Plaisio Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.36 από 358 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Plaisio:

Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

358 κριτικές για “Plaisio

  1. ΜΑΡΚΟΣ Π.

    απαράδεκτοι σε όλα: πλήρης απουσία σεβασμού στον πελάτη, παντελής ρλλειψη ενημέρωσης για την πορεία της παραγγελίας και γενικά ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ συμπεριφορά.

  2. παναγιώτης Χ.

    Απαράδεκτα τα τόνερ της work. Τυπώνουν με μαυρίλες , τυπώνουν ελάχιστες σελίδες (με εκτύπωση μόνο γράμματα) σε καμία περίπτωση τον αριθμό που λένε. Πήρα 4 τόνερ και επειδή πέρασε το 20 ήμερο δεν τα αλλάζουν , κάτι τι οποίο δεν μου το είπαν κατά την αγορά. Γενικά απαράδεκτοι!!!!!!!! Αν υπήρχε -* θα έβαζα πολλά.

  3. Ελευθερια Κ.

    Γρήγορη αποστολή παραγγελείας.Απαράδεκτη συμοεριφωρά του μεταφορέα. Γρίνιαζε πως θα ανεβασει το ψυγειο,γιατι δεν ήταν ο αντρας μου να βοηθήσει (είχε βοηθό + τον γίο μου).Βρείτε καλύτερους συνεργατες

  4. Δαναη Κ.

    Παρήγγειλα φορητό κλιματιστικό απο το σάιτ δεδομένου ότι ήταν άμεσα διαθέσιμο και είχε καλές κριτικες. Μετά από μια εβδομάδα, με 40 βαθμούς μέσα στο σπίτι, η παραγγελία ήταν ακόμα σε αναμονή. Τους παίρνω τηλ και μετά από μισή ώρα σχεδόν που έκανα για να πιάσω γραμμή μου λένε: ααααα έχει καταργηθεί το προϊόν! Αν το θέλετε θα το έχουμε πάλι σε έναν μήνα. Εν τω μεταξύ είχαν οριστικοποιηθεί και οι δόσεις που είχα βάλει με την πιστωτική. Ο υπάλληλος στο τηλ πολύ ευγενικός αλλά επέμενε να με ρωτάει γιατί ήθελα φορητό και όχι επιτοίχιο κλιματιστικό μάλλον σε μια προσπάθεια να μου πουλήσει άλλο. Ακύρωσα άμεσα την παραγγελία και περιμένω να μου αποδεσμεύσουν την πρώτη δόση πληρωμής. Δεν μπορούσαν να με ενημερώσουν δηλαδή ότι υπήρχε πρόβλημα στο απόθεμα έστω μια μέρα μετά την παραγγελια? Δεν μπορούσαν να ανεωσουν το σάιτ? Και απ’ ότι βλέπω στις κριτικες δεν είμαι η μόνη που το είχε αυτό το πρόβλημα και παρόλα αυτά δεν έκαναν ούτε μια προσπάθεια να το διορθώσουν… Κανένας σεβασμός στον πελάτη!

  5. μιχάλης λ.

    Μην Παραγγείλετε πότε από εδώ!Έχουν περάσει δυο εβδομάδες από την ημερα αποστολής και δεν στέλνουν email !

  6. ΔΕΣΠΟΙΝΑ Π.

    Ειλικρινά τέτοια εξυπηρέτηση δεν την έχω δει σε κανένα άλλο κατάστημα!!!! Είναι όλοι τους άψογοι σε όλα!!!!! Μπράβο σας!!!!!

  7. Ερμενιτα Λ.

    Είναι απαράδεκτη αγόρασα κλιματιστικό βγήκε ελαττωματικό ακόμα περιμένουνε με 42 βαθμούς από τμήμα σε τμήμα κάθε φορά και λύση μηδέν . Αλλά εμείς φταίμε που τους επιλέξαμε . Ποτέ ξανά εάν μπορούσα θα έβαζα μείον ούτε καν 1 αστέρι

  8. Χαραλαμπια Τ.

