Παραγγελία 6803196 – 449509679.
Την 3η Ιουνίου 2024 παρήγγειλα ένα κλιματιστικό και πλήρωσα έξτρα εκατό ευρώ έξοδα εγκατάστασης.
Δέκα ημέρες αργότερα, έγινε η εγκατάσταση στο γραφείο μου. Εκεί ενημερώθηκα ότι χρειάζονται δύο επιπλέον μέτρα σωλήνα χαλκού, διότι δεν επαρκούσε ο υπάρχων σωλήνας. Μου ανακοίνωσαν ότι θα πρέπει να το χρεωθώ έξτρα, ήτοι 74,40 ευρώ. Δηλαδή για πλήρη εγκατάσταση πλήρωσα 174,40 ευρώ.
Η έκπληξη ήταν σήμερα, όταν διεπίστωσα στο Leroy Merlin ότι το κόστος λιανικής του σωλήνα ανά μέτρο είναι 6,5 ευρώ.
Σε επικοινωνία μου, η εταιρεία δια των αγενών τεχνικών της αρνήθηκε να αναλάβει οποιαδήποτε ευθύνη για την αισχροκέρδεια αυτή, αρνήθηκε να ενημερώσει σε τί τιμή αγοράζει τον σωλήνα αυτό και αρκέστηκε να μου πει ότι στο σάιτ αναφέρεται ότι αν χρειαστεί επιπλέον σωλήνας, το επωμίζομαι εγώ, σε τιμή η οποία δεν είναι εκ των προτέρων γνωστή στον καταναλωτή. Επίσης, μου είπαν ότι αφού το δέχτηκα, το πλήρωσα και έλαβα και τιμολόγιο, είναι δική μου ευθύνη, ας μην το δεχόμουν. Ας τους έδιωχνα, να κρατούσαν τα εκατό ευρώ που είχα προπληρώσει και να έβρισκα άλλον τεχνικό για εγκατάσταση.
Είναι η τελευταία μου συναλλαγή με το Πλαίσιο και εξυπακούεται ότι θα γίνει άμεσα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, δεδομένου ότι εξάντλησα κάθε περιθώριο συνεννόησης και όχι μόνο δεν παραδέχθηκαν τις αντισυναλλαγματικές μεθοδεύσεις τους, αλλά μου είπαν ουσιαστικά ότι “τα πληρώσατε, τα δεχτήκατε, τί θέλετε τώρα και μας ενοχλείτε”.
Η συμπεριφορά σας αντίκειται στα συναλλαγματικά ήθη, είναι παράδειγμα προς αποφυγήν και χρειάζεται να ενημερώσω πιθανούς πελάτες σας, όπου πρέπει.
Παραγγελία 6803196 – 449509679.
”Την 3η Ιουνίου 2024 παρήγγειλα ένα κλιματιστικό και πλήρωσα έξτρα εκατό ευρώ έξοδα εγκατάστασης.
Δέκα ημέρες αργότερα, έγινε η εγκατάσταση στο γραφείο μου. Εκεί ενημερώθηκα ότι χρειάζονται δύο επιπλέον μέτρα σωλήνα χαλκού, διότι δεν επαρκούσε ο υπάρχων σωλήνας. Μου ανακοίνωσαν ότι θα πρέπει να το χρεωθώ έξτρα, ήτοι 74,40 ευρώ. Δηλαδή για πλήρη εγκατάσταση πλήρωσα 174,40 ευρώ.
Η έκπληξη ήταν σήμερα, όταν διεπίστωσα στο Leroy Merlin ότι το κόστος λιανικής του σωλήνα ανά μέτρο είναι 6,5 ευρώ.
Σε επικοινωνία μου, η εταιρεία δια των αγενών τεχνικών της αρνήθηκε να αναλάβει οποιαδήποτε ευθύνη για την αισχροκέρδεια αυτή, αρνήθηκε να ενημερώσει σε τί τιμή αγοράζει τον σωλήνα αυτό και αρκέστηκε να μου πει ότι στο σάιτ αναφέρεται ότι αν χρειαστεί επιπλέον σωλήνας, το επωμίζομαι εγώ, σε τιμή η οποία δεν είναι εκ των προτέρων γνωστή στον καταναλωτή. Επίσης, μου είπαν ότι αφού το δέχτηκα, το πλήρωσα και έλαβα και τιμολόγιο, είναι δική μου ευθύνη, ας μην το δεχόμουν. Ας τους έδιωχνα, να κρατούσαν τα εκατό ευρώ που είχα προπληρώσει και να έβρισκα άλλον τεχνικό για εγκατάσταση.
Είναι η τελευταία μου συναλλαγή με το Πλαίσιο και εξυπακούεται ότι θα γίνει άμεσα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, δεδομένου ότι εξάντλησα κάθε περιθώριο συνεννόησης και όχι μόνο δεν παραδέχθηκαν τις αντισυναλλαγματικές μεθοδεύσεις τους, αλλά μου είπαν ουσιαστικά ότι “τα πληρώσατε, τα δεχτήκατε, τί θέλετε τώρα και μας ενοχλείτε”.
Η συμπεριφορά σας αντίκειται στα συναλλαγματικά ήθη, είναι παράδειγμα προς αποφυγήν και χρειάζεται να ενημερώσω πιθανούς πελάτες σας, όπου πρέπει.