πάρω πίσω τα χρήματα μπορεί να περάσουν εβδομάδες. Θα κάνω καταγγελία μήπως και βγάλω άκρη!
”