    Στις 05/07/2024 ο γιος μου παρέλαβε ψυγείο καταψύκτη και ύστερα από πίεση του μεταφορέα ότι βιαζόταν υπέγραψε ένα χαρτί ότι είναι για την παραλαβή. Το έντυπο όμως αυτό σύμφωνα με την εταιρεία αφορά και την παραλαβή και ότι η συσκευή που παρελήφθη είναι σε άριστη κατάσταση (όρος για τον οποίο δεν είχαμε ενημερωθεί ούτε από το κατάστημα Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης ούτε από τον μεταφορέα). Ύστερα από έλεγχο από τους γονείς αφού βγάλαμε την ζελατίνα πού ήταν τυλιγμένο διαπιστώσαμε ότι είχε βαθούλωμα στην πόρτα. Επικοινωνήσαμε την επόμενη μέρα με τα κεντρικά στείλαμε email με την φωτογραφία,μας απάντησαν μετά από Τρεις μέρες αφού ξαναπήραμε τηλέφωνο και μας είπαν ότι δεν γίνεται αλλαγή συσκευής. Η υπεύθυνη του καταστήματος ήταν αγενής και δεν προσπάθησε να βρει λύση στο πρόβλημα
    Άμα ήταν να πάρω ελαττωματική συσκευή θα έπαιρνα με μισά χρήματα

  9. Tim ..

    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Σ εμπαιγμός από το ΠΛΑΙΣΙΟ στην διαδικασία επιστροφής μιας λανθασμένης παραγγελίας ( ψυγείο 1200 ευρώ ). Με έχουν κάνει μπαλάκι εδώ και 3-4 μέρες. Τη μια μέρα λένε ότι θα έρθουν να παραλάβουν, το μεσημέρι με ενημερώνουν ότι δεν μπορούν. Την επόμενη λένε οτι θα ερθουν να παραλαβουν, μου έρχεται και sms οτι ο οδγηός είναι κοντά, μετά με παίρνουν και μου λένε ότι πάλι δε θα έρθουν. Παρασκευή βράδυ μου υπόσχονται ότι θα έρθουν, Σάββατο πρωί με παίρνουν και λένε τελικά άκυρο. Το ψυγείο παραμένει στο κέντρο του σαλονιού και περιμένει την μεταφορική εταιρεία του Πλαισίου καρτερικά για παραλαβή. Πραγματικά ντροπή στο οργανωτικό τμήμα της εταιρείας που δεν μπορεί να βρει τρόπους να λύσει τόσο απλά προβλήματα ( δλδ την παραλαβή μιας λανθασμένης παραγγελίας από το σπίτι του πελάτη 1-2 μέρες μετά την πραγματοποίηση της αρχικής παράδοσης. Δεν μιλάμε για κάτι το τόσο τρελό έτσι?), αλλά και κρίμα γιατί η δυσαρέσκεια του πελάτη σε αυτές τις περιπτώσεις παίρνει σβάρνα κ άλλα τμήματα που δεν φταίνε σε κάτι. Λυπάμαι τα χιλιάδες ευρώ αγορών που έχω κάνει στο Πλαίσιο τα τελευταία 20 χρόνια. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Έχω ήδη ξεκινήσει με καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, και ίσως μιλήσω και με τον δικηγόρο μου καθώς στο σπίτι υπάρχει άτομο που έχει νοσηλευτεί πρόσφατα σε νοσοκομείο και χρειάζεται οπωσδήποτε A/C, κάτι το οποίο δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στο σαλόνι αφού βρωμάει όλος ο χώρος από το ψυγείο & την συσκευασία του. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ & ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.

  10. George P.

    Για οσους σκεφτονται να αγορασουν την εξτρα εγγυηση ηλεκτρικων συσκευων μη πεταξετε τα λεφτα σας.Υποσχονται τεχνικο σε 24 ωρες κ εχουν περασει ηδη 3 ημερες χωρις κανενα νεο.Κρατηστε την εγγυηση της αντιπροσωπειας κ ξεχαστε αυτες τις πρακτικες κοροιδιας με ταχα premium εξυπηρετηση αν επιλεξεις την εγγυηση τους.

  11. ΑΝΤΙΓΟΝΗ Μ.

    Οι λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν την εμπειρία μας στο κατάστημά σας στο Ηράκλειο στην οδό Δημοκρατίας. Ο πωλητής ΣΤΕΦΑΝΟΣ ήταν ο λόγος που αγοράσαμε το ψυγείο και το πλυντήριό μας. Ήταν τόσο υπομονετικός, εξυπηρετικός και επαγγελματίας μαζί μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΣΤΕΦΑΝΟ και στο Plaseio που έχουν τόσο σπουδαίους υπαλλήλους που εκπροσωπούν την εταιρεία τους. Ανυπομονούμε για περισσότερες αγορές στο μέλλον.

  12. Georgios C.

    Απαράδεκτοι, αγόρασα 2 air-condition nuvele, το ένα Ιουλιο 2023 και το άλλο Απρίλιο 2024 , άχρηστα και τα δύο ,βγήκαν off , παλεύω 3 εβδο.αδες να βρω το δίκιο μου, είπαν ότι θα αντικαταστήσουν τις εξωτερικές μονάδες,ακόμη περιμένω…. Έχουμε καεί από την ζέστη……. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ κάθε μέρα τηλέφωνο μπας και λυθεί το πρόβλημα μου!!!

  13. Αρετή Ψ.

    Απαράδεκτοι!!! Πριν από ένα μήνα αγόρασα δύο κλιματιστικά… Το ένα τοποθετήθηκε αμέσως και σωστά. Ωστόσο, το δεύτερο κλιματιστικό έφτασε με πρόβλημα (διαρροή) και έπρεπε να επιστραφεί. Μέχρι τώρα, τόσες μέρες μετά, δεν έχω λάβει το προϊόν που έχω εδώ και καιρό πληρώσει. Επικοινωνώ συνεχώς με το κατάστημα και οι υπάλληλοι μού ζητούν να απευθυνθώ η ίδια στην εταιρεία από την οποία παίρνουν τα κλιματιστικά!!!

  14. ΑΛ Κ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ! ! Αγόρασα Πλυντήριο πιάτων και προκειμένου να γίνει η αγορά (τελευταίο εκθεσιακό για να φύγει) μου ανέφεραν πως στην παράδοση θα παραλάβουν το παλιό για Ανακύκλωση, μαζί και ενα πιστωτικό ποσό για την Ανακύκλωση. Τίποτα δεν έγινε παρότι ήταν γραμμένο στο Παραστατικό και η δικαιολογία ήταν πως η συγκεκριμένη υπάλληλος που το έγραψε δεν ήξερε (ήταν απο άλλο Τμήμα) ! ! Εξαπάτηση του πελάτη με δόλο και με σκοπό την πώληση προίόντος λέγεται αυτό κύριοι …. Θα στείλω την κριτική μου ΠΑΝΤΟΥ σε όλα τα social ! ! ΜΑΚΡΙΑ !

  15. ΙΩΑΝ Κ.

    απαραδεκτοι . μηδεν. πηρα πατινι ηλεκτρικο και εβγαλε προβλημα αμεσωσ. το πηγα στο καταστημα και περιμενω εδω και 20 μερεσ. η απαντηση παντα ειναι οτι ειναι στην αντιπροσωπεια . μακρυα!!!!

  16. Νατασσα Κ.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση στην εγκατάσταση κλιματιστικου, ακόμα κι εγώ θα το τοποθετουσα καλύτερα.

  17. Γιώργος A.

    air condition καινούργιο με τοποθέτηση. ήρθαν 20 μέρες μετά. δουλεφε 2 ώρες κ δεν δουλεύει ξανά. περιμένω 10 μέρες να με πάρουν για να κλείσουμε ραντεβού (αγνωστ το ποτε) για να δουν τι έχει

  18. Γλ Γ.

    Απαράδεκτοι ! Μας αφήνετε να κάνουμε παραγγελίες χωρίς να έχετε ενημερώσει το σάιτ ότι δεν έχει απόθεμα ; Και λέγοντας ότι ήταν μέχρι εξαντλήσεως και με σειρά προτεραιότητας ; Που το γράψατε αυτό ακριβώς ,; Ούτε το ένα αστέρι δεν σας αξιζει

  19. Ελένη Π.

    Αν μπορούσα να βάλω μείον θα έβαζα!Απαράδεκτοι βγάζουν προϊόντα σε προσφορά και αφού γίνει η παραγγελία και η κατάθεση δεν έχουν απόθεμα!Το οποίο το έμαθα έπειτα από δίκη μου επικοινωνία!Ποτε ξανά

  20. Γιωργος Π.

    Πολύ κακή εξυπηρέτηση στην τοποθέτηση κλιματιστικου

  21. Παρ ότι είχα τη χειρότερη εμπειρια από την πρώτη παραγγελία όσον αφορά την μετά από ένα μηνα τοποθέτηση του κλιματιστικού… Και την επιβάρυνση κατά 70 ευρώ σε άλλον τεχνικό…προέβη σε δεύτερη παραγγελία κλιματιστικού….όπου και αυτή τη φορά προέκυψε ελλειπής ενημέρωση για την τοποθέτηση στην περιοχή της Σαλαμίνας με έξτρα επιβάρυνση 25 ευρώ συν ΦΠΑ!!!! Απαράδεκτη ενημέρωση ……!!!!!! Δε νομίζω να υπάρξει επόμενη συναλλαγή με την εταιρία σας.παροτι κι συγνώμες είναι αρκετές αλλά όχι διορθωτικές στο όνομα της εταιρίας. Κριμα

  22. Πετρος Β.

    Απαράδεκτη εταιρεία! Κλείστε το μαγαζακι σας!
    1/6 κάνω παραγγελια κλιματιστικο. 3-4 μερες παραδοση καμια ενημερωση, 4η μερα παιρνω τηλ μου λενε οτι τελειωσε σε αποθεμα αλλα εμενα δεν με ενημερωσαν, κανεις δεν γνωριζε ποτε θα ξαναεχουν το μονο που μ ελεγε το παιδι ειναι οτι εχουν ροη οι αποθηκες συνεχεια. Εν τελη μεσω διαπραγματευσης διαλεγω αλλο κλιματιστικο ερχεται σε 3 μερες, και επειδη ειχε δωρεαν την εγκατασταση που κοστιζε κανονικα 110€, μου ειπαν σε 48 ωρες θα με παρει ο τεχνικος για ραντεβου, ποτε δεν με πηρε τηλ, παιρνω ξανα πλαισιο στις 47 ωρες, μ λενε θα σας παρει στην διαρκεια της ημερα, ποτε…
    ξανα τηλ αυριο μου λενε το ιδιο, ποτεε…
    Ξανα τηλ την επομενη μερα, τους ειπα οτι αν δεν με παρουν σημερα τηλ να ερθουν να το παρουν πισω, μετα απο 2 ωρες με πηρε τηλ ο τεχνικος να μου πει οτι ραντεβου εχει σε εναν μηνα απο τωρα…. και στο σπιτι μου στον 4ο ειναι σαουνα. τους ξαναπηρα τηλ του εκραξα μου δωσανε σαν συγνωμη δωροεπιταγη των 50€ και εβαλα δικο μου τεχνικο.

    Παμε τωρα στην φαση 2 με τα 50€, παραγγελνω λοιπον 2 διακοσμητικά 1 ασυρματο ποντικη και ενα καλαθι αχρηστων. Απο αυτα πετυχαν το 1 στα 4.
    Το καλαθι ειναι σε αλλο χρωμα
    Τα δυο βαζα ειναι σπασμενα( το ενα ηταν τυλιγμενο με bubblewrap αλλα εσπασε)(το αλλο απλα πεταμενο μεσα σε ενα τεραστιο κουτι χωρις λογο)
    και το ποντικι να σας πω την αληθεια πρεπει να δοκιμασω αρχικα για να σας πω αν πετυχαν εστω το 1 απο τα 4.

  23. Ανδριανή Α.

    Μεγάλο μπ@@@… Πίστευα ότι άλλη γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ήταν αλλά έχουν την πρωτιά με την βούλα αν κρίνω από τις υπόλοιπες κριτικές…κρίμα που δεν την είδα νωρίτερα. Πουλάνε κλιματιστικά που δεν είναι έτοιμα προς παράδοση παραδίδουν σε χρόνους διαφορετικούς και με καθυστέρηση και πουλάνε υπηρεσίες που δεν υποστηρίζονται . Τους πήρε 20 ημέρες να το καταλάβουν…ο ένας τα ρίχνει στον άλλον και πάει λέγοντας. Αν δ

  24. Αφροδίτη Β.

    Παραγγελία 6803196 – 449509679.
    Την 3η Ιουνίου 2024 παρήγγειλα ένα κλιματιστικό και πλήρωσα έξτρα εκατό ευρώ έξοδα εγκατάστασης.
    Δέκα ημέρες αργότερα, έγινε η εγκατάσταση στο γραφείο μου. Εκεί ενημερώθηκα ότι χρειάζονται δύο επιπλέον μέτρα σωλήνα χαλκού, διότι δεν επαρκούσε ο υπάρχων σωλήνας. Μου ανακοίνωσαν ότι θα πρέπει να το χρεωθώ έξτρα, ήτοι 74,40 ευρώ. Δηλαδή για πλήρη εγκατάσταση πλήρωσα 174,40 ευρώ.
    Η έκπληξη ήταν σήμερα, όταν διεπίστωσα στο Leroy Merlin ότι το κόστος λιανικής του σωλήνα ανά μέτρο είναι 6,5 ευρώ.
    Σε επικοινωνία μου, η εταιρεία δια των αγενών τεχνικών της αρνήθηκε να αναλάβει οποιαδήποτε ευθύνη για την αισχροκέρδεια αυτή, αρνήθηκε να ενημερώσει σε τί τιμή αγοράζει τον σωλήνα αυτό και αρκέστηκε να μου πει ότι στο σάιτ αναφέρεται ότι αν χρειαστεί επιπλέον σωλήνας, το επωμίζομαι εγώ, σε τιμή η οποία δεν είναι εκ των προτέρων γνωστή στον καταναλωτή. Επίσης, μου είπαν ότι αφού το δέχτηκα, το πλήρωσα και έλαβα και τιμολόγιο, είναι δική μου ευθύνη, ας μην το δεχόμουν. Ας τους έδιωχνα, να κρατούσαν τα εκατό ευρώ που είχα προπληρώσει και να έβρισκα άλλον τεχνικό για εγκατάσταση.
    Είναι η τελευταία μου συναλλαγή με το Πλαίσιο και εξυπακούεται ότι θα γίνει άμεσα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, δεδομένου ότι εξάντλησα κάθε περιθώριο συνεννόησης και όχι μόνο δεν παραδέχθηκαν τις αντισυναλλαγματικές μεθοδεύσεις τους, αλλά μου είπαν ουσιαστικά ότι “τα πληρώσατε, τα δεχτήκατε, τί θέλετε τώρα και μας ενοχλείτε”.
    Η συμπεριφορά σας αντίκειται στα συναλλαγματικά ήθη, είναι παράδειγμα προς αποφυγήν και χρειάζεται να ενημερώσω πιθανούς πελάτες σας, όπου πρέπει.

  25. Άλλο παραγειλα και άλλο ήρθε και με υποχρεώνει να το πάω εγώ πισω